-
[quote='Pathos'][quote='spiros']πριν απο αρκετες εβδομαδες που ειχε ανεβει παλι η τιμη ειχα παρατηρησει το εξης:
Υπηρχαν 2 πρατηρια σε αποσταση 200 μετρων μεταξυ τους. Ενα επωνυμο και ενα μη. Η διαφορα τους στην απλη αμολυβδη ηταν 12λεπτα!!!! Το 'απλο' πρατηριο ειχε ουρα μεχρι εξω απο αυτοκινητα και το αλλο βαραγε μυγες στη κυριολεξια.
Αυτο συνεχιζοταν επι μερες.
Καποια στιγμη, το επωνυμο αρχιζε να κατεβαζει την τιμη, αλλα και παλι δεν πηγαινε κοσμος σε αυτο. Οταν μετα απο 10 μερες εφτασε να την πουλαει σχεδον οσο και το 'απλο' πρατηριο, τοτε αρχισε να εχει λιγη κινηση πλεον.
Ειναι προφανες το τι εννοω.
Η τιμη λοιπον φιλοι μου ειναι και δικο μας θεμα, αγνοηστε αυτους που πουλουν ακριβα και πιθανοτατα κερδοσκοπουν, και επιλεξτε με προσοχη το μερος που αφηνετε τα -
[[quote]quote='spiros'][quote='Pathos'][quote='spiros']πριν απο αρκετες εβδομαδες που ειχε ανεβει παλι η τιμη ειχα παρατηρησει το εξης:
Υπηρχαν 2 πρατηρια σε αποσταση 200 μετρων μεταξυ τους. Ενα επωνυμο και ενα μη. Η διαφορα τους στην απλη αμολυβδη ηταν 12λεπτα!!!! Το 'απλο' πρατηριο ειχε ουρα μεχρι εξω απο αυτοκινητα και το αλλο βαραγε μυγες στη κυριολεξια.
Αυτο συνεχιζοταν επι μερες.
Καποια στιγμη, το επωνυμο αρχιζε να κατεβαζει την τιμη, αλλα και παλι δεν πηγαινε κοσμος σε αυτο. Οταν μετα απο 10 μερες εφτασε να την πουλαει σχεδον οσο και το 'απλο' πρατηριο, τοτε αρχισε να εχει λιγη κινηση πλεον.
Ειναι προφανες το τι εννοω.
Η τιμη λοιπον φιλοι μου ειναι και δικο μας θεμα, αγνοηστε αυτους που πουλουν ακριβα και πιθανοτατα κερδοσκοπουν, και επιλεξτε με προσοχη το μερος που αφηνετε τα -
Εξαιτίας της μεγάλης νοθείας στα καύσιμα, η Ελλάδα κατέχει το ρεκόρ στις επισκευές και αντικαταστάσεις αντλιών στα πρατήρια. Οι αντλίες καταστρέφονται 5-10 φορές πιο συχνά στην Eλλάδα, σε σχέση με τις άλλες χώρες της Eυρώπης. Ακόμα μία πρωτιά για την Ελλάδα…
Tο μέτρο για την εξομοίωση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης που προωθεί η κυβέρνηση χαρακτηρίστηκε θετικό, αλλά για να εξαλειφθεί το φαινόμενο ο Σύλλογος προτείνει την εξομοίωση του φόρου και στα ναυτιλιακά καύσιμα, καθώς και την εφαρμογή ηλεκτρονικού ελέγχου της διακίνησης καυσίμων από το διυλιστήριο ή το πλοίο ως το πρατήριο. Θετικός είναι και ρόλος των ελέγχων από τα KEΔAK, ο οποίος όμως θα πρέπει να επεκταθεί και στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας μας.
-
Οι αντλιες χαλανε γιατι ειναι σχεδιασμενες για καυσιμα οχι για τα χημικα που ριχνουν μεσα για αποχρωμματισμο .
-
Πάντως το τρένο κοστίζει πολύ λιγότερο πια για Αθήνα-Βόλος από το ΙΧ... Οι περισσότεροι συνάδελφοι άλλαξαν συνήθειες. ΙΧ μόνο με παρέα.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Πάντως το τρένο κοστίζει πολύ λιγότερο πια για Αθήνα-Βόλος από το ΙΧ... Οι περισσότεροι συνάδελφοι άλλαξαν συνήθειες. ΙΧ μόνο με παρέα.Νομίζω ότι εδώ και καιρό αν είσαι μόνος σου σαφώς και συμφέρει το τρένο. Με 2 άτομα είναι πάνω κάτω στα ίδια, ενώ με 3 ή 4 το ΙΧ.
-
ετσι ειναι. και το κτελ Πατρα-Αθηνα συμφερει καλυτερα. μονο εαν ειναι 3 ατομα και πανω συμφερει το ΙΧ.
-
Επειδή πάω συχνά Κατερίνη, διαπίστωσα ότι για μέχρι και 3 άτομα το intercity είναι ότι πρέπει!!! 4 ώρες ταξιδάκι, άνεση, χαβαλές και οικονομία. Αν βάλεις κάτω βενζίνες και διόδια..... βλέπεις αμέσως τη διαφορά!!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Εξαιτίας της μεγάλης νοθείας στα καύσιμα, η Ελλάδα κατέχει το ρεκόρ στις επισκευές και αντικαταστάσεις αντλιών στα πρατήρια. Οι αντλίες καταστρέφονται 5-10 φορές πιο συχνά στην Eλλάδα, σε σχέση με τις άλλες χώρες της Eυρώπης. Ακόμα μία πρωτιά για την Ελλάδα…Tο μέτρο για την εξομοίωση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης που προωθεί η κυβέρνηση χαρακτηρίστηκε θετικό, αλλά για να εξαλειφθεί το φαινόμενο ο Σύλλογος προτείνει την εξομοίωση του φόρου και στα ναυτιλιακά καύσιμα, καθώς και την εφαρμογή ηλεκτρονικού ελέγχου της διακίνησης καυσίμων από το διυλιστήριο ή το πλοίο ως το πρατήριο. Θετικός είναι και ρόλος των ελέγχων από τα KEΔAK, ο οποίος όμως θα πρέπει να επεκταθεί και στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας μας.
Δεν είναι κακές οι εξισώσεις των τιμών. Το κακό είναι πως γίνονται μόνο οι εξισώσεις προς τα πάνω!!! Δεν θα με πείραζε μια εξίσωση στον μέσο όρο για να μην γίνουμε και υπερβολικοί να θέλουμε εξίσωση προς τα κάτω!!!!!
-
Μόλις διάβασα ότι λόγω του αυξημένου ελλείμματος ένα από τα μέτρα που θα πάρουν είναι η αύξηση του ειδικού φόρου στη βενζίνη κατά 25% Αυτό σημαίνει και 25% αύξηση στη τιμή δηλαδή από 0,90 θα πάει κατά μέσο όρο σε 1,2. Να λοιπόν γιατί δεν επιτρέπουν τη πετρελαιοκίνηση, αφού εκεί δε μπορούν να αυξήσουν ανεξέλεγκτα τη τιμή λόγω επαγγελματιών και ανόδου του πληθωρισμού. Στη βενζίνη όμως no problem ας είναι καλά τα κορόιδα. Α και να μη ξεχάσω +10% τα τέλη κυκλοφορίας. Ήμαρτον πια. Τέτοια οικονομική πολιτική κάνει και ο μπακάλης της γειτονιάς μου, δε χρειάζεται ειδικές γνώσεις και πτυχία, αλλά αυξάνει το ΦΠΑ από 19% σε 100% και κλείνει όλες τις τρύπες. Δεν άκουσα όμως για καμμιά μείωση των παχυλών μισθών και ειδικών προνομίων των βουλευτών και των παρατρεχάμενων κοπρο-συμβούλων τους. Μια ζωή τα ίδια.
Βρε ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΣΤΤΤΤΤ........ -
Αύξηση 25% του ειδικού φόρου δεν σημαίνει και ότι η τιμή πώλησης της βενζίνης θα αυξηθεί κατά 25%. Κάνω ένα παράδειγμα για να δεις τι θα αλλάξει για μας:
Έστω ότι η τιμή πώλησης είναι 1
-
[quote='Kid']Αύξηση 25% του ειδικού φόρου δεν σημαίνει και ότι η τιμή πώλησης της βενζίνης θα αυξηθεί κατά 25%. Κάνω ένα παράδειγμα για να δεις τι θα αλλάξει για μας:
Έστω ότι η τιμή πώλησης είναι 1
-
[quote='Kid']Αύξηση 25% του ειδικού φόρου δεν σημαίνει και ότι η τιμή πώλησης της βενζίνης θα αυξηθεί κατά 25%. Κάνω ένα παράδειγμα για να δεις τι θα αλλάξει για μας:
Έστω ότι η τιμή πώλησης είναι 1
-
http://english.aljazeera.net/NR/exeres/BD09A401-9E2D-4D7C-ABCC-7F024C0A29FC.htm
Συγκρούσεις στην Ιεμένη σχετικά με τον διπλασιασμό-τριπλασιασμό των τιμων της βετζίνης στα 40c/λιτρο.
Όσο ασύμαντο και να φένεται αυτό το γεγονός τα παρακάτω Facts ισώς σας κανουν να ανυσηχίσεται περισσότερο
-
Η Ιεμένη ειναι στον περσικό κόλπο και πετραιλεοπαραγωγως χώρα το οποίο σημαίνει ότι το κόστος παραγωγή/μεταφωράς είναι πολυ μικρότερο απο όλες τις άλλες χώρες πλυν σαουδικής Αραβίας/Ιρακ
-
Οι τιμή του των καυσίμων στις ΗΠΑ είναι 5 φορές χαμηλώτερες απο οτι θα έπρεπε να ήταν λογο κόστους μεταφοράς/επεξεργασίας
-
Η Αμερική καταναλώνει το 25% των ενεργειακών αποθεμάτων έχοντας μονο το 5% του παγκοσμιου πλυθισμού.
