Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW/ klimatronic
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. VW/ klimatronic
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    78
    297
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:

      Εγώ θ'ακολουθήσω το βιβλίο (2 χρόνια ή 30 ή όποτε ανάψει)

      σε επιασα!!!!
      ποτε ερχεται???

      Αθήνα είναι τώρα παρασκευή θα ναι, δευτέρα θα ναι, θα το καταλάβετε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        αντε με το καλο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • C
          cpp last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:

          Εγώ θ'ακολουθήσω το βιβλίο (2 χρόνια ή 30 ή όποτε ανάψει)

          σε επιασα!!!!
          ποτε ερχεται???

          Αθήνα είναι τώρα παρασκευή θα ναι, δευτέρα θα ναι, θα το καταλάβετε

          Καλοτάξιδος και εύχομαι να μην ταλαιπωρηθείς με χαζοβλάβες.... και να είσαι χαλαρός όταν ακούς λογαριασμούς σε Euro...... (θα θες σίγουρα ένα σετ λάστιχο τον χρόνο)
          Τα χλμ νιώθω ότι είναι πολλά για αλλαγή λαδιών αλλά ο κατασκευαστής κάτι παραπάνω θα ξέρει...... εμένα με έχει κάθε 7500 χλμ και δεν μου έχει κάψει ποτέ προς το παρόν......
          To never again για VW ισχύει..... μου αρέσουν κάποια Audi αλλά δεν θέλω να ξαναμπλέξω με τα ίδια!!! Θα δοκιμάσω κάτι προς Japan μεριά γιατί μου φάινεται πιο σίογυρο!!!!!
          Δεν είναι δίκαιο εν έτι 2005 να μην μπορείς να ξέρεις πόσο θα σου στοιχίζει το κόστος συντήρησης ενός αυτοκινήτου...... στα Ιαπωνικά με τις εγγυήσεις που δίνουν το κόστος αυτός περιορίζεται!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            georgex last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:

            Εγώ θ'ακολουθήσω το βιβλίο (2 χρόνια ή 30 ή όποτε ανάψει)

            σε επιασα!!!!
            ποτε ερχεται???

            Αθήνα είναι τώρα παρασκευή θα ναι, δευτέρα θα ναι, θα το καταλάβετε

            Πιό περιμένεις?
            Καλοτάξιδο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              silencer51 last edited by

              Το GTI αν δεν απατώμαι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                petran last edited by

                lkar, εκανες την κινηση την καλη?
                με γεια σου ρε μαγκα!!!

                και που'σε...αυτα με τα λαδια οποτε λεει το βιβλιο να τα ξεχασεις!!!

                ειπαμε, μονο λαδακι μπορεις να βαζεις στο μοτερ για να το προστατευεις..
                αυτο και να μην το λιωνεις κρυο, και να μη το σβηνεις λιωμενο.

                3 πραγματακια ειναι..εμπεδωσε τα!!

                οσο για το κλιμα στα vw..φιλος με passat 1.6, αφου το αλλαξε κι αυτος σε φιλο του μηχανικο,
                ο μηχανικος του ειπε το εξης..

                μην αναβοσβηνεις τη μηχανη με το clima αναμενο,
                και πριν σβησεις, κλεινε πρωτα το κλιμα και περιμενε 3-5 δευτερολεπτα να ακουστει το γουυυυςςς (ξεφυσιμα)

                αυτος τον ακουσε. τωρα οποιος θελει κανει οτι θελει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cpp last edited by

                  Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                  lkar, εκανες την κινηση την καλη?
                  με γεια σου ρε μαγκα!!!

                  και που'σε...αυτα με τα λαδια οποτε λεει το βιβλιο να τα ξεχασεις!!!

                  ειπαμε, μονο λαδακι μπορεις να βαζεις στο μοτερ για να το προστατευεις..
                  αυτο και να μην το λιωνεις κρυο, και να μη το σβηνεις λιωμενο.

                  3 πραγματακια ειναι..εμπεδωσε τα!!

                  οσο για το κλιμα στα vw..φιλος με passat 1.6, αφου το αλλαξε κι αυτος σε φιλο του μηχανικο,
                  ο μηχανικος του ειπε το εξης..

                  μην αναβοσβηνεις τη μηχανη με το clima αναμενο,
                  και πριν σβησεις, κλεινε πρωτα το κλιμα και περιμενε 3-5 δευτερολεπτα να ακουστει το γουυυυςςς (ξεφυσιμα)

                  αυτος τον ακουσε. τωρα οποιος θελει κανει οτι θελει...

                  Και εγώ έτσι το κανω.......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                    Ειχαμε αλάξει κάποτε μοτερ air condition (κλαπέτου πρέπει να λέγεται) το οποίο κράσαρε με 35 βαθμούς ζέστη... λύσανε όλο το ταμπλώ για να το αλλάξουν!!!!!!
                    Δεν είναι δυνατόν σε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με τιμέ που μετά βίας πιάνει τα 10,000euro να κοστίζει 1,000 euro δηλαδή το 1/10 της αξίας του αυτοκινήτου ένας compressor για το Α/C΅

                    Επειδή έχω και Mitsubishi απλά δεν συγκρίνονται ....... θα μου το άλλαζαν μες την εγγύηση!!!!!!!

                    To ανταλλακτικό και καινούριο να ταν το αυτοκίνητο, πάλι 1000 ευρώ θα κόστιζε. Αν ήταν μεταχειρισμένο το ανταλλακτικό θα κόστιζε λιγότερα

                    όσο για τις εγγυήσεις, τα χουμε γράψει τόσες φορές, ποια ευρωπαϊκή εταιρεία δίνει εργοστασιακή εγγύηση 3 ετών; γιατί περισσότερο δεν δίνει καμία

                    PSA 2, Renault 2, BMW 2, Mercedes 2, Gruppo Fiat 2, VAG 2

                    Ford, Opel είναι πολυεθνικές και δίνουν 3 εργοστασιακή (όχι δεν ξαναγράφω τι ισχύει για την επέκταση εγγύησης)

                    Οι ιαπωνικές δίνουν κατά κόρον 3 χρόνια εργοστασιακή

                    na dilwsw oti sympasxw me ton filo cpp (san enas akomi talaipwrimenos katoxos VW me xilia miria problimata) na sas dwsw mia idea ti eggyiseis prosferoun se Ameriki/Kanada oi eyrwpaioi:

                    Merc/VW*/Audi/BMW/Saab/Volvo: 4 xronia plires, 5 xronia powertrain, 12 xronia antiskwriaki

                    (*otan pira to diko mou VW htan mono 2 xronia, alla to 2002 alla3e se 4)

                    Lexus/Acura/Infiniti: 4 xronia plires

                    kai oi iapwnes: Honda/Nissan/Toyota: mono 3 xronia plires, me extented warranty na prosferetai me epipleon kostos

                    Amerikanoi: Ford/GM: mono 3 xronia (Cadilac 4)

                    Diladi to standard einai 3 xronia sta mainstream autos kai 4 xronia sta premium autos.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petran last edited by

                      cpp ετσι το εκανες και πριν τα φυσει?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        Epidei den exw Clima, alla A/C, genika kai egw den anabosbynw ton kinitira me to A/C on. Einai koinh logikh.

                        Den einai asyni8isto na xalasei o kompressoras se sygekrimenes wres leitourgeias (fantazomai stin Ellada 8a leitourgei 6 mines ton xrono se sxesi me 1 mina se mena). Kai se opoiodipote autokinito 8a htan akribi episkeui.

                        Telos kai egw stin Ellada 8a eperna iapwniko me ta polla xronia eggyisi kai oxi ena VW me 2 xronia kai tin antiproswpeia na kanei arpaxtes kai na se ftynoyn kiolas.

                        Pira ena tilefwno sto service ths Karenta kai oi times htan astronomikes gia aples ergasies.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • W
                          wantone last edited by

                          episis Smart/Mini: 4 xronia plires eggyisi

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            petran last edited by

                            agisd το λεω αυτο γιατι στο μανιουαλ στα κλιμα στην ουσια λεει να το εχεις παντα ανοιχτο..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                              lkar, εκανες την κινηση την καλη?
                              με γεια σου ρε μαγκα!!!

                              και που'σε...αυτα με τα λαδια οποτε λεει το βιβλιο να τα ξεχασεις!!!

                              ειπαμε, μονο λαδακι μπορεις να βαζεις στο μοτερ για να το προστατευεις..
                              αυτο και να μην το λιωνεις κρυο, και να μη το σβηνεις λιωμενο.

                              3 πραγματακια ειναι..εμπεδωσε τα!!

                              είμαι τελείως άσχετος από αυτοκίνητα, οπότε θα διαβάσω και θα κρίνω ανάλογα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                cpp last edited by

                                Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                cpp ετσι το εκανες και πριν τα φυσει?

                                εννοείται ότι το έκλεινα πρίν και το άνοιγα μετά.... άσε που epipl;eon θεωρώ ότι δεν έκανα και πολυ χρήση του klima.... τον χειμώνα δεν το χρησιμοποιώ ποτέ εκτός αν βρέχει για να κρατάω τα παράθυρα καθαρά και το καλοκαίρι άντε να το χρησιμοποιήσω 20 - 30 φορές...... δεν η χρήση τετοια που να δικαιολογεί την φθορά....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                  οσο για το κλιμα στα vw..φιλος με passat 1.6, αφου το αλλαξε κι αυτος σε φιλο του μηχανικο,
                                  ο μηχανικος του ειπε το εξης..

                                  μην αναβοσβηνεις τη μηχανη με το clima αναμενο,
                                  και πριν σβησεις, κλεινε πρωτα το κλιμα και περιμενε 3-5 δευτερολεπτα να ακουστει το γουυυυςςς (ξεφυσιμα)

                                  Δεν υπάρχει κανένας λόγος να το κάνεις αυτό. Μάλιστα μόλις ξεκινήσεις το αυτοκίνητο πρώτα πιάνει τις στροφές ρελαντί ο κινητήρας και μετά παίρνει σήμα να κομπλάρει ο συμπιεστής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • X
                                    xristos69 last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                    οσο για το κλιμα στα vw..φιλος με passat 1.6, αφου το αλλαξε κι αυτος σε φιλο του μηχανικο,
                                    ο μηχανικος του ειπε το εξης..

                                    μην αναβοσβηνεις τη μηχανη με το clima αναμενο,
                                    και πριν σβησεις, κλεινε πρωτα το κλιμα και περιμενε 3-5 δευτερολεπτα να ακουστει το γουυυυςςς (ξεφυσιμα)

                                    Δεν υπάρχει κανένας λόγος να το κάνεις αυτό. Μάλιστα μόλις ξεκινήσεις το αυτοκίνητο πρώτα πιάνει τις στροφές ρελαντί ο κινητήρας και μετά παίρνει σήμα να κομπλάρει ο συμπιεστής.

                                    στο σβησιμο ειναι το προβλημα και οχι στο άναμα.παντα πρωτα σβηνουμε το κομπρεσερ και μετα τη μηχανη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Θα κάνω μια δοκιμή στο honda, δε πιστεύω τα VW να είναι διαφορετικά. Θα μαρσάρω στις 2000 σαλ, θα σβήσω τη μηχανή με το κλειδί ενώ κάποιος κοιτάει τον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη του συμπιεστή (λίγο δύσκολο εκεί κάτω που είναι). Πάω στοίχημα ότι ο συμπλέκτης θα ανοίξει αμέσως μόλις γυρίσω το κλειδί και ο συμπιεστής θα σταματήσει ακαριαία ενώ ο κινητήρας θα γυρίζει για 1-2 δευτ. μέχρι να σβήσει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        petran last edited by

                                        δεν καταλαβα τι θα κανεις.
                                        παντως ειναι γεγονος οτι αμα κλεισεις το κλιμα ακουγεται γουοος,
                                        ενω αμα κλεισεις τον κινητηρα δεν...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Όταν κλείσεις το συμπιεστή ακούγεται το ψυκτικό υγρό που βράζει στον εξατμιστή (το ψυγείο του a/c μέσα στο αυτοκίνητο) και εξισώνονται οι πιέσεις. Περίεργο αυτό που λες, στο honda ακούγεται το γουοος μόλις σβήσεις το κινητήρα με το a/c αναμμένο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 4 / 4
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr