Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεταδόσεις F1, σχολιασμός και κάλυψη
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Μεταδόσεις F1, σχολιασμός και κάλυψη
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 90
    • 91
    • 31 / 91
    Formula 1
    182
    1818
    4877
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
      Το τελευταίο ήταν πραγματικά καλό!!

      Και ομως Γιωργο θυμασαι οτι αρκετοι τοτε το ειχαν σχολιασει αρνητικα.

      Οντως ο Bro εχει δικιο, στη τουρλα της στιγμης ή με τα γυαλια του οπαδισμου πολλοι βλεπουν τα πραγματα εντελως διαφορετικα. Και αυτο το πληρωνουν οι σχολιαστες οποιοι και να ειναι. Εξαλλου, Ελληνες ειμαστε το οποιο σημαινει οτι ακομη και αν στο πανελ ηταν ο Χαντ, ο Λαουντα και ο Μπραντλ παλι θα ειχαμε παραπονα.

      Και κατι τελευταιο για τον ΤΠ: Δεν εχω δει αλλον Ελληνα να ασχολειται τοσο πολυ για την F1. Και με αυτο δεν εννοω να διαβαζει καθε απιθανο ή πιθανο σαιτ (ευκολο, πολλοι φοιτητες ισως να διαβαζουν πιο πολλα) αλλα να ταξιδευει πολλες φορες το χρονο στο εξωτερικο, να μιλαει με τους πρωταγωνιστες, να ενημερωνεται για τις τελευταιες εξελιξεις βλεπωντας απο κοντα και οχι διαβαζοντας κλπ κλπ. ΟΚ δεχομαι να μη σας συναρπαζει το χιουμορ του ή να μη σας αρεσουν τα σχολια του αλλα ας δουμε τα πραγματα οπως ειναι. Ο ανθρωπος σχολιαστης ειναι και οχι κωμικος, ουτε βεβαια ο δικαιος Σολωμοντας να μοιραζει το καρπουζι ακριβως στην μεση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Θυμάστε την πρώτη χρονιά που είχε τα δικαιώματα ο Alpha το 2000; Στους δύο πρώτους αγώνες είχε βάλει κάτι 'ύπνους' για περιγραφή και ο Λακαφώσσης ούτε που μίλαγε. Έκανε κάποιος πρώτο χρόνο στα δοκιμαστικά και το έλεγαν λες και έμπαινε στα pits. Είχα απογοητεύτει...

        Ωσπου..., ανοίγω το Σαββατο 8/4/2000 (ίστορική μέρα για την F1 στην Ελλάδα ) την τηλεόραση να δω τα δοκιμαστικά του Αγίου Μαρίνου, και ποιον ακούω; ΠΟΙΟΝ ΑΚΟYΩ;;; To παληκάρι μας!!! ΠΑΜΕ ΡΕ ΤΑΚΗΗΗ! Χάρηκα πολυ γιατί μέχρι τότε κοντευε να με πάρει ο ύπνος με τους άλλους.

        Anthony Kollias fan,

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hrdoukas last edited by

          Ο χρήστης FireBro έγραψε:

          Anthony Kollias fan,

          Σπουδαίο παλικάρι!!! Που για να μη τον αδικήσουμε κι αυτόν μια χαρά αυτοκινητοδημοσιογράφος είναι (στο γραπτό). Στην περιγραφή της F1 όμως όπως και να το κάνουμε ήταν λίγο εκτός τόπου και χρόνου. Ποιός θα ξεχάσει τα προσπεράσματα που τα έπαιρνε χαμπάρι κανα δυό γύρους (πίτα και απ'ολα) αργότερα; Ή οταν κατα τύχη έβλεπε μπροστά του live! κανένα προσπέρασμα ή καμια έξοδο και ξυπνούσε απότομα (μας ξυπνούσε κι εμάς) με εκείνα τα ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙΙΙΙΙ!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Κορυφαίος ο Αντώνης. Ερίχνε καλές ατάκες και τα έλεγε όπως ήταν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              theofaman last edited by

              Ο χρήστης FireBro έγραψε:
              Μα αν δεν υπάρχει και κάποιο σχόλιο δεν γίνεται δουλειά. 'ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΣΧΟΛΙΟ' κάνουν.

              Ναι αλλά ποιός κάνει τί φαίνεται να είναι το πρόβλημα. Τουλάχιστον παλαιότερα στην ΕΡΤ1 ο Τάκης ήταν αυτός που κυρίως έκανε τον σχολιασμό(αφήστε που τότε πήγαινε αρκετά συχνά σε GP) και συνήθως ο Μαμουζέλος αν θυμάμαι καλά την περιγραφή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetabs last edited by

                Στην ΕΡΤ ήταν ο Κόλλιας και ο Πουρναράκης.
                Από ότι είχα καταλάβει, ο βασικός και καλά ήταν ο Κόλλιας, ως αρχαιότερος.

                Θυμάμαι πως πολλοί φίλοι μου παρέα τσαντιζόμασταν όποτε διέκοπτε τον Τάκη, γιατί συνήθως έλεγε για... ΑΛΛΗ Φ1 από αυτήν που βλέπαμε, ενώ ο Τάκης είχε τα πιο σωστά σχόλια. Έτσι είχα χαρεί αρχικά όταν πήρε τα δικαιώματα ο Άλφα και άλλαξε η σύνθεση στο καλύτερο (Πουρναράκης - Λακαφώσης από Κόλλιας - Πουρναράκης), μέχρι που συνειδητοποίησα την μπανανόφλουδα των διαφημίσεων!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Άργησες να ξυπνήσεις σήμερα edit kouk...

                  Σε παρακαλώ πρόσεχε τις εκφράσεις σου!!!! [kouk]

                  Φλωράκο τον είπα φιλικά, δεν τον είπα παλιοπουστα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hrdoukas last edited by

                    Πολύ μπιιιιιιιιιιπ πέφτει σήμερα στο φόρουμ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                      Το τελευταίο ήταν πραγματικά καλό!!

                      Και ομως Γιωργο θυμασαι οτι αρκετοι τοτε το ειχαν σχολιασει αρνητικα.

                      Οντως ο Bro εχει δικιο, στη τουρλα της στιγμης ή με τα γυαλια του οπαδισμου πολλοι βλεπουν τα πραγματα εντελως διαφορετικα. Και αυτο το πληρωνουν οι σχολιαστες οποιοι και να ειναι. Εξαλλου, Ελληνες ειμαστε το οποιο σημαινει οτι ακομη και αν στο πανελ ηταν ο Χαντ, ο Λαουντα και ο Μπραντλ παλι θα ειχαμε παραπονα.

                      Και κατι τελευταιο για τον ΤΠ: Δεν εχω δει αλλον Ελληνα να ασχολειται τοσο πολυ για την F1. Και με αυτο δεν εννοω να διαβαζει καθε απιθανο ή πιθανο σαιτ (ευκολο, πολλοι φοιτητες ισως να διαβαζουν πιο πολλα) αλλα να ταξιδευει πολλες φορες το χρονο στο εξωτερικο, να μιλαει με τους πρωταγωνιστες, να ενημερωνεται για τις τελευταιες εξελιξεις βλεπωντας απο κοντα και οχι διαβαζοντας κλπ κλπ. ΟΚ δεχομαι να μη σας συναρπαζει το χιουμορ του ή να μη σας αρεσουν τα σχολια του αλλα ας δουμε τα πραγματα οπως ειναι. Ο ανθρωπος σχολιαστης ειναι και οχι κωμικος, ουτε βεβαια ο δικαιος Σολωμοντας να μοιραζει το καρπουζι ακριβως στην μεση.

                      Εγώ είχα σχολιάσει αρνητικά το θέμα με τα κέρατα του JPM και επιμένω στην άποψή μου.

                      Όσο για τα ταξίδια, με συγχωρείς, αλλά δεν κατάλαβα δηλαδή:
                      Είναι η δουλειά του; Αν δεν του αρέσει, ας προσλάβουν εμένα, να με στέλνουν με έξοδα του καναλιού να οδηγώ Arrows ή όποιο άλλο 'χρέπι' μονοθέσιο μου δίνεται η δυνατότητα και φυσικά όλα αυτά με ξένα έξοδα και μετά θα δείτε τι ενδιαφέρον θα δείχνω για την F1 και τη μετάδοσή της!

                      Σε παρακαλώ Κωνσταντίνε, καταλαβαίνω ότι εσύ που είσαι μέσα στο παιχνίδι, βλέπεις περισσότερες απ' τις πτυχές της προσωπικότητας του Τάκη και πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι αυτό που κάνει, αλλά μην τον ηρωποιήσουμε κιόλας! Αυτό μόνο, να είμαστε αντικειμενικοί!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        triumph-club last edited by

                        Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                        Εγώ είχα σχολιάσει αρνητικά το θέμα με τα κέρατα του JPM και επιμένω στην άποψή μου.

