-
Θεωρείτε καλή την αγορά της Alfa 156 1.8TS λίγους μήνες πριν την έλευση της 159 δεδομένου ότι η αντιπροσωπεία κάνει έκπτωση 2200 Ευρώ και επίσης ότι η νέα 159 θα κοστίζει τουλάχιστον 28Κ ή μήπως το αυτοκίνητο είναι πλέον παρωχημένο όπως κάποιοι υποστηρίζουν?
-
Θεωρείτε καλή την αγορά της Alfa 156 1.8TS λίγους μήνες πριν την έλευση της 159 δεδομένου ότι η αντιπροσωπεία κάνει έκπτωση 2200 Ευρώ και επίσης ότι η νέα 159 θα κοστίζει τουλάχιστον 28Κ ή μήπως το αυτοκίνητο είναι πλέον παρωχημένο όπως κάποιοι υποστηρίζουν?
-
Θεωρείτε καλή την αγορά της Alfa 156 1.8TS λίγους μήνες πριν την έλευση της 159 δεδομένου ότι η αντιπροσωπεία κάνει έκπτωση 2200 Ευρώ και επίσης ότι η νέα 159 θα κοστίζει τουλάχιστον 28Κ ή μήπως το αυτοκίνητο είναι πλέον παρωχημένο όπως κάποιοι υποστηρίζουν?
-
156 - εξαιρετικο αυτοκινητο αλλα ετσι οπως φαινεται η 159 θα αφησει εποχη.....
-
Έχοντας δει και τα 2 αυτοκίνητα θα σου πω τα εξεις:
H 159 δεν έχει καμία σχέση με την 156 σε οποιονδήποτε τομέα.
Η 156 θα μπορούσε να συνεχίσει να κυκλοφορεί μιας και το σχήμα της καλά κρατεί ακομά αλλά και πλέον έχουν διορθωθεί τα περισσότερα από τα προβληματάκια που είχε.
Η 159 είναι ένα νέο αυτοκίνητο το οποιό είναι αρκετά μεγαλύτερο από την 156 και σίγουρα κατα πολύ πιο ακριβό.Αν σε ενδιαφέρει να πάρεις κάτι καινούργιο το οποίο θα το κρατήσεις για 10 χρόνια θα σου έλεγα να περιμένεις 1 χρόνο, να μαζέψεις και τα λεφτά για την 159.
Αν θες ένα εξαιρετικό αυτοκινήτο για το Value for Money εξίσου και διαχρονικό, τότε 156.
-
Eξαιρετική.-
Τέλειο τιμόνι, 'βεντουζάρει' στο δρόμο, αξεπέραστο design, όμορφη αίσθηση εσωτερικού.. επαρκέστατος κινητήρας.. τι άλλο να θες;
Για 159 δεν ξέρω, αλλά φαίνεται ότι όντως θα παίζει σε άλλη κατηγορία, πιο.. premium. -
Μου εκανε εντυπωση αλλα θα το αναφερω. Το Autocar εγραψε προσφατα σε συγκριτικο 159/320 (diesel kai ta 2), οτι το τιμονι της 159, ειναι πολυ ελαφρυ και με φτωχη ανταποκριση (feedback).
Κατι που η 156 σιγουρα δεν εχει. Οσο για τα υπολοιπα, θα συμφωνησω με τον Felea.
-
Εγώ έχω 156 και ΗΔΗ στενοχωριέμαι που του χρόνου λογικά θα πρέπει να την αποχωριστώ αφού μάλλον αδύνατο και ασύμφορο να την εισάγω Ελλάδα...
Και η 159 άριστη όμως...
Να κάνω μια σβέλτη σύγκριση στα αμάξια, το ένα όπως το ζω, το άλλο όπως το εισέπραξα στην Γενεύη:
Ποιότητα υλικών 159
Συναρμολόγηση στα ίδια, αν και η 159 ήταν κάργα προπαραγωγής
Χώροι 159 και ιδίως πίσω μακράν!!!
