-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εχει 6αρι σασμαν .Πιθανοτατα η 6 να ειναι θεομακρη και στον κοφτη να βγαζει αυτα τα χιλιομετρα.Κανένα αυτοκίνητο δεν χτυπάει κόφτη με την τελευταία ταχύτητα στο κιβώτιο, αν μη τι άλλο αν είναι και με 143 ίππους.
Αυτό που κατάλαβα τελικά είναι ότι η τεχνογνωσία τις mercedes στην 'λεπτομέρια' είναι άπιαστη για τους άλλους.
-
Λάθος κατάλαβες πάλι.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Εχει 6αρι σασμαν .Πιθανοτατα η 6 να ειναι θεομακρη και στον κοφτη να βγαζει αυτα τα χιλιομετρα.
Κανένα αυτοκίνητο δεν χτυπάει κόφτη με την τελευταία ταχύτητα στο κιβώτιο, αν μη τι άλλο αν είναι και με 143 ίππους.
Αυτό που κατάλαβα τελικά είναι ότι η τεχνογνωσία τις mercedes στην 'λεπτομέρια' είναι άπιαστη για τους άλλους.
Μαύρη είναι η νύχτα στα βουνα, μαύρη σαν καλιακούδα....
Από την τελική ταχύτητα φαίνεται η 'τεχνογνωσία' ας 'ούμ? Δηλαδή αν δεν είχε 223 τελική και είχε 217 θα ήταν χειρότερο αυτοκίνητο? Αν είχε 241,67 τελική θα ήταν ακόμα καλύτερο?
FYI, υπάρχουν αυτοκίνητα που χτυπάνε κόφτη με την τελευταία σχέση στο κιβώτιο, και με λιγότερα από 143 άλογα μάλιστα
-
Επειδη τυγχανει να εχουμε c180k και εχουμε οργωσει την Ελλαδα μ αυτην σας λεω οτι με 6η στις 3500στρ. εχει 150χλμ. στις 4000στρ. εχει 180χλμ και λιγο πανω απο τις 4500στρ. τελικιαζει τα 225χλμ. Ταξιδευουμε με 3500στρ και 150 και καει γυρω στα 7,5λιτρα/100χλμ.(ενδειξεις υπολογιστη). Παντως η 6η δε λεει κατω απο τα 120χλμ γιατι δεν εχει δυναμη να επιταχυνει ανετα και δεν πρεπει να χρησιμοποιειται σε ανηφορες. Παντως μετα τα 170 αρχιζει λιγο να πλεει γιατι ειναι αρκετα μαλακο.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Εχει 6αρι σασμαν .Πιθανοτατα η 6 να ειναι θεομακρη και στον κοφτη να βγαζει αυτα τα χιλιομετρα.
[b[Κανένα αυτοκίνητο δεν χτυπάει κόφτη με την τελευταία ταχύτητα στο κιβώτιο[/b], αν μη τι άλλο αν είναι και με 143 ίππους.
Αυτό που κατάλαβα τελικά είναι ότι η τεχνογνωσία τις mercedes στην 'λεπτομέρια' είναι άπιαστη για τους άλλους.
κατορθώματα, 143 ίππους από 1.800 και με kompessor
Σου πήρε πολύ να το καταλάβεις;
Η ασχετοσύνη στο μεγαλείο της
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
κατορθώματα, 143 ίππους από 1.800 και με kompessorΑυτά είναι λεπτομέρειες. Και η τεχνογνωσία της Mercedes σε λεπτομέρειες είναι άπιαστη.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
κατορθώματα, 143 ίππους από 1.800 και με kompessor
Αυτά είναι λεπτομέρειες. Και η τεχνογνωσία της Mercedes σε λεπτομέρειες είναι άπιαστη.
Δεν έχετε βαρεθεί αυτήν την ιστορία?
Η Μercedes μπορεί να βγάλει (και έχει εκδόσεις) πολύ περισσότερα άλογα από αυτόν τον κινητήρα. Απλά όπως όλες οι εταιρίες θέλει να έχει μια 'γκάμα' για εμπορικούς σκοπούς και τον συγκεκριμένο εσκεμμένα τον έχει με μικρή ιπποδύναμη.
Για την ιστορία, η Mercedes πρόσφατα αποφάσισε να βγάλει κινητήρες με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο 'επειδή οι πελάτες μας ήθελαν ισχυρότερα αυτοκίνητα' και έβγαλε τον 350 με 272 άλογα και max ροπή στις 2400σαλ.
Τόσο απλά. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Η Μercedes μπορεί να βγάλει (και έχει εκδόσεις) πολύ περισσότερα άλογα από αυτόν τον κινητήρα. Απλά όπως όλες οι εταιρίες θέλει να έχει μια 'γκάμα' για εμπορικούς σκοπούς και τον συγκεκριμένο εσκεμμένα τον έχει με μικρή ιπποδύναμη.Φυσικά και μπορεί. Αλλά το να λες 'Η τεχνογνωσία της μερσεντέ είναι άπιαστη, εφόσον η φοβερή και τρομερή C180 πάει 223 χαω τελική', ε, όσο να ναι είναι λίγο αστείο
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η Μercedes μπορεί να βγάλει (και έχει εκδόσεις) πολύ περισσότερα άλογα από αυτόν τον κινητήρα. Απλά όπως όλες οι εταιρίες θέλει να έχει μια 'γκάμα' για εμπορικούς σκοπούς και τον συγκεκριμένο εσκεμμένα τον έχει με μικρή ιπποδύναμη.
Φυσικά και μπορεί. Αλλά το να λες 'Η τεχνογνωσία της μερσεντέ είναι άπιαστη, εφόσον η φοβερή και τρομερή C180 πάει 223 χαω τελική', ε, όσο να ναι είναι λίγο αστείο
Mα το θέμα μας είναι ότι τα φτάνει παρά την μικρή ιπποδύναμη. Άρα η Mercedes είναι πολύ προσεγμένη σε μη οφθαλμοφανή σημεία όπως η αεροδυναμική.
Ενδεικτικά η Alfa GT των 165 ίππων έχει εργοστασιακή τελική 216χλμ.Για να τα λέμε όλα πάντως, είθισται οι Kompressor της Mercedes να έχουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη από την εργοστασιακή.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
[
Δεν έχετε βαρεθεί αυτήν την ιστορία?Η Μercedes μπορεί να βγάλει (και έχει εκδόσεις) πολύ περισσότερα άλογα από αυτόν τον κινητήρα. Απλά όπως όλες οι εταιρίες θέλει να έχει μια 'γκάμα' για εμπορικούς σκοπούς και τον συγκεκριμένο εσκεμμένα τον έχει με μικρή ιπποδύναμη.
Για την ιστορία, η Mercedes πρόσφατα αποφάσισε να βγάλει κινητήρες με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο 'επειδή οι πελάτες μας ήθελαν ισχυρότερα αυτοκίνητα' και έβγαλε τον 350 με 272 άλογα και max ροπή στις 2400σαλ.
Τόσο απλά.έβγαλε η Mercedes κινητήρες με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο; νωρίς το θυμήθηκε!
Ναι, η μοναδική είναι που βγάζει 272 άλογα από 3.500κ.εκ. Σε λίγο θα παρουσιάσει και κανένα υβριδικό
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Mα το θέμα μας είναι ότι τα φτάνει παρά την μικρή ιπποδύναμη. Άρα η Mercedes είναι πολύ προσεγμένη σε μη οφθαλμοφανή σημεία όπως η αεροδυναμική.
Ενδεικτικά η Alfa GT των 165 ίππων έχει εργοστασιακή τελική 216χλμ.Για να τα λέμε όλα πάντως, είθισται οι Kompressor της Mercedes να έχουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη από την εργοστασιακή.
είναι καθαρά θέμα αεροδυναμικής! το γράψαμε αυτό! και το Passat των 150 ίππων (προηγούμενο μοντέλο) 221 τελική είχε, σιγά τα ωά!
- πόσο χρόνο κάνει να τα φτάσει; (πραγματικά)
- Πόσο εύκολα τα διατηρεί;
- και πιο σημαντικό, πόσο εύκολα τα ξαναπιάνει;
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Εχει 6αρι σασμαν .Πιθανοτατα η 6 να ειναι θεομακρη και στον κοφτη να βγαζει αυτα τα χιλιομετρα.
Κανένα αυτοκίνητο δεν χτυπάει κόφτη με την τελευταία ταχύτητα στο κιβώτιο, αν μη τι άλλο αν είναι και με 143 ίππους.
Ραλλί 1300 νορμάλ (103 ίππους είχε; )
Ίμπιζα 999 κυβικά, 50 άλογα στα χαρτιά και τελική 140, κόφτη 5ης με 185 κοντερίσια, αλλά σε κατηφόρα!!
-
Και για να κλείνουμε το θέμα τελική, το '1000άρι' υβριδκό Insight, λόγω σχήματος και κιβωτίου πιάνει 180 πραγματικά τελική.
Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτά τα χιλιόμετρα τα πιάνει με... 3η στον κόφτη Απλώς έχει πάρα πολύ μακρύ κιβώτιο και με τις υπόλοιπες σχέσεις τα διατηρεί, αλλά πέφτουν προφανώς οι στροφές.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτά τα χιλιόμετρα τα πιάνει με... 3η στον κόφτη Απλώς έχει πάρα πολύ μακρύ κιβώτιο και με τις υπόλοιπες σχέσεις τα διατηρεί, αλλά πέφτουν προφανώς οι στροφές.Aυτό είναι ένα μυστήριο. Πως είναι δυνατόν στις χαμηλότερες ατροφές όπου έχει μικρότερη ισχύ ο κινητήρας (εκτός και αν δεν ισχύει στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό) να μπορεί να κρατήσει την ίδια ταχύτητα?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτά τα χιλιόμετρα τα πιάνει με... 3η στον κόφτη Απλώς έχει πάρα πολύ μακρύ κιβώτιο και με τις υπόλοιπες σχέσεις τα διατηρεί, αλλά πέφτουν προφανώς οι στροφές.
Aυτό είναι ένα μυστήριο. Πως είναι δυνατόν στις χαμηλότερες ατροφές όπου έχει μικρότερη ισχύ ο κινητήρας (εκτός και αν δεν ισχύει στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό) να μπορεί να κρατήσει την ίδια ταχύτητα?
είναι υβριδικό. Μπορεί να μπαίνει ο ηλεκτροκινητήρας για βοήθεια.
-
Μπορεί και να χάνει και 5-10 χιλιόμετρα, όπως το 1400 Σιβίκ του 96 μεταξύ 4ης (τελική 200 κοντέρ με στροφές στο κόκκινο) και 5ης (τελική 190-5 στο κοντέρ με στροφές αρκετά χαμηλότερα, και αν κόφτιζε θα ξεπέρναγε τα 300!!!)
-
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
Επειδη τυγχανει να εχουμε c180k και εχουμε οργωσει την Ελλαδα μ αυτην σας λεω οτι με 6η στις 3500στρ. εχει 150χλμ. στις 4000στρ. εχει 180χλμ και λιγο πανω απο τις 4500στρ. τελικιαζει τα 225χλμ. Ταξιδευουμε με 3500στρ και 150 και καει γυρω στα 7,5λιτρα/100χλμ.(ενδειξεις υπολογιστη). Παντως η 6η δε λεει κατω απο τα 120χλμ γιατι δεν εχει δυναμη να επιταχυνει ανετα και δεν πρεπει να χρησιμοποιειται σε ανηφορες. Παντως μετα τα 170 αρχιζει λιγο να πλεει γιατι ειναι αρκετα μαλακο.Τώρα με μπέρδεψες για τα καλά. Αν στις 3500 έχει 150 και στις 4000 180 σημαίνει ότι η έκτη δίνει 30 χιλιόμετρα κάθε 500 στροφές. Αν όμως συμβαίνει αυτό πως στις 4500 τελικιάζει (τι λέξη!! ) με 225; Δηλαδή 45 χιλιόμετρα στις επόμενες 500 στροφές; Μάλλον κάτι έχεις μπερδέψει. Αν η τελική πιάνετε με έκτη θα πρέπει να την επιτυγχάνει με τις στροφές κοντά στο κόκκινο. Διαφορετικά θα πρέπει να την πιάνει με Πέμπτη και η έκτη να είναι πολύ μακριά για ήσυχο ταξίδι.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Με εκτη στις 5500-5600, εχει 223km/h, οποτε πιανει την τελικη με εκτη.Εγω παντως ανεφερα ακριβως με ποια σχεση τα φτανει και σε ποιες στροφες του κινητηρα.
Πιο απλο δεν γινεται.
-
H C έχει οπως είπαν τα παιδιά πολύ καλη αεροδυναμική με συντελεστή 0,26 αν δεν κανω λαθος.
Ισως αυτο να είναι το μυστικό, μαζί με την κλιμάκωση (αν και δε νομιζω οτι η τελευταία σχέση θα χρησιμοποιείται για την επιτευξη της τελικης, αλλα κυριως overdrive) -
Παρολο που εκανα τον κοπο να υπολογισω και να αναφερω 2 φορες με ποια σχεση και σε ποιες στροφες πιανει τα 223, και για ποιον λογο επισης, ακομα νομιζουν άλλα μερικοι.
Τι αλλο πρεπεινα γινει για να σταματησουν τα 'νομιζω'?
143 ίπποι με 223 τελική?!