-
- 335+ Km/h με Kawasaki ZX12 R στην Tρίπολη (σε ελαφρώς βρεγμένο!)
- 325+ km/h με Hayabusa (δεν πάει άλλο γαμώτο;) σε διάφορα σημεία E.O. και στην Aττική οδό
- 300+ με F430 στην Autostrada Bologna - Ancona (πολλή κίνηση, shit!)
-
Ο χρήστης temper έγραψε:
- 335+ Km/h με Kawasaki ZX12 R στην Tρίπολη (σε ελαφρώς βρεγμένο!)
- 325+ km/h με Hayabusa (δεν πάει άλλο γαμώτο;) σε διάφορα σημεία E.O. και στην Aττική οδό
- 300+ με F430 στην Autostrada Bologna - Ancona (πολλή κίνηση, shit!)
πω πω και σε παρουνε χαμπαρι κατι παλικαρια εδω μεσα!!!!
φονια θα σε ανεβαζουνε, φονια θα σε κατεβαζουνε!!!νη σβησεις τα νουμερα, δε νομιζω οτι θα ξαναδουμε τετοια!
-
νεο προσοωικο ρεκορ. περιπου 340 με τρενο
(τα αεροπλανα δεν μετρανε ετσι?)
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
- 335+ Km/h με Kawasaki ZX12 R στην Tρίπολη (σε ελαφρώς βρεγμένο!)
- 325+ km/h με Hayabusa (δεν πάει άλλο γαμώτο;) σε διάφορα σημεία E.O. και στην Aττική οδό
- 300+ με F430 στην Autostrada Bologna - Ancona (πολλή κίνηση, shit!)
πω πω και σε παρουνε χαμπαρι κατι παλικαρια εδω μεσα!!!!
φονια θα σε ανεβαζουνε, φονια θα σε κατεβαζουνε!!!νη σβησεις τα νουμερα, δε νομιζω οτι θα ξαναδουμε τετοια!
εκτός αν μπει να γράψει στο τόπικ ο Σουμάχερ
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
335+ Km/h με Kawasaki ZX12 R στην Tρίπολη (σε ελαφρώς βρεγμένο!)Σιγα τα ωά. Ως γνωστόν, το βρεγμένο οδόστρωμα έχει λιγότερη τριβή = μεγαλύτερες ταχύτητες.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
335+ Km/h με Kawasaki ZX12 R στην Tρίπολη (σε ελαφρώς βρεγμένο!)
Σιγα τα ωά. Ως γνωστόν, το βρεγμένο οδόστρωμα έχει λιγότερη τριβή = μεγαλύτερες ταχύτητες.
μακαρι να ημουν εγω αυτος που το εγραψε!!!!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
335+ Km/h με Kawasaki ZX12 R στην Tρίπολη (σε ελαφρώς βρεγμένο!)
Σιγα τα ωά. Ως γνωστόν, το βρεγμένο οδόστρωμα έχει λιγότερη τριβή = μεγαλύτερες ταχύτητες.
Σωστός!!!!!
-
προχτες το βραδυ (σαββατο)
300αρισα με μια SL Brabus 6.1S σε χρονο dt
αρρωστο το μοτορι παιδες..πραγματικα αρρωστο!!!! -
Ο χρήστης temper έγραψε:
- 335+ Km/h με Kawasaki ZX12 R στην Tρίπολη (σε ελαφρώς βρεγμένο!)
- 325+ km/h με Hayabusa (δεν πάει άλλο γαμώτο;) σε διάφορα σημεία E.O. και στην Aττική οδό
- 300+ με F430 στην Autostrada Bologna - Ancona (πολλή κίνηση, shit!)
παρολαυτα η susuki φαινατε η πιο 'καλη'. καταλαβαινω πως τα εχεις πιασει περισσοτερες φορες ,σε σχεση με τις αλλες, αυτα τα χλμ....
-
πριν λίγο οδήγησα το Touareg W12
450 άλογα και τεράστια ροπή
α και κατανάλωση... 46,7 λίτρα/100χλμ
(φώτος αργότερα )
-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
α και κατανάλωση... 46,7 λίτρα/100χλμ
(φώτος αργότερα )
δε σου έμειναν λεφτά για φιλμ;
-
αν και δεν είμαι fan του πατα-να-δεις-πόσο-πιάνει το μεγαλύτερο νούμερο που έχω δει μέσα από τη στεφάνη του τιμονιού είναι ~250 με μία lotus espirit. δεν μπορώ να πω, συγκλονιστικό αν μη τι άλλο αλλά προτιμώ να μην ξεπερνάω τα 160-170 μιας και καραδοκούν απίστευτοι κίνδυνοι..
