-
Εννοεί πόσο μπορεί να φτάσει θεωρητικά αν πηγαίνει με τον κόφτη της 6ης.
Δέχομαι την ερμηνεία του, το κοντέρ πρέπει να κλέβει 10χλμ. ίσως και παραπάνω.Η κατηφόρα δεν νομίζω πως είναι μεγάλη αλλά το video είναι εδώ να κρίνει ο καθένας.
Αν αισθάνεσαι δικαιωμένος τι να πω...
Ειρήνη και από εμένα!EDIT @037: Μην τροποποιείς τα μηνύματά σου απαντώντας σε...επόμενα μυνήματα γιατί όποιος διαβάζει μπερδεύεται.
Για την κατηφόρα τα είπαμε... εγώ πάντως έχω δει πολύ μεγαλύτερες από αυτήν. Επέτρεψέ μου να πιστέψω την Ηonda που δίνει στο S2000 +6χλμ. τελικής σε σχέση με το CivicTypeR -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν ειπα οτι λες ψεματα αγορι μου, το βιντεο δειχνει 270, ειπα ΜΟΝΟ οτι 270 δεν ειναι η τελικη του Σ2000 και οτι ΜΟΝΟ σε γκρεμο τα πιανει!!!!!!!!!!!
Και βγηκα σωστος, γιατι η κατηφορα στο βιντεο θυμιζει λουνα παρκ
είπες επίσης ότι 'το γραναζωμα του Χοντα δεν παει πανω απο 250-260'
τελικά πάει ή όχι?
To γραναζωμα ειναι η πραγματικη ταχυτητα της στιγμης (+- κατι λογω της συμπιεσης των ελαστικων) και δεν συμφωνει απαραιτητα με το κοντερ.
Αλλο το ενα αλλο το αλλο.
αν θέλεις μου εξηγείς λίγο καλύτερα τι είναι το γρανάζωμα?
Αν ένα αμάξι πιάνει με 5η 30 χιλιόμετρα για κάθε 1000 στροφές, αυτό είναι το γρανάζωμά του. Η σχέση μετάδοσης.
Αν τώρα ο κόφτης είναι στις 10.000 στροφές, τότε ΙΣΩΣ μπορεσει κάποτε να τον πιάσει με την μέγιστη σχέση του (έστω 5η), και τότε θα πιάνει τελική 300 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χαώ. Αυτό είναι που λέει για γρανάζωμα ο 037.
Όμως ΣΑΦΩΣ και το κοντέρ δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να γράψει κάποτε 320 λόγω σφάλματος!!!!
ΕΡΩΤΗΣΗ (σόρι αν είμαι εκτός θέματος...):
CABRIO OR NOT??? -
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Μετρωντας, με ακριβεια τις στροφες του κινητηρα, και γνωριζοντας τις διαστασεις των ελαστικων, και τις σχεσεις του κιβωτιου και διαφορικου μπορουμε να επιλεκσουμε σχεσεις για μια πιστα, και να υπολογισουμε κατα πολυ μεγαλη προσεγγιση την ταχυτητα του αυτοκινητου, αναλογα με τις εκαστοτε στροφες του κινητηρα.επειδή κι εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου, μου φαίνονται αντιφατικά λίγο αυτά που λες. Από τη μία λοιπόν, με δεδομένες διαστάσεις ελαστικών, κιβώτιο, διαφορικό, τελικές σχέσεις κλπ, το χόντα δεν ξεπερνάει μια συγκεκριμένη ταχύτητα, προφανώς γιατί του έχουν τελειώσει οι διαθέσιμες ταχύτητες στο κιβώτιο και οι διαθέσιμες σ.α.λ. στο στροφόμετρο, και από την άλλη παραδέχεσαι ότι την ξεπερνάει, γιατί είναι σε κατηφόρα σαν του λούνα παρκ... μπλέξιμο... τέσπα
EDIT: 'cabrio or not?' -----> NOT!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
επειδή κι εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου, μου φαίνονται αντιφατικά λίγο αυτά που λες. Από τη μία λοιπόν, με δεδομένες διαστάσεις ελαστικών, κιβώτιο, διαφορικό, τελικές σχέσεις κλπ, το χόντα δεν ξεπερνάει μια συγκεκριμένη ταχύτητα, προφανώς γιατί του έχουν τελειώσει οι διαθέσιμες ταχύτητες στο κιβώτιο και οι διαθέσιμες σ.α.λ. στο στροφόμετρο, και από την άλλη παραδέχεσαι ότι την ξεπερνάει, γιατί είναι σε κατηφόρα σαν του λούνα παρκ... μπλέξιμο... τέσπαΜα δεν του έχουν τελειώσει οι διαθέσιμες σ.α.λ. στο στροφόμετρο Απλά δεν μπορεί να τις πιάσει χωρίς ευθεία 10 χιλιομέτρων. Αν πας σε κατηφόρα θα δεις έξτρα σ.α.λ. που νόμιζες πως δεν υπήρχαν. Πχ. το δικό μου με 6η δεν πάει πάνω από 7000 rpm πριν μου τελειώσει η ευθεία ενώ σε κατηφόρα πάει 7500+ rpm στο τσακ-μπαμ.
Εννοείται λοιπόν πως όλη η συζήτηση έχει νόημα μόνο σε επίπεδη ευθεία.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μετρωντας, με ακριβεια τις στροφες του κινητηρα, και γνωριζοντας τις διαστασεις των ελαστικων, και τις σχεσεις του κιβωτιου και διαφορικου μπορουμε να επιλεκσουμε σχεσεις για μια πιστα, και να υπολογισουμε κατα πολυ μεγαλη προσεγγιση την ταχυτητα του αυτοκινητου, αναλογα με τις εκαστοτε στροφες του κινητηρα.
επειδή κι εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου, μου φαίνονται αντιφατικά λίγο αυτά που λες. Από τη μία λοιπόν, με δεδομένες διαστάσεις ελαστικών, κιβώτιο, διαφορικό, τελικές σχέσεις κλπ, το χόντα δεν ξεπερνάει μια συγκεκριμένη ταχύτητα, προφανώς γιατί του έχουν τελειώσει οι διαθέσιμες ταχύτητες στο κιβώτιο και οι διαθέσιμες σ.α.λ. στο στροφόμετρο, και από την άλλη παραδέχεσαι ότι την ξεπερνάει, γιατί είναι σε κατηφόρα σαν του λούνα παρκ... μπλέξιμο... τέσπα
Παμε παλι
-
ταχυτητα Χοντα στην κατηφορα 245-255 (πραγματικα δικη μου εκτιμηση, αλλα καπου εκει)
-
Τελειωμα γραναζωματος μπορει να ειναι και 315, αλλα ειναι 260 εαν θυμαμαι.
-
Το κοντερ μπορει να δειχνει και 30000 λεμε.
Αρα το 1 ειναι μικροτερο του 2 οποτε ειναι μεσα στο φασμα του γραναζωματος. Δεν θα μπορουσε να ειναι ομως 270 πραγματικα, διοτι τοτε θα επρεπε να ξεπερασει το οριο στροφων του κινητηρα.
Η Χοντα λοιπον εβαλε μια πιο μακρια εκτη για να ειναι καλυμμενη σε τετοιες περιπτωσεις και οχι γιατι τα φτανει με την δυναμη των 240 ιππων.
Αυτα για την κατηφορα που σου δινει 'αλογα'
Σε ευθεια ειπαμε 235-240. Κουραστηκα φιλοι....
-
-
Den ta ksanales kanadyo fores akoma just in case?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
επειδή κι εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου, μου φαίνονται αντιφατικά λίγο αυτά που λες. Από τη μία λοιπόν, με δεδομένες διαστάσεις ελαστικών, κιβώτιο, διαφορικό, τελικές σχέσεις κλπ, το χόντα δεν ξεπερνάει μια συγκεκριμένη ταχύτητα, προφανώς γιατί του έχουν τελειώσει οι διαθέσιμες ταχύτητες στο κιβώτιο και οι διαθέσιμες σ.α.λ. στο στροφόμετρο, και από την άλλη παραδέχεσαι ότι την ξεπερνάει, γιατί είναι σε κατηφόρα σαν του λούνα παρκ... μπλέξιμο... τέσπα
Μα δεν του έχουν τελειώσει οι διαθέσιμες σ.α.λ. στο στροφόμετρο Απλά δεν μπορεί να τις πιάσει χωρίς ευθεία 10 χιλιομέτρων. Αν πας σε κατηφόρα θα δεις έξτρα σ.α.λ. που νόμιζες πως δεν υπήρχαν. Πχ. το δικό μου με 6η δεν πάει πάνω από 7000 rpm πριν μου τελειώσει η ευθεία ενώ σε κατηφόρα πάει 7500+ rpm στο τσακ-μπαμ.
Εννοείται λοιπόν πως όλη η συζήτηση έχει νόημα μόνο σε επίπεδη ευθεία.
Eπιτέλους κατάλαβα ρε π...... !
μάιστα! θέμα ορισμού λοιπόν.
Πίστευα ότι το όριο του γραναζώματος έιναι εκεί που σου έχουν τελειώσει όλα. Θενξ -
Αμα ερθω εκει θα σου τα πω στ'αυτι εσενα lotusnick
-
Εσείς δεν παίζεστε με τίποτα!!!
Να σκιστεί το θέμα στα δύο μήπως; -
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Αμα ερθω εκει θα σου τα πω στ'αφτι εσενα lotusnickΠρόσεξέ τον γιατί όταν του μιλάνε τα Essex girls στ'αυτί, αλλάζει το βλέμμα του....
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Αμα ερθω εκει θα σου τα πω στ'αφτι εσενα lotusnick
Πρόσεξέ τον γιατί όταν του μιλάνε τα Essex girls στ'αυτί, αλλάζει το βλέμμα του....
Teras.......leipo xronia
Τετοια λες
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Αμα ερθω εκει θα σου τα πω στ'αφτι εσενα lotusnick
Πρόσεξέ τον γιατί όταν του μιλάνε τα Essex girls στ'αυτί, αλλάζει το βλέμμα του....
o
o:o
Zito h aggliki piotita...
H posotita -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Αμα ερθω εκει θα σου τα πω στ'αφτι εσενα lotusnick
Πρόσεξέ τον γιατί όταν του μιλάνε τα Essex girls στ'αυτί, αλλάζει το βλέμμα του....
o
o:o
Zito h aggliki piotita...
H posotitaουκ εν τω πολλώ το ευ!
-
Egw ftaio pou ta koritsia einai filotima me MEGALI kardia
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Οσο για το Πουντο, εχω παει και εγω με τετοιο 180 κοντερισια, σε κατηφορα ¨γκρεμος'. Και δεν το προτεινω, γιατι δεν ειναι για 9000 στροφες ο FIRE και θα βγει καμια βαλβιδα να σε μουτζωσει.
το πουντο '96 με τα 75 που ειχα, ειχε δειξει 190 σε εντονη κατηφορα βεβαια, αλλα πολυυυ μακρια απο το κοφτη, καθως το σασμαν του ειναι θεομακρο
-
συνάδελφε έχω δύο ερωτήσεις.
το pitot πώς ακριβώς δουλεύει και μετατρέπει την μέτρηση πίεσης σε ταχύτητα?
στα αεροπλάνα πώς δουλεύει το Pitot και καταλαβαίνει ότι έχουμε θετικό/αρνητικό άνεμο? (Αυτήν την ερώτηση μου την είχαν κάνει όταν έκανα αεροδυναμική στην Ελλάδα)
σε yaris Tsport που χτυπάει κόφτη 5η στην ευθεία με 210 αν βάλουμε την αεροτομή της ΤΤΕ η οποία είναι μελετήμένη στην αεροσύραγγα της Τοyota στην Γερμανία, βοηθάμε το αυτοκίνητο να πιάσει πιο εύκολα την τελική του ή όχι?Την αεροτομή μπορείς να την δεις εδώ- http://www.tte.de
Αν περάσεις από Νοττινχαμ έλα να πιούμε καφεδάκι
-
Δημήτρη,άν καί δέν είμαι συνάδελφος,πιστεύω ότι η πρόσθετη αεροτομή,μάλλον προσφέρει σέ κάθετη δύναμη,καί μάλλον αυξάνει τήν οπισθέλκουσα.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δημήτρη,άν καί δέν είμαι συνάδελφος,πιστεύω ότι η πρόσθετη αεροτομή,μάλλον προσφέρει σέ κάθετη δύναμη,καί μάλλον αυξάνει τήν οπισθέλκουσα.αυτό ξέρω και εγώ,απλά θέλω και μια πιο επιστημονική γνώμη....
