-
Πλάκα-πλάκα λόγω και της ώρας ήταν ένας από τους ελάχιστους αγώνες που δε νύσταξα-κοιμήθηκα και τον παρακολούθησα ολόκληρο.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Ρε σεις πάει καλά ο Σουμάχερ????
Παραλίγο και θα βλέπαμε όλο το βάθρο με Jordan και Minardi!!!o schumacher ή ο μπαρικελο?
Ο Μιχάλης μια χαρά πάει!!!
Ο Ρούμπενς έκανε και γ@μώ το δράμα, μια ανώδυνη φάση.
Δεν υπήρχε περίπτωση να τρακάρουν...
Γνώμη μου από το ριπλέι... -
Καμία ομάδα δεν φταίει σε τίποτα. Φανταστήτε έναν team manager να πάρει την ευθύνη να τρέξει η ομάδα του, και να σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και να έχουμε στο οβάλ ένα θανατηφόρο. Κατευθείαν στα κάγκελα. Ποιος θα έπαιρνε τέτοια ευθύνη. Θυμάστε πόσα χρόνια τραβιόταν στα δικαστήρια ο Φρανκ για το θάνατο του Σένα?
Και ούτε το έξτρα πιτ στοπ αλλαγής ελαστικών είναι λύση γιατί όταν λέμε 'υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας' αυτό δεν είναι μετρήσιμο ότι εμφανίζεται μετά από 10 ή 15 γύρους.
Υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας, τελεία και παύλα.
(Τώρα για το αν υπήρχε όντως εγώ αμφιβάλλω)Όλο το μαύρο στον λαστιχά.
Υποτίθεται ότι μιλάμε για το πιο high tech μηχανοκίνητο σπορ, ΚΑΙ σε επίπεδο ελαστικών και αυτοί ανακάλυψαν την καταπόνηση των ελαστικών τους στη συγκεκριμένα πίστα ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ????Όσο για τη ferrari και τον Σούμι καλά έκαναν και έτρεξαν για χίλιους λόγους οι περισσότεροι των οποίων αναφέρθηκαν ήδη εδώ μέσα.
-
Ο χρήστης staavros έγραψε:
Για 'μένα αν η Φερράρι πάρει κάποιο πρωτάθλημα φέτος, δεν θα είναι στιγματισμένο.
Εγώ πάλι δεν μπορώ να πείσω τον εαυτό μου πως θα είναι το ίδιο. Γενικά πάντως δε νομίζω πως υπάρχει τέτοια περίπτωση.
-
Πρωτάθλημα είναι , με κανονισμούς ...... και πολλά λεφτά !!!
Ας πρόσεχε η MichelinΑν είναι έτσι στην αρχή του πρωταθλήματος η Bridgestone θα έπρεπε να ζητήσει δοκιμαστικά με 3-4 γύρους .... ή ότι άλλο τη βολεύει
Μήπως να αφήναμε τη Michelin να σχεδιάσει και τις πίστες που τη βολεύουν
Αυτή η κατάσταση πάντως ίσως και να δείχνει τη διαφορά φιλοσοφίας και των 2 κατασκευαστών/λαών. Οι Γάλλοι σκέφτονται σαφώς πονηρά ενώ οι Γιαπωνέζοι είναι πιο 'τίμιοι' .... τουλάχιστον έχουμε ακούσει κι ένα συγνώμη και παραδοχή του λάθους τους από τον γενικό διευθυντή της Bridgestone ....
Οι ομάδες σωστά δεν άφησαν τους οδηγούς να τρέξουν για λόγους ασφαλείας ... άλλο αν το έκαναν ίσως για να πιέσουν καταστάσεις.
Και πολύ σωστά ο C.W. της FIA δεν υπέκυψε στις πιέσεις .... ο θεσμός θα είχε πληγεί περισσότερο αν υπέκυπτε στα συμφέροντα του καθενός.
Και πάλι πολύ σωστά οι Ferarri , Jordan , Minardi έτρεξαν και κέρδισαν ... τι να κάνουν ;; να παίζουν τις κουμπάρες ;;
-
Τελείωσε άλλος ένας συναρπαστικός αγώνας (μου θύμισε τους περσινούς )
Πολύ καλά έκανε η Ferrari και έτρεξε στον αγώνα.
Τσίμπησαν και βαθμούςΗ Μichelin ας δίνει λάστιχα σε τρακτέρ ...
-
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Όλο το μαύρο στον λαστιχά.
Υποτίθεται ότι μιλάμε για το πιο high tech μηχανοκίνητο σπορ, ΚΑΙ σε επίπεδο ελαστικών και αυτοί ανακάλυψαν την καταπόνηση των ελαστικών τους στη συγκεκριμένα πίστα ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ????...Πολύ σωστά! Θυμίζω τι είχα γράψει για το Ευρωπαϊκό GP!
Πρέπει να περάσουν σε άλλες τεχνολογίες για να μπορέσουν να καλύψουν τον κανονισμό! Δεν ξέρω (και θα ήταν και δύσκολο βέβαια) αν αυτή την στιγμή που μιλάμε κάνουν τέστ σε νεώτερης τεχνολογίας σε θέματα βουλκανισμού οι Μπρίτζε και η Μισελέν?
Κάθε κανονισμός έχει κύριο στόχο την τεχνολογία! Γιαυτό και λέγεται 'Φόρμουλα' .
H Michelin ήταν φάουλ και το παραδέχτηκε! Άδειασε όμως τους πελάτες της. Μήπως όμως φύγει και μπεί η BF Goodridge όπως και στο WRC?
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Αυτό λες εσύ; Εδώ ο τύπος πέταξε τον team-mate του στα γρασίδια στον αγώνα της νροπής...Διαφωνώ με την απόφαση του να συνεχίσει τον αγώνα. Τελικά όμως έτρεξε και ήταν ο κλασσικός πεισματάρης Σουμάχερ και προσπάθησε να νικήσει. Για τη συγκεκριμένη φάση δεν νομίζω ότι έγινε τπτ πολύ επικίνδυνο και σε καμιά περίπτωση δεν είχε ούτε πρόθεση ούτε ευθύνη ο Σουμάχερ.
Χωρίς ίχνος ειρωνίας, μόλις σήμερα κατάλαβες τι εστί Σούμι; (Πάντως κάλλιο αργά παρά ποτέ! )
Αυτό που κατάλαβα(όχι πως δεν το ήξερα) είναι πως ο Σουμάχερ δεν είναι η μεγάλη προσωπικότητα που θα ήθελα να είναι. Κατα τ άλλα αν θες να μου πεις ότι είναι μεγάλος κ*λοπαιδαράς θυμήσου ότι δεν είναι περισσότερο απ ότι ήταν ο αγαπημένος σου Σέννα.
-
καλα εκανε η φεραρι και ετρεξε...αλλη φορα οι γαλλοι να ειναι πιο καλα προετοιμασμενοι...
μεγαλη ξεφτιλα παντως σημερα...στο τελος οχι τους αμερικανους θα διωξουν αλλα και μας... -
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΜΟΝΟ 6 ?
ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΦΡΙΚΑΡΑ
ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟΣΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ , ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΣΥΝΕΝΕΙ ΜΕ 2 ΛΟΓΙΑ
-
Καλύτερα να φύγει η Indianapolis απο το πρωτάθλημα. Να στρίβεις με 300 και δίπλα να υπάρχει ένας τσιμεντένιος τοίχος είναι επικίνδυνο ασχέτως Michelin...
-
Όταν ρώτησαν τον πρόεδρο της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής αν η νίκη της Πατουλίδου ήταν σωστή και έγκυρη αυτός απλά απάντησε ότι το άθλημα το συγκεκριμένο έχει εμπόδια και για να νικήσεις πρέπει να τα περάσει ΟΛΑ!!!!
Όσο για τη στάση της Mishelin περιμένω κάποια τιμωρία της από την FIA. Δεν είναι δυνατόν να δυναμιτίζει έτσι έναν αγώνα, να δυσφημίζει το άθλημα να καθιστά δυσχερή αν όχι αδύνατη την διεξαγωγή του αγώνα την επόμενη αγωνιστική χρονιά και να είναι όλα μέλη γάλα!!!! Δεν ξέρω τι προβλέπουν οι κανονισμοί αλλά νομίζω πρέπει να σώσει την αξιοπιστία της η FIA με καθαρές αποφάσεις και λύσεις.Όσο για το παρ’ ολίγον συμβάν κατά την έξοδο από τα πιτς δεν νομίζω ότι έχει κάποια ευθύνη ο Sumi καθότι φαίνεται καθαρά ότι μένει στην δεξιά πλευρά του δρόμου ως όφειλε χωρίς να κλείνει τον Bari καθόλου. Μάλλον ο δεύτερος έκανε βλακεία με δεδομένο της μεγαλύτερη ταχύτητα που είχε σε εκείνο το σημείο που του επέτρεπε να περάσει εύκολα από την εξωτερική.
