-
Ποιός ο λόγος να πληρώνουν διαφημιση για κάτι που δεν μπορούν να δώσουν ;;;
-
Για να παρεις τηλεφωνο (σαν εμενα το μ....) και να σου βαλουν το τριπακι να παρεις το λιγο πιο ακριβο με ABS ή το 2λιτρο που τα εχει όλα στην τιμή της προσφοράς.
-
Παντώς εμείς παραγγείλαμε ένα από τα τελευταία GV που υπάρχουν. Δίλιτρο δε βρίσκαμε πουθενά, οπότε θα πνίξουμε τον πόνο μας με ένα 2.5 V6, το οποίο κοστίζει 24.990Ε. Ούτε καν 25 χιλιάδες δηλαδή
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Παντώς εμείς παραγγείλαμε ένα από τα τελευταία GV που υπάρχουν. Δίλιτρο δε βρίσκαμε πουθενά, οπότε θα πνίξουμε τον πόνο μας με ένα 2.5 V6, το οποίο κοστίζει 24.990Ε. Ούτε καν 25 χιλιάδες δηλαδήΠωπω κουράγιο κι υπομονή τι να πω
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Παντώς εμείς παραγγείλαμε ένα από τα τελευταία GV που υπάρχουν. Δίλιτρο δε βρίσκαμε πουθενά, οπότε θα πνίξουμε τον πόνο μας με ένα 2.5 V6, το οποίο κοστίζει 24.990Ε. Ούτε καν 25 χιλιάδες δηλαδήθέλεις να έρθουμε να σου χαϊδέψουμε την πλάτη για παρηγοριά, να σου στείλουμε κάποιον να σου κάνει αέρα, κάποια να σε παρηγορήσει
Αχ τη δυσβάσταχτη στενοχώρια. Πως θα το αντέξεις τέτοιο πόνο
-
Είστε πραγματικοί φίλοι. Ο Θεός να σας έχει καλά
-
To ποιο ολοκληρωμενο απο τα Grand Vitara ειναι το 2.5....
Εκτος του οτι ο κινητηρας του ειναι πολυ καλυτερος για προσπερασεις (σε σχεση με τον 2.0 και τον 1.6) εχει και αρκετες διαφορες κατασκευαστικες ,οπως π.χ το ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ καβουκι του μπροστινου διαφορικου ... -
Ο χρήστης TLG έγραψε:
To ποιο ολοκληρωμενο απο τα Grand Vitara ειναι το 2.5....
Εκτος του οτι ο κινητηρας του ειναι πολυ καλυτερος για προσπερασεις (σε σχεση με τον 2.0 και τον 1.6) εχει και αρκετες διαφορες κατασκευαστικες ,οπως π.χ το ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ καβουκι του μπροστινου διαφορικου ...τι λες τωρα...
Δυσβάσταχτο 2 φορες για το φίλο μας το βάρος....
δε θα το αντεξει και αυτό -
Θα δέσω το σιδερένιο καβούκι του μπροστινού διαφορικού στο λαιμό μου και μην τον είδατε...
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
To ποιο ολοκληρωμενο απο τα Grand Vitara ειναι το 2.5....
Εκτος του οτι ο κινητηρας του ειναι πολυ καλυτερος για προσπερασεις (σε σχεση με τον 2.0 και τον 1.6) εχει και αρκετες διαφορες κατασκευαστικες ,οπως π.χ το ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ καβουκι του μπροστινου διαφορικου ...Για Σουζούκι καλό είναι........
Να είχε και επαρκέστερα φρένα (δίσκους και πίσω), να είχε και ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, να είχε και τρίτο (μεσαίο) διαφορικό ώστε να κινείται 4κίνητο σε όλες τις οδικές συνθήκες ........ θα στεκόταν κάπως απέναντι στον ανταγωνισμό. Γιατί το GV στέκει στα 1,6 λόγω του ότι είναι προσιτό και δέν έχει ανταγωνισμό στα λεφτά του, στα 2,0 & 2,5 όμως ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και δεν πουλάς μόνο με σιδερένια καβούκια διαφορικών....
Θέλει και άλλα και κύρια τεχνολογία του 2005 και όχι του περασμένου αιώνα εκτός και άν 'ξεβρακωθείς' όπως κάνει τώρα η Σουζούκι ή ο Σφακιανάκης. -
Ωχ, μπαρούτι μού μυρίζει
Δε νομίζω ότι είναι πίσω από τον ανταγωνισμό. Και γκάζι έχει (9.7 το 0-100) και καλά στρίβει και πολύ καλό εσωτερικό έχει. Στα φρένα όντως υστερεί αλλά τέλος πάντων, μάλλον δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Θεωρείς ότι το Pinin είναι καλύτερο; Στο μοντέλο πριν το facelift σίγουρα ναι, αλλά τώρα και με τη μείωση τιμής, με τίποτα. Ειδικά αν έχεις στοιχειώδεις απαιτήσεις για χώρους -
Μήν περιμένεις να ανάψω το φυτίλι του μπαρουτιού.......