επίσης αν χαμηλώσουμε το αυτοκίνητο αφού μικραίνουμε την μετωπική επιφάνεια και γεμίζουν παραπάνω οι θόλοι δεν έχουμε καλύτερη αεροδυναμική?
Για δώσε μας λίγο τα φώτα σου 037
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
@037συνάδελφε έχω δύο ερωτήσεις.
το pitot πώς ακριβώς δουλεύει και μετατρέπει την μέτρηση πίεσης σε ταχύτητα?
στα αεροπλάνα πώς δουλεύει το Pitot και καταλαβαίνει ότι έχουμε θετικό/αρνητικό άνεμο? (Αυτήν την ερώτηση μου την είχαν κάνει όταν έκανα αεροδυναμική στην Ελλάδα)
σε yaris Tsport που χτυπάει κόφτη 5η στην ευθεία με 210 αν βάλουμε την αεροτομή της ΤΤΕ η οποία είναι μελετήμένη στην αεροσύραγγα της Τοyota στην Γερμανία, βοηθάμε το αυτοκίνητο να πιάσει πιο εύκολα την τελική του ή όχι?Την αεροτομή μπορείς να την δεις εδώ- http://www.tte.de
Αν περάσεις από Νοττινχαμ έλα να πιούμε καφεδάκι
Tis apanthseis tis jereis esy? 'H apla rotas ton 037 gia na ma8eis?
Pisteyo oti einai ligaki api8ano na sou apanthsei opoiosdhpote ti douleia kanei mia aerotomh meletontas mia photo! -
Θα συμφωνησω με το Gorgh. Δεν μπορω να πω με ακριβεια το μεγεθος της βελτιωσης, αλλα μπορω να εκφερω μια γνωμη σε ποιοτικο επιπεδο και οχι ποσοτικο.
Δηλαδη δεν μπορω να πω με ακριβεια το ποσο βοηθαει, αλλά εαν βοηθαει.
Πιστευω, απο αυτα που εχω δει μεχρι στιγμης, οτι το συγκεκριμενο 'φτερακι', μειωνει την οπισθελκουσα, και την πισω αντωση ταυτοχρονα.
Υπολογιζω η βελτιωση να ειναι γυρω στο 0.005 ως προς την οπισθελκουσα και ισως 0.05 ως προς την καθετη δυναμη. Στην περιπτωση αυτη εχουμε αντωση θετικη ως συνολο. Σηκωνεται το αυτοκινητο.
Οσο για το χαμηλωμα, ναι θα εχουμε μια μικρη μειωση της αντιστασης. Για μεγαλυτερη, αφαιρεσε τους καθρεφτες. 'Απαισια' πραγματα.
Τωρα με το pitot tube, μετραμε την ολικη και στατικη πιεση του αερα καθως τρεχουμε. Εαν αφαιρεσουμε απο την ολικη την στατικη, εχουμε την δυναμικη πιεση, η οποια ισουτε με 1/2ρV2, οποτε βρισκουμε το V που ειναι και η ταχυτητα μας.
Θελει προσοχη ομως που τοποθετουμε το σωληνα και τυχον ουριοι οι μετωπικοι ανεμοι, θα επηρεασουν την μετρηση.
Οσο για τον καφε, ευχαριστω προκαταβολικως
Εαν περασω απο Νοτινχαμ, κερνας λοιπον!
Κοντερίσια και πραγματική τελική