-
Συνέχεια από την αστυνομία ακούω ότι φταίει ο ανθρώπινος παράγοντας. Από τους οδηγούς ακούω ότι φταίει ο δρόμος, έλλειψη σήμανση ή η ανεπαρκής σήμανση, η έλλειψη φωτισμού, η σχεδίαση του δρόμου, η διαγράμμιση ή άλλος οδηγός. Λίγες φορές άκουσα «φταίω εγώ». Άλλοι φταίνε εμείς δε φταίμε!! Εμείς είμαστε αλάνθαστοι. Γεννημένοι πιλότοι. Όταν θέλεις να πας γρήγορα ή πιο γρήγορα από τον προπορευόμενο φταίει ο δρόμος κ.λπ; Όταν το αυτοκίνητο σου επειδή είναι γρήγορα θες να δεις πόσα βγάζει ή πόσο καλά μπαίνει στις στροφές φταίει ο δρόμος κ.λπ; Όταν δεν υπάρχει φωτισμός και είναι μαύρο σκοτάδι αλλά εσύ δε θες να κόψεις ταχύτητα πάλι φταίνε όλα τα άλλα; Όταν θες να προσπεράσεις αυτόν που σε προσπέρασε επειδή σε προσπέρασε πάλι φταίει κάποιος άλλος. Όταν γνωρίζεις ότι ο δρόμος γλιστράει, έχει λακκούβες, δεν έχει φωτισμός, διάζωμα, είναι γεμάτος σαμαράκια δεν έχει σήμανση σωστή αλλά εσύ το πατάς το μοτέρ τότε ποιος φταίει για αυτήν την επιλογή σου; Το πόδι σου στο γκάζι ποιος το δίνει εντολή να το πατήσει; Το χέρι στο τιμόνι ποιος το ελέγχει; Εσύ φυσικά. Εσύ αποφασίζεις και κρίνεις αν με αυτές τις δυσμενείς συνθήκες οδήγησης πως θα οδηγήσεις. Ή θα οδηγήσεις προσεκτικά γιατί η δρόμοι είναι καρναβάλια ή θα το ρισκάρεις αλλά την ευθύνη του ρίσκου εσύ θα την αναλάβεις. Αυτές είναι οι συνθήκες είτε σου αρέσουν είτε όχι. Εσύ μέχρι να αλλάξουν θα προσαρμοσθείς σε αυτές. Η απάντηση συνήθως είναι «και τι θα κάνω; Θα πηγαίνω σαν κότα». Το άλλο με το λαγό και τη χελώνα το ξέρεις; Βάζω και τον εαυτό μου μέσα που υπήρξαν φορές που προκάλεσα όπως όλοι μας την τύχη μου αρκετές φορές και άλλοτε τη γλίτωσα και άλλοτε είδα στην κυριολεξία το χάρο με τα μάτια μου. Το χειρότερο όμως ήταν όταν σε περίπου 7 ατυχήματα άλλοτε έβγαλα ελαφρά τραυματισμένους και άλλοτε νεκρούς με τα μυαλά του (κυριολεκτώ) κολλημένα στο ταμπλό γιατί δε φορούσαν ζώνη ασφαλείας και άλλοτε ακρωτηριασμένους αφού η μούρη του αυτοκινήτου μπήκε τόσο μέσα που από τα γόνατα και πάνω το σώμα δεν ήταν σφηνωμένο στις λαμαρίνες. Το κράτος έχει ευθύνη για αυτό το χάλι που παραδίδει. Από τι στιγμή που γνωρίζουμε ότι είναι χάλια η κατάσταση δύο πράγματα μπορούμε να κάνουμε. Ή οδηγάμε συνετά ή δεν οδηγάμε. Δικαιολογίες από τι στιγμή που ξέρεις πως έχει η κατάσταση δεν υπάρχουν. Οι δρόμοι οι περισσότεροι είναι επικίνδυνοι. Το ξέρουμε όλοι. Αν τρώμε τα μούτρα μας τα τρώμε εν γνώσει μας. Το κράτος βέβαια και αυτό φταίει γιατί πρώτον φτιάχνει τέτοιους δρόμους και δεύτερον δεν τιμωρεί αυτούς στους οποίους αναθέτει να τους φτιάξουν.
-
Συνέχεια από την αστυνομία ακούω ότι φταίει ο ανθρώπινος παράγοντας. Από τους οδηγούς ακούω ότι φταίει ο δρόμος, έλλειψη σήμανση ή η ανεπαρκής σήμανση, η έλλειψη φωτισμού, η σχεδίαση του δρόμου, η διαγράμμιση ή άλλος οδηγός. Λίγες φορές άκουσα «φταίω εγώ». Άλλοι φταίνε εμείς δε φταίμε!! Εμείς είμαστε αλάνθαστοι. Γεννημένοι πιλότοι. Όταν θέλεις να πας γρήγορα ή πιο γρήγορα από τον προπορευόμενο φταίει ο δρόμος κ.λπ; Όταν το αυτοκίνητο σου επειδή είναι γρήγορα θες να δεις πόσα βγάζει ή πόσο καλά μπαίνει στις στροφές φταίει ο δρόμος κ.λπ; Όταν δεν υπάρχει φωτισμός και είναι μαύρο σκοτάδι αλλά εσύ δε θες να κόψεις ταχύτητα πάλι φταίνε όλα τα άλλα; Όταν θες να προσπεράσεις αυτόν που σε προσπέρασε επειδή σε προσπέρασε πάλι φταίει κάποιος άλλος. Όταν γνωρίζεις ότι ο δρόμος γλιστράει, έχει λακκούβες, δεν έχει φωτισμός, διάζωμα, είναι γεμάτος σαμαράκια δεν έχει σήμανση σωστή αλλά εσύ το πατάς το μοτέρ τότε ποιος φταίει για αυτήν την επιλογή σου; Το πόδι σου στο γκάζι ποιος το δίνει εντολή να το πατήσει; Το χέρι στο τιμόνι ποιος το ελέγχει; Εσύ φυσικά. Εσύ αποφασίζεις και κρίνεις αν με αυτές τις δυσμενείς συνθήκες οδήγησης πως θα οδηγήσεις. Ή θα οδηγήσεις προσεκτικά γιατί η δρόμοι είναι καρναβάλια ή θα το ρισκάρεις αλλά την ευθύνη του ρίσκου εσύ θα την αναλάβεις. Αυτές είναι οι συνθήκες είτε σου αρέσουν είτε όχι. Εσύ μέχρι να αλλάξουν θα προσαρμοσθείς σε αυτές. Η απάντηση συνήθως είναι «και τι θα κάνω; Θα πηγαίνω σαν κότα». Το άλλο με το λαγό και τη χελώνα το ξέρεις; Βάζω και τον εαυτό μου μέσα που υπήρξαν φορές που προκάλεσα όπως όλοι μας την τύχη μου αρκετές φορές και άλλοτε τη γλίτωσα και άλλοτε είδα στην κυριολεξία το χάρο με τα μάτια μου. Το χειρότερο όμως ήταν όταν σε περίπου 7 ατυχήματα άλλοτε έβγαλα ελαφρά τραυματισμένους και άλλοτε νεκρούς με τα μυαλά του (κυριολεκτώ) κολλημένα στο ταμπλό γιατί δε φορούσαν ζώνη ασφαλείας και άλλοτε ακρωτηριασμένους αφού η μούρη του αυτοκινήτου μπήκε τόσο μέσα που από τα γόνατα και πάνω το σώμα δεν ήταν σφηνωμένο στις λαμαρίνες. Το κράτος έχει ευθύνη για αυτό το χάλι που παραδίδει. Από τι στιγμή που γνωρίζουμε ότι είναι χάλια η κατάσταση δύο πράγματα μπορούμε να κάνουμε. Ή οδηγάμε συνετά ή δεν οδηγάμε. Δικαιολογίες από τι στιγμή που ξέρεις πως έχει η κατάσταση δεν υπάρχουν. Οι δρόμοι οι περισσότεροι είναι επικίνδυνοι. Το ξέρουμε όλοι. Αν τρώμε τα μούτρα μας τα τρώμε εν γνώσει μας. Το κράτος βέβαια και αυτό φταίει γιατί πρώτον φτιάχνει τέτοιους δρόμους και δεύτερον δεν τιμωρεί αυτούς στους οποίους αναθέτει να τους φτιάξουν.
-
Συνέχεια από την αστυνομία ακούω ότι φταίει ο ανθρώπινος παράγοντας. Από τους οδηγούς ακούω ότι φταίει ο δρόμος, έλλειψη σήμανση ή η ανεπαρκής σήμανση, η έλλειψη φωτισμού, η σχεδίαση του δρόμου, η διαγράμμιση ή άλλος οδηγός. Λίγες φορές άκουσα «φταίω εγώ». Άλλοι φταίνε εμείς δε φταίμε!! Εμείς είμαστε αλάνθαστοι. Γεννημένοι πιλότοι. Όταν θέλεις να πας γρήγορα ή πιο γρήγορα από τον προπορευόμενο φταίει ο δρόμος κ.λπ; Όταν το αυτοκίνητο σου επειδή είναι γρήγορα θες να δεις πόσα βγάζει ή πόσο καλά μπαίνει στις στροφές φταίει ο δρόμος κ.λπ; Όταν δεν υπάρχει φωτισμός και είναι μαύρο σκοτάδι αλλά εσύ δε θες να κόψεις ταχύτητα πάλι φταίνε όλα τα άλλα; Όταν θες να προσπεράσεις αυτόν που σε προσπέρασε επειδή σε προσπέρασε πάλι φταίει κάποιος άλλος. Όταν γνωρίζεις ότι ο δρόμος γλιστράει, έχει λακκούβες, δεν έχει φωτισμός, διάζωμα, είναι γεμάτος σαμαράκια δεν έχει σήμανση σωστή αλλά εσύ το πατάς το μοτέρ τότε ποιος φταίει για αυτήν την επιλογή σου; Το πόδι σου στο γκάζι ποιος το δίνει εντολή να το πατήσει; Το χέρι στο τιμόνι ποιος το ελέγχει; Εσύ φυσικά. Εσύ αποφασίζεις και κρίνεις αν με αυτές τις δυσμενείς συνθήκες οδήγησης πως θα οδηγήσεις. Ή θα οδηγήσεις προσεκτικά γιατί η δρόμοι είναι καρναβάλια ή θα το ρισκάρεις αλλά την ευθύνη του ρίσκου εσύ θα την αναλάβεις. Αυτές είναι οι συνθήκες είτε σου αρέσουν είτε όχι. Εσύ μέχρι να αλλάξουν θα προσαρμοσθείς σε αυτές. Η απάντηση συνήθως είναι «και τι θα κάνω; Θα πηγαίνω σαν κότα». Το άλλο με το λαγό και τη χελώνα το ξέρεις; Βάζω και τον εαυτό μου μέσα που υπήρξαν φορές που προκάλεσα όπως όλοι μας την τύχη μου αρκετές φορές και άλλοτε τη γλίτωσα και άλλοτε είδα στην κυριολεξία το χάρο με τα μάτια μου. Το χειρότερο όμως ήταν όταν σε περίπου 7 ατυχήματα άλλοτε έβγαλα ελαφρά τραυματισμένους και άλλοτε νεκρούς με τα μυαλά του (κυριολεκτώ) κολλημένα στο ταμπλό γιατί δε φορούσαν ζώνη ασφαλείας και άλλοτε ακρωτηριασμένους αφού η μούρη του αυτοκινήτου μπήκε τόσο μέσα που από τα γόνατα και πάνω το σώμα δεν ήταν σφηνωμένο στις λαμαρίνες. Το κράτος έχει ευθύνη για αυτό το χάλι που παραδίδει. Από τι στιγμή που γνωρίζουμε ότι είναι χάλια η κατάσταση δύο πράγματα μπορούμε να κάνουμε. Ή οδηγάμε συνετά ή δεν οδηγάμε. Δικαιολογίες από τι στιγμή που ξέρεις πως έχει η κατάσταση δεν υπάρχουν. Οι δρόμοι οι περισσότεροι είναι επικίνδυνοι. Το ξέρουμε όλοι. Αν τρώμε τα μούτρα μας τα τρώμε εν γνώσει μας. Το κράτος βέβαια και αυτό φταίει γιατί πρώτον φτιάχνει τέτοιους δρόμους και δεύτερον δεν τιμωρεί αυτούς στους οποίους αναθέτει να τους φτιάξουν.
-
Συμφωνώ 200%
-
Παλαιότερα γινόντουσαν πολλά θανατηφόρα στην Αθ. Κορ.
Τώρα γίνονται (αν γίνονται) ελάχιστα.Στο δρόμο για Τρίπολη (ειδικά στο βουνό) παλαιότερα γινόντουσαν πάρα πολύ δυστυχήματα. Μήπως τώρα έχουν ελαχιστοποιηθεί;
Να δεις τι διαφορά θα προκύψει όταν γίνει ο νέος αυτ/δρομος Κορ. Πάτρα.
Δε λέω ότι δε συμφωνώ μαζί σου.
Λέω ότι υπάρχει μερίδιο ευθύνης σε όλους.