                        Όσο για τα ταξίδια, με συγχωρείς, αλλά δεν κατάλαβα δηλαδή:
                        Είναι η δουλειά του; Αν δεν του αρέσει, ας προσλάβουν εμένα, να με στέλνουν με έξοδα του καναλιού να οδηγώ Arrows ή όποιο άλλο 'χρέπι' μονοθέσιο μου δίνεται η δυνατότητα και φυσικά όλα αυτά με ξένα έξοδα και μετά θα δείτε τι ενδιαφέρον θα δείχνω για την F1 και τη μετάδοσή της!

                        Σε παρακαλώ Κωνσταντίνε, καταλαβαίνω ότι εσύ που είσαι μέσα στο παιχνίδι, βλέπεις περισσότερες απ' τις πτυχές της προσωπικότητας του Τάκη και πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι αυτό που κάνει, αλλά μην τον ηρωποιήσουμε κιόλας! Αυτό μόνο, να είμαστε αντικειμενικοί!

                        εισ' ωραιοςςςςςςςς

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          triumph-club last edited by

                          ΕΡΩΤΗΣΗ προς ολους τους κυριους που υποστηριζουν, θαυμαζουν, υπερασπιζονται, συμπαθουν (η οτιδηποτε αλλο) τον ΤΠ:

                          'Δηλαδη πιστευετε οτι ο ΤΠ ειναι ο ιδανικοτερος , στον ελληνικο χωρο, για τις μεταδοσεις της F1?
                          Δεν υπαρχει αλλος που να μπορει να κανει καλυτερα αυτη τη δουλεια???
                          Ειστε 100% ικανοποιημενοι απο την αποδοση του?'

                          Θα σεβαστω (οπως οφειλω αλλωστε, αλλα και οπως εχω μαθει στη ζωη μου) ολε τις αντιθετες αποψεις απο τις δικες μου! Οπως κι εσεις ομως θα πρεπει να σεβαστειτε την αποψη μου, οτι ο ανθρωπος 'ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ'

                          Ακομη και αυτη η φωνη... ειναι αντι-τηλεοπτικη (η αντι-ραδιοφωνικη) αν προτιματε.

                          Οσο για τον αλλον τον Α.Π. αυτος ειναι 'αντι-τουριστικος' απο μονος του...

                          Παρτε το χαμπαρι... το γλυκο δεν δενει!!! Δεν εδενε ουτε και οταν ηταν ο αλλος ο μουσατος (εχω κανει delete το ονομα του απο το σκληρο μου δισκο) μαζι του!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο Τάκης την κάνει πολυ καλά την δουλεια του. Το ΑΑΑΝ υπάρχει κάποιος άλλος και ΑΑΑΑΝ κάνει καλή δούλεια δεν ισχύει σαν ερώτημα. Όπως ανέφερα και πιο πάνω στις αρχές του 2000 που δεν ήταν ακόμα ο Τάκης στον Alpha μας έπαιρνε ο ύπνος.

                            Απλά το μεγαλύτερο πρόβλημα ή μεγαλύτερο παράπονο το έχουμε με τον Alpha και απλά πάνω στα νεύρα μας παίρνει η μπάλα και τον Τάκη άδικα πολλές φορές.

                            Ο Σεϊτανίδης είναι πολυ καλός και θα μπορούσε βρίσκεται μέσα στο studio αλλά όχι στην θέση του Τάκη (όχι ότι έχω προβλημα με τον Αντρέα).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                              Όσο για τα ταξίδια, με συγχωρείς, αλλά δεν κατάλαβα δηλαδή:
                              Είναι η δουλειά του; Αν δεν του αρέσει, ας προσλάβουν εμένα, να με στέλνουν με έξοδα του καναλιού να οδηγώ Arrows ή όποιο άλλο 'χρέπι' μονοθέσιο μου δίνεται η δυνατότητα και φυσικά όλα αυτά με ξένα έξοδα και μετά θα δείτε τι ενδιαφέρον θα δείχνω για την F1 και τη μετάδοσή της!

                              Σε παρακαλώ Κωνσταντίνε, καταλαβαίνω ότι εσύ που είσαι μέσα στο παιχνίδι, βλέπεις περισσότερες απ' τις πτυχές της προσωπικότητας του Τάκη και πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι αυτό που κάνει, αλλά μην τον ηρωποιήσουμε κιόλας! Αυτό μόνο, να είμαστε αντικειμενικοί!

                              Δεν ηρωποιηω κανεναν, απλα υποστηριζω οτι ειναι σωστος επαγγελματιας. Το αν αυτο αρκει στον καθενα μας για να μεινει ικανοποιημενος απο τη μεταδωση ειναι αλλη κουβεντα.

