-
Εναντια στα Ford Streetka και μελλοντικο MINI Open, ετοιμο για το 2004 θα ειναι ενα απο τα 3 καινουργια καμπριο της Οπελ για τους επομενους 12 μηνες (Astra C+C και VX220 τα αλλα 2). Σκληρη οροφη και κινηση εμπρος. Η οροφη θα κατασκευαστει απο την Γαλλικη Heuliez υπευθηνη για την οροφη του Peugeot 206.
Κινητηρες ατμοσφαιρικοι απο 1.4 εως 1.8 λιτρα αλλα και ενας υπερτροφοδοτουμενος 1.6λιτρος αποδοσης 160 ιππων. Καλα νεα για την Ελληνικη αγορα τολμω να πω. Επισης 6ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο αλλα και αναρτηση τουναρισμενη απο την Lotus. Επισης το ABS και το traction-control θα ειναι τουναρισμενα απο την OPC (Opel's Performance Centre).
Το αυτοκινητο θα ειναι μονο 2θεσιο λογου κοστους. Το οποιο θα αρχισει απο £11,000.
-
Εναντια στα Ford Streetka και μελλοντικο MINI Open, ετοιμο για το 2004 θα ειναι ενα απο τα 3 καινουργια καμπριο της Οπελ για τους επομενους 12 μηνες (Astra C+C και VX220 τα αλλα 2). Σκληρη οροφη και κινηση εμπρος. Η οροφη θα κατασκευαστει απο την Γαλλικη Heuliez υπευθηνη για την οροφη του Peugeot 206.
Κινητηρες ατμοσφαιρικοι απο 1.4 εως 1.8 λιτρα αλλα και ενας υπερτροφοδοτουμενος 1.6λιτρος αποδοσης 160 ιππων. Καλα νεα για την Ελληνικη αγορα τολμω να πω. Επισης 6ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο αλλα και αναρτηση τουναρισμενη απο την Lotus. Επισης το ABS και το traction-control θα ειναι τουναρισμενα απο την OPC (Opel's Performance Centre).
Το αυτοκινητο θα ειναι μονο 2θεσιο λογου κοστους. Το οποιο θα αρχισει απο £11,000.
-
Εναντια στα Ford Streetka και μελλοντικο MINI Open, ετοιμο για το 2004 θα ειναι ενα απο τα 3 καινουργια καμπριο της Οπελ για τους επομενους 12 μηνες (Astra C+C και VX220 τα αλλα 2). Σκληρη οροφη και κινηση εμπρος. Η οροφη θα κατασκευαστει απο την Γαλλικη Heuliez υπευθηνη για την οροφη του Peugeot 206.
Κινητηρες ατμοσφαιρικοι απο 1.4 εως 1.8 λιτρα αλλα και ενας υπερτροφοδοτουμενος 1.6λιτρος αποδοσης 160 ιππων. Καλα νεα για την Ελληνικη αγορα τολμω να πω. Επισης 6ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο αλλα και αναρτηση τουναρισμενη απο την Lotus. Επισης το ABS και το traction-control θα ειναι τουναρισμενα απο την OPC (Opel's Performance Centre).
Το αυτοκινητο θα ειναι μονο 2θεσιο λογου κοστους. Το οποιο θα αρχισει απο £11,000.
-
ΜΟΝΟ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΓΑΒΡΙΗΛ?
ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΞΑΝΑΝΕΙΩΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!!!!!
ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ OPEL ΣΤΗ ΜΑΣΚΑ ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ! -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Εναντια στα Ford Streetka και μελλοντικο MINI Open, ετοιμο για το 2004 θα ειναι ενα απο τα 3 καινουργια καμπριο της Οπελ για τους επομενους 12 μηνες (Astra C+C και VX220 τα αλλα 2). Σκληρη οροφη και κινηση εμπρος. Η οροφη θα κατασκευαστει απο την Γαλλικη Heuliez υπευθηνη για την οροφη του Peugeot 206.Κινητηρες ατμοσφαιρικοι απο 1.4 εως 1.8 λιτρα αλλα και ενας υπερτροφοδοτουμενος 1.6λιτρος αποδοσης 160 ιππων. Καλα νεα για την Ελληνικη αγορα τολμω να πω. Επισης 6ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο αλλα και αναρτηση τουναρισμενη απο την Lotus. Επισης το ABS και το traction-control θα ειναι τουναρισμενα απο την OPC (Opel's Performance Centre).
Το αυτοκινητο θα ειναι μονο 2θεσιο λογου κοστους. Το οποιο θα αρχισει απο £11,000.
Τελικά το Tigra έγινε Cheetah!!!
Tι λές Gabriel θα είναι 'ο αρχηγός της ζούγκλας', στα 1600cc?
Πάντως να δούμε πρώτα και την τιμή του βέβαια στην Ελλάδα, αλλά φαίνεται πολύ καλή πρόταση. Από βάρος πιστεύω δεν θα ξεπερνάει τα 1150 kg?
Γειά χαρά,
Chris
-
Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει....!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει....!mallon to 206cc
-
Ναι αλλά παρότι Πεζάκιας, τολμώ να πω ότι είναι πιο όμορφο...
-
Μαζευω φραγκα για ενα απο τα να Opel.
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει....!
mallon to 206cc
Πέτυχες διάνα!!!
-
Η άλλη όψη για το desirability της Opel.
Στην εκπομπή 'πριβέ' που πέρασε:-Καλεσμένος: Δεν είμαι από αυτούς που θα έλεγαν 'Δεν μπαίνω σε Όπελ ούτε νεκρός'.
-Παρουσιάστρια: Σκόντα για παράδειγμα.Χμμμ πλάκα θα έιχε να το αναφέρω αυτό στο θρεντ του Οκτάβια που έχει πάρει φωτιά. Θα βλεπαμε επεισόδια έξω από το Μέγκα.
-
οσοι ετοιμαζονται ας αναζητησουν στα accesories και μια ομπρελα γιατι τα peugeot μπαζουν νερα και την οροφη οπως μας λεει ο φιλος την ανελαβε η εταιρεια που φτιαχνει και του 206cc.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
οσοι ετοιμαζονται ας αναζητησουν στα accesories και μια ομπρελα γιατι τα peugeot μπαζουν νερα και την οροφη οπως μας λεει ο φιλος την ανελαβε η εταιρεια που φτιαχνει και του 206cc.Από το in.gr: 'Την ευθύνη για την κατασκευή της σπαστής οροφής έχει αναλάβει η γαλλική εταιρεία Heuliez, που προμηθεύει στην Peugeot την οροφή του 206 CC, οι 'παιδικές ασθένειες' της οποίας δεν πρόκειται να επαναληφθούν -σύμφωνα με τις δηλώσεις των υπευθύνων- στο γερμανικό μοντέλο.'
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
οσοι ετοιμαζονται ας αναζητησουν στα accesories και μια ομπρελα γιατι τα peugeot μπαζουν νερα και την οροφη οπως μας λεει ο φιλος την ανελαβε η εταιρεια που φτιαχνει και του 206cc.
Από το in.gr: 'Την ευθύνη για την κατασκευή της σπαστής οροφής έχει αναλάβει η γαλλική εταιρεία Heuliez, που προμηθεύει στην Peugeot την οροφή του 206 CC, οι 'παιδικές ασθένειες' της οποίας δεν πρόκειται να επαναληφθούν -σύμφωνα με τις δηλώσεις των υπευθύνων- στο γερμανικό μοντέλο.'
περιμενουμε και θα δουμε για του λογου το αληθες.
παντως η ομπρελα φτηνη ειναι και ας την εχει κανεις μαζι του. -
den exo dei pola kalitera
oikonomia prepei na kano giati mou fenete oti tha einai akribo -
Ο χρήστης toni έγραψε:
den exo dei pola kaliteraΕμένα μου αρέσει και το Micra cc, το οποίο θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2003.
Νεο Tigra/Corsa Cabrio με 160 ιππους απο 1.6 λιτρα!