-
Ασχέτως του ποιός φταίει και ποιός όχι, η F1 σήμερα έχασε πολλά.
Να δω τι θα πουν τώρα οι αρμόδιοι στους θεατές που πλήρωσαν ένα σωρό χρήματα να δουν τον αγώνα, στους φίλους του αθλήματος, στους τηλεθεατές και στους σπόνσορες. -
Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:
Αυτό που κατάλαβα(όχι πως δεν το ήξερα) είναι πως ο Σουμάχερ δεν είναι η μεγάλη προσωπικότητα που θα ήθελα να είναι. Κατα τ άλλα αν θες να μου πεις ότι είναι μεγάλος κ*λοπαιδαράς θυμήσου ότι δεν είναι περισσότερο απ ότι ήταν ο αγαπημένος σου Σέννα.
Νομίζω δεν είναι το κατάλληλο τόπικ για να αναπτύξουμε πάλι τις διαφορές/ομοιότητες μεταξύ Σούμι και Σένα. Επιγραμματικά, και σε ότι αφορά των κωλοπαιδισμό και μόνο, ο Σένα μέχρι ενός σημείου ήταν αναγκασμένος να το κάνει, ο Σούμι όχι.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Όσο για το παρ’ ολίγον συμβάν κατά την έξοδο από τα πιτς δεν νομίζω ότι έχει κάποια ευθύνη ο Sumi καθότι φαίνεται καθαρά ότι μένει στην δεξιά πλευρά του δρόμου ως όφειλε χωρίς να κλείνει τον Bari καθόλου. Μάλλον ο δεύτερος έκανε βλακεία με δεδομένο της μεγαλύτερη ταχύτητα που είχε σε εκείνο το σημείο που του επέτρεπε να περάσει εύκολα από την εξωτερική.Φυσικά και επιχείρησε να περάσει από την εξωτερική ο Μπάρι, με τη διαφορά ότι ο Σούμι του μπλόκαρε το turn-entry, ως ΜΗ όφειλε.
-
ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ FERRARI.
ΜΕΓΑΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ FERRARI ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΕ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΑΠΑΝΕΙ ΔΙΣ.
ΚΡΙΜΑ ΔΙΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ MICHELIN ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ, ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ. -
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΜΟΝΟ 6 ?ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΦΡΙΚΑΡΑ
ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟΣΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ , ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΣΥΝΕΝΕΙ ΜΕ 2 ΛΟΓΙΑ
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΜΟΝΟ 6 ?ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΦΡΙΚΑΡΑ
ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟΣΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ , ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΣΥΝΕΝΕΙ ΜΕ 2 ΛΟΓΙΑ
Η Μισελέν μετά το ατύχημα του Ράλφ, που αναλαμβάνει όλη την ευθύνη, συμβουλεύει στα teams να μην πάρουν μέρος στον αυριανό αγώνα με τα υπάρχοντα λάστιχα αλλά με τα καινούργια που μετεφερε αυτή τηναπό τη Γαλλία.Αυτό όμως παραβιάζει τους κανονισμούς της Fia οπότε όσοι ακολουθήσουν την συμβουλή της Μισελέν σίγουρα θα τιμωρηθούν. Όσοι όμως τρέξουν με τα υπάρχοντα Μισελέν έχουν υψηλό κίνδυνο ατυχήματος!!!
Η απόφαση της Fia είναι να μην δεχτεί καμμία από τις απαιτήσεις της Μισελέν. Λέει ότι οι κανονισμοί μιλάνε καθαρά. Όποιος τους παραβιάσει θα τιμωρηθεί αυστηρά. Το ίδιο γεγονός συνέβη στη Μπρίτζεστοουν στο Μπαχρέιν, στη Μαλαισία και στη Βαρκελώνη και για αυτό όλες οι ομάδες που φορούσαν λάστιχα Μπριτζεστοουν μείωσαν την ταχύτητά τους στην πίστα (φέρει ως παράδειγμα τον Μπαρικέλο που μείωσε κατά 4 δευτερόλεπτα το χρόνο του στο γύρο). Ας κάνει το ίδιο και η Μισελέν.** Η FIA δηλώνει έκπληκτη από την Μισελέν που της ζητάει χωρίς ποινή την παραβίαση των κανονισμών και ειδικά σε μία πίστα που φιλοξενεί την F1 εδώ και 6 χρόνια.** Στο τέλος η Fia για λόγους ασφαλείας συμβουλεύει τους οδηγούς Μισελέν να αντιμετωπίζουν την στροφή 13 στα 2/3 της κανονικής ταχύτητας.
