-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το 350 είναι σημαντικό πιο αργό από τη Μ3Πως το εννοείς το 'σημαντικά πιο αργό'?
Πρώτος εγώ να πώ οτι το Μ3 είναι πιο γρήγορο. Και ότι εάν είχα τα λεφτά, αυτό θα διάλεγα (ύπάρχει βέβαια ένα θεματάκι που ονομάζεται 'νέο-μοντέλο 3άρας-έχει-ήδη-βγεί' ) - μάλλον.
Ωστόσο:
Η Μ3 δίνει όντως πιο πολλά άλογα, αλλά σε στροφές που ο μέσος οδηγός αποφεύγει.
Η ροπή είναι πολύ κοντά.
Τα κιλά είναι κοντά.
Η τελική είναι η ίδια.
Το πλαίσιο είναι εξαιρετικό και στα δύο.
Το SMG όντως πρέπει να είναι πολύ καλό στην Μ.Στα αναμφισβήτητα ΣΥΝ της Μ είναι οι τέσσερις θέσεις, το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, το πιο ακριβό εσωτερικό και το όνομα.
-
Z
-
Μπορω να εχω και τα 2??????
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Πως το εννοείς το 'σημαντικά πιο αργό'?
Καταρχάς, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το παίρνεις προσωπικά. Το **σημαντικό πιο αργό **απορρέει από τις μετρήσεις των περιοδικών, τις δυναμομετρήσεις στις οποίες το Ζ σπανίως βγάζει πάνω από 250-255 άλογα στο στρόφαλο (αντί για 280). Η τελική είναι ίδια γιατί απλούστατα στην Μ3 περιορίζεται ηλεκτρονικά. Δεν το ήξερες αυτό; Εντύπωση μου κάνει...
Τελευταίο πειστήριο αφήνω την προσωπική αίσθηση, που είχα από συνοδήγηση σε 350Ζ, αίσθηση που συμφωνούσ απόλυτα και με τον ιδιοκτήτη. Στο κάτω-κάτω, αλλίμονο για τη BMW αν το Nissan ήταν το ίδιο γρήγορο και κόστιζε 30.000Ε λιγότερο. -
Να πω κι εγω την προσωπικη μου γνωμη...
Εξαρταται παρα πολυ απο τι θελεις να κανεις με το αυτοκινητο. Αν θελεις εξτρα χωρους για δυο ακομη ατομα και αποσκευες, να διατηρησεις το αμαξι 'μαμα', υψηλη αξια μεταπωλησεις και ενα καθολα αριστο αυτοκινητο τοτε η Μ3 ειναι μονοδρομος.
Αν σε ενδιαφερει η βελτιωση αναρτησεων κλπ, (οχι κινητηρα δεν ασχολουμε δεν γνωριζω) για trackday και χρηση δρομου, τοτε κατα την γνωμη μου, καλυτερα το 350Ζ γιατι για Μ3 Ε46 οι λυσεις ειναι ακομη σχετικα λιγες και ακομη ακριβες. Μιλαω παντα για λυσεις απο αμερικη/ιαπωνια μερια μια και δυστηχως κατα την γνωμη μου, η ευρωπη κοιμαται τον υπνο του δικαιου και συγκεντρωνεται στα τσιπακια, τα φαναρια και τα νεον φωτα...
Ταυτοχρονα κατα την γνωμη μου παντα, το κοστος μεταχειρισμενης Μ3 Ε46 ειναι μεγαλο. Εγω ειμαι αυστηρα οπαδος μεταχειρισμενων σπορ αυτοκινητων και μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι με υπομονη και επιμονη παντα βρισκεις τρομερες ευκαιριες, αλλα η γνωμη μου ειναι οτι αν ειναι να παρω μεταχειρισμενο, να το παρω φθηνα για να χτισω απανω.
Οπωτε και με οση αντικειμενικοτητα μπορω να εχω, θα διαλεγα το 350Ζ (φωτια θα πεσει να με καψει) (παντα εαν δεν υπηρχε προβλημα χωρου), αλλιως κατι μεταχειρισμενο αλλα πιο παλιο.
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Αν σε ενδιαφερει η βελτιωση αναρτησεων κλπ, (οχι κινητηρα δεν ασχολουμε δεν γνωριζω) για trackday και χρηση δρομου, τοτε κατα την γνωμη μου, καλυτερα το 350Ζ γιατι για Μ3 Ε46 οι λυσεις ειναι ακομη σχετικα λιγες και ακομη ακριβες. Μιλαω παντα για λυσεις απο αμερικη/ιαπωνια μερια μια και δυστηχως κατα την γνωμη μου, η ευρωπη κοιμαται τον υπνο του δικαιου και συγκεντρωνεται στα τσιπακια, τα φαναρια και τα νεον φωτα...
