-
ελα ελα την κυριακη να σου αναλυσω περι αβενσις να το δεις κιολας.........
-
Ο χρήστης anemos231 έγραψε:
@ elteo :
Πάντα μας εντυπωσιάζεις με τα avatar που επιλέγεις..Σε ευχαριστώ!
-
Και το Avensis στην κατηγορία του προσφέρει μια αξιόπιστη πρόταση, τώρα το δίνουν και με έκπτωση:
- Avensis 1,6 και 1,8 έκπτωση 1.000 ευρώ.
- Avensis 1,6 sedan Terra έκπτωση 1.200 ευρώ.
- Avensis 1,8 S/W έκπτωση 1.500 ευρώ.
Άρα πλέον το Avensis 1.8 4d SOL VSC θα πηγαίνει στα 22.564
-
Το αμάξι που μου περιγράφεις αγαπητέ ειναι το καινούργιο PASSAT 1.6 FSI>
-καινουργιο μοντέλο ειναι,
-επιδοσεις αξιοπρεπείς έχει,
-όνομα έχει,
-φινετσάτο είναι,
-ποιοτητα κύλισης σίγουρα θα έχει,- για τον πατέρα σου ειναι ( ο πατέρας μου εχει το προηγουμενο μοντελο κ έχει βρει την χαρά του),
-ποιοτητα υλικών κ εσωτερικό έχει, και το πιο σημαντικο :
ΤΙΜΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!
Υ.Γ. Μακριά απο OCTAVIA ...πολύ φτηνιάρικο.όσο για επιδόσεις ναι έχει καλύτερες αφου έχει T
- για τον πατέρα σου ειναι ( ο πατέρας μου εχει το προηγουμενο μοντελο κ έχει βρει την χαρά του),
-
Σας ευχαριστώ!!!
It's being processed το όλο θέμα... Σε λιγότερο (ελπίζω) από μήνα θα έχουμε εξελίξεις!!!
-
Μισό λεπτό, το Octavia 5 δεν είναι καθόλου φθηνιάρικο και φοράει επίσης τον FSI 1,6. Προσωπικά θα πρότεινα το Mondeo 1,8 Trend με το πρόσφατο facelift στα 18.000 ευρώπουλα με την προσφορά, εφόσον δηλαδή αγοραστεί μετρητοίς (δες σχετική κουβέντα στα νέα μοντέλα).
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Υ.Γ. Μακριά απο OCTAVIA ...πολύ φτηνιάρικο.όσο για επιδόσεις ναι έχει καλύτερες αφου έχει T
Ποιο από τα δύο Octavia είναι φτηνιάρικο; Το Golf IV ή το Golf V;
-
Το ...A3.
-
δημητρη εγω εχω superb
αμα θες αντε καντο τεστντράιβ
το 150αρι δες το σαν χωρους, ποιοτητα κλπ. οχι σαν γκαζι. (οχι οτι δεν εχει, αλλα)με ενα Abt προγραμμα απο την αντιπροσωπεια (φουλ εγγυηση στα παντα +εκπτωση αν το παραγγειλεις εξ'αρχης)
θα εισαι 200 χαρουμενα & δυνατα αλογακια. και με πιεση 1 μπαρ σημαινει αξιοπιστια για παντα.
δεν χρειαζεσαι πανω απο τοσα, αλλα κι αν αλλαξεις γνωμη, εδω ειμαστετωρα να σου πω και το αλλο? αν κανεις την υπερβαση και παρεις το 'συλλεκτικο' για τα 100 χρονια της skoda, θα εχεις τοσο πολυ εξοπλισμο που θα νομιζεις οτι τα κερδισες στο τζοκερ.
Standard specifications – outstanding luxury and comfort:• A light grey leather interior
• Piano Lack decorative trim
• CUBIC (17“) light alloy wheels with exclusive silver paint
• Bi-xenon lights with extensible headlamp washers and integrated fog lights
• Climatronic automatic air-conditioning
• SunroofDESIGN – THE INTERIOR
• Dashboard in Onyx/Onyx design
• Small leather packet
• Decorative entrance door sills front and rear
• Decorative gear shift knob
• Laid woven carpet with silver-grey edging
• Lighted foot well areas front and rearDESIGN — THE EXTERIOR
• A sticker with the name of the model
• Doubled exhaust end piece
• Protective bump strips on the doors, black
• Tinted glass
• Sun Set – glass with a higher level of tinting (from the b-column to the rear)
• Chrome plated trim on the upper and lower window frames
• Chrome plated grating frame on the front bumper
• Bump strips on the doors and bumpers, black with a chrome plated insert
• Body-work colour external rear view mirrors and external handles
• 225/45 R17 tyresCOMFORT AND FUNCTIONALITY
• Cruise control
• Electric windows
• Electrically adjustable rear view mirrors, independently heated with lighted entry area, memory, electrically foldable
• Central locking with remote control, SAFE system
• Front and rear heated seats with separate regulation
• Travel Box (a hot/warm storage compartment with adjustable arm rest between the front seats)
• Rhapsody radio with CD + Sound System
• CD changer in the luggage compartment
• Preparation for GSM I telephone
• Two lighted sun shields with Make-up mirrors and pockets, a third sun shield
• Electrically adjustable front seats (with memory)
• Multifunctional leather steering wheel with radio and cruise controls
• Coming-Home system with light warning activated
• Sun blind for rear windscreen/ mechanical
• Luggage restraint netting programme in the luggage compartment
• Lounge Step – laid carpet with foot rests in the rear
• Maxi-DOT
• Foldable split rear seat
• Two reading lights, front and rear
• Parking distance in the rear
• 12V electrical socket in the luggage compartment
• Compartment for storing glasses
• Internal rear view mirror with automatic shading and deactivation and a shield function pilot light, including a rain sensor
• Foldable arm rest in the rear with storage compartment and two cup holders, with a Skisack ski bag
• Storage compartment for umbrellas in the left rear door, with Superb umbrella
• Heated windscreen washersSAFETY
• Front airbags with front seat passenger airbag deactivation
• Side impact airbags
• Head airbags
• ABS+EDS+ASR+MSR+ESP+Dual Rate
• Preparation for attaching two children’s seats with ISOFIX safety system.
• Power-assisted steering
• Disc brakes on all wheels
• Warning signal for driver’s seat belt not tightened
• Immobiliser, label with VIN codeμε χωρους σαφως πολυ μεγαλυτερους του Α4 ακομα και του passat, it all comes down to prejudism..
...χωρια οτι αμα παρεις κι εσυ superb, τοτε θα'μαστε 4!!!!
http://www.skoda-auto.com/global/100/actionmodel/superb_edition100.htm
http://www.skoda-auto.com/global/showroom/superb/ -
Ωραίο αμάξι, αλλά 4,803 μ. μήκος;
-
το μεγαλο μεταξονιο λενε σε αλλο τοπικ οτι ειναι καλο..
-
Εγω προτεινω μιας ειναι και για εσενα το αυτοκινητο Δημητριε, κατι πιο sexy, κατι που να το κοιτας και να νοιωθεις κατι διαφορετικο, κατι που αποδεδειγμενα εχει καλο κρατημα και καλα μηχανικα μερη, και φερει και ενα σημα με τοση ιστορια.
Ενα Alfa Romeo 156, και ακομα καλυτερα σε station εκδοση. ΚΑι πολυ ομορφο ειναι και 5 χωρους παραπανω εχει για ενα 3μερο στα χιονια ή στο νησι με ενα πλεουμενο στην οροφη.
Καλα αυτοκινητα ειναι και αλλα σε αυτην την κατηγορια, αλλα η δικη μου επιλογη θα ηταν αυτο.
Βαλε λιγο χρωμα στην ζωη σου, παρε μια Ιταλιδα.
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
δημητρη εγω εχω superb
αμα θες αντε καντο τεστντράιβ
το 150αρι δες το σαν χωρους, ποιοτητα κλπ. οχι σαν γκαζι. (οχι οτι δεν εχει, αλλα)Πολύ καλή περίπτωση όντως!!!! Θα το κοιτάξω. Θα ξαναπάω στην Skoda να το δω.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το ...A3.Μη χάσεις ευκαιρία...
Το Α3 είναι ποιοτικότερο όλων (Octavia, Octavia5, Golf IV, Golf V,
new Passat),κι ας μοιράζεται το ίδιο πάτωμα.
Ακόμα και το πλαίσιο, 'δεν τρίζει'
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
δημητρη εγω εχω superb
αμα θες αντε καντο τεστντράιβ
το 150αρι δες το σαν χωρους, ποιοτητα κλπ. οχι σαν γκαζι. (οχι οτι δεν εχει, αλλα)Πολύ καλή περίπτωση όντως!!!! Θα το κοιτάξω. Θα ξαναπάω στην Skoda να το δω.
Eγώ θα 'σπαζοκεφαλιόμουν' ανάμεσα se Octavia5 και Passat (όλα 16αρια FSI).
Οδήγησε το Octavia5 οπωσδήποτε! Είναι αξιοπρεπέστατο και αξίζει κάθε ευρώ
-
o 1.8t δεν αποτελει δελεαρ για σενα tech?
ο 1.6 fsi δεν σε βαζει σε μια τελειως διαφορετικη κατηγορια αυτοκινησης?(μην κοιτας το αβαταρ μου , αληθεια σε ρωταω για την αποψη σου. )
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
o 1.8t δεν αποτελει δελεαρ για σενα tech?
ο 1.6 fsi δεν σε βαζει σε μια τελειως διαφορετικη κατηγορια αυτοκινησης?(μην κοιτας το αβαταρ μου , αληθεια σε ρωταω για την αποψη σου. )
Aσφαλώς
Για το προηγούμενο Octavia, ο 1.8Τ δεν αποτελεί δέλεαρ για μένα. Το 5αρι είναι 'άλλο' αυτοκίνητο.
Όσον αφορά το Superb, πέραν του ότι είναι τεράστιο
(4.803x1.765x1.469 έναντι 4.572x1.769x1.462 του Octavia5),η βασική του έκδοση 1.8Τ, ξεκινά περί τα 3Κ ακριβότερα απότο 16αρι FSI Octavia5. To superb, δεν θυμάμαι πού βασίζεται, στο παλιό Passat;
Θα προτιμούσα στα ίδια χρήματα, το 2.0 FSI Octavia5 από το Superb 1.8T
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Οδήγησε το Octavia5 οπωσδήποτε! Είναι αξιοπρεπέστατο και αξίζει κάθε ευρώΑφού το οδήγησα ρε!!!
Δεν θυμάσαι; (στα Πυργαδίακια παρέα με τις ψητές σαρδέλες...)
Πως μου φάνηκε; (Επρεπε να πάρω και τον Popolaro μαζί μου ρε γ@μώτο, αυτός έχει ευφράδεια λόγου σε αυτά...)
Λοιπόν
- Φρένα : Δεν μου πολυάρεσαν, αφού όταν έμπαινε το ABS κάτι σαν να μην πήγαινε καλά.
- Κινητήρας (1,6 FSI) : Πολύ καλός, κινεί με αξιοπρέπεια το αμάξι.
- Σαζμάν : Το σαζμάν νομίζω ότι έχει καλή κλιμάκωση. Επίσης ο λεβιές είναι πολύ καλός. Με καλή αίσθηση και σφικτός.
- Ηχομόνωση : Μόλις κλείσεις την πόρτα απομονώνεσαι σε καλό βαθμό από τους εξωτερικούς θορύβους, αλλά ο κινητήρας ακούγεται πολύ (όσο και στο 206)
- Συμπεριφορά : Δεν είχα χρόνο ούτε την ευκαιρία να το δοκιμάσω (όσο μπορώ και τολμώ βέβαια), αλλά το αμάξι μάλλον έχει τάσεις υπερστροφής, οι οποίες 'δυστυχώς' ευνουχίζονται από το ESP. Επίσης μου έκανε εντύπωση που σπινιάρει ακόμα και με δευτέρα αν το σπάσεις. Αυτό νομίζω ότι μπορεί να οφείλεται στην δυνατή απόσβεση επαναφοράς των αμορτισέρ.
- Εμφάνιση : Από έξω το αμάξι είναι πολύ ωραίο. Ειδικά με μια ζαντούλα δείχνει όμορφο.
- Πλαστικά - Ταμπλώ κ.τ.λ. : Το αμάξι δεν φάνηκε να τρίζει, αν και το πέρασα επίτηδες από ανωμαλίες. Οι πόρτες βγάζανε καλό ήχο στο κλέισιμο, γενικά φαίνεται στιβαρό αμάξι. Τα πλαστικά του είναι ωραία στην αφή και φαίνεται ότι έγινε καλή δουλειά.
Αλλά νομίζω ότι φαίνεται ότι είναι η φθηνή έκδοση του Passat. Στην έκδοση που το κοίταξα εγώ (elegance) υπάρχει και στάνταρ δερμάτινο σαλόνι. Έτσι δείχνει ΠΟΛΥ καλύτερο!!!
Αυτά...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
o 1.8t δεν αποτελει δελεαρ για σενα tech?
ο 1.6 fsi δεν σε βαζει σε μια τελειως διαφορετικη κατηγορια αυτοκινησης?(μην κοιτας το αβαταρ μου , αληθεια σε ρωταω για την αποψη σου. )
Aσφαλώς
Για το προηγούμενο Octavia, ο 1.8Τ δεν αποτελεί δέλεαρ για μένα. Το 5αρι είναι 'άλλο' αυτοκίνητο.
Όσον αφορά το Superb, πέραν του ότι είναι τεράστιο
(4.803x1.765x1.469 έναντι 4.572x1.769x1.462 του Octavia5),η βασική του έκδοση 1.8Τ, ξεκινά περί τα 3Κ ακριβότερα απότο 16αρι FSI Octavia5. To superb, δεν θυμάμαι πού βασίζεται, στο παλιό Passat;
Θα προτιμούσα στα ίδια χρήματα, το 2.0 FSI Octavia5 από το Superb 1.8T
O ειδικός των 'πλαισίων' Στο κινέζικο Passat με 10εκ. μεγαλύτερο μεταξόνιο από το ευρωπαίκό. Βέβαια το νέο Passat πλησιάζει σε διαστάσεις το Superb, είναι καθαρά θέμα μεγέθους
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Οδήγησε το Octavia5 οπωσδήποτε! Είναι αξιοπρεπέστατο και αξίζει κάθε ευρώ
Αφού το οδήγησα ρε!!!
Δεν θυμάσαι; (στα Πυργαδίακια παρέα με τις ψητές σαρδέλες...)
Πως μου φάνηκε; (Επρεπε να πάρω και τον Popolaro μαζί μου ρε γ@μώτο, αυτός έχει ευφράδεια λόγου σε αυτά...)
To ξέχασα
Οικογενειακό με σπορ χαρακτήρα στα 1.6