Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Group VAG FSI. Καίει λάδια;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Group VAG FSI. Καίει λάδια;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 22
    • 23
    • 4 / 23
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    102
    451
    3012
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      Δεν το πήγα εκεί (ότι η τεχνολογία των FSI είναι για πέταμα), αναφέρομαι στο πως έχει εφαρμοστεί και εφαρμόζεται στην καθημερινότητά μας...

      Αν κάποιες υλοποιήσεις έχουν μειονεκτήματα, γιατί να μην το συζητήσουμε;

      Αν μερικοί 1.4 έχουν πρόβλημα ενώ π.χ. κανένας 1.6 δεν έχει, δε θα πρέπει να το γνωρίζουμε (ακόμα και σαν υποψήφιοι αγοραστές);

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        petran last edited by

        βεβαιως και θα πρεπει! (τουλαχιστον στο βαθμο που μπορουμε)

        εγω νομιζα οτι ηθελες να δεις τις αρχες της τεχνολογιας fsi αν ειναι προβληματικες γενικα, για αυτο και σου ειπα για τα leman κλπ.
        προφανως καταλαβα λαθος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          ant3 last edited by

          Εχω το 1,6fsi και ενα χρονο τωρα και 18000χλμ δεν εχει καψει σταλα
          αλλαξα λαδια στα 15000χλμ εχθες το κοιταξα ξανα τιποτα με φυσιολογικη
          οδηγηση .
          βενζινη τι?
          πρατηριο πιο?
          εχουν μεγαλη σημασια στους κινητιρες που καινε λαδι
          προσοχη.....................................

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            theos_larissa last edited by

            Ο χρήστης ΑΝT3 έγραψε:
            Εχω το 1,6fsi και ενα χρονο τωρα και 18000χλμ δεν εχει καψει σταλα
            αλλαξα λαδια στα 15000χλμ εχθες το κοιταξα ξανα τιποτα με φυσιολογικη
            οδηγηση .
            βενζινη τι?
            πρατηριο πιο?
            εχουν μεγαλη σημασια στους κινητιρες που καινε λαδι
            προσοχη.....................................

            πες τα μωρε στα παιδια γιατι ολο κακολογίες ειναι για τον Fsi

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Y
              yani last edited by

              Καλός ο FSI.....καιει δεν καιει λάδια....αλλά και η 100αρα βενζίνη....ακριβή βρε παιδί μου....
              Πω πω πω πω.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:

                Εχω το 1,6fsi και ενα χρονο τωρα και 18000χλμ δεν εχει καψει σταλα
                αλλαξα λαδια στα 15000χλμ εχθες το κοιταξα ξανα τιποτα με φυσιολογικη
                οδηγηση .
                βενζινη τι?
                πρατηριο πιο?
                εχουν μεγαλη σημασια στους κινητιρες που καινε λαδι
                προσοχη.....................................

                πες τα μωρε στα παιδια γιατι ολο κακολογίες ειναι για τον Fsi

                Πως ακριβως σχετιζεται η καταναλωση λαδιου με την βενζινη;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                  Πως ακριβως σχετιζεται η καταναλωση λαδιου με την βενζινη;

                  Είναι δίχρονο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lotusnick last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                    Πως ακριβως σχετιζεται η καταναλωση λαδιου με την βενζινη;

                    Είναι δίχρονο

                    Kalo alla an eitan tha ebgaze kai aloga

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • P
                      polinikis7 last edited by

                      επειδη ειμαι βασικός γνωμοδότης για την αγορά Golf V εψαξα λίγο το θέμα μέσω VW forum. Το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα ειναι ότι τελικά οι οι fsi φαίνεται πως το καίνε το λαδάκι τους.
                      Δε θα εστιάσω στο γεγονός πως μια νέα τεχνολογία 'πέφτει' σε συνήθειες παλιών αλλά στο οτι το μέγεθος της κατανάλωσης ξεπερνάει κατα πολύ τα όρια του ανεκτού.
                      Το οτι ίσως το φαινόμενο εμφανίζεται μόνο σε ορισμένους ενώ άλλοι λένε 'δε μου καίει σταγόνα' δε νομίζω οτι μειώνει το πρόβλημα. Δηλαδή αν πάρεις καινούριο θα πρέπει να βασιστείς στη τύχηγια το αν καίει ή δε καίει;;
                      Κλείνοντας σε περίπτωση που κα΄ποιοι επιμένουν πως δεν υπάρχει θέμα νομίζω πως 'καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει'

                      φιλικά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης polinikis7 έγραψε:
                        επειδη ειμαι βασικός γνωμοδότης για την αγορά Golf V εψαξα λίγο το θέμα μέσω VW forum. Το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα ειναι ότι τελικά οι οι fsi φαίνεται πως το καίνε το λαδάκι τους.

                        Από τα χιλιάδες VAG που πουλιούνται μερικά καίνε λάδι. Δεν μπορείς να ξέρεις εάν αυτό είναι αντιπροσωπευτικό. Το μόνο που ξέρεις είναι ότι μερικά FSI καίνε λάδι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          polinikis7 last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Από τα χιλιάδες VAG που πουλιούνται μερικά καίνε λάδι. Δεν μπορείς να ξέρεις εάν αυτό είναι αντιπροσωπευτικό. Το μόνο που ξέρεις είναι ότι μερικά FSI καίνε λάδι.

                          Συμφωνώ κι επαυξάνω με την άποψή σου φίλε leonp, μάλλον δεν το διατύπωσα καλά εγώ στο post μου.
                          Ωραία και καταλήγουμε λοιπόν οτι 'μερικά' fsi καίνε λάδια! Φυσικά αυτό το 'μερικά' δε νομίζω πως υπάρχει κανένας να μου πει αν είναι το 5% ή το 25% ή το 60% ή το 1% του συνόλου.
                          Δηλαδή η απάντηση στην ερώτηση μου, ειναι ότι πρέπει να βασιστώ στην τύχη;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ακριβώς, είναι θέμα τύχης. Αν είσαι υποθετικά άτυχος θα πρέπει να δεις πως αντιπετωπίζει το πρόβλημα η αντιπροσωπεία, σου κάνει ένα δωράκι για να σε αποζημιώσει για τη ταλαιπωρία του ελέγχου και συμπλήρωσης λαδιού κάθε 2-3 επισκέψεις στο βενζινάδικο, κατεβάζει τα παντελόνια της και σου επισκευάζει το κινητήρα ή σε γράφει στα παλιά της τα παπούτσια. Μετά κάνεις την επιλογή σου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • J
                              jimkk last edited by

                              Έχω ένα Golf V με κινητήρα 1.6 FSi από τον Ιανουάριο με περίπου 3500 km. Οδήγηση κυρίως μέσα στην Αθήνα σε στιλ μέτριο (δλδ όχι και σαν γέρος αλλά ούτε και σκίσιμο). Δεν μου έχει κάψει όχι απλώς σταγόνα, αλλά ούτε ΜΟΡΙΟ λαδιού. Το λάδι είναι αυτό που είχε από το εργοστάσιο και θα το αλλάξω πάνω στον ένα χρόνο διότι αποκλείεται να συμπληρώσω τα 15.000 km.

                              Επίσης, εγώ προσωπικά έχω διαπιστώσει στην πράξη αυτά που υπόσχεται η τεχνολογία FSi, τουτέστιν:

                              1. Πολύ καλή δύναμη και ροπή για 1600άρη κινητήρα.
                              2. ΠΟΛΥ χαμηλή κατανάλωση, αυτό ειδικά πιστέψτε με είναι αλήθεια. (μάξιμουμ 10lt/100km με πολλή κίνηση στην πόλη, 7-8 εκτός πόλης ή αν δεν έχει καθόλου κίνηση, πάντα με 'εμπνευσμένη' οδήγηση, και αυτά τα νούμερα που δείχνει το trip computer είναι αληθινά γιατί έχω κάνει και ανάλογους υπολογισμούς με βάση τα ακριβή λίτρα βενζίνης που συμπληρώνω)

                              Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, αλλά βάζω πάντα 100άρα βενζίνη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης Jimkk έγραψε:
                                Έχω ένα Golf V με κινητήρα 1.6 FSi από τον Ιανουάριο με περίπου 3500 km. Οδήγηση κυρίως μέσα στην Αθήνα σε στιλ μέτριο (δλδ όχι και σαν γέρος αλλά ούτε και σκίσιμο). Δεν μου έχει κάψει όχι απλώς σταγόνα, αλλά ούτε ΜΟΡΙΟ λαδιού. Το λάδι είναι αυτό που είχε από το εργοστάσιο και θα το αλλάξω πάνω στον ένα χρόνο διότι αποκλείεται να συμπληρώσω τα 15.000 km.

