-
Αλανια hi....
Λοιπον οποιος γνωριζει ας ριξει τα φωτα του για μια μοντιφα ενος 106 1.3 οχταβαλβιδου σε 16βαλβιδο 1.6..
Εννοω αγοραζοντας ενα τροπετο θα πρεπει να γινουν εκ βαθους αλλαγες σε πλεξουδες κλπ η ειναι bolt on μετατροπη??
Τι γινεται με τον εγκεφαλο??Σειριακη συνδεση η remapping δηλ. αναχαρτογραφησης του παροντος..
Θα μπορεσω πχ να παιξω με τα εκκεντροφορια του 13αριου στο 16αρι??
Το σασμαν θα κατσει πανω???
Οσον αφορα τα ακρα του πισω αξονα μπαινουν αυτουσια??
Και τελος στο θεμα των φρενων..Θα χρειαστω κατανεμητη 60αρι??Ο τωρινος πρεπει να ναι 70αρης λογω των ταμπουρων στον πισω αξονα..
Και τελος οσον αφορα την κρεμαγιερα καθως και αν χρειαζεται βαση σε σχημα Ω για την υποστηριξη του βαρους στο μπροστινο αξονα..
Και τελος τελος τι γινεται με την καμπερ/καστερ ρυθμιση του εμπρος αξονα και πιθανη χρηση χοντρυτερων αντιστρεπτικων εμπρος και μπαρας ψαλιδιων πισω..Τωρα για να ρωταει ο Ραντομ ολα αυτα εχει τους λογους του...
-
Αλανια hi....
Λοιπον οποιος γνωριζει ας ριξει τα φωτα του για μια μοντιφα ενος 106 1.3 οχταβαλβιδου σε 16βαλβιδο 1.6..
Εννοω αγοραζοντας ενα τροπετο θα πρεπει να γινουν εκ βαθους αλλαγες σε πλεξουδες κλπ η ειναι bolt on μετατροπη??
Τι γινεται με τον εγκεφαλο??Σειριακη συνδεση η remapping δηλ. αναχαρτογραφησης του παροντος..
Θα μπορεσω πχ να παιξω με τα εκκεντροφορια του 13αριου στο 16αρι??
Το σασμαν θα κατσει πανω???
Οσον αφορα τα ακρα του πισω αξονα μπαινουν αυτουσια??
Και τελος στο θεμα των φρενων..Θα χρειαστω κατανεμητη 60αρι??Ο τωρινος πρεπει να ναι 70αρης λογω των ταμπουρων στον πισω αξονα..
Και τελος οσον αφορα την κρεμαγιερα καθως και αν χρειαζεται βαση σε σχημα Ω για την υποστηριξη του βαρους στο μπροστινο αξονα..
Και τελος τελος τι γινεται με την καμπερ/καστερ ρυθμιση του εμπρος αξονα και πιθανη χρηση χοντρυτερων αντιστρεπτικων εμπρος και μπαρας ψαλιδιων πισω..Τωρα για να ρωταει ο Ραντομ ολα αυτα εχει τους λογους του...
-
Αλανια hi....
Λοιπον οποιος γνωριζει ας ριξει τα φωτα του για μια μοντιφα ενος 106 1.3 οχταβαλβιδου σε 16βαλβιδο 1.6..
Εννοω αγοραζοντας ενα τροπετο θα πρεπει να γινουν εκ βαθους αλλαγες σε πλεξουδες κλπ η ειναι bolt on μετατροπη??
Τι γινεται με τον εγκεφαλο??Σειριακη συνδεση η remapping δηλ. αναχαρτογραφησης του παροντος..
Θα μπορεσω πχ να παιξω με τα εκκεντροφορια του 13αριου στο 16αρι??
Το σασμαν θα κατσει πανω???
Οσον αφορα τα ακρα του πισω αξονα μπαινουν αυτουσια??
Και τελος στο θεμα των φρενων..Θα χρειαστω κατανεμητη 60αρι??Ο τωρινος πρεπει να ναι 70αρης λογω των ταμπουρων στον πισω αξονα..
Και τελος οσον αφορα την κρεμαγιερα καθως και αν χρειαζεται βαση σε σχημα Ω για την υποστηριξη του βαρους στο μπροστινο αξονα..
Και τελος τελος τι γινεται με την καμπερ/καστερ ρυθμιση του εμπρος αξονα και πιθανη χρηση χοντρυτερων αντιστρεπτικων εμπρος και μπαρας ψαλιδιων πισω..Τωρα για να ρωταει ο Ραντομ ολα αυτα εχει τους λογους του...
-
Ο κινητήρας που θες μπαίνει πολύ εύκολα αν και 'στριμώχνεται' λίγο.
Εγκέφαλο/πλεξούδα προφανώς θα βάλεις του 1.6 και ΔΕΝ θα κρατήσεις τον υπάρχοντα.Εκκεντροφόρο το 1.3 έχει έναν και το 1.6 16V δυο.
Το σαζμάν του 1.3 μπαίνει κανονικότατα στον 1.6.
Μπαίνουν και σκέτα τα άκρα πίσω αλλά επειδή είναι μανούρα συνηθίζεται να αλλάζεται ολόκληρος ο άξονας.
Αν αλλάξεις άξονα πάντως πρέπει να αποφασίσεις αν θα κρατήσεις την αντιστρεπτική 22mm του 1.3 ή την 24mm του 1.6.Κάμπερ και κάστερ ούτως ή άλλως δεν μπορεί να ρυθμίσεις οπότε τα αφήνεις όπως είναι.
Μπάρα ψαλιδιών για πίσω αν βρεις να μου στείλεις μια και εμένα. Αν βρεις στείλε και ψαλίδια!
Πέρα απ'την πλάκα, αν θες μπάρα ψαλιδιών για μπροστά υπάρχουν έτοιμες από την ΟΜΡ και τη Sparco, με τη 2η να είναι μάλλον προτιμότερη για χρήση δρόμου αφού απέχει περισσότερο από τον δρόμο, δεν κατεβαίνει πολύ χαμηλά.
(κόστος περίπου 55 ευρώ)Για κρεμαγιέρα και κατανεμητή δεν ξέρω.
-
Ο χρήστης ALFAuberAlles έγραψε:
Και τελος στο θεμα των φρενων..Θα χρειαστω κατανεμητη 60αρι??Ο τωρινος πρεπει να ναι 70αρης λογω των ταμπουρων στον πισω αξονα..
Και τελος οσον αφορα την κρεμαγιερα καθως και αν χρειαζεται βαση σε σχημα Ω για την υποστηριξη του βαρους στο μπροστινο αξονα..
Και τελος τελος τι γινεται με την καμπερ/καστερ ρυθμιση του εμπρος αξονα και πιθανη χρηση χοντρυτερων αντιστρεπτικων εμπρος και μπαρας ψαλιδιων πισω..Όλα τα πράγματα στον κόσμο έχουν ένα τέλος εκτός από το λουκάνικο που έχει δύο και τα ποστ του Random που έχουν τρία!
Σόρι αλλά δεν κρατήθηκα!
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Εκκεντροφόρο το 1.3 έχει έναν και το 1.6 16V δυο.
Mε δύο εκκεντροφόρους από 1.3 γίνεται τίποτα???
Ούτε εγώ κρατήθηκα...
-
Και το παλιό 1.9 16V έχει 3 εκκεντροφόρους?
(ούτε εγω κρατήθηκα )
(ο αναδρομικός τύπος είναι: N.ΕΕΚ = (C-1,3)/0,3 +1 ,όπου N το πλήθος εκκεντροφόρων και C ο κυβισμός σε λίτρα )
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και το παλιό 1.9 16V έχει 3 εκκεντροφόρους?(ούτε εγω κρατήθηκα )
(ο αναδρομικός τύπος είναι: N.ΕΕΚ = (C-1,3)/0,3 +1 ,όπου N το πλήθος εκκεντροφόρων και C ο κυβισμός σε λίτρα )
σε straight six δεν ισχύει
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και το παλιό 1.9 16V έχει 3 εκκεντροφόρους?
(ούτε εγω κρατήθηκα )
(ο αναδρομικός τύπος είναι: N.ΕΕΚ = (C-1,3)/0,3 +1 ,όπου N το πλήθος εκκεντροφόρων και C ο κυβισμός σε λίτρα )
σε straight six δεν ισχύει
σε gay six???
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Και το παλιό 1.9 16V έχει 3 εκκεντροφόρους?
(ούτε εγω κρατήθηκα )
(ο αναδρομικός τύπος είναι: N.ΕΕΚ = (C-1,3)/0,3 +1 ,όπου N το πλήθος εκκεντροφόρων και C ο κυβισμός σε λίτρα )
σε straight six δεν ισχύει
σε gay six???
oύτε και στους bi-six (sex)
-
ούτε και στα asics (τα παπουτσια λέει)
-
...άνοιξε ο «τυχαίος» ένα θέμα και απλά δείτε ποιοι το καταστρέψατε...
Peugeot 106 1.3 8V