-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Σωστά.Θα πρέπει όμως, να το κάθε σήμα να δικαιολογεί, μέσω των αξιών της εταιρείας, το επιπλέον ποσό, που σου ζητά να εκταμιεύσεις.
Άραγε, ποιές είναι οι αξίες της Mercedes για τις οποίες αξίζει να πληρώσει κανείς επιπλέον λεφτά;
Διαφωνώ με αυτό που λες. Κάθε εταιρία με την πάροδο των χρόνων έχει κάνει το σήμα της αναγνωρίσιμο για τους χ,ψ λόγους. Πλέον, πουλάει το σήμα ξεχωριστά. Τρανό παράδειγμα το Golf IV και το TT. Ήταν το ίδιο αυτοκίνητο, το ένα ήταν φθηνό και το άλλο ακριβό. Πουθενά δεν δικαιολόγειται το γεγονός ότι το ΤΤ έπρεπε να είναι τόσο πιο ακριβό από το Golf. Άρα καταλήγω στο συμπέρασμα ότι απλά πουλάνε περισσότερο οι τέσσερις κύκλοι από τον ένα.
Νομίζω ότι είναι το ίδιο που γίνεται και με τα ρούχα. Το Harmani είναι made in Taiwan και κάνει 10 -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Σωστά.
Θα πρέπει όμως, να το κάθε σήμα να δικαιολογεί, μέσω των αξιών της εταιρείας, το επιπλέον ποσό, που σου ζητά να εκταμιεύσεις.
Άραγε, ποιές είναι οι αξίες της Mercedes για τις οποίες αξίζει να πληρώσει κανείς επιπλέον λεφτά;
Διαφωνώ με αυτό που λες. Κάθε εταιρία με την πάροδο των χρόνων έχει κάνει το σήμα της αναγνωρίσιμο για τους χ,ψ λόγους. Πλέον, πουλάει το σήμα ξεχωριστά. Τρανό παράδειγμα το Golf IV και το TT. Ήταν το ίδιο αυτοκίνητο, το ένα ήταν φθηνό και το άλλο ακριβό. Πουθενά δεν δικαιολόγειται το γεγονός ότι το ΤΤ έπρεπε να είναι τόσο πιο ακριβό από το Golf. Άρα καταλήγω στο συμπέρασμα ότι απλά πουλάνε περισσότερο οι τέσσερις κύκλοι από τον ένα.
Νομίζω ότι είναι το ίδιο που γίνεται και με τα ρούχα. Το Harmani είναι made in Taiwan και κάνει 10 -
Nαι αλλά είναι ΠΟΛΥ όμορφο το άτιμο (στο ΤΤ αναφέρομαι)
Και έχει από τα όμορφα εσωτερικά (δέρμα και αλουμίνιο... αυθεντικό αλουμίνιο όχι απομιμήσεις όπως κάποιοι κάποιοι)Αυτό που πληρώνεις στο Audi και σε όλα αυτά τα αυτοκίνητα, είναι η αίσθηση απτής ποιότητας, τα υλικά που ακουμπάς είναι καλύτερα από του Golf και ας είναι το ίδιο πλαίσιο από κάτω. Γενικά η διαφορά στην αίσθηση είναι σημαντική.
-
Yπάρχουν αυτοκίνητα που χτίζουν εταιρική εικόνα (πχ Audi Quattro) και άλλα που ρευστοποιούν την εικόνα αυτή για το κέρδος (πχ Α3).
Οσο πιο πολλά είναι τα δευτερα απο τα πρώτα τόσο πιο γρήγορα ευτελίζεται η εικόνα μιας εταίρίας.
Το λογότυπο και το όνομα δεν είναι τίποτα άλλο απο ενα είδος εγγύησης, ξέρεις πως εκφράζει κάποια πράγματα και πληρώνεις την σιγουριά πως τα πράγματα αυτά θα υπάρχουν στο προιόν.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Τι παραπάνω θα σου δώσει π.χ. μία Α-Class από ένα Punto;
Στο συγκεκριμένο έπεσες διάνα, καθώς έχουμε και τα δύο στην οικογένεια. Καμία μα καμία απολύτως σύγκριση. Το αν η διαφορά των 10000 ευρώ που απαιτείται για την απόκτηση της merc, στοιχειοθετείται από την ποιοτική διαφορά των αυτοκινήτων, είναι άλλο θέμα, τεράστιο, χιλιοειπωμένο.
-
Μήπως η αντιπάθεια που έχουν κάποιοι προς την Merc (κι εγώ μαζί τους !!!) εμπεριέχει κάποια δόση ζήλιας , φθόνου, κόμπλεξ ίσως γιατί δεν μπορούν οι ίδιοι να πάρουν μία? Λέω εγώ τώρα !!!
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Μήπως η αντιπάθεια που έχουν κάποιοι προς την Merc (κι εγώ μαζί τους !!!) εμπεριέχει κάποια δόση ζήλιας , φθόνου, κόμπλεξ ίσως γιατί δεν μπορούν οι ίδιοι να πάρουν μία? Λέω εγώ τώρα !!!den to nomizw! enas 'swstos' odhgos apo ta 18 mexri ta 35 leme twra tha hthele ena spor kai kauto amaxi . mia lotus h mia m3. mia gta sthn xeiroterh! an pas na odhghseis mia slk kapws 'therma' tha thn fas thn sfaliara! auta apeuthhnonte se ena allo koino. to koino twn 'paappoudwn' h se autwn pou agorazoun amaxi gia ton geitona. sorry alla na mou leipei to busino.!
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Μήπως η αντιπάθεια που έχουν κάποιοι προς την Merc (κι εγώ μαζί τους !!!) εμπεριέχει κάποια δόση ζήλιας , φθόνου, κόμπλεξ ίσως γιατί δεν μπορούν οι ίδιοι να πάρουν μία? Λέω εγώ τώρα !!!Ο γαμπρός μου είχε μια 156 1.8 και πρόσφατα απέκτησε μια CLK. Όταν ρώτησα την αδερφή μου (43 χρονών, καμμιά σχέση με τα αυτοκίνητα, πόσο μάλλον με τα ιταλικά) 'τι λέει η Μερτσέντες' η απάντησή της ήταν 'να μωρέ, ωραίο αυτοκίνητο, χλιδάτο, μούρη, άλογα, δε λέω αλλά σαν την Άλφα δεν είναι'. Κι ας έχει η 156 60 άλογα λιγότερα από τη CLK.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μήπως η αντιπάθεια που έχουν κάποιοι προς την Merc (κι εγώ μαζί τους !!!) εμπεριέχει κάποια δόση ζήλιας , φθόνου, κόμπλεξ ίσως γιατί δεν μπορούν οι ίδιοι να πάρουν μία? Λέω εγώ τώρα !!!
Ο γαμπρός μου είχε μια 156 1.8 και πρόσφατα απέκτησε μια CLK. Όταν ρώτησα την αδερφή μου (43 χρονών, καμμιά σχέση με τα αυτοκίνητα, πόσο μάλλον με τα ιταλικά) 'τι λέει η Μερτσέντες' η απάντησή της ήταν 'να μωρέ, ωραίο αυτοκίνητο, χλιδάτο, μούρη, άλογα, δε λέω αλλά σαν την Άλφα δεν είναι'. Κι ας έχει η 156 60 άλογα λιγότερα από τη CLK.
akribws h idia periptwsh me ton theio hlikia 45! 'kalh mwre... alla den stribei...'
-
Κύριοι, να καταθέσω τη γνώμη μου ως κάτοχος μίας 2λιτρης 155 (12/92) και μίας CLK200K (11/04). Την Alfa δεν θα την άλλαζα με τίποτα. Έχει μία αίσθηση και ήχο εκπληκτικό και όσον αφορά την οδική συμπεριφορά της οι κάτοχοι γνωρίζουν. Όταν σκεφτόμουν τι αυτοκίνητο να πάρω στα 50.000 ευρώ, καλώς ή κακώς, κατέληξα στην CLK. Μετά από 8 μήνες χρήσης και των 2 αυτοκινήτων, κατέληξα στα εξής: α) η χαρά και η οδηγική απόλαυση που παίρνεις από AR δεν υπάρχει σε άλλο αυτοκίνητο με τα ίδια ή και παραπάνω χρήματα (όταν την οδηγώ χαμογελάω σαν παιδάκι). Τώρα που θα πάω στο 30ο μου Acropolis θα οδηγήσω την 155 χωρίς αύριο (με ανοιχτά παράθυρα για να ακούω μηχανή & εξάτμιση) και θα το απολαύσω. β) Από την άλλη το ίδιο ισχύει και για την ποιότητα κατασκευής, την πολυτέλεια και την σημασία στην λεπτομέρεια της MB (έχει μέχρι και γάντια στο χώρο της ρεζέρβας για να μην λερώνεσαι!!). Εάν έπρεπε να πάω ταξίδι για μεγάλη απόσταση (πχ 500 χλμ) θα πήγαινα με τη CLK κι όταν θα έφτανα θα κατέβαινα ατσαλάκωτος. Τέλος, εάν πουλήσω την CLK δεν θα χάσω τα χρήματά μου (πιστεύω ότι όταν δίνεις κάποιο χ ποσό για αυτοκίνητο σκέπτεσαι και τι θα πάρεις πίσω). Μπορεί όλα αυτά να φαίνονται σκόρπιες σκέψεις αλλά σκεφτείτε ότι οι 'μύθοι' (γενικώς & για τα αυτοκίνητα ειδικώς) δεν δημιουργούνται τυχαία. Στη δική μου περίπτωση είδα ότι η Alfa Romeo έχει τρομερή οδική συμπεριφορά και feedback (= οδηγική απόλαυση) ενώ η MB προσφέρει πολυτέλεια, ποιότητα κατασκευής και ολίγον 'απομόνωση' (σαν να οδηγείς την αγαπημένη σου πολυθρόνα - δεν οδηγείς, μετακινείσαι). Το κάθε ένα αυτοκίνητο λοιπόν προσφέρει διάφορα πράγματα που καλύπτουν κάποιες ανάγκες σου και εσύ, ο τελικός χρήστης, ανάλογα αποφασίζεις και, βεβαίως, συμβιβάζεσαι. Αλλά τελικά έτσι δεν είναι και η ζωή?
-
Ο χρήστης Don Angelo έγραψε:
Κύριοι, να καταθέσω τη γνώμη μου ως κάτοχος μίας 2λιτρης 155 (12/92) και μίας CLK200K (11/04). Την Alfa δεν θα την άλλαζα με τίποτα. Έχει μία αίσθηση και ήχο εκπληκτικό και όσον αφορά την οδική συμπεριφορά της οι κάτοχοι γνωρίζουν. Όταν σκεφτόμουν τι αυτοκίνητο να πάρω στα 50.000 ευρώ, καλώς ή κακώς, κατέληξα στην CLK. Μετά από 8 μήνες χρήσης και των 2 αυτοκινήτων, κατέληξα στα εξής: α) η χαρά και η οδηγική απόλαυση που παίρνεις από AR δεν υπάρχει σε άλλο αυτοκίνητο με τα ίδια ή και παραπάνω χρήματα (όταν την οδηγώ χαμογελάω σαν παιδάκι). Τώρα που θα πάω στο 30ο μου Acropolis θα οδηγήσω την 155 χωρίς αύριο (με ανοιχτά παράθυρα για να ακούω μηχανή & εξάτμιση) και θα το απολαύσω. β) Από την άλλη το ίδιο ισχύει και για την ποιότητα κατασκευής, την πολυτέλεια και την σημασία στην λεπτομέρεια της MB (έχει μέχρι και γάντια στο χώρο της ρεζέρβας για να μην λερώνεσαι!!). Εάν έπρεπε να πάω ταξίδι για μεγάλη απόσταση (πχ 500 χλμ) θα πήγαινα με τη CLK κι όταν θα έφτανα θα κατέβαινα ατσαλάκωτος. Τέλος, εάν πουλήσω την CLK δεν θα χάσω τα χρήματά μου (πιστεύω ότι όταν δίνεις κάποιο χ ποσό για αυτοκίνητο σκέπτεσαι και τι θα πάρεις πίσω). Μπορεί όλα αυτά να φαίνονται σκόρπιες σκέψεις αλλά σκεφτείτε ότι οι 'μύθοι' (γενικώς & για τα αυτοκίνητα ειδικώς) δεν δημιουργούνται τυχαία. Στη δική μου περίπτωση είδα ότι η Alfa Romeo έχει τρομερή οδική συμπεριφορά και feedback (= οδηγική απόλαυση) ενώ η MB προσφέρει πολυτέλεια, ποιότητα κατασκευής και ολίγον 'απομόνωση' (σαν να οδηγείς την αγαπημένη σου πολυθρόνα - δεν οδηγείς, μετακινείσαι). Το κάθε ένα αυτοκίνητο λοιπόν προσφέρει διάφορα πράγματα που καλύπτουν κάποιες ανάγκες σου και εσύ, ο τελικός χρήστης, ανάλογα αποφασίζεις και, βεβαίως, συμβιβάζεσαι. Αλλά τελικά έτσι δεν είναι και η ζωή?geia xara! neos alfisti sthn parea!
Έχω ένα όνειρο, που το λένε Mercedes!