                                Επίσης, εγώ προσωπικά έχω διαπιστώσει στην πράξη αυτά που υπόσχεται η τεχνολογία FSi, τουτέστιν:

                                1. Πολύ καλή δύναμη και ροπή για 1600άρη κινητήρα.
                                2. ΠΟΛΥ χαμηλή κατανάλωση, αυτό ειδικά πιστέψτε με είναι αλήθεια. (μάξιμουμ 10lt/100km με πολλή κίνηση στην πόλη, 7-8 εκτός πόλης ή αν δεν έχει καθόλου κίνηση, πάντα με 'εμπνευσμένη' οδήγηση, και αυτά τα νούμερα που δείχνει το trip computer είναι αληθινά γιατί έχω κάνει και ανάλογους υπολογισμούς με βάση τα ακριβή λίτρα βενζίνης που συμπληρώνω)

                                Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, αλλά βάζω πάντα 100άρα βενζίνη.

                                7-8 εκτός πόλης ΔΕΝ είναι ΠΟΛΥ χαμηλή κατανάλωση, ούτε και τα 10 εντός είναι ΠΟΛΥ χαμηλή για 1.600άρι 115 ίππων. Απλώς λογική και στο μέσο όρο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • kubiak
                                  kubiak last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                  7-8 εκτός πόλης ΔΕΝ είναι ΠΟΛΥ χαμηλή κατανάλωση, ούτε και τα 10 εντός είναι ΠΟΛΥ χαμηλή για 1.600άρι 115 ίππων. Απλώς λογική και στο μέσο όρο

                                  Σωστό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Εγώ επιμένω, τα πλεονεκτήματα του άμεσου ψεκασμού φαίνονται στα μεσαία - μικρά φορτία (δηλαδή στα μεσαία - μικρά πατήματα του γκαζιού). Τότε είναι που ο άμεσος ψεκασμός μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες φτωχής καύσης, στρωματοποιημένη καύση κ.τ.λ. Στα μεγάλα φορτία το γυρνάει πάλι στην στοιχειομετρική καύση, οπότε δεν υπάρχει κάποιο όφελος απτό.

                                    Ένας μικρός κινητήρας σε μεγάλο αμάξωμα θα πρέπει να δουλεύει για μεγάλα χρονικά διαστήματα με μεγάλα φορτία (π.χ. >60%), για ευνόητους λόγους. Οπότε δεν υπάρχει κάποιο αξιόλογο όφελος από τον άμεσο ψεκασμό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dpolal last edited by

                                      Έκανα σήμερα έναν έλεγχο και εγώ, εδέησα επιτέλους με την μηχανή σχετικά κρύα...
                                      Το έδωσα για πλύσιμο βασικά και στο τέλος είπα να το κοιτάξω, είχα κάνει καμμιά 25αριά χλμ πριν με μεγάλη ταχύτητα.
                                      (ΑΑΑΑΑχχχχχχ αυτός ο Κιφισσός τώρα τον Αύγουστο, σκέτη απόλαυση είναι )

                                      Λοιπόν έχουμε κάνει 6.472 χλμ so far και ΔΕΝ έχει κάψει σταγώνα.....
                                      (το είχα τσεκάρει στην αρχή και είναι στα ίδια επίπεδα το λάδι του...)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        sokos last edited by

                                        του αδερφού μου έκαιγε στην αρχή στο στρώσιμο το Polo του..
                                        Μετά απο 10χ χλμ, όλα καλά..

                                        Φοβάμαι πολυ για την ποιότητα των λαδιών που σας βάζουν αγαπητοί VW-ηδες..τα Divinol δεν έχουν και την καλύτερη φήμη και δυστυχώς λόγω του ότι είναι πολύ φτηνά τα προτιμούν οι αντιπροσωπίες..
                                        Τα ίδια και με την Mazda, αλλά αν τους κράξετε λίγο στο service και επιμείνετε οτι θέλετε να βάλετε λάδια της επιλογής σας ίσως κάτι γίνει.
                                        Στον βωμό του κέρδους βλέπετε, οι περιουσίες μας ταλαιπωρούνται..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          katsj last edited by

                                          Shmera ekleisa ta prota 1500 xiliometra me ton 1.6FSI tou Passat B6. Me osa diabasa eipa na tsekaro ta ladia! Den exei kapsei oute stagona kai malista to passat enos filou me ton idio kinitira pou prolabe kai ekane 5000 xiliometra den tou exei kapsei oute stagona episis! Den ksero ti simbainei me ta alla paidia edo mesa.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης katsj έγραψε:
                                            Shmera ekleisa ta prota 1500 xiliometra me ton 1.6FSI tou Passat B6. Me osa diabasa eipa na tsekaro ta ladia! Den exei kapsei oute stagona kai malista to passat enos filou me ton idio kinitira pou prolabe kai ekane 5000 xiliometra den tou exei kapsei oute stagona episis! Den ksero ti simbainei me ta alla paidia edo mesa.

                                            Αν μπορεις να γραφεις στα ελληνικα,ειναι πιο καλο για τα ματια μας .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 4 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr