Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιταλική αυτοκίνηση. Παρελθόν, παρόν και μέλλον.
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Ιταλική αυτοκίνηση. Παρελθόν, παρόν και μέλλον.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    17
    53
    422
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
      Πως είναι δυνατόν να φτιάχνεις π.χ. μια Lotus των 1600 κιλών...;

      Κάποιοι θα ανατριχιάσουν μόλις διαβάσουν αυτή τη φράση...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • ?
        A Former User last edited by

        Σπαταλάμε τόσες γραμμές για την περίπτωση της Lamborghini (όχι πως δεν το αξίζει φυσικά) και δε λέμε τίποτα για την Bugatti.... Aν η Lamborghini έχει μια φορά ιστορία, η Bugatti έχει δέκα. Για δέστε πως την κατάντησαν...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sado last edited by

          Η Eλαν 1100 είναι, και με εμένα μέσα 1500!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης kyan έγραψε:

            το ιδιο θα ηθελα να λεω και μια σημερινη alfa ....

            Εδώ διαφωνώ. Δεν πρέπει οι Alfa Romeo να είναι δύστροπα αυτοκίνητα για λίγους γνώστες, ποτέ δεν ήταν έτσι (μεταπολεμικά) εκτός από κάποια homologation special μοντέλα (βλέπε Giulia GTA(m)). Συμφωνώ πάντως ότι οι Lamborghini δεν πρέπει να γίνουν 'καθημερινά' αυτοκίνητα γιατί η 'στριφνότητά' τους ήταν μέρος του χαρακτήρα τους, μαζί με το υπερβολικό τους design. Χωρίς αυτά δεν μπορούν να πείσουν ότι δεν είναι στην ουσία υπερ-Audi.

            δεν εννοω να γινει ετσι ο χαρακτηρασ της Α! αλλα 1 τετοιο μοντελο παραγωγης δεν θα ενοχλουσε κανεναν και δεν θα εκανε κακο στην διαφημηση της φιρμας...

            δεν το βλεπω ομως.. θελει φραγκα μια τετοια κινηση

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              opterios last edited by

              Το πρόβλημα της Lambo δεν είναι ότι ξαφνικά έγινε εύκολη στην οδήγηση. Αν αυτό το θεωρείτε εσείς μειονέκτημα και θεωρείτε 'προνόμιο' τη δύστροπη συμπεριφορά (αλήθεια, μερικοί οδηγοί αγώνων που καταριούνται το handling της Countach είναι ανίκανοι; ), τότε πάω πάσο.

              Θέμης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης opterios έγραψε:
                Το πρόβλημα της Lambo δεν είναι ότι ξαφνικά έγινε εύκολη στην οδήγηση. Αν αυτό το θεωρείτε εσείς μειονέκτημα και θεωρείτε 'προνόμιο' τη δύστροπη συμπεριφορά (αλήθεια, μερικοί οδηγοί αγώνων που καταριούνται το handling της Countach είναι ανίκανοι; ), τότε πάω πάσο.

                Το πρόβλημα είναι ότι η 'εξημέρωση' των Ταύρων συνέπεσε με την εξαγορά από το VAG οπότε ο συνειρμός είναι αναπόφευκτος. Κανείς δεν κατηγόρησε τη Φεράρι όταν έκανε το ίδιο ότι έγινε ...Φίατ (εντάξει, Άλφα Ρομέο ).

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης kyan έγραψε:

                  Το πρόβλημα της Lambo δεν είναι ότι ξαφνικά έγινε εύκολη στην οδήγηση. Αν αυτό το θεωρείτε εσείς μειονέκτημα και θεωρείτε 'προνόμιο' τη δύστροπη συμπεριφορά (αλήθεια, μερικοί οδηγοί αγώνων που καταριούνται το handling της Countach είναι ανίκανοι; ), τότε πάω πάσο.

                  Το πρόβλημα είναι ότι η 'εξημέρωση' των Ταύρων συνέπεσε με την εξαγορά από το VAG οπότε ο συνειρμός είναι αναπόφευκτος. Κανείς δεν κατηγόρησε τη Φεράρι όταν έκανε το ίδιο ότι έγινε ...Φίατ (εντάξει, Άλφα Ρομέο ).

                  Καλώς ή κακώς δεν είναι δυνατόν να επιστρέψουμε στην ανακάλυψη του τροχού και να ξεκινήσουμε από το μηδέν ξανά. Η τεχνολογία προχωράει και η εξέλιξη του αυτοκινήτου έχει μια φυσική ροή η οποία είναι αδύνατον να διακοπεί. Και εδώ είναι η παγίδα για τον ρομαντικό. Λέει τα δικά του (για τους πολλούς κοινώς μπούρδες) σχετικά με την εν γένει αξία των αυτοκιλήτων της παλιάς σχολής και έρχεται αντιμέτωπος με την κλασική ερώτηση, 'Δηλαδή υποστηρίζεις ότι το τάδε μοντέλο του 1971 είναι καλύτερο του τάδε του 2005; Θα μας τρελάνεις τελείως; Μα το σύγχρονο είναι καλύτερο σε όλα, σε ποιότητα, σε οδική συμπεριφορά, σε ασφάλεια, σε χώρους, σε, σε, σε....' Και άντε τώρα ο ρομαντινός να του εξηγήσει χωρίς να θεωρηθεί τρελός ή στην καλύτερη περίπτωση 'θεωριάκιας'...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης opterios έγραψε:
                    Το πρόβλημα της Lambo δεν είναι ότι ξαφνικά έγινε εύκολη στην οδήγηση. Αν αυτό το θεωρείτε εσείς μειονέκτημα και θεωρείτε 'προνόμιο' τη δύστροπη συμπεριφορά (αλήθεια, μερικοί οδηγοί αγώνων που καταριούνται το handling της Countach είναι ανίκανοι; ), τότε πάω πάσο.

