-
Wow!
Απο το in
παρουσίαση του Colt ήταν μόνο η αρχή! Αυτό υποστηρίζουν οι επικεφαλής της Mitsubishi, άμεση προτεραιότητα των οποίων είναι η σύνδεση των μοντέλων που διαθέτουν στην ευρωπαϊκή αγορά με την αγωνιστική δραστηριότητα της εταιρείας μέσω της Ralliart.
Το νέο Colt θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα διατεθεί σε δύο 'καυτές' εκδόσεις. Η 'ασθενέστερη' θα τιτλοφορείται 'Ralliart' και θα εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 150 ίππων, έτοιμη να ανταγωνιστεί το Focus ST, ενώ η δεύτερη με τα διακριτικά 'EVO' θα έχει κινητήρα 200 ίππων και στόχο(!) το Focus RS.
Οι δύο νέες εκδόσεις προστίθενται στην οικογένεια των HPV -High Performance Vehicles- της Mitsubishi, στην οποία περιλαμβάνονται όλα τα μοντέλα επιδόσεων της ιαπωνικής φίρμας συμπεριλαμβανομένου και του EVO VIII, που αναμένεται στην Ευρώπη το 2003.
-
Wow!
Απο το in
παρουσίαση του Colt ήταν μόνο η αρχή! Αυτό υποστηρίζουν οι επικεφαλής της Mitsubishi, άμεση προτεραιότητα των οποίων είναι η σύνδεση των μοντέλων που διαθέτουν στην ευρωπαϊκή αγορά με την αγωνιστική δραστηριότητα της εταιρείας μέσω της Ralliart.
Το νέο Colt θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα διατεθεί σε δύο 'καυτές' εκδόσεις. Η 'ασθενέστερη' θα τιτλοφορείται 'Ralliart' και θα εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 150 ίππων, έτοιμη να ανταγωνιστεί το Focus ST, ενώ η δεύτερη με τα διακριτικά 'EVO' θα έχει κινητήρα 200 ίππων και στόχο(!) το Focus RS.
Οι δύο νέες εκδόσεις προστίθενται στην οικογένεια των HPV -High Performance Vehicles- της Mitsubishi, στην οποία περιλαμβάνονται όλα τα μοντέλα επιδόσεων της ιαπωνικής φίρμας συμπεριλαμβανομένου και του EVO VIII, που αναμένεται στην Ευρώπη το 2003.
-
Wow!
Απο το in
παρουσίαση του Colt ήταν μόνο η αρχή! Αυτό υποστηρίζουν οι επικεφαλής της Mitsubishi, άμεση προτεραιότητα των οποίων είναι η σύνδεση των μοντέλων που διαθέτουν στην ευρωπαϊκή αγορά με την αγωνιστική δραστηριότητα της εταιρείας μέσω της Ralliart.
Το νέο Colt θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα διατεθεί σε δύο 'καυτές' εκδόσεις. Η 'ασθενέστερη' θα τιτλοφορείται 'Ralliart' και θα εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 150 ίππων, έτοιμη να ανταγωνιστεί το Focus ST, ενώ η δεύτερη με τα διακριτικά 'EVO' θα έχει κινητήρα 200 ίππων και στόχο(!) το Focus RS.
Οι δύο νέες εκδόσεις προστίθενται στην οικογένεια των HPV -High Performance Vehicles- της Mitsubishi, στην οποία περιλαμβάνονται όλα τα μοντέλα επιδόσεων της ιαπωνικής φίρμας συμπεριλαμβανομένου και του EVO VIII, που αναμένεται στην Ευρώπη το 2003.
-
Basismeno sto Mercedes A-Class
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Basismeno sto Mercedes A-ClassΜε τη μιση τιμη.
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Basismeno sto Mercedes A-ClassΠοια είναι η γνώμη σου για το A-Class?
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Basismeno sto Mercedes A-Class
Ποια είναι η γνώμη σου για το A-Class?