Άσχετα απο το τί θεωρώ καλύτερο, απλά σημείωσα πως το μόνο που κάνει ελκυστικά τα 2,0 και τα 2,5 είναι η τιμή τους και για κάποιους αμετανόητους η πολυσυζητημένη επάρκεια της αγοράς σε after market καλούδια..... που υποτείθεται πως τα κάνουν απόλυτα εκτός δρόμου όπλα.
Μιά απλή σύγκριση με τον ανταγωνισμό (τεχνικά χαρακτηριστικά κλπ) επαληθεύει τους ισχυρισμούς μου. Όσο γαι επιταχύνσεις και τελικές ακόμη και το 2,5 υστερεί από πολλά σουβλάκια στα 2,0 λίτρα. Αλήθεια έχεις στρίψει καμμιά φορά με Φόρεστερ; οδήγησες το Πινίν (με τους μικρούς χώρους του) με 4Η ξεκλείδωτο σε στοφιλίκια κάθε οδοστρώματος να δείς πως κινούνται τα σύγχρονα 4κίνητα;
Ωχ τελικά το άναψα.... άντε να δούμε πού θα μας βγάλει....... -
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Μήν περιμένεις να ανάψω το φυτίλι του μπαρουτιού.......
Άσχετα απο το τί θεωρώ καλύτερο, απλά σημείωσα πως το μόνο που κάνει ελκυστικά τα 2,0 και τα 2,5 είναι η τιμή τους και για κάποιους αμετανόητους η πολυσυζητημένη επάρκεια της αγοράς σε after market καλούδια..... που υποτείθεται πως τα κάνουν απόλυτα εκτός δρόμου όπλα.
Μιά απλή σύγκριση με τον ανταγωνισμό (τεχνικά χαρακτηριστικά κλπ) επαληθεύει τους ισχυρισμούς μου. Όσο γαι επιταχύνσεις και τελικές ακόμη και το 2,5 υστερεί από πολλά σουβλάκια στα 2,0 λίτρα. Αλήθεια έχεις στρίψει καμμιά φορά με Φόρεστερ; οδήγησες το Πινίν (με τους μικρούς χώρους του) με 4Η ξεκλείδωτο σε στοφιλίκια κάθε οδοστρώματος να δείς πως κινούνται τα σύγχρονα 4κίνητα;
Ωχ τελικά το άναψα.... άντε να δούμε πού θα μας βγάλει.......το ξερεις οτι εχει χαλασει το κλιματισικο στο γραφειο, και τοι το ΣΚ θα κατσω σπιτι....
Και εσυ το χαβα σου... ΤΟ ΑΝΑΒΕΙΣ -
Να διευκρινήσω μερικά πράγματα. Έχω οδηγήσει το GV 2.0 2001, Pinin 5θυρα 1.8 και 2.0 και τα Pinin μού άρεσαν περισσότερο. Όμως, τώρα με το V6 το Suzuki θα έχει μεταμορφωθεί. Πάει ο τραχύς κινητήρας, τώρα θα είναι βελούδινος και με μπόλικο γκάζι. Η δοκιμή στο Drive κάνει λόγο για βελτιωμένο κράτημα, ενώ και το εσωτερικό είναι πλέον πολύ καλύτερο. Τα SUV ξέχνα τα, θέλουμε πραγματικό τζιπ. Άρα πάνε και τα Rav, πάει και το Forester (ναι, στρίβει πολύ συμπαθητικά για μοντέλο του είδους). Όσο για το Pinin, οι χώροι είναι δραματικοί. Και μόνο για αυτούς, απορρίπτεται αυτόματα
-
Τo G.V τουλαχιστον το 2.5 που το ξέρω πολυ καλά , απο οδική συμπεριφορα , αν και πισωκινητο ειναι ΑΨΟΓΟ.....τα φρένα του ειναι πολυ καλα -αν και θα ήταν καλυτερα τα δισκοφρενα και πισω - και δεν με εχουν φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση ...
Οι προσπεράσεις γίνονται με σχετική άνεση και μιλάω για δρομους όπως ο Κορινθου - Πατρων τον οποιο τον κάνω τωρα το καλοκαιρι 3-4 φορές τον μήνα , πηγαινοντας χαλαρα με 130-150 χλμ ..
Το μονο μείον επαναλαμβανω ειναι η ευαισθησια στους πλαγιους ανέμους , που υπήρχε και στο RAV4(2003) που ειχα πριν και οσο μου επιτρεπεται να ξερω υπαρχει σε ολα τα τετοιου ειδους ψηλα αυτοκινητα ...Ως αναφορα τώρα το pinin (Μιλαμε παντα για το 2.0) ....πηγαινε ..ριξε του μια ματια μεσα-εξω και πες μου ..
Σε δυνατοτητες τωρα εκτος δρομου οπου παει το ενα θα παει και το αλλο με την μονη διαφορα οτι το G.V αν θελησει καποιος να την ψαξει λιγο παραπανω θα μπορεσει να το κανει πολυ ευκολα για υπαρχουν πολλα after market καλουδια ...(οπως ειπε και ο γνωστος 'πυρομανης' tasos953)...
Τωρα αν δεν εχει τετρακινηση χωρις κλειδωμα δεν με χαλαει καθολου γιατι ειλικρινα δεν την εχω χρειαστει ποτε....οπου χρειαστηκα κατι παραπανω εβαλα 4Η Locked και εκανα την δουλεια μου ανετα ,και για το κατι παραπανω υπαρχουν και τα κοντα (καλυτερα απο του Pinin) που σε συνδυασμο με την παραπανω ροπη του 2.5 κανουν την διαφορα ..Αλλα για να μην λεμε και πολλα ενα ΤΕST DRIVE και στα δυο θα σας βοηθουσε να βγαλετε προσωπικες αποψεις ....
Επισης για να μην ριχνω λαδι στη φωτια που θελει να αναψει ο tasos953 επαναλαμβανω οτι και τα δυο αυτοκινητα ειναι πολυ καλα και οποιο και να παρει καποιος ΔΕΝ θα το μετανοιωσει...
-
Να είχε και επαρκέστερα φρένα **(δίσκους και πίσω), **να είχε και **ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, να είχε και τρίτο (μεσαίο) διαφορικό **ώστε να κινείται 4κίνητο σε όλες τις οδικές συνθήκες ........ θα στεκόταν κάπως απέναντι στον ανταγωνισμό.
Τάσο τα είπες όλα . Φυσικά και δεν έχει επαρκείς χώρους το Pinin αλλά και ο GDI απόλαυση είναι . Αν θέλουμε χώρους παίρνουμε το Tuscon , αλλά επειδή δεν τραβάει σκάφος σε ψιλή άμμο το απορίπτουμε . Καλό το GV μόνο που δεν μας λέτε αν έχει σιδερένιο κουβούκλιο το μ ε σ α ί ο διαφορικό
-
Άλλο έβαλε το φυτίλι, άλλος το άωαψε. Αυτό θα πει συνεργασία
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Άλλο έβαλε το φυτίλι, άλλος το άωαψε. Αυτό θα πει συνεργασίαΈχει καύσωνα στη Βέροια και είπαμε να σας ανάψουμε όλους . Τάσο το μεσημέρι στο Ξηρολίβαδο είχε 31 C .
-
Εμένα μου την έδωσε όταν λανσάρανε το pinin σαν σχεδιασμό του pinifarina, ενώ κυκλοφορούσε στην Αυστραλία,Ιαπωνία και άλλες χώρες από 10ετίας και πλεον με άλλη ονομασια (io), με το ιδιο εσωτερικό και οπτικές διαφορές εξωτερικά.
Αλήθεια γιατί μας έχει πιάσει η μανία της ταχύτητας,,,,,,,,,,βλέπω πολλά τζιπ ιδίως καινούρια να προσπερνούν και να τρέχουν ιλιγγοειδώς (μέσα στη πόλη)...........τι θέλουν να δείξουν..........πόσοι απ αυτους πήγαν σε χωματόδρομο?........μάλλον λάθος αμάξι διάλεξαν. -
Γαία πυρί μιχθείτω......
Προς τον φίλτατο TLG
Στο Πινιν μπαινοβγαίνω (δέν το βλέπω απ' έξω) και μ' αρέσει μέσα - έξω.
Οι χώροι του (αποσκευών κύρια) είναι όντως μικροί, αλλά άν μιλάμε για off-road υπάρχει μιά παράμετρος που λέγεται γωνία διαφυγής και που εξαρτάται από τον πίσω πρόβολο. Ότι σχέση αργού και νάχεις, όση ροπή και νάχει (ο 2,5 πάντα, αλήθεια τα 17,4 χγμ του 2,0 δέν φτάνουν έ;) άμα κολλήσει κάτω ο κ@λος σου οι χώροι δέν βοηθάνε.... βράσε όρυζα....
Μήν υποτιμάς την χρήση της ελεύθερης τετρακίνησης σε συνθήκες on road.
Το ότι παλιάς τεχνολογίας 4κινητα χωρίς μεσαίο διαφορικό δεν έχουν και παρ' όλα αυτά είναι ικανότατα στα δύσκολα, δεν σημαίνει πως είναι άχρηστη. Απεναντίας, στη μικτή χρήση με εναλλαγές άσφαλτος - χώμα, άσφαλτος - χιονισμένα ή βρεγμένα κομμάτια είναι σωτήρια.
Απλά τα Ζούκια δεν μπορούν να κινούνται παντού με 4Η γιατί κουρντίζουν και κουρεύουν διαφορικά και ημιαξόνια από την συνεχή της χρήση.
Προσφορές Grand Vitara