Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 106 1.3 8V
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Peugeot 106 1.3 8V
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    11
    67
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alfauberalles last edited by

      Αλανια hi....

      Λοιπον οποιος γνωριζει ας ριξει τα φωτα του για μια μοντιφα ενος 106 1.3 οχταβαλβιδου σε 16βαλβιδο 1.6..

      Εννοω αγοραζοντας ενα τροπετο θα πρεπει να γινουν εκ βαθους αλλαγες σε πλεξουδες κλπ η ειναι bolt on μετατροπη??
      Τι γινεται με τον εγκεφαλο??Σειριακη συνδεση η remapping δηλ. αναχαρτογραφησης του παροντος..
      Θα μπορεσω πχ να παιξω με τα εκκεντροφορια του 13αριου στο 16αρι??
      Το σασμαν θα κατσει πανω???
      Οσον αφορα τα ακρα του πισω αξονα μπαινουν αυτουσια??
      Και τελος στο θεμα των φρενων..Θα χρειαστω κατανεμητη 60αρι??Ο τωρινος πρεπει να ναι 70αρης λογω των ταμπουρων στον πισω αξονα..
      Και τελος οσον αφορα την κρεμαγιερα καθως και αν χρειαζεται βαση σε σχημα Ω για την υποστηριξη του βαρους στο μπροστινο αξονα..
      Και τελος τελος τι γινεται με την καμπερ/καστερ ρυθμιση του εμπρος αξονα και πιθανη χρηση χοντρυτερων αντιστρεπτικων εμπρος και μπαρας ψαλιδιων πισω..

      Τωρα για να ρωταει ο Ραντομ ολα αυτα εχει τους λογους του...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alfauberalles last edited by

        Αλανια hi....

        Λοιπον οποιος γνωριζει ας ριξει τα φωτα του για μια μοντιφα ενος 106 1.3 οχταβαλβιδου σε 16βαλβιδο 1.6..

        Εννοω αγοραζοντας ενα τροπετο θα πρεπει να γινουν εκ βαθους αλλαγες σε πλεξουδες κλπ η ειναι bolt on μετατροπη??
        Τι γινεται με τον εγκεφαλο??Σειριακη συνδεση η remapping δηλ. αναχαρτογραφησης του παροντος..
        Θα μπορεσω πχ να παιξω με τα εκκεντροφορια του 13αριου στο 16αρι??
        Το σασμαν θα κατσει πανω???
        Οσον αφορα τα ακρα του πισω αξονα μπαινουν αυτουσια??
        Και τελος στο θεμα των φρενων..Θα χρειαστω κατανεμητη 60αρι??Ο τωρινος πρεπει να ναι 70αρης λογω των ταμπουρων στον πισω αξονα..
        Και τελος οσον αφορα την κρεμαγιερα καθως και αν χρειαζεται βαση σε σχημα Ω για την υποστηριξη του βαρους στο μπροστινο αξονα..
        Και τελος τελος τι γινεται με την καμπερ/καστερ ρυθμιση του εμπρος αξονα και πιθανη χρηση χοντρυτερων αντιστρεπτικων εμπρος και μπαρας ψαλιδιων πισω..

        Τωρα για να ρωταει ο Ραντομ ολα αυτα εχει τους λογους του...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alfauberalles last edited by

          Αλανια hi....

          Λοιπον οποιος γνωριζει ας ριξει τα φωτα του για μια μοντιφα ενος 106 1.3 οχταβαλβιδου σε 16βαλβιδο 1.6..

          Εννοω αγοραζοντας ενα τροπετο θα πρεπει να γινουν εκ βαθους αλλαγες σε πλεξουδες κλπ η ειναι bolt on μετατροπη??
          Τι γινεται με τον εγκεφαλο??Σειριακη συνδεση η remapping δηλ. αναχαρτογραφησης του παροντος..
          Θα μπορεσω πχ να παιξω με τα εκκεντροφορια του 13αριου στο 16αρι??
          Το σασμαν θα κατσει πανω???
          Οσον αφορα τα ακρα του πισω αξονα μπαινουν αυτουσια??
          Και τελος στο θεμα των φρενων..Θα χρειαστω κατανεμητη 60αρι??Ο τωρινος πρεπει να ναι 70αρης λογω των ταμπουρων στον πισω αξονα..
          Και τελος οσον αφορα την κρεμαγιερα καθως και αν χρειαζεται βαση σε σχημα Ω για την υποστηριξη του βαρους στο μπροστινο αξονα..
          Και τελος τελος τι γινεται με την καμπερ/καστερ ρυθμιση του εμπρος αξονα και πιθανη χρηση χοντρυτερων αντιστρεπτικων εμπρος και μπαρας ψαλιδιων πισω..