Πρακτικότητα 159 (156 δεν έχει ανακλινόμενο πίσω κάθισμα!)
εσωτερική σχεδίαση το ίδιο και οι δύο για μένα... Σαν να λέμε να διαλέξεις ανάμεσα σε δύο πανέμορφες γυναίκες... Ίσως η 159 αρέσει περισσότερο ως πιο φρέσκια και λουσάτη.
Εξωτερική σχεδίαση 156. Μάλιστα προ φέις λιφτ!
Από κρατήματα κινητήρες κλπ διάβασε περιοδικά, δεν έχω οδηγήσει 159...
Η 159 είναι η ΕΞΕΛΙΞΗ της ήδη άριστης 156, οπότε λογικά θα είναι άπιαστη!!
Από την άλλη λογικά αν την πάρεις με το που βγαίνει θα έχει προβλήματα νεότητας, τα οποία έχουν λευθεί από πολλού στην 156...Πριν αγοράσεις σκέψου τι ανάγκες έχεις... Εγώ πχ δεν θα έπαιρνα 159 αφού είναι 4Θ, και θα περίμενα το διάδοχο της ΣπορτΒάγκον. Μέχρι τότε θα έπαιρνα 156ΣΒ ή θα περίμενα...
Βάλε στον οικονομικό σου προϋπολογισμό πως η 159 θα ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ 1900 κυβικά (βενζίνης) με αντίστοιχη τιμή, και θα είναι και ούτως ή άλλως λίγο ακριβότερη από την 156 (όμως είναι πιο εξοπλισμένη!!!)
Αν τώρα βάλεις και τα 2200 της έκπτωσης, ίσως η διαφορά γίνει απαγορευτική...Πάντως η 156 1800 είναι άκρως ικανοποιητική από ισχύ και συμπεριφορά! Ναι, καλύτερα η 2000, ακόμα καλύτερα 2500 κυβικά και ιδεατά τα 3200, αλλά δε θα νιώσεις πως σου λείπει ισχύς (αν και δε θα σε χάλαγε να είχε παραπάνω, λόγω του ΑΨΟΓΟΥ στησίματος)
-
[/quote]Αν σε ενδιαφέρει να πάρεις κάτι καινούργιο το οποίο θα το κρατήσεις για 10 χρόνια θα σου έλεγα να περιμένεις 1 χρόνο, να μαζέψεις και τα λεφτά για την 159. [quote]
Υπάρχει κατά την ταπεινή μου γνώμη και άλλος ένας λόγος να περιμένεις λίγο πριν αγοράσεις 159. Συνήθως τα πρώτα-πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής έχουν κάποιες παδικές ασθένειες που μέσα σε λίγο καιρό διορθώνονται. ΔΕΝ αναφέρομαι στην Alfa Romeo ειδικότερα μια και είμαι και εγώ κάτοχος μιας 156 (δυστυχώς 1.6 ) από την οποία είμαι 100% ευχαριστημένος.
-
Ο χρήστης GeorgeY έγραψε:
Αν σε ενδιαφέρει να πάρεις κάτι καινούργιο το οποίο θα το κρατήσεις για 10 χρόνια θα σου έλεγα να περιμένεις 1 χρόνο, να μαζέψεις και τα λεφτά για την 159.
Υπάρχει κατά την ταπεινή μου γνώμη και άλλος ένας λόγος να περιμένεις λίγο πριν αγοράσεις 159. Συνήθως τα πρώτα-πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής έχουν κάποιες παδικές ασθένειες που μέσα σε λίγο καιρό διορθώνονται. ΔΕΝ αναφέρομαι στην Alfa Romeo ειδικότερα μια και είμαι και εγώ κάτοχος μιας 156 (δυστυχώς 1.6 ) από την οποία είμαι 100% ευχαριστημένος.
Για αυτόν τον λόγο είπα ένα χρόνο.
Η 159 αναμένεται τον Σεπτέμβριο και ήδη το εργοστάσιο μπαίνει στην 2η γραμμή παραγωγής έχοντας τελειώσει ήδη την πρώτη που ήταν για Test και εκθέσεις.Στην Ιταλία οι μάντρες έχουν ήδη γεμίσει με 159 με 0 χλμ προς πώληση για ανταλλακτικά οι οποίες αποτέλεσαν την πρώτη γραμμή παραγωγής.
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Στην Ιταλία οι μάντρες έχουν ήδη γεμίσει με 159 με 0 χλμ προς πώληση για ανταλλακτικά οι οποίες αποτέλεσαν την πρώτη γραμμή παραγωγής.Τι εννοείς...;
-
Η 156 όσα χρόνια και αν περάσουν θα παραμείνει ως ένα από τα ομορφότερα και οδηγικά επαρκέστερα σεντάν που έχει βγάλει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία!
Κατά συνέπεια η αγορά της,μετά και από τις προσφορές της αντιπροσωπείας, μόνο ως συμφέρουσα μπορεί να θεωρηθεί,αρκεί να μην σε ενοχλεί η ιδέα του 'παλαιού' μοντέλου...
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Η 156 όσα χρόνια και αν περάσουν θα παραμείνει ως ένα από τα ομορφότερα και οδηγικά επαρκέστερα σεντάν που έχει βγάλει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία!Αρκεί να έχει κινητήρα ανάλογο με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Δηλαδή τουλάχιστον 1.8 ή ακόμα καλύτερα 2.0 (άτιμη φορολογία πριν 4 χρόνια ) . Δυστυχώς η ροπή στις χαμηλές στροφές είναι το μεγάλο μείον του 1.6. Βέβαια δεν είναι ο μόνος πολυβάλβιδος που με λίγα κυβικά έχει αυτό το πρόβλημα αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στην Ιταλία οι μάντρες έχουν ήδη γεμίσει με 159 με 0 χλμ προς πώληση για ανταλλακτικά οι οποίες αποτέλεσαν την πρώτη γραμμή παραγωγής.
Τι εννοείς...;
εσύ τι σκέφτηκες?
-
Ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες. Στις σκέψεις μου είναι και η αγορά 2ο χέρι με γύρω στα 17Κ οπότε θα ήταν το απόλυτο value for money αλλά δε ξέρω αν θα βρω κάτι τουλάχιστον σε facelift. Ίσως ψάξω και για μοντέλα 2002+ Πάντως ακόμα και με την έκπτωση η τιμή της καινούριας progresion είναι 23600 + μεταλλικό + έξοδα πινακίδων κλπ άρα λίγο τσιμπημένη. Μήπως αναμένεται μεγαλύτερη έκπτωση καθώς πλησιάζει ο καιρός της αντικατάστασης? Η γραμμή παραγωγής είναι αλήθεια ότι έχει σταματήσει για τις 156 όπως μου είπε ένας πωλητής και τώρα πουλάνε το stock?
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Μου εκανε εντυπωση αλλα θα το αναφερω. Το Autocar εγραψε προσφατα σε συγκριτικο 159/320 (diesel kai ta 2), οτι το τιμονι της 159, ειναι πολυ ελαφρυ και με φτωχη ανταποκριση (feedback).Κατι που η 156 σιγουρα δεν εχει. Οσο για τα υπολοιπα, θα συμφωνησω με τον Felea.
1)Independent
So far, so excellent. It gets better. The 156 had an unusual steering response, initially soft then very fast. It held the road well but made a real meal out of some bumps, especially the too-stiff Sport-suspension versions. All is fixed in the 159. The steering is more progressive in its response, although still keen and a little too light, and apart from a bit of fidget on ripply roads, the 159 rides well2)Autoexpress
All variants cope with bumps better than a 156, though. The steering response is still ultra-quick, but it is more progressive and the turning circle - woeful in the previous-generation cars - is usefully tighter.3)4car
The steering is very quick to respond, high-geared like the 156's, but the action is more progressive now and the turning circle is no longer bus-like. It feels slower in the nose-heavy, front-drive version of the 2.4 JTD, and there's more understeer as you'd expect, but the 2.2 JTS has the agility of the V6 if not quite the flowing style. This four-cylinder car's steering is a little too light for its directness and accuracy, though. All three 159 variants, the ones samples by 4Car to date, are a responsive, eager drive.4)Autocar
The steering of the new Alfa 159 has a more direct response for the driver, more responsive steering and better stability control. The high double wishbone was already used on the 156 and has been further improved on the new Alfa 159.Ο υπευθυνος παρουσιασης της 159 Marchesani δηλωσε οτι το αυτοκινητο ειναι ακομα σε εξελιξη και την παρουσιασαν στους δημοσιογραφους με σκοπο να λαβουν υπ'οψιν τους τα σχολια για το μοντελο παραγωγης.Το τιμονι εχει πιο γρηγορο feedback απο την 156 αλλα εχει ελαφρια αισθηση στα πολλα χιλιομετρα.....εξισου γρηγορο με της 156 και πιο ακριβες στο επιπεδο του συστηματος διευθυνσης της quattroporte.
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Αν σε ενδιαφέρει να πάρεις κάτι καινούργιο το οποίο θα το κρατήσεις για 10 χρόνια θα σου έλεγα να περιμένεις 1 χρόνο, να μαζέψεις και τα λεφτά για την 159.
Υπάρχει κατά την ταπεινή μου γνώμη και άλλος ένας λόγος να περιμένεις λίγο πριν αγοράσεις 159. Συνήθως τα πρώτα-πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής έχουν κάποιες παδικές ασθένειες που μέσα σε λίγο καιρό διορθώνονται. ΔΕΝ αναφέρομαι στην Alfa Romeo ειδικότερα μια και είμαι και εγώ κάτοχος μιας 156 (δυστυχώς 1.6 ) από την οποία είμαι 100% ευχαριστημένος.
Για αυτόν τον λόγο είπα ένα χρόνο.
Η 159 αναμένεται τον Σεπτέμβριο και ήδη το εργοστάσιο μπαίνει στην 2η γραμμή παραγωγής έχοντας τελειώσει ήδη την πρώτη που ήταν για Test και εκθέσεις.Στην Ιταλία οι μάντρες έχουν ήδη γεμίσει με 159 με 0 χλμ προς πώληση για ανταλλακτικά οι οποίες αποτέλεσαν την πρώτη γραμμή παραγωγής.
Ξέρεις αν η 156 θα συνεχίσει να παράγεται/πουλιέται για κάποιο διάστημα μετά την έλευση της 159? Θέλω να πω... αν αποσύρουν την 156... σαν να μένει 'τρύπα' στην γκάμα. Η 159 είναι σαφώς μεγαλύτερη
-
Ο χρήστης GeorgeY έγραψε:
Η 156 όσα χρόνια και αν περάσουν θα παραμείνει ως ένα από τα ομορφότερα και οδηγικά επαρκέστερα σεντάν που έχει βγάλει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία!
Αρκεί να έχει κινητήρα ανάλογο με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Δηλαδή τουλάχιστον 1.8 ή ακόμα καλύτερα 2.0 (άτιμη φορολογία πριν 4 χρόνια ) . Δυστυχώς η ροπή στις χαμηλές στροφές είναι το μεγάλο μείον του 1.6. Βέβαια δεν είναι ο μόνος πολυβάλβιδος που με λίγα κυβικά έχει αυτό το πρόβλημα αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
Σωστότατος!
-
Δεν μπορώ να σου πω αν σε συμφέρει να αγοράσεις τώρα καινούρια 156. Αυτό θα το κρίνεις ο ίδιος ανάλογα με τα οικονομικά σου, το πόσο θα την κρατήσεις, το αν κρατιέσαι χωρίς αυτοκίνητο και πολλά άλλα. Πολύ καλή οδηγικά, με τιμόνι αρκετά γρήγορο και με καλή αίσθηση (όχι όμως κορυφαία), ουδέτερη οδική συμπεριφορά και κινητήρα που αν τον κρατήσεις ψηλά, αποδίδει και ακούγεται πολύ όμορφα. Χαμηλά όμως σέρνεται. Η σχεδίασή της είναι όλα τα λεφτά. Είχα ακούσει πάντως για προβλήματα με τα κιβώτια, αλλά αυτό αφορούσε τα μοντέλα των πρώτων χρόνων. Δεν ξέρω αν τα έχουν βελτιώσει τώρα. Προσωπικά πάντως, θα προτιμούσα ένα Mazda 6, με καλύτερη ποιότητα και χώρους, χωρίς να υπολείπεται σε οδηγική απόλαυση. Απλά είναι ασχημότερο αλλά και φτηνότερο
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αν σε ενδιαφέρει να πάρεις κάτι καινούργιο το οποίο θα το κρατήσεις για 10 χρόνια θα σου έλεγα να περιμένεις 1 χρόνο, να μαζέψεις και τα λεφτά για την 159.
Υπάρχει κατά την ταπεινή μου γνώμη και άλλος ένας λόγος να περιμένεις λίγο πριν αγοράσεις 159. Συνήθως τα πρώτα-πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής έχουν κάποιες παδικές ασθένειες που μέσα σε λίγο καιρό διορθώνονται. ΔΕΝ αναφέρομαι στην Alfa Romeo ειδικότερα μια και είμαι και εγώ κάτοχος μιας 156 (δυστυχώς 1.6 ) από την οποία είμαι 100% ευχαριστημένος.
Για αυτόν τον λόγο είπα ένα χρόνο.
Η 159 αναμένεται τον Σεπτέμβριο και ήδη το εργοστάσιο μπαίνει στην 2η γραμμή παραγωγής έχοντας τελειώσει ήδη την πρώτη που ήταν για Test και εκθέσεις.Στην Ιταλία οι μάντρες έχουν ήδη γεμίσει με 159 με 0 χλμ προς πώληση για ανταλλακτικά οι οποίες αποτέλεσαν την πρώτη γραμμή παραγωγής.
Ξέρεις αν η 156 θα συνεχίσει να παράγεται/πουλιέται για κάποιο διάστημα μετά την έλευση της 159? Θέλω να πω... αν αποσύρουν την 156... σαν να μένει 'τρύπα' στην γκάμα. Η 159 είναι σαφώς μεγαλύτερη
Αγαπητέ Krusen για αλλή μια φορά πιστευώ (Δυστυχώς) ότι θα υπερισχύσει το marketing καρεκλοκένταυρων και στιγνής λογιστικής από το τι πραγματικά θα ωφελούσε την εταιρία.
Όπως έγινε και στην περρίπτωση 145/146 με την διέλευση της 147 θα γίνει και με την 156.
Δηλαδή πάνω που ενά μοντέλλο εδραιώνεται στην κατηγορία του ξεπερνώντας όλα τα προβλήματα νεότητας αλλά και βελτιωμένο στα σημεία παυεί λόγο αλλαγής στην γραμμή παραγωγής....η 145/146 θα μπορούσαν κάλλιστα να συνεχίζουν να παράγωντε και να κυκλοφορούν ως 14άρια κουκλιά, υποδείγματα οδηγικής συμπεριφοράς αλλά και στυλ ακόμα και σήμερα.
Συμφωνείς?Το ίδιο πιστευώ και για την 156.
Δυστυχώς όμως που τέτοια τύχη.
Φάνταζεσαι να κυκλοφορούσε αυτήν την στιγμή η 1.4 junior γύρω στα 15.000 ευρώ????
Alfa 156 1.8 - γνώμες