Η Μισελέν εκβιάζει την Fia. Ή δέχεστε τα καινούργια λάστιχα χωρίς ποινή ή καμία ομάδα μας δεν παίρνει μέρος στον αγώνα.Πολυ ωραια τακτικη...
Η Μισελέν βλέπει ότι δεν θα είναι ανταγωνιστική στον αγώνα και αρχίζει να γλύφει την πιπίλα της ασφάλειας για να καταφέρει να αλλάξει λάστιχα.Oi διάφοροι Μπριατόρε βέβαια σιγοπαίζουν το παιχνίδι της με τις δηλώσεις τους. 'Δεν ξέρουμε αν θα λάβουμε μέρος στον αγώνα, πρώτα απ΄όλα η ασφάλεια' και άλλες...... Κοιτάνε το συμφέρον τους. Αν το έκανε η Φερράρι με την Μπριτζεστοουν όλοι θα φώναζαν για βρωμιές και ....... Η Φερράρι του Σούμι εγκατέλειψε στη Βαρκελώνη με δύο σκασμένα λάστιχα, κανείς δεν είπε τίποτα. Η Φερράρι είναι τόσους αγώνες 2 δευτερόλεπτα στο γύρο πιο αργή από τις πραγματικές τις επιδόσεις, με μοναδικό υπαίτιο τα λάστιχα, κανείς δεν λέει τίποτα. Είναι ο πρώτος αγώνας που ίσως η Μπριτζεστοουν θα έχει πλεονέκτημα έναντι των Μισελέν, όχι, η Μισελέν θέλει ειδική μεταχείρηση για να αλλάξει λάστιχα την Κυριακή το πρωί.
Με λιγα λογια η Μισελεν προμηθευσε με ''λαθος'' ελαστικα στις κατατακτηριες οπου σημειωσαν καλες επιδοσεις και ειχε ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ να αλλαξουν τα ελαστικα του ΑΓΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΙΜΩΡΙΑ επειδη ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ υπαρχει κυνδινος!Γιατι δεν εδινε εξαρχης τα σωστα ελαστικα-Τοσο σοβαρη εταιρια ειναι?Δεν χρειαζεται που η συνωμοσια των υπολοιπων ομαδων που και καλα αποφασισαν να μειωσουν τις δοκιμες εξελιξης για να χτυπησουν τις Ferrari που εμεινε μονη της με τα Bridg.,δεν φτανει που η Renault ειχε ειδοποιηθει νωριτερα για τις φετινες αλλαγες των κανονισμων δεν φτανει που τα κομπλεξικα βρετανικα site κατηγορουν το κατεστημενο της Ferrari μηπως θελετε να στρωσουμε και κ...... για να μας νικησετε?
Kαλοφαγοτοι οι κανονισμοι σας για να ριξετε την φερραρι ...τωρα ας μιλησουν οι ρομαντικοι της Φ1....οταν πανηγυριζαν ο ρομαντισμος ειχε χαθει.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Νομίζω δεν είναι το κατάλληλο τόπικ για να αναπτύξουμε πάλι τις διαφορές/ομοιότητες μεταξύ Σούμι και Σένα. Επιγραμματικά, και σε ότι αφορά των κωλοπαιδισμό και μόνο, ο Σένα μέχρι ενός σημείου ήταν αναγκασμένος να το κάνει, ο Σούμι όχι.Δεν ξέρω αν είναι έτσι. Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να πώ είναι πως ξέρω πως ο Σούμάχερ είναι κ***παιδο στην πίστα (όχι πολύ περισσότερο από άλλους) αλλά αυτό ποτέ δεν με χαλούσε. Χρειάζεται και κάποιος σαν το Σουμάχερ ή το Μοντόγια(το Σέννα και το Μάνσελ παλιότερα) που να τολμάει να ρισκάρει για να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες, αλλιώς αγώνα δεν θα βλέπαμε ποτέ. Με αυτούς βλέπουμε πότε πότε. Μάλλον ο Σουμάχερ αν δεν είχε αυτό το θράσσος δεν θα χε πετύχει τόσα πράγματα και πιθανότατα δεν θα ταν ο αγαπημένος μου οδηγός.
-
Αφου αναφερθηκα στους βρετανους οσοι ειδαν την δορυφορικη μεταδοση απο το ITV θα καταλαβαν....Το μονο που εκαναν ηταν να κατηγορουν την φερραρι και την φια....Μια ζωη κομπλεξ κατωτεροτητας-**We beat those bloody red cars'
**
Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005