όσο για ιπποδυνάμεις μέχρι 340ps από subaru impreza sti type IV
και τα δύο μου έχουν αφήσει μια αφυδάτωση να το πω, ξεροστοματίαση, ούτε ένα δάκρυ συγκίνησης δεν πρόλαβα να ρίξω.....
από bikes η μόνη μου επαφή με κάτι δυνατό ήταν με ένα custom που διατηρεί θείος μου για να του θυμίζει τα νιάτα του, ένα gpz 550, το οποίο παραλίγο να το κάνω σαλάτα... :? αστο καλύτερα... δεν είναι για μένα οι δύο ρόδες.....
-
235 klm/h
(Κοντέρ)Xantia Activa MKii 2.0 TURBO
Πριν το Σχηματάρι...
... και επίσης, 235 στην ουρά μιας 735i...
-
peugeot 106 Rallye 220 κοντέρ
toyota starlet 1.3 175 κοντερ
Audi 100 του 1973 ...190 κοντέρ
toyota corolla 1,4vvti 185 κοντέρ -
Στα χέρια μου πάντα...
Renault Clio II 1.2 16v (το δικό μου): 180 κοντέρ
Citroen Xantia II 1.8 16v (του πατέρα μου): 210 κοντέρ
Fiat Stilo 1.6 του 2002 (test drive με τον υπάλληλο της αντιπροσωπείας να διαμαρτύρεται): 190 κοντέρ
Peugeot 307 1.4 του 2002 (test drive): 140 κοντέρ. Δεν τράβαγε παραπάνω, μόνο θόρυβο έκανε.
Citroen BX 1.4i kat του 1990: 180 κοντέρ
Lancia Y10 1.1 i.e. του 1991: 160 κοντέρ
Ford Fiesta ST 2.0 του 2005 (του fiestapower είναι, μου το'χε δώσει μια φορά που το'στρωνε): 160 κοντέρ. Δεν το άνοιξα παραπάνω, γιατί ήταν στο στρώσιμο. -
190 κοντερισια=170 πραγματικα (μεγαλος φιδεμπορας το κοντερ) με το accent της μανας μου.το εφερα ετσι απο το κρυονερι μεχρι την εξοδο αχαρνων αργα το βραδυ ευτυχως που δεν εκανε κανα μπουμ τοση ωρα στις 5000+
το μονο που εχω τελικιασει
-
Σαν οδηγός μόνο γιατί ως συνοδηγός δεν έχει τύχει να πιάσω πολλά.
210km/h με Opel Astra 1.7 turbodiesel στην Γερμανία με 3 άτομα και αποσκευές (έχω και φωτογραφία )
205km/h με BMW E30 318is (στην Α.Ο. είχε πολύ ακόμα αλλά την λυπήθηκα)
195km/h με Corsa 1.4 (το δικό μου) κάπου στην Κόρινθο -
- 205km/h κοντερίσια με Alfa Romeo 33 1.4 στην Εθνική Ρεθύμνου-Ηρακλείου σε λίγο κατηφόρα (μέχρι 200km/h σε ευθεία σε άλλο σημείο του ίδιου δρόμου)
- 190km/h κοντερίσια με την Corolla μου στην Αθηνών-Κορίνθου κοντά στους Αγίους Θεοδώρους
-
Το τέρας...
ναι, πολλές ανωριμότητες στην αλάνα (με εντελώς ασφάλτινα ελαστικά σε ζάντες 20 ιντσών και 275 πλάτος καμία τύχη στα χιόνια )
(επειδή έχουμε και άπιστους σε αυτό το φόρουμ)
στα πρώτα χλμ. ήταν... 49,9, μετά έπεσε στα 46
(και βέβαια μπορείς να το παραγγείλεις )
το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό, πέρα από τη ροπή και τις επιταχύνσεις ήταν ο... ήχος του W12
(και για να προλάβω τα σχόλια: οι προβολείς ομίχλης άναψαν για τις φωτογραφίες ΚΑΙ ΜΟΝΟ )
Το πιο δυνατό? Με πόσα? (Δρακο-φιδο-βαρωνο-thread!!!)