-
Νέο Mitsubishi Pajero
Η νέα γενιά Pajero που θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2005 (ή στις αρχές του 2006) θα εξακολουθεί να είναι ένα ικανό 4x4, αλλά θα διαθέτει περισσότερα «λάιφ-στάιλ» χαρακτηριστικά, ώστε να προσελκύει και λιγότερο «υποψιασμένους» αγοραστές.
Ειδικά για την αμερικανική αγορά, το νέο Pajero θα έχει και μια έκδοση με κινητήρα V8, ο οποίος πιθανόν να προέρχεται από την Chrysler. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του θα χρησιμοποιούν εξακύλινδρα σύνολα, τα οποία όμως δεν θα δοθούν από τη Mercedes, καθώς η τελευταία αρνήθηκε να συμμετάσχει σε ανταλλαγή εξαρτημάτων ανάμεσα στις δύο εταιρίες (με εξαίρεση την περίπτωση του Smart Fofour και του Mitsubishi Colt).
Το νέο Pajero θα έχει αυτοφερόμενο αμάξωμα, αφού εκτιμάται ότι οι περισσότεροι αγοραστές του θα το χρησιμοποιούν πιο πολύ εντός δρόμου, οπότε το επιπλέον βάρος του ξεχωριστού σασί τύπου σκάλας κρίθηκε περιττό. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο τόσο με πεντάθυρο, όσο και με τρίθυρο αμάξωμα.
-
Νέο Mitsubishi Pajero
Η νέα γενιά Pajero που θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2005 (ή στις αρχές του 2006) θα εξακολουθεί να είναι ένα ικανό 4x4, αλλά θα διαθέτει περισσότερα «λάιφ-στάιλ» χαρακτηριστικά, ώστε να προσελκύει και λιγότερο «υποψιασμένους» αγοραστές.
Ειδικά για την αμερικανική αγορά, το νέο Pajero θα έχει και μια έκδοση με κινητήρα V8, ο οποίος πιθανόν να προέρχεται από την Chrysler. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του θα χρησιμοποιούν εξακύλινδρα σύνολα, τα οποία όμως δεν θα δοθούν από τη Mercedes, καθώς η τελευταία αρνήθηκε να συμμετάσχει σε ανταλλαγή εξαρτημάτων ανάμεσα στις δύο εταιρίες (με εξαίρεση την περίπτωση του Smart Fofour και του Mitsubishi Colt).
Το νέο Pajero θα έχει αυτοφερόμενο αμάξωμα, αφού εκτιμάται ότι οι περισσότεροι αγοραστές του θα το χρησιμοποιούν πιο πολύ εντός δρόμου, οπότε το επιπλέον βάρος του ξεχωριστού σασί τύπου σκάλας κρίθηκε περιττό. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο τόσο με πεντάθυρο, όσο και με τρίθυρο αμάξωμα.
-
Νέο Mitsubishi Pajero
Η νέα γενιά Pajero που θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2005 (ή στις αρχές του 2006) θα εξακολουθεί να είναι ένα ικανό 4x4, αλλά θα διαθέτει περισσότερα «λάιφ-στάιλ» χαρακτηριστικά, ώστε να προσελκύει και λιγότερο «υποψιασμένους» αγοραστές.
Ειδικά για την αμερικανική αγορά, το νέο Pajero θα έχει και μια έκδοση με κινητήρα V8, ο οποίος πιθανόν να προέρχεται από την Chrysler. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του θα χρησιμοποιούν εξακύλινδρα σύνολα, τα οποία όμως δεν θα δοθούν από τη Mercedes, καθώς η τελευταία αρνήθηκε να συμμετάσχει σε ανταλλαγή εξαρτημάτων ανάμεσα στις δύο εταιρίες (με εξαίρεση την περίπτωση του Smart Fofour και του Mitsubishi Colt).
Το νέο Pajero θα έχει αυτοφερόμενο αμάξωμα, αφού εκτιμάται ότι οι περισσότεροι αγοραστές του θα το χρησιμοποιούν πιο πολύ εντός δρόμου, οπότε το επιπλέον βάρος του ξεχωριστού σασί τύπου σκάλας κρίθηκε περιττό. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο τόσο με πεντάθυρο, όσο και με τρίθυρο αμάξωμα.
