-
Ολες οι συζητήσεις σταματάνε μόλις πέσει το αφοπλιστικό επιχείρημα:
'Αν στο χάριζαν...'
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Tα evo και skyline έχουν πολύ πιο εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης απο την F430.Και τα 3 αυτά αυτοκίνητα αξίζουν, το καθένα για τους δικούς του λόγους. Ακόμα και η αισθητική των Evo & Skyline εκφράζει μια ιδιαίτερη κουλτούρα που ακόμα και αν σε πολλούς δεν αρέσει είναι ενδιαφέρουσα και αξιόλογη.
To evo εχει το ιδιο ηλεκτρονικο διαφορικο με την F430.
To skyline χρησιμοποιει πολυδισκο μπλοκε αντι για κεντρικο διαφορικο καθως και πισω μπλοκε....βασικα ειναι πισωκινητο και οι μπροστινοι τροχοι εμπλεκονται μονο οταν χρειαστει.Ηταν το πρωτο συστημα μονιμης τετρακινησης που μπορουσε να προσφερει υπερστροφη καθως και της Porsche 959 που ειχε 60% κατανομη βαρους στο πισω αξονα.
Τωρα δεν μπορω να κανω εικασιες για το ποιο θα ηταν το πιο γρηγορο στα λιμανακια και με την ανυπαρκτη προσφυση των ελληνικων δρομων.Δεν μπορω ομως να μην συμφωνησω οτι και τα 3 αξιζουν,το καθενα για τους δικους του λογους
-
Πού ξέρεις πως το evo έχει ίδιο διαφορικό πίσω με την F430?
Δεν το αμφισβητώ απλώς δεν έχω δεί πουθενά κάτι τέτοιο, νόμιζα πως είχε σαν της Μ3, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη.
Του evo έχει ενα πλανητικό σύστημα και είναι πολύ πιο πολύπλοκο (και καλύτρερο) απο της Μ3, απ'όσο ξέρω μόνο το διαφορικό του Honda legend είναι αντίστοιχο (και της F430 αν ισχύει αυτό που λες).
Του skyline έχεις δίκιο, είναι παρόμοιο με της 959.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Προσωπικά, αν ήταν Modena vs EVO VIII FQ-400 θα έπαιρνα το Ferrari, αν όμως ήταν οποιοδήποτε άλλο Ferrari, θα έπαιρνα το EVO..Ωωωω...οι ορμόνες της νιότης...σε τι εσφαλμένα συμπεράσματα οδηγούν τους νέους σήμερα...!!
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Φίλε Pai Mei αναφέρεσαι στον μικρό Evo με τα 265 ε? Γιατί το μεγάλο με τα 400 ρίχνει και σε Murcielago! Το χω δει με τα μάτια μου στο video του Top Gear...
Αναφέρθηκα στο πιο πρόσφατο (θα ακολουθήσει κι άλλο, το Χ, και πάλι βασισμένο στο Lancer), το ΙΧ.
Το 9άρι βασίζεται στο προηγούμενο 8άρι στην έκδοση ΜR.
Το μοτέρ του έχει το μεταβλητό χρονισμό της Mitsubishi (MIVEC) και αποδίδει 330 ίππους και 42,2 κιλά ροπής.Για το 0-100km/h του αρκεί ένα ξερό 4,5''.
Δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι ένα Evo με 400 ίππους, μπορεί να ρίχνει σε Murcielago.
Η οποία Murcielago, μιας και το ανέφερες, έκανε στο Ring 7.52''.
Ενδεικτικά:Stradale: 7.56''
Μοdena: 8.09''ενώ μία ταπεινή Μ3 CSL σταμάτησε το χρονόμετρο στο 7.50''...
bye-bye Ferrari!!!
egw nomizw pws sugrinoume thn poutsa me thn bourtsa! to evo kai kati tetoia einai gia na grafoun xronous kai mono. den nomizw oti prosferoun tipota allo. dhladh einai kalutero ena evo apo mia ferrari? xerw atomo pou meta apo fiat coupe turbo plus agorase evo. to evo t.m. edition! to evo to krathse 3 mhnes.... twra odhgaei maserati gt! to evo den thelei na to thumate! as kratage arista kai as phgaine me ola! me kalutera logia milaei gia to fiataki! to evo paramenei ena xero amaxi gia pista.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Προσωπικά, αν ήταν Modena vs EVO VIII FQ-400 θα έπαιρνα το Ferrari, αν όμως ήταν οποιοδήποτε άλλο Ferrari, θα έπαιρνα το EVO..opiste?????? prwtimw mia ferari tou 60 para evo!! tha mou peis gousta einai... alla fterouga? oxi re file! na mou leipei..
-
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
Φίλε Pai Mei αναφέρεσαι στον μικρό Evo με τα 265 ε? Γιατί το μεγάλο με τα 400 ρίχνει και σε Murcielago! Το χω δει με τα μάτια μου στο video του Top Gear...
Αναφέρθηκα στο πιο πρόσφατο (θα ακολουθήσει κι άλλο, το Χ, και πάλι βασισμένο στο Lancer), το ΙΧ.
Το 9άρι βασίζεται στο προηγούμενο 8άρι στην έκδοση ΜR.
Το μοτέρ του έχει το μεταβλητό χρονισμό της Mitsubishi (MIVEC) και αποδίδει 330 ίππους και 42,2 κιλά ροπής.Για το 0-100km/h του αρκεί ένα ξερό 4,5''.
Δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι ένα Evo με 400 ίππους, μπορεί να ρίχνει σε Murcielago.
Η οποία Murcielago, μιας και το ανέφερες, έκανε στο Ring 7.52''.
Ενδεικτικά:Stradale: 7.56''
Μοdena: 8.09''ενώ μία ταπεινή Μ3 CSL σταμάτησε το χρονόμετρο στο 7.50''...
bye-bye Ferrari!!!
egw nomizw pws sugrinoume thn poutsa me thn bourtsa! to evo kai kati tetoia einai gia na grafoun xronous kai mono. den nomizw oti prosferoun tipota allo. dhladh einai kalutero ena evo apo mia ferrari? xerw atomo pou meta apo fiat coupe turbo plus agorase evo. to evo t.m. edition! to evo to krathse 3 mhnes.... twra odhgaei maserati gt! to evo den thelei na to thumate! as kratage arista kai as phgaine me ola! me kalutera logia milaei gia to fiataki! to evo paramenei ena xero amaxi gia pista.
Για χρόνους μιλήσαμε κι εμείς.
Τόνισα μάλιστα ότι διαφορετικού είδους δρόμοι ευνοούν το καθένα.Το ποιό είναι καλύτερο, είναι απολύτως σχετικό, κι εξαρτάται από τα κριτήρια του καθενός από εμάς.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Είτε το θέλουμε, είτε όχι ένα Evo IX είναι γρηγορότερο από μία 430, σε ένα ορεινό γλιστερό στροφιλίκι. .........................................bye-bye Ferrari!!!
Οκ! αν σου χάριζαν μια modena ή ενα EVO πάρε εσυ το lancer και άσε σε μενα την αργή και δύσκολη στις.......ορεινές διαδρομές (xaxaxa) Ferrari. Θα θυσιαστώ και θα την πάρω. Το πολύ πολύ να σταματήσω να παίρνω τα βουνά. Ή να τα παίρνω πιο αργά!
εγω παντως αν μου χαριζαν ενα στουκας θα προτιμουσα το στουκας και απο τη φερραρι και απο το εβο. φτανεις στον προορισμο σου στο αψε-σβησε.
επισης αν μου χαριζαν εναν οδηγο Group B με ενα αντιστοιχο οχημα θα προτιμουσα αυτο επειδη και θα εφτανα πιο γρηγορα και απο τη φερραρι και απο το εβο και πιο θεαματικα..οκ θυσιαζω την ταχυτητα του στουκας με το θεαμα του Group B.
και ενας προσωπικος διακτινιστης δεν θα ηταν ασχημη ιδεα ΑΝ μου τον χαριζαν επειδη θα εφτανα σχεδον κατευθειαν..αλλα δεν ξερω αν θα εφτανα με ολα τα κομματια..