-
Συμφωνώ 300% και βάλε.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι έχουμε σωστούς δρόμους, ή ότι οι ελεγχοι της Τροχαίας είναι πάντα σωστοί κτλ κτλ.Πρέπει πρώτα απ'όλα να προσαρμοστούμε στις συνθήκες και να προσέχουμε, εφόσον αυτή είναι η κατάσταση και την ξέρουμε (όπως πολύ σωστά είπες), αλλά και να απαιτήσουμε επιτέλους να φτιάχτει κανας δρόμος της προκοπής, και όχι -σκάβουμε το δρόμο, κάνουμε έργα και μετά ρίχνουμε άσφαλτο μόνο στο σημείο που σκάψαμε και τα κάνουμε σαν τα μούτρα μας-. Γιατί κακά τα ψέματα, υπάρχουν κ καταστάσεις που μπορεί να την πάθεις χωρίς να φταις, επειδή οι άλλοι είναι λίγο απρόσεχτοι κ ο δρόμος κακός, πχ κάποιος να μην έχει ορατότητα κ να πέσει πάνω σου, ή να παραβιάσει stop που δε φαίνεται καλά κτλ κτλ
-
Διαβάζω στις εφημερίδες, ακούω στα ραδιόφωνα πως η λύση για την αποφυγή των ατυχημάτων είναι τα προστατευτικά μέσα ανάμεσα στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Συμφωνώ, αλλά μπορεί όλοι οι δρόμοι να γίνουν μονόδρομοι; Όχι.
Τελικά αυτό που πιστεύω εγώ είναι το έξης: Όλοι θέλουμε να γίνουν δρόμοι καινούργοι, όχι όμως για να κινούμαστε με ασφάλεια, αλλά για να τρέχουμε με ασφάλεια. -
Το θεμα το εχουμε συζητησει πολλες φορες.
Ειναι συνθετο και οφειλονται πολλοι παραγοντες καθε φορα,αλλοτε σε μικροτερο και αλλοτε σε μεγαλυτερο βαθμο.Εγω πιστευω οτι η ταχυτητα δεν σκοτωνει,αλλα η βλακεια ναι..
Οι δρομοι ειναι ως επι το πλειστον χαλια(δεν νοειται να αποκαλειται Εθνικη οδος το πεταλο του Μαλιακου,ή η Κορινθου Πατρων μετα το Κιατο πχ)
Το βραδυ η κατασταση επιδεινωνεται αφου υπαρχει ανεπαρκης φωτισμος που σε συνδυασμο με την κακη σημανση κανουν τα πραγματα ακομα πιο δυσκολα.
Επισης αλλος ενας παραγοντας ειναι οι ανθρωποι-οδηγοι.Ειμαστε Ελληναρες και το δειχνουμε σε καθε ευκαιρια.Κανενας σεβασμος στον συνταξιδιωτη,επικινδυνα προσπερασματα,σφηνες,χρηση της ΛΕΑ κατα βουληση σαν να ειναι κανονικη λωριδα κυκλοφοριας.Αλλοι παλι πιανουν την αριστερη και πανε χωρις να σε αφηνουν να τους προσπερασεις.Αλλοι τρεχουν υπερβολικα για τις συνθηκες καποιου δρομου...
Η τροχαια αποτελει ενα αλλο κεφαλαιο... Ο χαρακτηρας της ειναι φοροεισπρακτικος και ΟΧΙ προστατευτικος...Ετσι αντι να σε προειδοποιουν για επικινδυνα σημεια,κοιταζουν πως θα συμπληρωσουν τον στοχο της εκαστοτε ημερας(παραβασεις ταχυτητας συνηθως) για να πανε στον διοικητη τους να τους πει μπραβο.
Τα αυτοκινητα ειναι και αυτα ενα ξεχωριστο κεφαλαιο.Οι περισσοτεροι δεν τα προσεχουν με αποτελεσμα να ειναι κακοσυντηρημενα.Λαστιχα δεν αλλαζουν αν δεν περασουν 5 χρονια ασχετως αν στο μεταξυ εχουν κανει 100.000 χλμ και τα λινα εχουν βγει.
Η σημανση ειναι και αυτη ενας παραγοντας που βοηθαει.....Αντε κανε την Αθηνων-Λαμιας-Θεσσαλονικης συμφωνα με τα ορια..Προτιμω να αυτοκτονησω παρα να παω με τα ορια που εχουν βαλει οι φωστηρες...
-
Υπάρχει ήδη σχετικό θέμα: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 464#345464
Το παρόν
Ποιοι φταίνε για τα ατυχήματα σους δρόμους ;