-
Η φωτογραφία αυτή είναι -κακό- photoshop, δε νομίζω το επόμενο pajero να μοιάζει ιδιαίτερα με αυτό.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η φωτογραφία αυτή είναι -κακό- photoshop, δε νομίζω το επόμενο pajero να μοιάζει ιδιαίτερα με αυτό.κι εμένα έτσι μου φαίνεται. Σαν φώτοσοπ του Grand Cherokee.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η φωτογραφία αυτή είναι -κακό- photoshop, δε νομίζω το επόμενο pajero να μοιάζει ιδιαίτερα με αυτό.
κι εμένα έτσι μου φαίνεται. Σαν φώτοσοπ του** Grand Cherokee**.
Και του καινούργιο μάλιστα..
-
Para polu kako photoshop!!!!!!!!!
-
Παιδιά συγνώμη... η φωτογραφία που είχε το auto-internet είναι όντως πειραγμένη και την έσβησα...
Από έρευνα που έκανα (το έχω γράψει και σε άλλο post) διαπίστωσα ότι η Mitsubishi στην Αμερική, σταμάτησε να πουλάει από πέρυσι το Pajero Sport (ως Montero Sport κυκλοφορεί στην Αμερική).
Μάλιστα ο Rich Gilligan (Mitsubishi Motors North America CEO) δήλωσε στις 6 Ιούνη ότι θα σταματήσει να πουλάει και το Pajero Wagon (Montero) στην Αμερική και αντί αυτού θα βγάλει μια νέα έκδοση ως το 2007 του Outlander, 7-θέσια και με 3.0 κινητήρα.
Ίδωμεν...
-
-
ωραίο το 3θυρο.
αυτό εκεί μπροστά καθρέπτης είναι?
-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 302#417302
-
Στα Japan spec είναι στάνταρ
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Στα Japan spec είναι στάνταρΓιατί?
-
Ρώτα τους Γιαπωνέζους εγώ δεν ξέρω υποθέτω οτι το απαιτεί ο ΚΟΚ για τα τζίπ:lol:
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ρώτα τους Γιαπωνέζους εγώ δεν ξέρω υποθέτω οτι το απαιτεί ο ΚΟΚ για τα τζίπ:lol:α) Ντροπή σου, θα πρεπε να ξερες.
β) Τι εξυπηρετεί ο καθρέφτης εκεί εννοώ, τι παραπάνω προσφέρει από τον κανονικό που έχουμε και εις τας Ευρώπας? -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ρώτα τους Γιαπωνέζους εγώ δεν ξέρω υποθέτω οτι το απαιτεί ο ΚΟΚ για τα τζίπ:lol:
α) Ντροπή σου, θα πρεπε να ξερες.
β) Τι εξυπηρετεί ο καθρέφτης εκεί εννοώ, τι παραπάνω προσφέρει από τον κανονικό που έχουμε και εις τας Ευρώπας?για να μη παρκαρεις στο ενα μετρο απο πινακίδα
-
από τα πιο άχρηστα facelift που έχουν γίνει ή νομίζουν
κρίμα.. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ωραίο το 3θυρο.αυτό εκεί μπροστά καθρέπτης είναι?
Για να βλέπει ο οδηγός τι υπάρχει εμπρός και αριστερά (Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι απο δεξιοτίμονο).
Προτιμώ το πεντάθυρο. Αλλά με άλλο χρωματικό συνδιασμό. Αν είναι να πάρεις κανείς τέτοιο 'καράβι' τουλάχιστον να είναι το 'πολύ'.
-
Ο χρήστης ferr@r1 έγραψε:
από τα πιο άχρηστα facelift που έχουν γίνει ή νομίζουν
κρίμα..Πράγματι είναι ένα facelift ... Σήμερα είδα ένα καινούριο και έμοιαζε καταπληκτικά με αυτά στις φωτό ...
Πάντως από κοντά είναι ωραίο αν και τεράστιο με ειδικές απαιτήσεις για παρκάρισμα.
-
Πετυχημένες αισθητικές επεμβάσεις εκεί ακιβώς που χρειάζονταν. Μπράβο.
Νέο Pajero