-
Η μέση καταναλωση καυσίμων στα αυτοκίνητα στις ΉΠΑ(2004) είναι 150% περισσότερη απο οτι στην Ευρώπη (43 μίλια το γαλόνι vs 29 στις ΉΠΑ)
http://www.greencarcongress.com/2004/11/average_fuel_co.html -
Η μέση κατανάλωση όλων των αυτοκινήτων που παρύχθησαν στην Αμερική το 2004 ηταν 24.7 μιλια το γαλόνι δηλαδη 175% περισσότερο απο την ΕΕ στην οποία παρατηρύται μείωση 5% τον χρόνο
-
Με βάση τις πωλήσεις στις ΗΠΑ τα τελευταία 3-4 χρόνια το 2010 η μέση κατανάλωση καυσίμου στις ΗΠΑ θα είναι 19 μίλια το γαλόνι τη στιγμή που η ευρώπη θα έχει μειώση την κατανάλωση στα 51 μιλια το γαλονι, κανοντας την διαφορά στο 270%.
-
-
Για να απαντησω στο ερωτημα του θεματος, πιστευω οτι η τιμη της βενζινης θα σταθεροποιηθει λιγο πιο πανω απο το ενα ευρω το λιτρο οπως ειναι δηλαδη και στην υπολοιπη Ευρωπη.
-
Αμαν πια με τις αυξήσεις σε ολα πια. Καποτε (2001) εβγαζα από το ΑΤΜ 10.000δρχ (30 ευρω) και περνουσα μια εβδομαδα.... Τώρα βγάζω 20 ευρώ και περνάω -στην καλύτερη- 2 ημέρες.
Που θα πάει η κατάσταση;;
Αυξηση στα Τελη, στις βενζινες, οι ασφαλιστικές είχαν ζημιες το προηγουμενο οικονομικο ετος, αρα θα αυξηθούν και τα ασφαλιστρα, τι θα γινει; Νομιζουν πως θα καθομαι να δουλευω για το αυτοκινητο;;;;;; -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Για να απαντησω στο ερωτημα του θεματος, πιστευω οτι η τιμη της βενζινης θα σταθεροποιηθει λιγο πιο πανω απο το ενα ευρω το λιτρο οπως ειναι δηλαδη και στην υπολοιπη Ευρωπη.Το κακό Μανώλη είναι ότι συγκλίνουμε μόνο στα έξοδα. Πότε θα γίνει αυτό και στις παροχές και δεν αναφέρομαι μόνο στους μισθούς.
-
Επειδη βάζω 100άρα( )
έχω να πω οτι πλέον η BP έκανε μια άυξηση του μεγέθους 5-7% σε 1 μήνα ενώ η Shell παρέμεινε στα ίδια με την 100αρα να κυμαίνεται στα 1.14 Euro/l.
Βαρέθηκα να ταίζω τοσο ακριβά το αυτοκινητο.
Πάω στη θαλασσα κ πληρώνω δίοδια 2 ευρώ χώρια οι βενζίνες κ άλλες ζημιές με τους κωλόδρομους που έχουμε...
δλδ τι να κανω για να μην πληρώνω συνεχεια τόσα πολλά?
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Επειδη βάζω 100άρα( )έχω να πω οτι πλέον η BP έκανε μια άυξηση του μεγέθους 5-7% σε 1 μήνα ενώ η Shell παρέμεινε στα ίδια με την 100αρα να κυμαίνεται στα 1.14 Euro/l.
Βαρέθηκα να ταίζω τοσο ακριβά το αυτοκινητο.
Πάω στη θαλασσα κ πληρώνω δίοδια 2 ευρώ χώρια οι βενζίνες κ άλλες ζημιές με τους κωλόδρομους που έχουμε...
δλδ τι να κανω για να μην πληρώνω συνεχεια τόσα πολλά?
Να κάνεις ό,τι θα κάνουμε όλοι: Εσωτερική πισίνα στα σπίτια μας για να γλυτώνουμε τα έξοδα και να πουλάμε και μούρη...
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Επειδη βάζω 100άρα( )έχω να πω οτι πλέον η BP έκανε μια άυξηση του μεγέθους 5-7% σε 1 μήνα ενώ η Shell παρέμεινε στα ίδια με την 100αρα να κυμαίνεται στα 1.14 Euro/l.
Βαρέθηκα να ταίζω τοσο ακριβά το αυτοκινητο.
Πάω στη θαλασσα κ πληρώνω δίοδια 2 ευρώ χώρια οι βενζίνες κ άλλες ζημιές με τους κωλόδρομους που έχουμε...
δλδ τι να κανω για να μην πληρώνω συνεχεια τόσα πολλά?
Καλα μένεις Λάρισα και δεν έχεις Diesel???? Θα σας φέρει η Seat σε λίγο Cupra TDI για τους ανήσυχους....
Tι θα γίνει με την τιμή της βενζίνης..;