-
Να ρωτήσω κάτι ξεθάβωντας ένα σχετικό (πιστεύω) θέμα, είμαι κ εγώ στο «τρυπάκι» να βάζω 100άρα BP απλά κολλάω στο ότι και στην τάπα αναγράφει ως προτεινόμενες βενζίνες τις 95 κ 98 οκτανίων.
Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;
Μιλάω για C-4 1600cc
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι ξεθάβωντας ένα σχετικό (πιστεύω) θέμα, είμαι κ εγώ στο «τρυπάκι» να βάζω 100άρα BP απλά κολλάω στο ότι και στην τάπα αναγράφει ως προτεινόμενες βενζίνες τις 95 κ 98 οκτανίων.Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;
Μιλάω για C-4 1600cc
Στο βιβλιαρακι σου τι γραφει;
Φυσιολογικα δεν θα εχεις προβλημα,βαζεις περισσοτερα οκτανια αρα καλυτερη καυση και αποδοση.Βεβαια αδειαζει και η τσεπη γρηγοροτερα και εχεις καλυτερη αναλογια βαρους ανα ιππο
Πιστευω οτι θα δεις διαφορα στο τραβηγμα του κινητηρα ,τουλαχιστον εγω εχω δει στο HGT . -
Στο Corsa C 1000 twinport, ελάχιστη διαφορα σε επιδοσεις (ισως να ειναι και ψυχολογικο και μονο) αλλά σιγουρα πιο στρωτη λειτουργία του κινητηρα.
Παντως η διαφορά αυτή δεν δικαιολογεί την τιμή της (μιλώντας για το δικό μου αυτοκίνητο). Οπότε επιστρέφω σε απλή αμόλυδη..
-
Δεν με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις απλά θέλω πιο στρωτή κ ήσυχη λειτουργία ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι που το επιβαρύνω με το clima.
Ο χρήστης Φίλος σε άλλο φόρουμ έγραψε τα δικά του συμπεράσματα έγραψε:
-
Το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται και ακούγεται πολύ καλύτερα (επανήλθε στην 'αθόρυβη' λειτουργία!!!!).
-
Σταμάτησαν τελείως διάφορα μουκγρίσματα και πειράκια που ακούγοταν με τις προηγούμενες βενζίνες (V-power).
-
Είδα καλύτερη απόκριση στο γκάζι και γενικώς άρχισε να κινείται πιο σβέλτα (βέβαια, ίσως φταίει και το γεγονός ότι ο κινητήρας τώρα αρχίζει να αποδίδει - έκλεισα τα 1.500 χλμ).
-
Η μέση κατανάλωση εντός της πόλης έπεσε (ελάχιστα αλλά έπεσε).
Άρα, εκφράζοντας πάντα προσωπική γνώμη, πιστεύω ότι αξίζει να βάζει κάποιος Ultimate. Κάντε το και πιστέψτε με, θα δείτε κάποια, έστω ελάχιστη, διαφορά. Τουλάχιστον εγώ από εδώ και πέρα μόνο Ultimate.
P.S.: Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ ελάχιστη. Εγώ την έβαλα με 96,9.
-
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις απλά θέλω πιο στρωτή κ ήσυχη λειτουργία ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι που το επιβαρύνω με το clima.-
Το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται και ακούγεται πολύ καλύτερα (επανήλθε στην 'αθόρυβη' λειτουργία!!!!).
-
Σταμάτησαν τελείως διάφορα μουκγρίσματα και πειράκια που ακούγοταν με τις προηγούμενες βενζίνες (V-power).
-
Είδα καλύτερη απόκριση στο γκάζι και γενικώς άρχισε να κινείται πιο σβέλτα (βέβαια, ίσως φταίει και το γεγονός ότι ο κινητήρας τώρα αρχίζει να αποδίδει - έκλεισα τα 1.500 χλμ).
-
Η μέση κατανάλωση εντός της πόλης έπεσε (ελάχιστα αλλά έπεσε).
Άρα, εκφράζοντας πάντα προσωπική γνώμη, πιστεύω ότι αξίζει να βάζει κάποιος Ultimate. Κάντε το και πιστέψτε με, θα δείτε κάποια, έστω ελάχιστη, διαφορά. Τουλάχιστον εγώ από εδώ και πέρα μόνο Ultimate.
P.S.: Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ ελάχιστη. Εγώ την έβαλα με 96,9.
Εγω εβαζα VPOWER RACING εως πριν δυο εβδομαδες που ειδα την ταμπελα να γραφει 1,09
-
-
Να την βάλω δηλαδή ή θα έχω κάποιο πρόβλημα με το μοτέρ (που δεν νομίζω αλλά τέλος πάντων)...
Το μήνα έχω υπολογίσει ότι μου βγαίνει ένα 20ρικο παραπάνω (μια χαρά για μένα).
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Να την βάλω δηλαδή ή θα έχω κάποιο πρόβλημα με το μοτέρ (που δεν νομίζω αλλά τέλος πάντων)...Το μήνα έχω υπολογίσει ότι μου βγαίνει ένα 20ρικο παραπάνω (μια χαρά για μένα).
Κανε ενα γεμισμα και βλεπεις ,αλλωστε με 200
-
Τς τσ τσ χιούμορ στο χρώμα του HGT σου δεν το περίμενα από σένα...
Anyway εάν κολλήσω στην ultimate θα με χάσουν οι Shellάδες... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τς τσ τσ χιούμορ στο χρώμα του HGT σου δεν το περίμενα από σένα...
Anyway εάν κολλήσω στην ultimate θα με χάσουν οι Shellάδες...Bλack χιουμορ εκανα:lol: Ξεχασα εσυ δεν εχεις Ξαρα .
Και εγω ετσι βλεπω να καταληγω,μεγαλη διαφορα στην τιμη με καμια (ορατη)διαφορα στην αποδοση.Εχω μαζεψει και τους ποντους που ηθελα για το δραπανοκατσαβιδο -
Πιστευω οτι το μονο θεμα που τιθεται ειναι αν με τις 100αρες απο οπουδηποτε λειτουργει καλυτερα ο κινητηρας,καθαριζεται(βαλβιδες,μπεκ κτλ) γιατι πιστευω οτι δεν ειναι τοσο τεραστιες οι διαφορες στην αποδοση του αυτοκινητου.Αν το ζορισεις οτι και να ναι και οτι βενζινη να εχεις,θα καψει,αν οχι το αντιθετο.Εγω βαζω απλη αμολυβδη για αυτο ακριβως το λογο.Οσο για το θεμα νοθειας ολα νοθευονται ευκολα αν καποιος ειναι απατεωνας...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Να την βάλω δηλαδή ή θα έχω κάποιο πρόβλημα με το μοτέρ (που δεν νομίζω αλλά τέλος πάντων)...Μόνο η Ford είχε ανακοινώσει παλιά ότι χρησιμοποιώντας βενζίνη με περισσότερα οκτάνια από όσα χρειάζεται ο κινητήρας αυξάνονται τα κατάλοιπα (deposits) που επικάθονται στο εσωτερικό του κινητήρα. Αντίθετα οι εταιρείες πετρελαιοειδών ανακοινώνουν μείωση και εσωτερικό καθαρισμό.
Το σίγουρο είναι ότι δουλεύει ο κινητήρας μου πολύ πιο μαλακά και ήσυχα, ιδίως σε ψηλές στροφές. Αύριο θα κοιτάξω και θα γράψω το χημικό τύπο (έχει 3 δεσμούς φορτωμένους) η 100άρα της ΕΚΟ και σ' αυτό οφείλεται η ομαλότερη καύση. Έχω την εντύπωση ότι δεν χρησιμοποιούνται οξυγονομένοι υδρογονάνθρακες ή περισσότερες αλκοόλες για την αύξηση των οκτανίων (μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και σίγουρη αύξηση της κατανάλωσης).
-
'Εβαλα απλη αμολυβδη .Το αμαξι στο ξεκινημα χοροπηδαγε,κομπιαζε.Με το AC ανοιχτο ηθελε να μαρσαρεις μεχρι τις 2000σαλ για να μην σβυσει.'
Aς έχουμε πάντως υπ' όψιν ότι (εφ' όσον ένα αυτοκίνητο μπορεί πράγματι να πάρει και τους δύο τύπους βενζίνης σύμφωνα με τον κατασκευαστή), ο 'εγκέφαλος' (ECU) του κινητήρα χρειάζεται ένα διάστημα, κατά τη διάρκεια του οποίου μπορεί να 'διαμαρτύρεται', για να αναγνωρίσει έκαστο τύπο και να προσαρμόσει αναλόγως τη λειτουργία του κινητήρα. Οπότε συνεχείς αλλαγές από τύπο σε τύπο και προσμίξεις απλώς μπερδεύουν την ECU.
-
Δείτε και αυτά:
http://www.prime-mover.org/Engines/GArticles/octane.html
http://science.howstuffworks.com/gasoline3.htmΒοηθάει να ξεκαθαριστούν κάποια σημεία σχετικά με τον αριθμό οκτανίου και τη σημασία του.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
'Εβαλα απλη αμολυβδη .Το αμαξι στο ξεκινημα χοροπηδαγε,κομπιαζε.Με το AC ανοιχτο ηθελε να μαρσαρεις μεχρι τις 2000σαλ για να μην σβυσει.'Aς έχουμε πάντως υπ' όψιν ότι (εφ' όσον ένα αυτοκίνητο μπορεί πράγματι να πάρει και τους δύο τύπους βενζίνης σύμφωνα με τον κατασκευαστή), ο 'εγκέφαλος' (ECU) του κινητήρα χρειάζεται ένα διάστημα, κατά τη διάρκεια του οποίου μπορεί να 'διαμαρτύρεται', για να αναγνωρίσει έκαστο τύπο και να προσαρμόσει αναλόγως τη λειτουργία του κινητήρα. Οπότε συνεχείς αλλαγές από τύπο σε τύπο και προσμίξεις απλώς μπερδεύουν την ECU.
Ακομα και μετα απο 500χλμ,ειχε αναψει λαμπακι,συνεχιζοταν αυτο το κομπιασμα.
-
['Ακομα και μετα απο 500χλμ,ειχε αναψει λαμπακι,συνεχιζοταν αυτο το κομπιασμα.'[/quote]
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
['Ακομα και μετα απο 500χλμ,ειχε αναψει λαμπακι,συνεχιζοταν αυτο το κομπιασμα.'[/quote]
Αυτο το εγραψα για να δειξω οτι δεν το εκανε στα πρωτα χλμ αλλα συνεχισε μεχρι να αδειασει το ρεζερβουαρ.Νομιζω οτι 500χλμ αρκουν μεχρι η ECU να παρει τα νεα δεδομενα απο την βενζινη.Το λαμπακι που αναψε ειναι για οτι αδειασε το ρεζερβουαρ και μπηκε στην ρεζερβα .Γενικα το αμαξι δεν τραβαγε οπως πριν.Τωρα μετα απο γεμισμα με ΒΡ100 ολα δουλευουν ρολόι. -
Μπιλλ, το έπιασα εξ αρχής. Το συμβολίζει την εξάντληση της δικής μου γνώσης για το θέμα και αδυναμία μου να ερμηνεύσω περαιτέρω!
-
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως ο εγκέφαλος αναγνωρίζει τον τύπο βενζίνης. Για να το κάνει αυτό πρέπει να δεχθεί κάποιο σήμα (λίγα volts) από κάποιον αισθητήρα. Ο αισθητήρας αυτός πρέπει να μετράει κάποια τιμή η οοπία διαφέρει ανάλογα τον τύπο βενζίνης... Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ για τετοιους 'αισθητήρες μέτρησης της ποιότητας βενζίνης'.
Πολύ χλωμό μου φαίνεται!
Και δηλαδή τι; Υπάρχουν εις διπλούν όλοι οι πίνακες χαρτογράφησης, ώστε να διαλέγει κάθε ο φορά ο εγκέφαλος ανάλογα το σήμα που δέχεται από τον/τους αντίστοιχο/ους αισθητήρα/ες;
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ για τετοιους 'αισθητήρες μέτρησης της ποιότητας βενζίνης'.Knock sensors: αντιλαμβάνονται τα 'χτυπήματα'/πυράκια (ποια είναι η ορθογραφία της λέξης; ) και καθορίζουν ανάλογα τη γωνία προπορείας ανάφλεξης (ελληνιστί αβάνς), μειώνοντάς την εάν με τις δεδομένες συνθήκες και καύσιμο εμφανίζονται φαινόμενα προανάφλεξης του μείγματος.
-
Ο χρήστης booZe έγραψε:
Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ για τετοιους 'αισθητήρες μέτρησης της ποιότητας βενζίνης'.
Knock sensors: αντιλαμβάνονται τα 'χτυπήματα'/πυράκια (ποια είναι η ορθογραφία της λέξης; ) και καθορίζουν ανάλογα τη γωνία προπορείας ανάφλεξης (ελληνιστί αβάνς), μειώνοντάς την εάν με τις δεδομένες συνθήκες και καύσιμο εμφανίζονται φαινόμενα προανάφλεξης του μείγματος.
Α ναι σωστά!!! Μου είχε διαφύγει εντελώς
Αλλά και πάλι! Βάζεις 95άρα, το πας προσεκτικά και δεν χτυπάει κανένα πυράκι. Από που θα καταλάβει τότε η ECU την βενζίνη;
Κατανάλωση βενζίνης με περισσότερα οκτάνια