Δεν εχω γνωμη. Το σιγουρο ομως ειναι οτι θα το δουμε στις ΗΠΑ σε 1.5 χρονια περιπου. Σε λιγο μεγαλυτερες διαστασεις ομως.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Basismeno sto Mercedes A-Class
Ποια είναι η γνώμη σου για το A-Class?
Δεν εχω γνωμη. Το σιγουρο ομως ειναι οτι θα το δουμε στις ΗΠΑ σε 1.5 χρονια περιπου. Σε λιγο μεγαλυτερες διαστασεις ομως.
Στον φιλο απο την Γερμανια απευθυνόμουν, ακόμα ψάχνω για αυτοκίνητο για την Αθήνα, και τα A-Class, Colt, A2 χωράνε άνετα στο μικρό πάρκινγκ μου.
Το ίδιο όμως και το R32 με το νέο κιβώτιο!!
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ποια είναι η γνώμη σου για το A-Class?
Δεν εχω γνωμη. Το σιγουρο ομως ειναι οτι θα το δουμε στις ΗΠΑ σε 1.5 χρονια περιπου. Σε λιγο μεγαλυτερες διαστασεις ομως.
Στον φιλο απο την Γερμανια απευθυνόμουν, ακόμα ψάχνω για αυτοκίνητο για την Αθήνα, και τα A-Class, Colt, A2 χωράνε άνετα στο μικρό πάρκινγκ μου.
Γιατί δε σκέφτεσαι και το Honda Jazz; Ως Honda πρέπει να έχει καλή ποιότητα κατασκευής και ταυτόχρονα διαθέτει κορυφαίους χώρους για «μικρό». Και φυσικά κοστίζει πολύ λιγότερο από την A-Class και το A2.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Ποια είναι η γνώμη σου για το A-Class?
Δεν εχω γνωμη. Το σιγουρο ομως ειναι οτι θα το δουμε στις ΗΠΑ σε 1.5 χρονια περιπου. Σε λιγο μεγαλυτερες διαστασεις ομως.
Στον φιλο απο την Γερμανια απευθυνόμουν, ακόμα ψάχνω για αυτοκίνητο για την Αθήνα, και τα A-Class, Colt, A2 χωράνε άνετα στο μικρό πάρκινγκ μου.
Γιατί δε σκέφτεσαι και το Honda Jazz; Ως Honda πρέπει να έχει καλή ποιότητα κατασκευής και ταυτόχρονα διαθέτει κορυφαίους χώρους για «μικρό». Και φυσικά κοστίζει πολύ λιγότερο από την A-Class και το A2.
Γιατι το είδα στο μετρό του συντάγματος και μου εκανε αρνητική εντύπωση ο σκληρός συμπλέκτης, τό είπα μάλιστα σε έναν πωλητή εκεί πέρα και μόνο που δεν με έβρισε.
Πάντως δεν με έπεισε σαν αμάξωμα και ο κινητήρας των 82 ίππων (νομίζω) είναι πολύ αδύναμος για τα γούστα μου. Πορτιμώ να δώσω περισσότερα λεφτά παρά να πάρω ένα αναιμικό αυτοκίνητο. Επίσης προτιμώ να πληρώσω και να πάρω καλα φρένα. Αυτοκίνητο με μικρά μπροστινά δισκόφρενα και πίσω ταμπούρα δεν ξαναοδηγάω, σόρρυ.
Γενικά με προβληματίζει η συμπεριφορά αυτών που πουλάνε Honda, νομίζουν ότι πουλάνε τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο.
-
ξέρει κανείς εάν το colt θα είναι τετρακίνητο; γιατι εάν είναι έτσι τότε να το περιμένω!
-
Γενικά με προβληματίζει η συμπεριφορά αυτών που πουλάνε Honda, νομίζουν ότι πουλάνε τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο.
αgisd πουλάνε σίγουρα απο τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο....
150 και 200 ιππων Mitsu Colt!