Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατανάλωση βενζίνης με περισσότερα οκτάνια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κατανάλωση βενζίνης με περισσότερα οκτάνια
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    49
    686
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Να ρωτήσω κάτι ξεθάβωντας ένα σχετικό (πιστεύω) θέμα, είμαι κ εγώ στο «τρυπάκι» να βάζω 100άρα BP απλά κολλάω στο ότι και στην τάπα αναγράφει ως προτεινόμενες βενζίνες τις 95 κ 98 οκτανίων.

      Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

      Μιλάω για C-4 1600cc

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης elteo έγραψε:
        Να ρωτήσω κάτι ξεθάβωντας ένα σχετικό (πιστεύω) θέμα, είμαι κ εγώ στο «τρυπάκι» να βάζω 100άρα BP απλά κολλάω στο ότι και στην τάπα αναγράφει ως προτεινόμενες βενζίνες τις 95 κ 98 οκτανίων.

        Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

        Μιλάω για C-4 1600cc

        Στο βιβλιαρακι σου τι γραφει;
        Φυσιολογικα δεν θα εχεις προβλημα,βαζεις περισσοτερα οκτανια αρα καλυτερη καυση και αποδοση.Βεβαια αδειαζει και η τσεπη γρηγοροτερα και εχεις καλυτερη αναλογια βαρους ανα ιππο
        Πιστευω οτι θα δεις διαφορα στο τραβηγμα του κινητηρα ,τουλαχιστον εγω εχω δει στο HGT .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          citastak last edited by

          Στο Corsa C 1000 twinport, ελάχιστη διαφορα σε επιδοσεις (ισως να ειναι και ψυχολογικο και μονο) αλλά σιγουρα πιο στρωτη λειτουργία του κινητηρα.

          Παντως η διαφορά αυτή δεν δικαιολογεί την τιμή της (μιλώντας για το δικό μου αυτοκίνητο). Οπότε επιστρέφω σε απλή αμόλυδη..

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • elteo
            elteo last edited by

            Δεν με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις απλά θέλω πιο στρωτή κ ήσυχη λειτουργία ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι που το επιβαρύνω με το clima.

            Ο χρήστης Φίλος σε άλλο φόρουμ έγραψε τα δικά του συμπεράσματα έγραψε:

            1. Το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται και ακούγεται πολύ καλύτερα (επανήλθε στην 'αθόρυβη' λειτουργία!!!!).

            2. Σταμάτησαν τελείως διάφορα μουκγρίσματα και πειράκια που ακούγοταν με τις προηγούμενες βενζίνες (V-power).

            3. Είδα καλύτερη απόκριση στο γκάζι και γενικώς άρχισε να κινείται πιο σβέλτα (βέβαια, ίσως φταίει και το γεγονός ότι ο κινητήρας τώρα αρχίζει να αποδίδει - έκλεισα τα 1.500 χλμ).

            4. Η μέση κατανάλωση εντός της πόλης έπεσε (ελάχιστα αλλά έπεσε).

            Άρα, εκφράζοντας πάντα προσωπική γνώμη, πιστεύω ότι αξίζει να βάζει κάποιος Ultimate. Κάντε το και πιστέψτε με, θα δείτε κάποια, έστω ελάχιστη, διαφορά. Τουλάχιστον εγώ από εδώ και πέρα μόνο Ultimate.

            P.S.: Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ ελάχιστη. Εγώ την έβαλα με 96,9.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:
              Δεν με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις απλά θέλω πιο στρωτή κ ήσυχη λειτουργία ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι που το επιβαρύνω με το clima.

              1. Το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται και ακούγεται πολύ καλύτερα (επανήλθε στην 'αθόρυβη' λειτουργία!!!!).

              2. Σταμάτησαν τελείως διάφορα μουκγρίσματα και πειράκια που ακούγοταν με τις προηγούμενες βενζίνες (V-power).

              3. Είδα καλύτερη απόκριση στο γκάζι και γενικώς άρχισε να κινείται πιο σβέλτα (βέβαια, ίσως φταίει και το γεγονός ότι ο κινητήρας τώρα αρχίζει να αποδίδει - έκλεισα τα 1.500 χλμ).

              4. Η μέση κατανάλωση εντός της πόλης έπεσε (ελάχιστα αλλά έπεσε).

              Άρα, εκφράζοντας πάντα προσωπική γνώμη, πιστεύω ότι αξίζει να βάζει κάποιος Ultimate. Κάντε το και πιστέψτε με, θα δείτε κάποια, έστω ελάχιστη, διαφορά. Τουλάχιστον εγώ από εδώ και πέρα μόνο Ultimate.

              P.S.: Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ ελάχιστη. Εγώ την έβαλα με 96,9.