τελος θα προτιμουσα να εχω ενα ring of teleportation φτιαγμενο απο τα ξωτικα που φτιαξαν τα δαχτυλιδια των ξωτικων στον αρχοντα των δαχτυλιδιων και να πηγαινα οπου ηθελα χωρις να φοβαμαι αν θα βρεθω αλλου.
παντως αν οντως μου χαριζαν μια φερραρι η ενα εβο...αν μπορουσα να διαλεξω τη φερραρι και μετα να την πουλησω θα διαλεγα φερραρι. Αν δεν μπορουσα θα διαλεγα εβο. Ο λογος που θα το εκανα αυτο δεν ειναι οτι θεωρω οτι το εβο ειναι καλυτερο..ή οτι η φερραρι ειναι χαλια αλλα επειδη νιωθω αβολα να οδηγω ενα τοσο μοναδικο αμαξι και να ξεχωριζω σαν τη μυγα μεσα στο γαλα..σε κοιταν ολοι ρε παιδι μου..ασχετα που ειναι μεγαλο και δεν μπορεις να το παρκαρεις συν το οτι αμα σε ξυσουν τραβας τα μαλιοκεφαλα σου που χαλασε το γλυπτο..
ειμαι σιγουρος οτι ουτε φερραρι ουτε εβο μπορουσα να φτασω στο οριο τους και να ζησω
με λιγα λογια θα ενιωθα πιο ανετα μεσα σε ενα αμαξι που δεν τραβαει τα βλεμματα (τουλαχιστον οχι τοσο οσο μια φερραρι) αλλα παλι μπορει να κανει σχεδον τα ιδια..επισης (αν και δεν ειμαι σιγουρος) εχω ακουσει οτι κοινοι θνητοι δεν μπορουν να οδηγησουν μια φερραρι με ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα σταθεροτητας και ευσταθειας κλπ σβηστα..οποτε παλι δεν θα επελεγα ενα αμαξι το οποιο να μη μπορω να οδηγησω κανονικα και να εχει εναν εστω και μικρο αυτοματο πιλοτο να οδηγει για μενα..
λυπαμαι αλλα η αρχοντια της φερραρι δεν ειναι για μενα...και αφου ξερω οτι ειναι αρι8μημενα τα κομματια θα την αφηνα να την χαριζαν σε καποιον αλλον που την ηθελε πιο πολυ.
Ελπιζω να σας καλυψα κ να ειμουν κατανοητος
-
Ο χρήστης Aerandir έγραψε:
επισης (αν και δεν ειμαι σιγουρος) εχω ακουσει οτι κοινοι θνητοι δεν μπορουν να οδηγησουν μια φερραρι με ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα σταθεροτητας και ευσταθειας κλπ σβηστα..οποτε παλι δεν θα επελεγα ενα αμαξι το οποιο να μη μπορω να οδηγησω κανονικα και να εχει εναν εστω και μικρο αυτοματο πιλοτο να οδηγει για μενα..Εγώ αντίθετα θα έπαιρνα τη Φεράρι, θα την οδηγούσα με όλα τα ηλεκτρονικά on σε δημόσιους δρόμους και τα Σ/Κ θα την πήγαινα σε μια πίστα, θα απενεργοποιούσα τα ηλεκτρονικά και θα προσπαθούσα να τη μάθω.
Για μένα η φτερούγα είναι εκείνη που 'σε πάει' και δεν 'την πας' και όχι η Φεράρι.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
επισης (αν και δεν ειμαι σιγουρος) εχω ακουσει οτι κοινοι θνητοι δεν μπορουν να οδηγησουν μια φερραρι με ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα σταθεροτητας και ευσταθειας κλπ σβηστα..οποτε παλι δεν θα επελεγα ενα αμαξι το οποιο να μη μπορω να οδηγησω κανονικα και να εχει εναν εστω και μικρο αυτοματο πιλοτο να οδηγει για μενα..
Εγώ αντίθετα θα έπαιρνα τη Φεράρι, θα την οδηγούσα με όλα τα ηλεκτρονικά on σε δημόσιους δρόμους και τα Σ/Κ θα την πήγαινα σε μια πίστα, θα απενεργοποιούσα τα ηλεκτρονικά και θα προσπαθούσα να τη μάθω.