υπαρχουν τουλαχιστον 20 σοβαρες εταιριες στην ευρωπη που δεν ασχολουνται με τσιπακια, φαναρια και νεον!!!!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πως το εννοείς το 'σημαντικά πιο αργό'?
Καταρχάς, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το παίρνεις προσωπικά. Το **σημαντικό πιο αργό **απορρέει από τις μετρήσεις των περιοδικών, τις δυναμομετρήσεις στις οποίες το Ζ σπανίως βγάζει πάνω από 250-255 άλογα στο στρόφαλο (αντί για 280). Η τελική είναι ίδια γιατί απλούστατα στην Μ3 περιορίζεται ηλεκτρονικά. Δεν το ήξερες αυτό; Εντύπωση μου κάνει...
Τελευταίο πειστήριο αφήνω την προσωπική αίσθηση, που είχα από συνοδήγηση σε 350Ζ, αίσθηση που συμφωνούσ απόλυτα και με τον ιδιοκτήτη. Στο κάτω-κάτω, αλλίμονο για τη BMW αν το Nissan ήταν το ίδιο γρήγορο και κόστιζε 30.000Ε λιγότερο.268 στροφαλο το Ζ!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
υπαρχουν τουλαχιστον 20 σοβαρες εταιριες στην ευρωπη που δεν ασχολουνται με τσιπακια, φαναρια και νεον!!!!
ΟΤ Συμφωνω απολυτως μαζι σου, αλλα δεν εξηγηθηκα καλα.Βεβαιως και υπαρχουν, αλλα πουλανε με τιμες πιο ακριβες στην ευρωπη, απο οτι να αγορασεις για παραδειγμα στην αμερικη τα ιδια εξαρτηματα, συν το κοστος αποστολης, συν τους φορους!! δηλαδη ελεος!
Ταυτοχρονα, δεν ειμαι συμφωνος με λυσεις τυπου, 'βαλε μπιλσταιν, βαλε κονι'. Υπαρχουν χιλιοι δυο τυποι, ποιος ειναι ο καλυτερος? ποιος θα με συμβουλευσει? Ακομη και να βρω εναν καλο μαστορα, τι εμπηρειες θα εχει απο διαφορες λυσεις εφοσον στην ευρωπη ΔΕΝ τρεχει πολυς κοσμος στο τρακ, και ουτε υπαρχουν κατηγοριες αγωνων με νορμαλ αυτοκινητα, ελαφρα φτιαγμενα, πολυ φτιαγμενα κλπ κλπ...
Αρκει να δεις αμερικανικα ή ιαπωνικα φορουμ, για να παθεις πλακα απο το ευρως πληροφοριων! Ταυτοχρονα το customer service/support ειναι ενας ορος που στην ευρωπη ακομη δυστηχως δεν γνωριζουμε. Περνεις τηλεφωνο ή στελνεις εμαιλ σε αμερικανικο online shop και σκιζονται να σου βρουν λυση ειδικα για τις αναγκες σου και με εμπειρια και αποδειξεις.
αυτο ενοουσα και συγγνωμη αν δεν εγινα κατανοητος. Με εκνευριζει κι εμενα το γεγονος οτι υπαρχουν ευρωπαικες εταιριες απο τις καλυτερες στον κοσμο, και εμεις οι ευρωπαιοι δεν ασχολουμαστε οπως πρεπει
-
Το Vol. 6 του Best Motoring ήταν όλο αφιερωμένο στην άφιξη του 350Z και εξέταζε το αυτοκίνητο από όλες τις πλευρές.
Πολύ καλοφτιαγμένο και ποιοτικό, στιβαρό και πιο σταθερό στις υψηλές ταχύτυτες ακόμα και από το R34, ευχάριστο στην οδήγηση, γρήγορο στο δρόμο και καλοζυγισμένο (53:47 F:R).
Ο μόνος τομέας στον οποίο οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι έμειναν δυσαρεστημένοι ήταν όταν το έβαλαν στην πίστα. Το VDC κάνει το αυτοκίνητο υποστροφικό στην είσοδο και επίσης είπαν ότι έπασχε λίγο από αίσθηση.
Το γενικό συμπέρασμα ήταν ότι ενώ επρόκειται για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, δεν ήταν ένα 'true sportscar' όπως είπαν. Βέβαια, αυτό για μένα σημαίνει πως είναι κατάλληλο για όλους όσους δε σκοπεύουν να πηγαίνουν σε πίστα κάθε τρεις και λίγο, δηλαδή για τους περισσότερους από εμάς
Αν αρέσει σε κάποιον, είναι από τις πιο αξιόλογες προτάσεις. Εγώ δε θα το αγόραζα ποτέ λόγω εμφάνισης, αλλά αναγνωρίζω την αξία του.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
268 στροφαλο το Ζ!Και σε πολλές άλλες περιπτώσεις, 250-255!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Όταν δεν έχεις ψάξει το θέμα να μην το θίγεις...
Θίξαμε την αυθεντία; Άλλη φορά, θα σου ζητώ την άδεια πριν γράψω κάτι
Sorry. Μάλλον το παράκανα λίγο
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Καταρχάς, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το παίρνεις προσωπικά. .Οχι, δεν το πήρα προσωπικά !! Δεν είπα εξάλλου οτι και εγώ λέω οτι θεωρώ το Μ3 γρηγορότερο?
Το **σημαντικό πιο αργό **απορρέει από τις μετρήσεις των περιοδικών, τις δυναμομετρήσεις στις οποίες το Ζ σπανίως βγάζει πάνω από 250-255 άλογα στο στρόφαλο (αντί για 280).
Συμφωνώ εν μέρει,μέχρι να δώ δυναμομέτρηση Μ3 .
Η τελική είναι ίδια γιατί απλούστατα στην Μ3 περιορίζεται ηλεκτρονικά. Δεν το ήξερες αυτό; Εντύπωση μου κάνει...
Το ξέρω πολύ καλά. Περιορίζεται στα 250χαω όπως και του Ζ. Πρόσεξε όμως! **Το Ζ έχει καλύτερη αεροδυναμική **(0,29) έναντι της Μ3 (0,33). Χμμμ....
Τελευταίο πειστήριο αφήνω την προσωπική αίσθηση, που είχα από συνοδήγηση σε 350Ζ, αίσθηση που συμφωνούσ απόλυτα και με τον ιδιοκτήτη. Στο κάτω-κάτω, αλλίμονο για τη BMW αν το Nissan ήταν το ίδιο γρήγορο και κόστιζε 30.000Ε λιγότερο
Συμφωνώ απολύτως!
-
Eγώ μόνο να πω ότι ο maxmara έχει 350Ζ.
Αμ τί, νόμιζες πως θα το κράταγες κρυφό?
-
Χαίρομαι που συμφωνούμε και που δεν το πήρες προσωπικά. Δυναμομέτρηση του Μ3 δε θυμάμαι να έχω δει πουθενά, παρά μόνο σε ένα βελτιωμένο στο Power. Πάντως, οι επιδόσεις του είναι αυτές που περιμένεις, ανάλογα με την ισχύ. Δηλαδή χαμηλά 5άρια για το 0-100, εκεί που το Nissan θα περίμενες να κάνει ψηλά 5άρια και όχι 6.1 (Drive). Δεν ήξερα ότι στο 350Ζ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά, αν και δεν πρέπει να πηγαίνει και πολύ παραπάνω. 260-265;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δεν ήξερα ότι στο 350Ζ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά, αν και δεν πρέπει να πηγαίνει και πολύ παραπάνω. 260-265;Δέν ξέρω και δύσκολα να βρείς αντικειμενική απάντηση!
Το θέμα είναι σίγουρα ακαδημαικό, αλλά να υποθέσω ότι και τα δύο αυτοκίνητα θα έχουν ίδια τελική?
280ΗΡ+0,29cd = 333HP+0,33cd (μια εξίσωση που θα παραμείνει μυστήριο ).
-
Μάλλον ο 037 είναι πιο αρμόδιος για να απαντήσει στο ερώτημα αυτό. Ακούει;
-
Ενας πολυ γρηγορος υπολογισμος, επιβεβαιωνει οτι χωρις κοφτες θα εφταναν και τα 2 μαζι την ιδια τελικη ταχυτητα με ενα ελαφρυ προβαδισμα της Μ3 (ισως και εως 10km/h επιπλεον). Αυτα με μια προχειρη εκτιμηση. Τα 40kW παραπανω της Μ3, δεν αρκουν για μεγαλες διαφορες.
Η Μ3 ομως θα τα εφτανε λιγο νωριτερα. Επισης, εχω την υποψια οτι η Μ3 εχει καλυτερη αεροδυναμικη καθετη δυναμη σε σχεση με το Νισσαν. Ο εξακυλινδρος εν σειρα ειναι και τελεια ζυγισμενος σε αντιθεση με τον V6 που δεν ειναι τελειώς.
Γενικα, ειναι λιγο πιο απολυτο το Μ3, με πιο εξελιγμενα μηχανικα μερη, αλλα ταυτοχρονα δεν εχει το διαφορετικο design του Νισσαν.
-
Χρήσιμα τα φώτα σου
-
το Cd δεν ειναι αρκετο απο μονο του, μετρά και η μετωπικη επιφανεια.
-
Βρε Σπυρο,
Λες να το ξεχασα αυτο?
new 350Z ή used M3;