              Εγω εβαζα VPOWER RACING εως πριν δυο εβδομαδες που ειδα την ταμπελα να γραφει 1,09

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Να την βάλω δηλαδή ή θα έχω κάποιο πρόβλημα με το μοτέρ (που δεν νομίζω αλλά τέλος πάντων)...

                Το μήνα έχω υπολογίσει ότι μου βγαίνει ένα 20ρικο παραπάνω (μια χαρά για μένα).

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                  Να την βάλω δηλαδή ή θα έχω κάποιο πρόβλημα με το μοτέρ (που δεν νομίζω αλλά τέλος πάντων)...

                  Το μήνα έχω υπολογίσει ότι μου βγαίνει ένα 20ρικο παραπάνω (μια χαρά για μένα).

                  Κανε ενα γεμισμα και βλεπεις ,αλλωστε με 200

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Τς τσ τσ χιούμορ στο χρώμα του HGT σου δεν το περίμενα από σένα...
                    Anyway εάν κολλήσω στην ultimate θα με χάσουν οι Shellάδες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                      Τς τσ τσ χιούμορ στο χρώμα του HGT σου δεν το περίμενα από σένα...
                      Anyway εάν κολλήσω στην ultimate θα με χάσουν οι Shellάδες...

                      Bλack χιουμορ εκανα:lol: Ξεχασα εσυ δεν εχεις Ξαρα .
                      Και εγω ετσι βλεπω να καταληγω,μεγαλη διαφορα στην τιμη με καμια (ορατη)διαφορα στην αποδοση.Εχω μαζεψει και τους ποντους που ηθελα για το δραπανοκατσαβιδο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dentist last edited by

                        Πιστευω οτι το μονο θεμα που τιθεται ειναι αν με τις 100αρες απο οπουδηποτε λειτουργει καλυτερα ο κινητηρας,καθαριζεται(βαλβιδες,μπεκ κτλ) γιατι πιστευω οτι δεν ειναι τοσο τεραστιες οι διαφορες στην αποδοση του αυτοκινητου.Αν το ζορισεις οτι και να ναι και οτι βενζινη να εχεις,θα καψει,αν οχι το αντιθετο.Εγω βαζω απλη αμολυβδη για αυτο ακριβως το λογο.Οσο για το θεμα νοθειας ολα νοθευονται ευκολα αν καποιος ειναι απατεωνας...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                          Να την βάλω δηλαδή ή θα έχω κάποιο πρόβλημα με το μοτέρ (που δεν νομίζω αλλά τέλος πάντων)...

                          Μόνο η Ford είχε ανακοινώσει παλιά ότι χρησιμοποιώντας βενζίνη με περισσότερα οκτάνια από όσα χρειάζεται ο κινητήρας αυξάνονται τα κατάλοιπα (deposits) που επικάθονται στο εσωτερικό του κινητήρα. Αντίθετα οι εταιρείες πετρελαιοειδών ανακοινώνουν μείωση και εσωτερικό καθαρισμό.

                          Το σίγουρο είναι ότι δουλεύει ο κινητήρας μου πολύ πιο μαλακά και ήσυχα, ιδίως σε ψηλές στροφές. Αύριο θα κοιτάξω και θα γράψω το χημικό τύπο (έχει 3 δεσμούς φορτωμένους) η 100άρα της ΕΚΟ και σ' αυτό οφείλεται η ομαλότερη καύση. Έχω την εντύπωση ότι δεν χρησιμοποιούνται οξυγονομένοι υδρογονάνθρακες ή περισσότερες αλκοόλες για την αύξηση των οκτανίων (μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και σίγουρη αύξηση της κατανάλωσης).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyot last edited by

                            'Εβαλα απλη αμολυβδη .Το αμαξι στο ξεκινημα χοροπηδαγε,κομπιαζε.Με το AC ανοιχτο ηθελε να μαρσαρεις μεχρι τις 2000σαλ για να μην σβυσει.'

                            Aς έχουμε πάντως υπ' όψιν ότι (εφ' όσον ένα αυτοκίνητο μπορεί πράγματι να πάρει και τους δύο τύπους βενζίνης σύμφωνα με τον κατασκευαστή), ο 'εγκέφαλος' (ECU) του κινητήρα χρειάζεται ένα διάστημα, κατά τη διάρκεια του οποίου μπορεί να 'διαμαρτύρεται', για να αναγνωρίσει έκαστο τύπο και να προσαρμόσει αναλόγως τη λειτουργία του κινητήρα. Οπότε συνεχείς αλλαγές από τύπο σε τύπο και προσμίξεις απλώς μπερδεύουν την ECU.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              michaliss last edited by

                              Δείτε και αυτά:
                              http://www.prime-mover.org/Engines/GArticles/octane.html
                              http://science.howstuffworks.com/gasoline3.htm

                              Βοηθάει να ξεκαθαριστούν κάποια σημεία σχετικά με τον αριθμό οκτανίου και τη σημασία του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                'Εβαλα απλη αμολυβδη .Το αμαξι στο ξεκινημα χοροπηδαγε,κομπιαζε.Με το AC ανοιχτο ηθελε να μαρσαρεις μεχρι τις 2000σαλ για να μην σβυσει.'