Για μένα η φτερούγα είναι εκείνη που 'σε πάει' και δεν 'την πας' και όχι η Φεράρι.
σωστος! αλλα για αυτο πρεπει να εχεις και χρονο..δεν ξερω αν εχω τοσο χρονο...η μαλλον εχω αλλα προτιμω να τον αφιερωσω καπου αλλου
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Φίλε Pai Mei αναφέρεσαι στον μικρό Evo με τα 265 ε? Γιατί το μεγάλο με τα 400 ρίχνει και σε Murcielago! Το χω δει με τα μάτια μου στο video του Top Gear...
Αναφέρθηκα στο πιο πρόσφατο (θα ακολουθήσει κι άλλο, το Χ, και πάλι βασισμένο στο Lancer), το ΙΧ.
Το 9άρι βασίζεται στο προηγούμενο 8άρι στην έκδοση ΜR.
Το μοτέρ του έχει το μεταβλητό χρονισμό της Mitsubishi (MIVEC) και αποδίδει 330 ίππους και 42,2 κιλά ροπής.Για το 0-100km/h του αρκεί ένα ξερό 4,5''.
Δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι ένα Evo με 400 ίππους, μπορεί να ρίχνει σε Murcielago.
Η οποία Murcielago, μιας και το ανέφερες, έκανε στο Ring 7.52''.
Ενδεικτικά:Stradale: 7.56''
Μοdena: 8.09''ενώ μία ταπεινή Μ3 CSL σταμάτησε το χρονόμετρο στο 7.50''...
bye-bye Ferrari!!!
Αγαπητε μου η CSL φοραει λαστιχα Michelin Pilot Sport Cup μονο για στεγνη πιστα.Σε περιπτωση βροχης θα ειναι πιο αργη και απο Lada niva....και για να βαλει καποιος στο αυτοκινητο του τετοια λαστιχα πρεπει να εχει υπογραψει responsibility offload.Απο την αλλη πως να πιστεψω τους αριθμους οταν η Stradale ειναι πιο αργη ακομα και απο ενα παλιο GT3 360hp?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Προσωπικά, αν ήταν Modena vs EVO VIII FQ-400 θα έπαιρνα το Ferrari, αν όμως ήταν οποιοδήποτε άλλο Ferrari, θα έπαιρνα το EVO..Σωστός ο Kid. Evo και πάλι Evo. Ειδικά σε 'κιτρινακι' να βγάζεις και κάνα φράγκο ως ταρίφας! Τι?! Ferrari?! τι να την κανεις?! είναι και δίπορτη...
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Φίλε Pai Mei αναφέρεσαι στον μικρό Evo με τα 265 ε? Γιατί το μεγάλο με τα 400 ρίχνει και σε Murcielago! Το χω δει με τα μάτια μου στο video του Top Gear...
Αναφέρθηκα στο πιο πρόσφατο (θα ακολουθήσει κι άλλο, το Χ, και πάλι βασισμένο στο Lancer), το ΙΧ.
Το 9άρι βασίζεται στο προηγούμενο 8άρι στην έκδοση ΜR.
Το μοτέρ του έχει το μεταβλητό χρονισμό της Mitsubishi (MIVEC) και αποδίδει 330 ίππους και 42,2 κιλά ροπής.Για το 0-100km/h του αρκεί ένα ξερό 4,5''.
Δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι ένα Evo με 400 ίππους, μπορεί να ρίχνει σε Murcielago.
Η οποία Murcielago, μιας και το ανέφερες, έκανε στο Ring 7.52''.
Ενδεικτικά:Stradale: 7.56''
Μοdena: 8.09''ενώ μία ταπεινή Μ3 CSL σταμάτησε το χρονόμετρο στο 7.50''...
bye-bye Ferrari!!!
Αγαπητε μου η CSL φοραει λαστιχα Michelin Pilot Sport Cup μονο για στεγνη πιστα.Σε περιπτωση βροχης θα ειναι πιο αργη και απο Lada niva....και για να βαλει καποιος στο αυτοκινητο του τετοια λαστιχα πρεπει να εχει υπογραψει responsibility offload.Απο την αλλη πως να πιστεψω τους αριθμους οταν η Stradale ειναι πιο αργη ακομα και απο ενα παλιο GT3 360hp?
Όλα τα αυτοκίνητα, που ανέφερα, φορούσαν ημισλίκ λάστιχα κατά τη διάρκεια της χρονομέτρησης, και όχι μόνο η CSL.
Aπλά τυχαίνει στη ΒΜW να είναι πρώτης τοποθέτησης από το εργοστάσιο.
Στο βρεγμένο υστερούν, όπως άλλωστε όλα τα semi.Οι χρόνοι στο Ring είναι αναμφισβήτητοι.
Η ανάλυσή τους είναι τεράστιο κεφάλαιο.
Κανείς, ας πούμε δε θα περίμενε μια 575Μ να είναι γρηγορότερη από Stradale. Και όμως είναι... -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Φίλε Pai Mei αναφέρεσαι στον μικρό Evo με τα 265 ε? Γιατί το μεγάλο με τα 400 ρίχνει και σε Murcielago! Το χω δει με τα μάτια μου στο video του Top Gear...
Αναφέρθηκα στο πιο πρόσφατο (θα ακολουθήσει κι άλλο, το Χ, και πάλι βασισμένο στο Lancer), το ΙΧ.
Το 9άρι βασίζεται στο προηγούμενο 8άρι στην έκδοση ΜR.
Το μοτέρ του έχει το μεταβλητό χρονισμό της Mitsubishi (MIVEC) και αποδίδει 330 ίππους και 42,2 κιλά ροπής.Για το 0-100km/h του αρκεί ένα ξερό 4,5''.
Δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι ένα Evo με 400 ίππους, μπορεί να ρίχνει σε Murcielago.
Η οποία Murcielago, μιας και το ανέφερες, έκανε στο Ring 7.52''.
Ενδεικτικά:Stradale: 7.56''
Μοdena: 8.09''ενώ μία ταπεινή Μ3 CSL σταμάτησε το χρονόμετρο στο 7.50''...
bye-bye Ferrari!!!
Αγαπητε μου η CSL φοραει λαστιχα Michelin Pilot Sport Cup μονο για στεγνη πιστα.Σε περιπτωση βροχης θα ειναι πιο αργη και απο Lada niva....και για να βαλει καποιος στο αυτοκινητο του τετοια λαστιχα πρεπει να εχει υπογραψει responsibility offload.Απο την αλλη πως να πιστεψω τους αριθμους οταν η Stradale ειναι πιο αργη ακομα και απο ενα παλιο GT3 360hp?
Όλα τα αυτοκίνητα, που ανέφερα, φορούσαν ημισλίκ λάστιχα κατά τη διάρκεια της χρονομέτρησης, και όχι μόνο η CSL.
Aπλά τυχαίνει στη ΒΜW να είναι πρώτης τοποθέτησης από το εργοστάσιο.
Στο βρεγμένο υστερούν, όπως άλλωστε όλα τα semi.Οι χρόνοι στο Ring είναι αναμφισβήτητοι.
Η ανάλυσή τους είναι τεράστιο κεφάλαιο.
Κανείς, ας πούμε δε θα περίμενε μια 575Μ να είναι γρηγορότερη από Stradale. Και όμως είναι...wraia kai ti egine an h 575m einai pio rghgorh apo thn stradale? einai kalhterh apo thn stradale? den paizoun rolo mono oi xronoi... an uphrxe sto test kai ena super seven me mhxanh apo ntalika (leme twra) tha htan pio grhgopo kai po thn f2002!
-
Σου εξήγησα και πιο πάνω, ότι το ποιό είναι καλύτερο είναι σχετικό και κρίνεται βάσει διαφόρων παραμέτρων.
Δεν εννοείς να το καταλάβεις.Η συζήτηση εδώ δεν είναι 'ποιό είναι το καλύτερο'.
Είναι 'ποιό είναι πιο γρήγορο', και μάλιστα στις συγκεκριμένες ελεγχόμενες συνθήκες μίας πίστας και με semi λάστιχα.
Εσύ είσαι ικανός να πιστέψεις ότι και χλοοκοπτική με μοτέρ από ελικόπτερο θα είναι πιο γρήγορη από Enzo!
Συγγνώμη για το λίγο επιθετικό ύφος αλλά με αυτά που διαβάζω...
-
Το M3 CSL δεν βρίσκει πρόσφυση με τίποτα στην Ελλάδα. Φίλος που έχει κάνει καλή βόλτα με CSL μου είπε ότι το αμάξι δεν πάταγε στον δρόμο ούτε όταν πήγαιναν με 150..
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Σου εξήγησα και πιο πάνω, ότι το ποιό είναι καλύτερο είναι σχετικό και κρίνεται βάσει διαφόρων παραμέτρων.
Δεν εννοείς να το καταλάβεις.Η συζήτηση εδώ δεν είναι 'ποιό είναι το καλύτερο'.
Είναι 'ποιό είναι πιο γρήγορο', και μάλιστα στις συγκεκριμένες ελεγχόμενες συνθήκες μίας πίστας και με semi λάστιχα.
Εσύ είσαι ικανός να πιστέψεις ότι και χλοοκοπτική με μοτέρ από ελικόπτερο θα είναι πιο γρήγορη από Enzo!
Συγγνώμη για το λίγο επιθετικό ύφος αλλά με αυτά που διαβάζω...
ok! to mono pou thelw na pw einai oti den tha protimousa ena evo me eswtwriko lancer apo mia ferrari! to an einai pio grhgoro h oxi den mou leei kai polla. me endiaferoun kai alla pragmata opws h euxaristhsh sthn odhghsh k.t.l....
-
Ο χρήστης Autodelta έγραψε:
Προσωπικά, αν ήταν Modena vs EVO VIII FQ-400 θα έπαιρνα το Ferrari, αν όμως ήταν οποιοδήποτε άλλο Ferrari, θα έπαιρνα το EVO..
Σωστός ο Kid. Evo και πάλι Evo. Ειδικά σε 'κιτρινακι' να βγάζεις και κάνα φράγκο ως ταρίφας! Τι?! Ferrari?! τι να την κανεις?! είναι και δίπορτη...
...
-
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
Σου εξήγησα και πιο πάνω, ότι το ποιό είναι καλύτερο είναι σχετικό και κρίνεται βάσει διαφόρων παραμέτρων.
Δεν εννοείς να το καταλάβεις.Η συζήτηση εδώ δεν είναι 'ποιό είναι το καλύτερο'.
Είναι 'ποιό είναι πιο γρήγορο', και μάλιστα στις συγκεκριμένες ελεγχόμενες συνθήκες μίας πίστας και με semi λάστιχα.
Εσύ είσαι ικανός να πιστέψεις ότι και χλοοκοπτική με μοτέρ από ελικόπτερο θα είναι πιο γρήγορη από Enzo!
Συγγνώμη για το λίγο επιθετικό ύφος αλλά με αυτά που διαβάζω...
ok! to mono pou thelw na pw einai oti den tha protimousa ena evo me eswtwriko lancer apo mia ferrari! to an einai pio grhgoro h oxi den mou leei kai polla. me endiaferoun kai alla pragmata opws h euxaristhsh sthn odhghsh k.t.l....
Απόλυτα σεβαστό!
-
Απο μια πρόχειρη ματιά που έριξα σε διάφορες σελίδες για το e-diff της F430 διαπίστωσα πως όντως μοιάζει με το AYC του evo.
Εϊναι αρκετά απλούστερο όμως. Εχει απο ενα ηλεκτρικά ελεγχόμενο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο και αναλόγως τον εμπλέκει ή τον απεμπλέκει.
Λεπτομέρειες δεν βρήκα αλλα πολύ χονδρικά η διαφορά μεταξύ αυτού και του SAYC είναι περίπου όση η διαφορά του Haldex απο ενα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό (σαν το κεντρικό των STi).
Ολα τα παραπάνω με επιφύλαξη γιατι προέκυψαν με διάβασμα πίσω απο τα γράμματα στις ασαφείς και γενικόλογες σελίδες που βρήκα, αν κάποιος έχει κάποια πιο αναλυτική πληροφορία ας την ρίξει.
Ferrari F430 Stradale