                              Οσο για τα ταξιδια, θα πουμε μονο το εξης και ας μεινουμε σε αυτο: Πολλοι βγαζουν λεφτα δημοσιογραφωντας για F1, πολλοι εχουν τη δυνατοτητα να ταξιδευουν free αρκετες φορες το χρονο για να κανουν καλυτερα τη δουλεια τους αλλα ελαχιστοι εν τελει το κανουν (και ακομη και τοτε οχι στο βαθμο που το κανει ο ΤΠ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                Όσο για τα ταξίδια, με συγχωρείς, αλλά δεν κατάλαβα δηλαδή:
                                Είναι η δουλειά του; Αν δεν του αρέσει, ας προσλάβουν εμένα, να με στέλνουν με έξοδα του καναλιού να οδηγώ Arrows ή όποιο άλλο 'χρέπι' μονοθέσιο μου δίνεται η δυνατότητα και φυσικά όλα αυτά με ξένα έξοδα και μετά θα δείτε τι ενδιαφέρον θα δείχνω για την F1 και τη μετάδοσή της!

                                Σε παρακαλώ Κωνσταντίνε, καταλαβαίνω ότι εσύ που είσαι μέσα στο παιχνίδι, βλέπεις περισσότερες απ' τις πτυχές της προσωπικότητας του Τάκη και πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι αυτό που κάνει, αλλά μην τον ηρωποιήσουμε κιόλας! Αυτό μόνο, να είμαστε αντικειμενικοί!

                                Δεν ηρωποιηω κανεναν, απλα υποστηριζω οτι ειναι σωστος επαγγελματιας. Το αν αυτο αρκει στον καθενα μας για να μεινει ικανοποιημενος απο τη μεταδωση ειναι αλλη κουβεντα.

                                Οσο για τα ταξιδια, θα πουμε μονο το εξης και ας μεινουμε σε αυτο: Πολλοι βγαζουν λεφτα δημοσιογραφωντας για F1, πολλοι εχουν τη δυνατοτητα να ταξιδευουν free αρκετες φορες το χρονο για να κανουν καλυτερα τη δουλεια τους αλλα ελαχιστοι εν τελει το κανουν (και ακομη και τοτε οχι στο βαθμο που το κανει ο ΤΠ).

                                Λοιπόν, σοβαρά τώρα: Αν ξέρεις κάποιον σχετικό φορέα, κανάλι, περιοδικό η οτιδήποτε άλλο, που ψάχνει και δεν βρίσκει άνθρωπο να τον στέλνει τσάμπα και να τον πληρώνει κιόλας να κάνει τις μεταδόσεις και ρεπορτάζ, σε παρακαλώ να του δώσεις τα στοιχεία μου. Θα κάνω εγώ αυτή τη θυσία για όλους μας ρε παιδιά και σας παρακαλώ, είμαι και μετριόφρων άρα δεν θέλω ούτε ευχαριστώ να μου πείτε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  go_for_pole last edited by

                                  Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                                  Λοιπόν, σοβαρά τώρα: Αν ξέρεις κάποιον σχετικό φορέα, κανάλι, περιοδικό η οτιδήποτε άλλο, που ψάχνει και δεν βρίσκει άνθρωπο να τον στέλνει τσάμπα και να τον πληρώνει κιόλας να κάνει τις μεταδόσεις και ρεπορτάζ, σε παρακαλώ να του δώσεις τα στοιχεία μου. Θα κάνω εγώ αυτή τη θυσία για όλους μας ρε παιδιά και σας παρακαλώ, είμαι και μετριόφρων άρα δεν θέλω ούτε ευχαριστώ να μου πείτε.

                                  την περιμενα αυτη την απαντηση
                                  

                                  Σοβαρα τωρα, καταλαβαινω την εκπληξη σου αλλα πιστεψε με η πραγματικοτητα ενος αγωνα ειναι λιγοτερο γκλαμουρους αρκετα πιο δυσκολη πρακτικα/τεχνικα απο οσο φανταζεσαι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kpsig moderator last edited by

                                    Σχεδόν όλοι θα θέλαμε κάποιον άλλον από ότι βλέπω...

                                    Εμένα αυτό που ενοχλεί πάρα πολύ είναι οι κοινότυπες εκφράσεις όπως 'καύσιμα καύσιμα καύσιμα' 'μπλοκάρει ο εσωτερικός τροχός και θα έχει κραδασμούς' και άλλα.
                                    Και εμένα το δίδυμο ΔΕΝ μου αρέσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      amaxopoulos last edited by

                                      Η αληθεια ειναι οτι ο ενας απο τους δυο θα μπορουσε να ειναι πιο ειδικος,και ειναι προφανες ποιος απο τους δυο θα επρεπε να μην ειναι στο στουντιο.Απο την αλλη ο σειτανιδης δεν ηταν κακος.Παντως καποιος με εμπειρια στο μηχανοκινητο(και δεν εννοω στη δημοσιογραφια του μηχανοκινητου) θα εσωζε πολλες φορες την κατασταση.
                                      Χαρακτηριστικα στην τελευταια εκπομπη του WRC στην ερτ ειδαν το βλεμμα του ARMIN SHWARZ και σχολιασε ο δημοσιογραφος 'τρομακτικο βλεμμα η μαλλον τρομαγμενο'εννοωντας οτι μπορει και να εχει τρομαξει ο SHWARZ ,αμεσως το διορθωσε ο Ιαβερης jr,λεγοντας οτι ο SHWARZ ειναι ενας πολυ εμπειρος οδηγος και ειναι προφανες οτι δεν εχει τρομαξει,απλως ετσι ειναι η εκφραση του οταν οδηγει.Κοινως το εσωσε....
                                      Αναλογα θα βοηθουσε ενας εμπειρος διπλα σε εναν δημοσιογραφο στην F1 και ας μην σχολιαζε τοσο συχνα-πυκνα οσο καποιοι αλλοι,απλως θα ελεγε ευστοχα πραγματα και χωρις ιδιαιτερο αγχος αν τα λεει καλα η περιπου καλα...,χαρακτηριστικο παραδειγμα ο Αντωνιαδης με τον τροπο και την σιγουρια που μιλαγε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cmarin last edited by

                                        Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:

                                        Αναλογα θα βοηθουσε ενας εμπειρος διπλα σε εναν δημοσιογραφο στην F1 και ας μην σχολιαζε τοσο συχνα-πυκνα οσο καποιοι αλλοι,απλως θα ελεγε ευστοχα πραγματα και χωρις ιδιαιτερο αγχος αν τα λεει καλα η περιπου καλα...,χαρακτηριστικο παραδειγμα ο Αντωνιαδης με τον τροπο και την σιγουρια που μιλαγε.

                                        Ένας Έλληνας οδηγός F1 ας πούμε!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          arji78 last edited by

                                          Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                                          Αναλογα θα βοηθουσε ενας εμπειρος διπλα σε εναν δημοσιογραφο στην F1 και ας μην σχολιαζε τοσο συχνα-πυκνα οσο καποιοι αλλοι,απλως θα ελεγε ευστοχα πραγματα και χωρις ιδιαιτερο αγχος αν τα λεει καλα η περιπου καλα...,χαρακτηριστικο παραδειγμα ο Αντωνιαδης με τον τροπο και την σιγουρια που μιλαγε.

                                          Ένας Έλληνας οδηγός F1 ας πούμε!

                                          ποιος απ'ολους????????

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:

                                            Αναλογα θα βοηθουσε ενας εμπειρος διπλα σε εναν δημοσιογραφο στην F1 και ας μην σχολιαζε τοσο συχνα-πυκνα οσο καποιοι αλλοι,απλως θα ελεγε ευστοχα πραγματα και χωρις ιδιαιτερο αγχος αν τα λεει καλα η περιπου καλα...,χαρακτηριστικο παραδειγμα ο Αντωνιαδης με τον τροπο και την σιγουρια που μιλαγε.

                                            Ένας Έλληνας οδηγός F1 ας πούμε!

                                            ποιος απ'ολους????????

                                            Γαργαλήστε με να γελάσω...

                                            Θα σε χάλαγε κάποιος Έλληνας που έχει πχ τρέξει με Κλιό Καπ; (αυτά τα τρίλιτρα με τον κινητήρα στην πλάτη που έτρεχαν σε ΠΟΛΛΟΥΣ αγώνες Φ1 τα περασμένα χρόνια ως αγώνες υποστήριξης...)

                                            Τοετοιους έχουμε, όπως και άλλους. Και από πίστες ξέρουν, και από αγώνες, και σε ορισμένες από τις ΙΔΙΕΣ πίστες έχουν τρέξει, και μάλλιστα ίδια μέρα κάποιες φορές, οπότε είναι σε θέση να καταλάβουν και να εξηγήσουν πολλά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 31 / 91
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr