Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κοντερίσια και πραγματική τελική
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κοντερίσια και πραγματική τελική
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    83
    172
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Εννοεί πόσο μπορεί να φτάσει θεωρητικά αν πηγαίνει με τον κόφτη της 6ης.
      Δέχομαι την ερμηνεία του, το κοντέρ πρέπει να κλέβει 10χλμ. ίσως και παραπάνω.

      Η κατηφόρα δεν νομίζω πως είναι μεγάλη αλλά το video είναι εδώ να κρίνει ο καθένας.

      Αν αισθάνεσαι δικαιωμένος τι να πω...
      Ειρήνη και από εμένα!

      EDIT @037: Μην τροποποιείς τα μηνύματά σου απαντώντας σε...επόμενα μυνήματα γιατί όποιος διαβάζει μπερδεύεται.
      Για την κατηφόρα τα είπαμε... εγώ πάντως έχω δει πολύ μεγαλύτερες από αυτήν. Επέτρεψέ μου να πιστέψω την Ηonda που δίνει στο S2000 +6χλμ. τελικής σε σχέση με το CivicTypeR

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetabs last edited by

        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

        Δεν ειπα οτι λες ψεματα αγορι μου, το βιντεο δειχνει 270, ειπα ΜΟΝΟ οτι 270 δεν ειναι η τελικη του Σ2000 και οτι ΜΟΝΟ σε γκρεμο τα πιανει!!!!!!!!!!!

        Και βγηκα σωστος, γιατι η κατηφορα στο βιντεο θυμιζει λουνα παρκ

        είπες επίσης ότι 'το γραναζωμα του Χοντα δεν παει πανω απο 250-260'

        τελικά πάει ή όχι?

        To γραναζωμα ειναι η πραγματικη ταχυτητα της στιγμης (+- κατι λογω της συμπιεσης των ελαστικων) και δεν συμφωνει απαραιτητα με το κοντερ.

        Αλλο το ενα αλλο το αλλο.

        αν θέλεις μου εξηγείς λίγο καλύτερα τι είναι το γρανάζωμα?

        Αν ένα αμάξι πιάνει με 5η 30 χιλιόμετρα για κάθε 1000 στροφές, αυτό είναι το γρανάζωμά του. Η σχέση μετάδοσης.

        Αν τώρα ο κόφτης είναι στις 10.000 στροφές, τότε ΙΣΩΣ μπορεσει κάποτε να τον πιάσει με την μέγιστη σχέση του (έστω 5η), και τότε θα πιάνει τελική 300 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χαώ. Αυτό είναι που λέει για γρανάζωμα ο 037.

        Όμως ΣΑΦΩΣ και το κοντέρ δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να γράψει κάποτε 320 λόγω σφάλματος!!!!

        ΕΡΩΤΗΣΗ (σόρι αν είμαι εκτός θέματος...):
        CABRIO OR NOT???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης 037 έγραψε:
          Μετρωντας, με ακριβεια τις στροφες του κινητηρα, και γνωριζοντας τις διαστασεις των ελαστικων, και τις σχεσεις του κιβωτιου και διαφορικου μπορουμε να επιλεκσουμε σχεσεις για μια πιστα, και να υπολογισουμε κατα πολυ μεγαλη προσεγγιση την ταχυτητα του αυτοκινητου, αναλογα με τις εκαστοτε στροφες του κινητηρα.

          επειδή κι εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου, μου φαίνονται αντιφατικά λίγο αυτά που λες. Από τη μία λοιπόν, με δεδομένες διαστάσεις ελαστικών, κιβώτιο, διαφορικό, τελικές σχέσεις κλπ, το χόντα δεν ξεπερνάει μια συγκεκριμένη ταχύτητα, προφανώς γιατί του έχουν τελειώσει οι διαθέσιμες ταχύτητες στο κιβώτιο και οι διαθέσιμες σ.α.λ. στο στροφόμετρο, και από την άλλη παραδέχεσαι ότι την ξεπερνάει, γιατί είναι σε κατηφόρα σαν του λούνα παρκ... μπλέξιμο... τέσπα

          EDIT: 'cabrio or not?' -----> NOT!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
            επειδή κι εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου, μου φαίνονται αντιφατικά λίγο αυτά που λες. Από τη μία λοιπόν, με δεδομένες διαστάσεις ελαστικών, κιβώτιο, διαφορικό, τελικές σχέσεις κλπ, το χόντα δεν ξεπερνάει μια συγκεκριμένη ταχύτητα, προφανώς γιατί του έχουν τελειώσει οι διαθέσιμες ταχύτητες στο κιβώτιο και οι διαθέσιμες σ.α.λ. στο στροφόμετρο, και από την άλλη παραδέχεσαι ότι την ξεπερνάει, γιατί είναι σε κατηφόρα σαν του λούνα παρκ... μπλέξιμο... τέσπα

            Μα δεν του έχουν τελειώσει οι διαθέσιμες σ.α.λ. στο στροφόμετρο Απλά δεν μπορεί να τις πιάσει χωρίς ευθεία 10 χιλιομέτρων. Αν πας σε κατηφόρα θα δεις έξτρα σ.α.λ. που νόμιζες πως δεν υπήρχαν. Πχ. το δικό μου με 6η δεν πάει πάνω από 7000 rpm πριν μου τελειώσει η ευθεία ενώ σε κατηφόρα πάει 7500+ rpm στο τσακ-μπαμ.

            Εννοείται λοιπόν πως όλη η συζήτηση έχει νόημα μόνο σε επίπεδη ευθεία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 0
              037 last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

              Μετρωντας, με ακριβεια τις στροφες του κινητηρα, και γνωριζοντας τις διαστασεις των ελαστικων, και τις σχεσεις του κιβωτιου και διαφορικου μπορουμε να επιλεκσουμε σχεσεις για μια πιστα, και να υπολογισουμε κατα πολυ μεγαλη προσεγγιση την ταχυτητα του αυτοκινητου, αναλογα με τις εκαστοτε στροφες του κινητηρα.

              επειδή κι εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου, μου φαίνονται αντιφατικά λίγο αυτά που λες. Από τη μία λοιπόν, με δεδομένες διαστάσεις ελαστικών, κιβώτιο, διαφορικό, τελικές σχέσεις κλπ, το χόντα δεν ξεπερνάει μια συγκεκριμένη ταχύτητα, προφανώς γιατί του έχουν τελειώσει οι διαθέσιμες ταχύτητες στο κιβώτιο και οι διαθέσιμες σ.α.λ. στο στροφόμετρο, και από την άλλη παραδέχεσαι ότι την ξεπερνάει, γιατί είναι σε κατηφόρα σαν του λούνα παρκ... μπλέξιμο... τέσπα

              Παμε παλι

              1. ταχυτητα Χοντα στην κατηφορα 245-255 (πραγματικα δικη μου εκτιμηση, αλλα καπου εκει)

              2. Τελειωμα γραναζωματος μπορει να ειναι και 315, αλλα ειναι 260 εαν θυμαμαι.

              3. Το κοντερ μπορει να δειχνει και 30000 λεμε.

              Αρα το 1 ειναι μικροτερο του 2 οποτε ειναι μεσα στο φασμα του γραναζωματος. Δεν θα μπορουσε να ειναι ομως 270 πραγματικα, διοτι τοτε θα επρεπε να ξεπερασει το οριο στροφων του κινητηρα.

              Η Χοντα λοιπον εβαλε μια πιο μακρια εκτη για να ειναι καλυμμενη σε τετοιες περιπτωσεις και οχι γιατι τα φτανει με την δυναμη των 240 ιππων.

              Αυτα για την κατηφορα που σου δινει 'αλογα'

              Σε ευθεια ειπαμε 235-240. Κουραστηκα φιλοι....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lotusnick last edited by

                Den ta ksanales kanadyo fores akoma just in case?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                  επειδή κι εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου, μου φαίνονται αντιφατικά λίγο αυτά που λες. Από τη μία λοιπόν, με δεδομένες διαστάσεις ελαστικών, κιβώτιο, διαφορικό, τελικές σχέσεις κλπ, το χόντα δεν ξεπερνάει μια συγκεκριμένη ταχύτητα, προφανώς γιατί του έχουν τελειώσει οι διαθέσιμες ταχύτητες στο κιβώτιο και οι διαθέσιμες σ.α.λ. στο στροφόμετρο, και από την άλλη παραδέχεσαι ότι την ξεπερνάει, γιατί είναι σε κατηφόρα σαν του λούνα παρκ... μπλέξιμο... τέσπα

                  Μα δεν του έχουν τελειώσει οι διαθέσιμες σ.α.λ. στο στροφόμετρο Απλά δεν μπορεί να τις πιάσει χωρίς ευθεία 10 χιλιομέτρων. Αν πας σε κατηφόρα θα δεις έξτρα σ.α.λ. που νόμιζες πως δεν υπήρχαν. Πχ. το δικό μου με 6η δεν πάει πάνω από 7000 rpm πριν μου τελειώσει η ευθεία ενώ σε κατηφόρα πάει 7500+ rpm στο τσακ-μπαμ.

                  Εννοείται λοιπόν πως όλη η συζήτηση έχει νόημα μόνο σε επίπεδη ευθεία.

                  Eπιτέλους κατάλαβα ρε π...... !
                  μάιστα! θέμα ορισμού λοιπόν.
                  Πίστευα ότι το όριο του γραναζώματος έιναι εκεί που σου έχουν τελειώσει όλα. Θενξ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 0
                    037 last edited by

                    Αμα ερθω εκει θα σου τα πω στ'αυτι εσενα lotusnick

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Εσείς δεν παίζεστε με τίποτα!!!
                      Να σκιστεί το θέμα στα δύο μήπως;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theom5 last edited by

                        Ο χρήστης 037 έγραψε:
                        Αμα ερθω εκει θα σου τα πω στ'αφτι εσενα lotusnick

                        Πρόσεξέ τον γιατί όταν του μιλάνε τα Essex girls στ'αυτί, αλλάζει το βλέμμα του....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 0
                          037 last edited by

                          Ο χρήστης theo111r έγραψε:

                          Αμα ερθω εκει θα σου τα πω στ'αφτι εσενα lotusnick

                          Πρόσεξέ τον γιατί όταν του μιλάνε τα Essex girls στ'αυτί, αλλάζει το βλέμμα του....

                          Teras.......leipo xronia

                          Τετοια λες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lotusnick last edited by

                            Ο χρήστης theo111r έγραψε:

                            Αμα ερθω εκει θα σου τα πω στ'αφτι εσενα lotusnick

                            Πρόσεξέ τον γιατί όταν του μιλάνε τα Essex girls στ'αυτί, αλλάζει το βλέμμα του....

                            ⭕o⭕o:o

                            Zito h aggliki piotita...
                            H posotita

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης lotusnick έγραψε:

                              Αμα ερθω εκει θα σου τα πω στ'αφτι εσενα lotusnick

                              Πρόσεξέ τον γιατί όταν του μιλάνε τα Essex girls στ'αυτί, αλλάζει το βλέμμα του....

                              ⭕o⭕o:o

                              Zito h aggliki piotita...
                              H posotita

                              ουκ εν τω πολλώ το ευ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lotusnick last edited by

                                Egw ftaio pou ta koritsia einai filotima me MEGALI kardia

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης 037 έγραψε:

                                  Οσο για το Πουντο, εχω παει και εγω με τετοιο 180 κοντερισια, σε κατηφορα ¨γκρεμος'. Και δεν το προτεινω, γιατι δεν ειναι για 9000 στροφες ο FIRE και θα βγει καμια βαλβιδα να σε μουτζωσει.

                                  το πουντο '96 με τα 75 που ειχα, ειχε δειξει 190 σε εντονη κατηφορα βεβαια, αλλα πολυυυ μακρια απο το κοφτη, καθως το σασμαν του ειναι θεομακρο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimitrios last edited by

                                    @037

                                    συνάδελφε έχω δύο ερωτήσεις.

                                    το pitot πώς ακριβώς δουλεύει και μετατρέπει την μέτρηση πίεσης σε ταχύτητα?

                                    στα αεροπλάνα πώς δουλεύει το Pitot και καταλαβαίνει ότι έχουμε θετικό/αρνητικό άνεμο? (Αυτήν την ερώτηση μου την είχαν κάνει όταν έκανα αεροδυναμική στην Ελλάδα)

                                    σε yaris Tsport που χτυπάει κόφτη 5η στην ευθεία με 210 αν βάλουμε την αεροτομή της ΤΤΕ η οποία είναι μελετήμένη στην αεροσύραγγα της Τοyota στην Γερμανία, βοηθάμε το αυτοκίνητο να πιάσει πιο εύκολα την τελική του ή όχι?Την αεροτομή μπορείς να την δεις εδώ- http://www.tte.de

                                    Αν περάσεις από Νοττινχαμ έλα να πιούμε καφεδάκι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Δημήτρη,άν καί δέν είμαι συνάδελφος,πιστεύω ότι η πρόσθετη αεροτομή,μάλλον προσφέρει σέ κάθετη δύναμη,καί μάλλον αυξάνει τήν οπισθέλκουσα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitrios last edited by

                                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                        Δημήτρη,άν καί δέν είμαι συνάδελφος,πιστεύω ότι η πρόσθετη αεροτομή,μάλλον προσφέρει σέ κάθετη δύναμη,καί μάλλον αυξάνει τήν οπισθέλκουσα.

                                        αυτό ξέρω και εγώ,απλά θέλω και μια πιο επιστημονική γνώμη....

                                        επίσης αν χαμηλώσουμε το αυτοκίνητο αφού μικραίνουμε την μετωπική επιφάνεια και γεμίζουν παραπάνω οι θόλοι δεν έχουμε καλύτερη αεροδυναμική?

                                        Για δώσε μας λίγο τα φώτα σου 037

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gorghs last edited by

                                          Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
                                          @037

                                          συνάδελφε έχω δύο ερωτήσεις.

                                          το pitot πώς ακριβώς δουλεύει και μετατρέπει την μέτρηση πίεσης σε ταχύτητα?

                                          στα αεροπλάνα πώς δουλεύει το Pitot και καταλαβαίνει ότι έχουμε θετικό/αρνητικό άνεμο? (Αυτήν την ερώτηση μου την είχαν κάνει όταν έκανα αεροδυναμική στην Ελλάδα)

                                          σε yaris Tsport που χτυπάει κόφτη 5η στην ευθεία με 210 αν βάλουμε την αεροτομή της ΤΤΕ η οποία είναι μελετήμένη στην αεροσύραγγα της Τοyota στην Γερμανία, βοηθάμε το αυτοκίνητο να πιάσει πιο εύκολα την τελική του ή όχι?Την αεροτομή μπορείς να την δεις εδώ- http://www.tte.de

                                          Αν περάσεις από Νοττινχαμ έλα να πιούμε καφεδάκι

                                          Tis apanthseis tis jereis esy? 'H apla rotas ton 037 gia na ma8eis?
                                          Pisteyo oti einai ligaki api8ano na sou apanthsei opoiosdhpote ti douleia kanei mia aerotomh meletontas mia photo!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 0
                                            037 last edited by

                                            Θα συμφωνησω με το Gorgh. Δεν μπορω να πω με ακριβεια το μεγεθος της βελτιωσης, αλλα μπορω να εκφερω μια γνωμη σε ποιοτικο επιπεδο και οχι ποσοτικο.

                                            Δηλαδη δεν μπορω να πω με ακριβεια το ποσο βοηθαει, αλλά εαν βοηθαει.

                                            Πιστευω, απο αυτα που εχω δει μεχρι στιγμης, οτι το συγκεκριμενο 'φτερακι', μειωνει την οπισθελκουσα, και την πισω αντωση ταυτοχρονα.

                                            Υπολογιζω η βελτιωση να ειναι γυρω στο 0.005 ως προς την οπισθελκουσα και ισως 0.05 ως προς την καθετη δυναμη. Στην περιπτωση αυτη εχουμε αντωση θετικη ως συνολο. Σηκωνεται το αυτοκινητο.

                                            Οσο για το χαμηλωμα, ναι θα εχουμε μια μικρη μειωση της αντιστασης. Για μεγαλυτερη, αφαιρεσε τους καθρεφτες. 'Απαισια' πραγματα.

                                            Τωρα με το pitot tube, μετραμε την ολικη και στατικη πιεση του αερα καθως τρεχουμε. Εαν αφαιρεσουμε απο την ολικη την στατικη, εχουμε την δυναμικη πιεση, η οποια ισουτε με 1/2ρV2, οποτε βρισκουμε το V που ειναι και η ταχυτητα μας.

                                            Θελει προσοχη ομως που τοποθετουμε το σωληνα και τυχον ουριοι οι μετωπικοι ανεμοι, θα επηρεασουν την μετρηση.

                                            Οσο για τον καφε, ευχαριστω προκαταβολικως

                                            Εαν περασω απο Νοτινχαμ, κερνας λοιπον!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr