-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Βρε Σπυρο,Λες να το ξεχασα αυτο?
το ξέρεις όμως; ή έχεις πίνακες;
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Βρε Σπυρο,Λες να το ξεχασα αυτο?
εσυ οχι, αλλα γενικα ο κοσμος βλεπει μονο το CD και νομιζει οτι εβγαλε συμπερασμα περι αεροδυναμικης.
-
Δοκιμασμενο απειρες φορες εως τα 230 περιπου το Μ3 ηταν αρκετα μπροστα(manual).
Δυναμομετρημενα μπροστα μου Μ3 με πανω απο 40000χλμ εδειξαν απο 339-347hp. -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Δοκιμασμενο απειρες φορες εως τα 230 περιπου το Μ3 ηταν αρκετα μπροστα(manual).
Δυναμομετρημενα μπροστα μου Μ3 με πανω απο 40000χλμ εδειξαν απο 339-347hp.Προφανως, γιατι εχει πιο μεγαλη ισχυ, και αυτο ειπα και εγω παραπανω.
@Ikar, την μετωπικη επιφανεια της Μ3 την εχω, οχι ομως του Νισσαν, επειδη ειναι Ιαπωνικο και δεν ειναι ευκολο να τα βρω, αλλα μπορω να το υπολογισω κατα προσεγγιση¨.
Για αυτο ειπα 'προχειρους' υπολογισμους. Αλλα νομιζω δεν εχει σημασια για την επιλογη, εαν το Μ3 ειναι π.χ. 10-15 χλμ πιο γρηγορο. Σιγουρα επιταχυνει καλυτερα οπως ανεφερε ο pad.
-
Ξαναρωταω τον maxmara!
Eιχες προβληματα με το κιβωτιο του Ζ? -
Δυναμομέτρηση που είδα (κράτησα το χαρτί στα χέρια μου, όχι σε κάποιο site) σε Μ3 Ε36 με 85000χλμ ήταν 322.1
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Δυναμομέτρηση που είδα (κράτησα το χαρτί στα χέρια μου, όχι σε κάποιο site) σε Μ3 Ε36 με 85000χλμ ήταν 322.1Το οποίο έβγαζε εργοστασιακά 321, έτσι;
-
///M
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δυναμομέτρηση που είδα (κράτησα το χαρτί στα χέρια μου, όχι σε κάποιο site) σε Μ3 Ε36 με 85000χλμ ήταν 322.1
Το οποίο έβγαζε εργοστασιακά 321, έτσι;
Ακριβώς.
Τώρα, αν δε θυμάμαι κάτι καλά, μπορεί ο Αριστοτέλης να με διορθώσει
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Ξαναρωταω τον maxmara!
Eιχες προβληματα με το κιβωτιο του Ζ?Οχι!
(Κτυπάω ξύλο).
Απο τα φόρουμ των Ζ που διαβάζω, δεν έχω δεί κάποιο ιδιαίτερο παράπονο. Πόσο μάλιστα που οι περισσότεροι οδηγοί είναι Αμερικάνοι - γνωστοί σκράπες με manual κιβώτια (πρέπει να δείτε καμοιά φορά τι ρωτάνε!).
ΥΓ Το θέμα της δυναμομέτρησης του Μ3 μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Θα εκπλαγώ ευχάριστα εάν βγεί ότι 6κύλινδρος παραγωγής 3+ λίτρων βγάζει παραπάνω απο τα ήδη πολλά που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
-
τα Ε46 βγαζουνε αρχικα 320-325.. μερικες χιλιαδες χλμ αργοτερα πανε λιγο πανω απο 340. ανοιγει το μοτορι
ετσι ξερω εγω..
οταν θα παρω μια Μ3 θα ξερω σιγουρα -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
τα Ε46 βγαζουνε αρχικα 320-325.. μερικες χιλιαδες χλμ αργοτερα πανε λιγο πανω απο 340. ανοιγει το μοτορι
ετσι ξερω εγω..
οταν θα παρω μια Μ3 θα ξερω σιγουραΕγώ θα περιμένω να κερδίσω το Λόττο . Είμαι περίεργος να δώ πάντως την νέα Μ3.
________________________________________________________
http://www.superhonda.com/video/bestmotoring_350z_s2000_m3.wmv -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δυναμομέτρηση που είδα (κράτησα το χαρτί στα χέρια μου, όχι σε κάποιο site) σε Μ3 Ε36 με 85000χλμ ήταν 322.1
Το οποίο έβγαζε εργοστασιακά 321, έτσι;
Ναι,το 3.2lt εβγαζε 321hp και το 3.0lt 286hp.
-
Λοιπον περι Μ3Ε36, ο κινητηρας οταν μετρηθηκε ειχε 85000χλμ, και ειναι σε υπεραριστη κατασταση. Η μετρηση εγινε με βενζινη 96 οκτανιων και θερμοκρασια περιβαλλοντος 12 βαθμους. η πρωτη μετρηση εβγαλε 322.9 αλογα και μετα καναμε αλλες 4 μετρησεις να ειμαστε σιγουροι. η χαμηλοτερη μετρηση (η 3η) εβγαλε 322.1 αλογα και αυτη κρατησα σαν πιο αντιπροσωπευτικη. Γενικα ο κινητηρας σκοτωνει με οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο, ενω ειναι χαρακτηριστικο οτι οταν μπαινει ο κοφτης τελικης ταχυτητας (γυρω στα 265+ στο κοντερ) με 6η ειναι σαν καποιος να αφηνει το γκαζι αποτομα ενω με πεμπτη σαν να πατας φρενο!
Καποια πραγματα που μπορω να σας πω σχετικα με τις μετρησεις κινητηρων Μ. Οι κινητηρες με OBDII (δηλαδη απο τον 3.2 της ε36 και μετα) εχουν προγραμμα που αλλαζει συνεχως αβανς, ψεκασμους, μιγματα, βανος, κλπ αναλογως πως χρησιμοποιειται το αμαξι. Πολλοι κινητηρες Μ βγαζουν λιγοτερα αλογα (καμια 20αρια συνηθως) απο αυτα που γραφει ο κατασκευαστης, ακριβως γιαυτο τον λογο. Μπορειτε να πλησιασετε τα αλογα που γραφει ο κατασκευαστης βαζοντας καλη βενζινη για τουλαχιστον 100χλμ και ΣΚΙΖΟΝΤΑΣ το μοτερ για τουλαχιστον 50χλμ ετσι ωστε η κεντρικη μοναδα να επιλεξει το 'performance' προγραμμα.
Και παλι να πω βεβαια οτι οι δυναμομετρησεις δεν δινουν ακριβη αποτελεσματα και καλο ειναι να χρησιμοποιουνται μονον για συγκριτικους σκοπους (μετραμε στο ιδιο μερος πριν και μετα τις αλλαγες)
αυτα
-
Αυτά είναι μοτέρ για παντρειά... Θα είναι όμως και πολύ δύσκολα στη βελτίωση
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αυτά είναι μοτέρ για παντρειά... Θα είναι όμως και πολύ δύσκολα στη βελτίωσηΑτμοσφαιρικη βελτιωση ξεχασε το. Μπορουν να φτασουν και μεχρι 400 αλογα ατμοσφαιρικα αλλα γινονται τελειως racing και ψοφια χαμηλα και μεσαιες οπωτε χανουν ολοκληροτικα τον χαρακτηρα τους. Απλουστερες βελτιωσεις ζητημα ειναι αν δινουν 10 αλογα... βεβαια ισως να κερδιζεις σε αλλες στροφες... τεσπα δεν το συνιστω, καλυτερα μαμα αλλωστε δεν λειπουν αλογα
Τουρμπιζονται με αριστα αποτελεσματα (μεχρι και 1000 αλογα εχουν βγαλει οι τρελοι...) αλλα και παλι θεωρω οτι χανουν τον χαρακτηρα τους.
Η μονη βελτιωση που θα σκεφτομουν σοβαρα για αυτα τα μοτερ ειναι ο kompressor. Δεν δημιουργει lag, κερδιζει σε ολο το φασμα στροφων γραμμικα και με σωστη επεμβαση παραμενει το μοτερ 'αξιοπιστο'. 450 αλογα και τονους ροπης παντου... ετοιμες δοκιμασμενες λυσεις εδω
http://www.da-motorsport.com/παντως δεν με βλεπω καθολου συντομα, ειναι πλεονασμος πιστευω (για τωρα ) και πρωτα εχουν σειρα αλλα πιο ωραια πραγματα να βελτιωσουμε το στριψειν...
-
Να φανταστώ λοιπόν ότι είσαι κάτοχος Μ3 Ε46;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Να φανταστώ λοιπόν ότι είσαι κάτοχος Μ3 Ε46;Μ3Ε36. Οπως ειπα και πριν, η Ε46 για τις αναγκες μου ειναι ακομη ακριβη χωρις να μου προσφερει το κατι παραπανω εκτος απο design και το ενεργο διαφορικο (οκ αυτο ειναι καλο αλλα και παλι...)
-
Ένα Datsun για εμένα, σε συσκευασία δώρου παρακαλώ!
Το θέμα με την Μ3 είναι σε τι κατάσταση θα την βρεις μεταχειρισμένη...
Είναι και ο έρωτας με την Γιαπωνέζα...
Α, ρε που θα μου πάει... 7εκ. το τζακ ποτ!
-
Αν τα κονομήσεις τόσο χοντρά, θα έχεις χρήματα για να πάρεις μια Μ3 στον Maxmara και ένα 350 στον Aristotelis για να αλλαξοπιστήσουν.
new 350Z ή used M3;