          Τωρα για να ρωταει ο Ραντομ ολα αυτα εχει τους λογους του...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            agalanop last edited by

            Ο κινητήρας που θες μπαίνει πολύ εύκολα αν και 'στριμώχνεται' λίγο.
            Εγκέφαλο/πλεξούδα προφανώς θα βάλεις του 1.6 και ΔΕΝ θα κρατήσεις τον υπάρχοντα.

            Εκκεντροφόρο το 1.3 έχει έναν και το 1.6 16V δυο.

            Το σαζμάν του 1.3 μπαίνει κανονικότατα στον 1.6.

            Μπαίνουν και σκέτα τα άκρα πίσω αλλά επειδή είναι μανούρα συνηθίζεται να αλλάζεται ολόκληρος ο άξονας.
            Αν αλλάξεις άξονα πάντως πρέπει να αποφασίσεις αν θα κρατήσεις την αντιστρεπτική 22mm του 1.3 ή την 24mm του 1.6.

            Κάμπερ και κάστερ ούτως ή άλλως δεν μπορεί να ρυθμίσεις οπότε τα αφήνεις όπως είναι.
            Μπάρα ψαλιδιών για πίσω αν βρεις να μου στείλεις μια και εμένα. Αν βρεις στείλε και ψαλίδια!
            Πέρα απ'την πλάκα, αν θες μπάρα ψαλιδιών για μπροστά υπάρχουν έτοιμες από την ΟΜΡ και τη Sparco, με τη 2η να είναι μάλλον προτιμότερη για χρήση δρόμου αφού απέχει περισσότερο από τον δρόμο, δεν κατεβαίνει πολύ χαμηλά.
            (κόστος περίπου 55 ευρώ)

            Για κρεμαγιέρα και κατανεμητή δεν ξέρω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης ALFAuberAlles έγραψε:

              Και τελος στο θεμα των φρενων..Θα χρειαστω κατανεμητη 60αρι??Ο τωρινος πρεπει να ναι 70αρης λογω των ταμπουρων στον πισω αξονα..
              Και τελος οσον αφορα την κρεμαγιερα καθως και αν χρειαζεται βαση σε σχημα Ω για την υποστηριξη του βαρους στο μπροστινο αξονα..
              Και τελος τελος τι γινεται με την καμπερ/καστερ ρυθμιση του εμπρος αξονα και πιθανη χρηση χοντρυτερων αντιστρεπτικων εμπρος και μπαρας ψαλιδιων πισω..

              Όλα τα πράγματα στον κόσμο έχουν ένα τέλος εκτός από το λουκάνικο που έχει δύο και τα ποστ του Random που έχουν τρία!

              Σόρι αλλά δεν κρατήθηκα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:

                Εκκεντροφόρο το 1.3 έχει έναν και το 1.6 16V δυο.

                Mε δύο εκκεντροφόρους από 1.3 γίνεται τίποτα???

                Ούτε εγώ κρατήθηκα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Και το παλιό 1.9 16V έχει 3 εκκεντροφόρους?

                  (ούτε εγω κρατήθηκα )

                  (ο αναδρομικός τύπος είναι: N.ΕΕΚ = (C-1,3)/0,3 +1 ,όπου N το πλήθος εκκεντροφόρων και C ο κυβισμός σε λίτρα )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    Και το παλιό 1.9 16V έχει 3 εκκεντροφόρους?

                    (ούτε εγω κρατήθηκα )

                    (ο αναδρομικός τύπος είναι: N.ΕΕΚ = (C-1,3)/0,3 +1 ,όπου N το πλήθος εκκεντροφόρων και C ο κυβισμός σε λίτρα )

                    σε straight six δεν ισχύει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      Και το παλιό 1.9 16V έχει 3 εκκεντροφόρους?

                      (ούτε εγω κρατήθηκα )

                      (ο αναδρομικός τύπος είναι: N.ΕΕΚ = (C-1,3)/0,3 +1 ,όπου N το πλήθος εκκεντροφόρων και C ο κυβισμός σε λίτρα )

                      σε straight six δεν ισχύει

                      σε gay six???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                        Και το παλιό 1.9 16V έχει 3 εκκεντροφόρους?

                        (ούτε εγω κρατήθηκα )

                        (ο αναδρομικός τύπος είναι: N.ΕΕΚ = (C-1,3)/0,3 +1 ,όπου N το πλήθος εκκεντροφόρων και C ο κυβισμός σε λίτρα )

                        σε straight six δεν ισχύει

                        σε gay six???

                        oύτε και στους bi-six (sex)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          ούτε και στα asics (τα παπουτσια λέει)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            ...άνοιξε ο «τυχαίος» ένα θέμα και απλά δείτε ποιοι το καταστρέψατε...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr