-
Laugh My Fuc**ng Ass Off (μαλλον) δηλ. ΧΣΓ (χεστ*κα στα γελια)
ιδιοματα του νετ. -
Mια που πιάσαμε τα περιεργα, ξερει κανεις το RSFT τι διαολο σημαινει;;; Δεν εχει σχέση με αυτοκίνητα.
-
Παντως RTFM σημαίνει.......Read The F*****g Manual..........και παει σε αυτοκινητα...
-
Ο χρήστης katsj έγραψε:
αλλά κυριολεκτικά νιώθεις απομονωμένος από την ποιότητα των ελληνικών δρόμων όπως θα ένιωθες σε αυτοκίνητα πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας.
Αυτό τώρα είναι πλεονέκτημα ή μειονέκτημα???
-
πλεονεκτημα
μιλωντας παντα για ανεση -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
αλλά κυριολεκτικά νιώθεις απομονωμένος από την ποιότητα των ελληνικών δρόμων όπως θα ένιωθες σε αυτοκίνητα πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας.
Αυτό τώρα είναι πλεονέκτημα ή μειονέκτημα???
Σε αυτο το στυλ και κατηγορια αυτοκινητα, ειναι πλεονεκτημα και μαλιστα συμαντικό.
-
Παντως αυτο το ηλεκτρονικο χειροφρενο πολυ μου αρεσει.....
Πρεπει να ειναι ιδιαιτερα πρακτικο και ξεκουραστο...
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Παντως αυτο το ηλεκτρονικο χειροφρενο πολυ μου αρεσει.....Πρεπει να ειναι ιδιαιτερα πρακτικο και ξεκουραστο...
τι διαφορα εχει το ηλ.χειροφρενο απο το κλασσικό;; Σε τι ειναι καλύτερο;;;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Παντως αυτο το ηλεκτρονικο χειροφρενο πολυ μου αρεσει.....
Πρεπει να ειναι ιδιαιτερα πρακτικο και ξεκουραστο...
τι διαφορα εχει το ηλ.χειροφρενο απο το κλασσικό;; Σε τι ειναι καλύτερο;;;
Σε ανηφορα η και ευθεια πατας το κουμπι ...δενει το αυτοκινητο.
Οταν θελεις να ξεκινησεις , απλα αφηνεις συμπλεκτη και πατας γκαζι κλασικα , και το ηλεκτρονικο χειροφρενο αποσυμπλεκει μονο του....
Με λιγα λογια η κλασικη κινηση με το δεξι χερι στο χειροφρενο δεν υπαρχει πλεον.....
-
όπως στα λεωφορεία..!! είναι αξιόπιστο όμως;; αν μείνεις απο μπαταρία και πας να το φορτώσεις (λεμε τωρα) σε ενα γερανό πως θα δουλέψει;;
-
Είναι VW άρα δεν μένει
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
όπως στα λεωφορεία..!! είναι αξιόπιστο όμως;; αν μείνεις απο μπαταρία και πας να το φορτώσεις (λεμε τωρα) σε ενα γερανό πως θα δουλέψει;;Λογικα καποια εναλλακτικη θα εχει... .λες να μενεις χωρις χειροφρενο??
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
όπως στα λεωφορεία..!! είναι αξιόπιστο όμως;; αν μείνεις απο μπαταρία και πας να το φορτώσεις (λεμε τωρα) σε ενα γερανό πως θα δουλέψει;;
Λογικα καποια εναλλακτικη θα εχει... .λες να μενεις χωρις χειροφρενο??
Σιγουρα δεν θα μενει... αυτο που ρωτησα είναι αν εγω θέλω να το λύσω ενω δεν εχω ρεύμα τι γίνεται;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
όπως στα λεωφορεία..!! είναι αξιόπιστο όμως;; αν μείνεις απο μπαταρία και πας να το φορτώσεις (λεμε τωρα) σε ενα γερανό πως θα δουλέψει;;
Λογικα καποια εναλλακτικη θα εχει... .λες να μενεις χωρις χειροφρενο??
Σιγουρα δεν θα μενει... αυτο που ρωτησα είναι αν εγω θέλω να το λύσω ενω δεν εχω ρεύμα τι γίνεται;
Φανταζεσε να το εχεις με χειροφρενο σε κατηφορα......και να μεινει απο μπαταρια, θα απομπλεκει και ......οποιον παρει ο χαρος......
-
ρε σεις!!!
θα το θαψετε το πασσατ για το χειροφρενο τωρα? -
Όχι δεν θα το θάψουμε ακόμα αλλά ας μας εξηγήσει κανείς τι γίνεται
Λογικά το χειρόφρενο είναι δεμένο όταν έχεις μείνει από μπαταρία. Πώς λύνει για να ανεβάσεις το αμάξι στον γερανό και πως ξαναδένει μετά; -
Η αλήθεια είναι πώς τέτοιου είδους αυτοκίνητα θεωρητικά αχρηστεύονται εφ'όσον υπάρξει διακοπή ηλεκτρικής τροφοδοσίας. Επειδή πλέον όλα είναι ηλεκτρικά, αντιλαμβάνεστε τί γίνεται όταν τα φτύσει η μπαταρία...
Και να σκεφτεί κανείς ότι είνει η συνηθέστερη αιτία ακινητοποίησης ενός αυτοκινήτου!!! -
Ο χρήστης Batman έγραψε:
Η αλήθεια είναι πώς τέτοιου είδους αυτοκίνητα θεωρητικά αχρηστεύονται εφ'όσον υπάρξει διακοπή ηλεκτρικής τροφοδοσίας. Επειδή πλέον όλα είναι ηλεκτρικά, αντιλαμβάνεστε τί γίνεται όταν τα φτύσει η μπαταρία...
Και να σκεφτεί κανείς ότι είνει η συνηθέστερη αιτία ακινητοποίησης ενός αυτοκινήτου!!!Ναι, αλλά επειδή αυτό είναι σίγουρα γνωστό και στις αυτοκινητοβιομηχανίες σίγουρα θε υπάρχει ένα δευτερεύον σύστημα ή κάποιος χειροκίνητος τρόπος απασφάλισης του χειρόφρενου σε περίπτωση διακοπής της τροφοδοσίας.
-
@ Ikar
Ligi yperboli den blaptei! Kainourgio koskinaki mou kai pou na se kremaso!@inimic
Eksoplismos sportline me extra ta xeiristiria sto timoni, ta piso hxeia, to auto hold (to kolpo me tin automati energopoihsh tou xeirofrenou stin anhfora), to sistima elegxou piesis elastikon, metalliko xroma pinakides kai loipa 23990.@anaxiopistos
Pistepse me h Karditsa einai dokimastiki ton eparxiakon dromon Kai se kati xoria opou h lakouba einai meros tou standar eksoplismou apla to amaksi einai apsogo! Bebaia o talaiporos ena Nissan Almera eixa prin alla pistepse me o koumparos mou me to neo A4 1.8T quatro zilepse tin poiotita kilisis tou passat stous dromous tis perioxis mou. -
Ο χρήστης katsj έγραψε:
@@inimic
Eksoplismos sportline me extra ta xeiristiria sto timoni, ta piso hxeia, to auto hold (to kolpo me tin automati energopoihsh tou xeirofrenou stin anhfora), to sistima elegxou piesis elastikon, metalliko xroma pinakides kai loipa 23990.Πολυ καλά μου φαίνεται!!! Αμα το ακούσει ο φάδερ βλέπω να το αγοράζει άμεσα...
Νέο VW Passat 1.6FSI - Εντυπώσεις