                    Θέμης.

                    ναι! εγω το θεωρω μεγαλο μειονεκτημα! ποιοι οδηγοι ειναι αυτοι?

                    'με ενα αμαξι δεν γραφεις μονο χρονους! αν ηθελες κατι τετοιο δεν απλα

                    δεν παιρνεις lambo! h lambo ηταν ενας γριφος που ζητουσε λυση.ηταν

                    λυκος.

                    οι τελευταιες ειναι αρνακια με 'προβια' λυκου...'

                    λογια οικογενειακου φιλου κατοχος πολλων supercars kai mias diablo

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 0
                      037 last edited by

                      ...αρνακια με προβια λυκου.....

                      Μωρε μπραβο, ετσι ειναι τα 600 αλογα....ποσα θελουμε για να φοβηθουμε?

                      Μην το παρατραβαμε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • K
                        kid last edited by

                        Εκτός από πιο εύκολη στην οδήγηση, έγινε και πιο ασφαλής..

                        Πόσο αρνάκι μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο με 550 άλογα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • O
                          opterios last edited by

                          Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
                          με ενα αμαξι δεν γραφεις μονο χρονους! αν ηθελες κατι τετοιο δεν απλα δεν παιρνεις lambo!

                          Πολύ σωστός ο φίλος σου. Εγώ πάντως δε μίλησα ποτέ για χρόνους. Μίλησα για οδηγησιμότητα.

                          Σταματώ εδώ τη δική μου συμμετοχή στην κουβέντα, γιατί δε θέλω να περάσω την εντύπωση ότι διαφωνώ μαζί σας, γιατί δε διαφωνώ επί της ουσίας.

                          Εξάλλου, δεν έχω οδηγήσει ούτε Diablo, ούτε Murcielago για να ξέρω

                          Θέμης

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • L
                            ldriver last edited by

                            Ρε παιδια αρχησαμε για την ιταλική αυτοκινηση , οχι μονο για την ιταλικη υπεραυτοκινηση.Λιγη ηρεμια γιατι (μακαρι) κανενας απο εμας δεν εχει ουτε lambo ουτε ferrari.Αντε καμια gta ή deltona

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              σχετικα φανταζομαι μιλουσε ο ανθρωπος! απλα λογια μεταφερω!

                              μετα την αγορα του αγορα ενος fiat coupe t plus tou ζητησε ο πατερας μου σχολια. απαντηση'καλο μωρε αλλα αρκετα αργο'

                              ο ανθρωπος οδηγει soupercars απο παντα οπως καθε αλλος ενα απλο αμαξι. δεν ειναι ο μονος. αυτο το 'συναισθηματικο' κοινο ισως να το εχασε η lambo.[/url]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                                Το πρόβλημα της Lambo δεν είναι ότι ξαφνικά έγινε εύκολη στην οδήγηση. Αν αυτό το θεωρείτε εσείς μειονέκτημα και θεωρείτε 'προνόμιο' τη δύστροπη συμπεριφορά (αλήθεια, μερικοί οδηγοί αγώνων που καταριούνται το handling της Countach είναι ανίκανοι; ), τότε πάω πάσο.

                                Το πρόβλημα είναι ότι η 'εξημέρωση' των Ταύρων συνέπεσε με την εξαγορά από το VAG οπότε ο συνειρμός είναι αναπόφευκτος. Κανείς δεν κατηγόρησε τη Φεράρι όταν έκανε το ίδιο ότι έγινε ...Φίατ (εντάξει, Άλφα Ρομέο ).

                                Καλώς ή κακώς δεν είναι δυνατόν να επιστρέψουμε στην ανακάλυψη του τροχού και να ξεκινήσουμε από το μηδέν ξανά. Η τεχνολογία προχωράει και η εξέλιξη του αυτοκινήτου έχει μια φυσική ροή η οποία είναι αδύνατον να διακοπεί. Και εδώ είναι η παγίδα για τον ρομαντικό. Λέει τα δικά του (για τους πολλούς κοινώς μπούρδες) σχετικά με την εν γένει αξία των αυτοκιλήτων της παλιάς σχολής και έρχεται αντιμέτωπος με την κλασική ερώτηση, 'Δηλαδή υποστηρίζεις ότι το τάδε μοντέλο του 1971 είναι καλύτερο του τάδε του 2005; Θα μας τρελάνεις τελείως; Μα το σύγχρονο είναι καλύτερο σε όλα, σε ποιότητα, σε οδική συμπεριφορά, σε ασφάλεια, σε χώρους, σε, σε, σε....' Και άντε τώρα ο ρομαντινός να του εξηγήσει χωρίς να θεωρηθεί τρελός ή στην καλύτερη περίπτωση 'θεωριάκιας'...

                                Πάντως εγώ καλά το χειρίστηκα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 3
                                • 3 / 3
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr