-
Αν σε ενδιαφέρει έστω και λίγο η γρήγορη οδήγηση, τα Opel είναι έτη φωτός πίσω από τα Ford. Τα τελευταία τα θεωρώ πολύ αναξιόπιστα, αλλά δεν μπορώ παρά να παραδεχτώ τη Ford γιατί δίνει πολύ μεγάλη σημασία στην οδική συμπεριφορά και την αίσθηση του τιμονιού. Fiesta και Focus προηγούμενης γενιάς και σημερινό Mondeo, από τα οποία έχω πλούσια εμπειρία, ήταν κορυφαία οδηγικά. Δηλαδή το αντίθετο ακριβώς από τα αντίστοιχα Opel... Εσύ μάλιστα που έχεις και Focus, θα έπρεπε να το εκτιμάς περισσότερο.
-
Ειπαμε: 'αλλου καλυτερα, αλλου χειροτερα'. Δε διαφωνω για την οδική συμπεριφορα, αλλά μην ξεχνας οτι δεν ειναι μονο η Οπελ που χάνει στο συγκεκριμενο. Εκτος απο 147 δεν εχω οδηγησει μικρομεσαιο σαν το Focus! Επειδη ομως στην οικογενεια υπαρχει ενα Αστρα G κι απο τα χερια μου περασε κι ενα Κορσα C, μπορω να πω οτι ειναι πολυ τιμια αυτοκινητα και πολυ παρεξηγημενα. Ασε δε που το Astra H που οδηγησα προσφατα μου φανηκε αντιστοιχο του Golf (Με τα 307, Megane, Corolla δεν το συγκρινω καν). Τωρα για την αξιοπιστια των Ford να μην το ανοιξουμε το θεμα Ειλικρινα, εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος και για να σου πω την αλήθεια δεν ξερω και κανεναν που να μην ειναι (εχω πολλους γνωστους με focus)! Και μιλαμε με +20000χλμ/ετος... Για το δε κοστος συντηρησης παρε τιμες Ford/Opel και μετα VW/γαλλικα. Θα παθεις πλακα...
-
Κανένα πρόβλημα. Ας μη μιλήσουμε για την αξιοπιστία των Ford, γιατί θα ακούσεις πράγματα που θα καραφλιάσεις. Έτσι κι αλλιώς, εδώ θάβουμε τα opel
-
Ωραία ψηφοφορία
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ωραία ψηφοφορίαδεν διάβασες όλο το τόπικ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ωραία ψηφοφορία
δεν διάβασες όλο το τόπικ
Πού να προλάβω...
-
Θα μπορούσε να προστεθεί το ερώτημα 'Να γίνουν πιό οδηγοκεντρικά τα όπελ ??'
-
Ενα Caterham με 2λιτρο Οπελ 250 ιππων, ισως ετσι μπορει να γινει πιο οδηγοκεντρικο ενα Οπελ.
Αν και το μοτερ αυτο ειναι Cosworth designed αλλα τελος παντων, Οπελ το ξερει ο κοσμος.
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Hunter τα ειπες ολα!!!Montecarlo εξηγεις το σχεδιο για upmarket της opel? Δεν καταλαβα τι εννοεις?
Εννοώ ότι οι Ευρωπαϊκες βιομηχανίες έχουν καταλάβει οτι στο κάτω μέρος της αγοράς δεν θα επιζήσουν. Δεν μπορείς πια να φτιάχνεις στην Γερμανία ή Ιταλία και να πληρώνεις 2-3Κ ευρώ μισθό στον εργάτη και να πουλάς ανταγωνιστικά
μικρά, φτηνά αυτοκίνητα. Όποιος μείνει στο κάτω μέρος της αγοράς θα το φάνε λάχανο οι Κορεάτες και σύντομα οι Κινέζοι.
Άρα , Ο ευρωπαίος (η και Αμερικάνος) κατασκευαστής πρέπει να κινηθεί πιο ψηλά , να πάει πιο upmarket εαν θέλει να επιζήσει. Οπότε η Opel (και οι άλλοι που ειναι στο κάτω ακρο, SEAT, FIAT κτλ) πρέπει να ανέβουν πιο ψηλά για να επιζήσουν τον ανταγωνισμό.
Συνεπώς, η DAEWOO( δήθεν Chevrolet) πάει low-end και η Οpel μετακίνητε αργά αργά προς τα πιό πάνω. Τό ίδιο κάνουν και οι άλλοι, πχ, βλέπε Peugeot.
Δεν λέω για premium brand. Εκει η GM θα έχει την SAAB και την Cadillac( αυτη τη δευτερη θα το ακούτε όλο και πιο συχνά στην Ευρώπη)Ακόμα επειδή αναφέρθηκε σε προηγούμενο post η μηχανή 1.3CDTi... το μόνο opel σε αυτό το moter ειναι το αυτοκολητάκι, αφού ειναι σχεδιασμός FIAT Μultijet και γραμμή παραγωγής στην Πολωνία. Οι έτοιμες μηχανές στέλνονται στο Russelheim για να μπούν μέσα στα Opel.
-
Μη μου πειράζετε τα opel! Θα βάλω το θείο Walter να σας κάνει σβούρες με την ασκόνα του μέχρι να ξεράσετε...
-
Montecarlo πολυ καλη η αναλυση που εκανες.
-
Εγώ ένα έχω να πω : Ο ΘΕΟΣ ΕΠΛΑΣΕ ΤΟΝ ADAM ΚΑΙ Ο ADAM ΤΗΝ OPEL!!!
-
Καλά, τώρα γιατι το επανέφερες αυτό; θα αρχίσουν πάλι...
-
Τζερτζελές να γίνεται να γουστάρουμε!
-
Αρχικά θέλω να πω ότι δεν ψήφησα σ αυτή την ακραία ψηφοφορία αλλά θέλω να σας πω την προσωπική εμπειρία από opel που είχα χάρη στο test drive που διοργανώθηκε.Αρχικά αναγνωρίζω ότι αυτό που έγινε με τα πολυήμερα test drive ήταν πάρα πολύ καλό κι έτσι θα έπρεπε να διαλέγουμε πλέον αυτοκίνητο.To opel που οδήγησα προσωπικά ήταν το astra 1600 elegance και μάλιστα με πολλά εξτρά(αισθητήρες φώτων βροχής κτλ.Έκανα 1300 περίπου χλμ και οι παρατηρήσεις μου είναι οι εξής.Το αυτοκίνητο στην εθνική ήταν πολύ άνετο και ταξίδευε με καλές ταχύτητες(μεχρι 210 είδα).Όμως συνολικά δε μου άφησε καλές εντυπώσεις και δε θα το αγόραζα.Το τιμόνι του είναι γρήγορο αλλά αναίσθητο τελείως (σε επαρχιακό με στροφές η εμπειρία) ο κινητήρας κάτω του μέτριου για τα δεδομένα στην κατηγορία του,τα φρένα με τρόμαξαν(ζεστάθηκαν και δεν έπιαναν μέτα από κατέβασμα μπράλλου) και η ανάρτηση απλά μέτρια και μόνο.Ίσως στα λεφτά του είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο για κάποιον με οικογένεια χωρίς ανησυχίες αλλά μέχρι εκεί.Η μόνη παρατήρηση σύγκριση με focus I kai II από τα οποία έχω εμπειρία απλά δεν υπάρχει.Τα ford είναι για μένα ανώτερα σχεδόν παντού.
Sorry για το μεγάλο post.....
-
Χάρη στα test drive της OPEL είχα την ευτυχία ( ) να οδηγήσω ένα Tigra 1.4, ένα Astra 1.4, και ένα Vectra 1.6.
Το tigra ήταν επιεικώς απαράδεκτο σε όλους τους τομείς... ειδικά αυτή την ανασφάλεια που είχα στα 170χαω (δεν πήγαινε παραπάνω...) δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Μου θύμιζε Kadett 20 ετίας στο οποίο δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ αμορτισέρ.
Τα Astra και Vectra είχαν ένα πάρα πολύ καλό χαρακτηριστικό. Η ποιότητα στο εσωτερικό. Μιλάμε ούτε υπόνοια για τον παραμικρό τριγμό... θα μου πείτε αυτό έλλειπε να έτριζαν κιόλας καινούργια αυτοκίνητα. Αλλά την αισθανόσουν την ποιότητα με το που έκλεινες την πόρτα, θύμιζαν mercedes.
Από κει και πέρα όμως τίποτα το ιδιαίτερο. Οι κινητήρες οριακά αξιοπρεπείς, απλά σου δίνουν την δυνατότητα να ταξιδεύεις με 150 - 160 χαω, αν και ο 1.4 ήταν αρκετά θορυβώδης. Από επιταχύνσεις ούτε λόγος...
Το γνωστό με τα τιμόνια της Opel που είναι αποκομένα από κάθε αίσθηση, το διαπίστωσα και γω. Προσπαθούν να σου περάσουν μια τεχνιτή αίσθηση αλλά αυτό το καταλαβαίνεις με το καλημέρα.
Από οδική συμπεριφορά θα έλεγα πως είναι ασφαλή, αλλά μέχρι εκεί. Δεν είναι για πολλά - πολλά. Ειδικά το Astra που το δοκίμασα σε βουνίσια διαδρομή Κατερίνη - Αγ. Δημήτριος - Ελασσόνα διαπίστωσα πως το αυτοκίνητο με το που το πιέσεις υποστρέφει απευθείας. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν αισθάνθηκα ανασφάλεια παρότι μαλακό. Άλλωστε το αυτοκίνητο σου το φωνάζει πως δεν είναι σπορ. Σου λέει 'θα σε μεταφέρω από το σημείο Α στο σημείο Β με ασφάλεια και άνεση.-'.
Αυτό που με εντυπωσίασε ήταν τα φρένα του. Το συγκεκριμένο Astra να αναφέρω πως είχε και πίσω δίσκους. Δεν κουράστικαν ποτέ και θα έλεγα πως με έσωσαν από τον κώλο μιας corolla και ένα μπαλκόνι - γκρεμό.
Το Vectra είναι απλά ένα μεγαλύτερο Astra... με ελαφρύτερο πισινό όμως. Θα υπερστρέψει υπο συνθήκες αλλά ο οδηγός δεν θα καταλάβει και πολλά εδώ που τα λέμε.Κλείνω δηλώνοντας πως κατά την άποψή μου τα Opel είναι μια τίμια πρόταση σε όλες τις κατηγορίες (πλην του Tigra...), αρκεί να μην έχεις ιδιαίτερες οδηγικές ανυσηχίες. Δεν αποκλείω κάποτε (στα 50 μου ίσως...) να πάρω κάποιο Opel... μέχρι τότε όμως οι γάλλοι θα με έχουν πελάτη τους.
-
Ο χρήστης guiltycs έγραψε:
Εγώ ένα έχω να πω : Ο ΘΕΟΣ ΕΠΛΑΣΕ ΤΟΝ ADAM ΚΑΙ Ο ADAM ΤΗΝ OPEL!!!και μπας και πηραν φωτια τα λοφακια εκει στην λαρισα και μαστουρωσε ο καμπος???
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Εγώ ένα έχω να πω : Ο ΘΕΟΣ ΕΠΛΑΣΕ ΤΟΝ ADAM ΚΑΙ Ο ADAM ΤΗΝ OPEL!!!
και μπας και πηραν φωτια τα λοφακια εκει στην λαρισα και μαστουρωσε ο καμπος???
εχχεεχεχεχεχε..Λες???
-
Χτες πέτυχα στην Κηφησίας ένα ροζ Tigra πρώτης γενιάς. Τα σχόλια δικά σας
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Χτες πέτυχα στην Κηφησίας ένα ροζ Tigra πρώτης γενιάς. Τα σχόλια δικά σας... ή αλλιώς 'Πώς να ασχημύνετε ένα ήδη κακάσχημο όχημα'
Περι Opel [Θάψτε ελεύθερα!]