                                Aς έχουμε πάντως υπ' όψιν ότι (εφ' όσον ένα αυτοκίνητο μπορεί πράγματι να πάρει και τους δύο τύπους βενζίνης σύμφωνα με τον κατασκευαστή), ο 'εγκέφαλος' (ECU) του κινητήρα χρειάζεται ένα διάστημα, κατά τη διάρκεια του οποίου μπορεί να 'διαμαρτύρεται', για να αναγνωρίσει έκαστο τύπο και να προσαρμόσει αναλόγως τη λειτουργία του κινητήρα. Οπότε συνεχείς αλλαγές από τύπο σε τύπο και προσμίξεις απλώς μπερδεύουν την ECU.

                                Ακομα και μετα απο 500χλμ,ειχε αναψει λαμπακι,συνεχιζοταν αυτο το κομπιασμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyot last edited by

                                  ['Ακομα και μετα απο 500χλμ,ειχε αναψει λαμπακι,συνεχιζοταν αυτο το κομπιασμα.'[/quote]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                    ['Ακομα και μετα απο 500χλμ,ειχε αναψει λαμπακι,συνεχιζοταν αυτο το κομπιασμα.'

                                    [/quote]
                                    Αυτο το εγραψα για να δειξω οτι δεν το εκανε στα πρωτα χλμ αλλα συνεχισε μεχρι να αδειασει το ρεζερβουαρ.Νομιζω οτι 500χλμ αρκουν μεχρι η ECU να παρει τα νεα δεδομενα απο την βενζινη.Το λαμπακι που αναψε ειναι για οτι αδειασε το ρεζερβουαρ και μπηκε στην ρεζερβα .Γενικα το αμαξι δεν τραβαγε οπως πριν.Τωρα μετα απο γεμισμα με ΒΡ100 ολα δουλευουν ρολόι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyot last edited by

                                      Μπιλλ, το έπιασα εξ αρχής. Το συμβολίζει την εξάντληση της δικής μου γνώσης για το θέμα και αδυναμία μου να ερμηνεύσω περαιτέρω!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως ο εγκέφαλος αναγνωρίζει τον τύπο βενζίνης. Για να το κάνει αυτό πρέπει να δεχθεί κάποιο σήμα (λίγα volts) από κάποιον αισθητήρα. Ο αισθητήρας αυτός πρέπει να μετράει κάποια τιμή η οοπία διαφέρει ανάλογα τον τύπο βενζίνης... Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ για τετοιους 'αισθητήρες μέτρησης της ποιότητας βενζίνης'.

                                        Πολύ χλωμό μου φαίνεται!

                                        Και δηλαδή τι; Υπάρχουν εις διπλούν όλοι οι πίνακες χαρτογράφησης, ώστε να διαλέγει κάθε ο φορά ο εγκέφαλος ανάλογα το σήμα που δέχεται από τον/τους αντίστοιχο/ους αισθητήρα/ες;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          booze last edited by

                                          Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                                          Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ για τετοιους 'αισθητήρες μέτρησης της ποιότητας βενζίνης'.

                                          Knock sensors: αντιλαμβάνονται τα 'χτυπήματα'/πυράκια (ποια είναι η ορθογραφία της λέξης; ) και καθορίζουν ανάλογα τη γωνία προπορείας ανάφλεξης (ελληνιστί αβάνς), μειώνοντάς την εάν με τις δεδομένες συνθήκες και καύσιμο εμφανίζονται φαινόμενα προανάφλεξης του μείγματος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης booZe έγραψε:

                                            Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ για τετοιους 'αισθητήρες μέτρησης της ποιότητας βενζίνης'.

                                            Knock sensors: αντιλαμβάνονται τα 'χτυπήματα'/πυράκια (ποια είναι η ορθογραφία της λέξης; ) και καθορίζουν ανάλογα τη γωνία προπορείας ανάφλεξης (ελληνιστί αβάνς), μειώνοντάς την εάν με τις δεδομένες συνθήκες και καύσιμο εμφανίζονται φαινόμενα προανάφλεξης του μείγματος.

                                            Α ναι σωστά!!! Μου είχε διαφύγει εντελώς

                                            Αλλά και πάλι! Βάζεις 95άρα, το πας προσεκτικά και δεν χτυπάει κανένα πυράκι. Από που θα καταλάβει τότε η ECU την βενζίνη;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr