-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Φωτια από συναγερμό παίρνουν και μη multiplex αυτοκίνητα, αυτός που τον έβαλε έκαψε το αυτοκίνητο και όχι ο συναγερμός.
Ένα μη multiplex αυτοκίνητο είναι πιο πολύπλοκο από ένα multiplex με το ιδιο επίπεδο εξοπλισμου. Πολύπλοκα και ευαίσθητα είναι τα μυαλά των 'μαστόρων' και όχι τα συστήματα.
Γνωρίζοντας τις αρχές λειτουργίας ενός συστήματος multiplexing δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου. Άλλωστε γι αυτό καθιερώθηκαν στα αυτοκίνητα με τα άπειρα ηλεκτρονικά για λόγους απλότητας, και ευκολίας σε περιπτώσεις βλαβών.
Απλότητα κι ευκολία τα ηλεκτρονικά? Πρόοδος ναι αλλά είναι να μην σου τύχει να μην βρίσκουν τι φταίει λόγω ηλεκτρονικής βλάβης... 'Λυπούμαστε κύριε το διαγνωστικό δεν δείχνει τίποτε'
Ξεφύγαμε από το θέμα όμως -
Μάλλον αυτοί ( κοινώς ηλεκτρολόγοι που αρνούνται να προσαρμοστούν και να ψαχτούν με το αντικείμενο ) δεν ξέρουν να ψάξουν. Έχω και παράδειγμα για αυτό αν θές pm.
Τέλος δεν είπα οτι τα ηλεκτρονικά είναι απλά αλλά οτι το multiplexing απλοποιεί κάποια πράγματα και αυξάνει την αξιοπιστία των ηλεκτρονικών συστημάτων -
ΟΚ δεν θα διαφωνήσω για το multiplexing ειδικά αφού δεν γνωρίζω πολλά επί τούτου, απλά έχω δει αρκετές περιπτώσεις σε αντιπροσωπείες κλπ να σηκώνουν τα χέρια ψηλά για ηλεκτρονικές βλάβες που παρουσιάζονται ακόμη και σε (πανάκριβα) αυτοκίνητα.
Φαντάζομαι ο απλός ηλεκτρολόγος δεν έχει πολλά να ψάξει σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο αν δεν έχει διαγνωστικά κλπ Μακάρι όλα αυτά να βελτιωθούν προς το καλύτερο -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
**Αλλαξε συνεργείο!!!
**Η διάγνωση μιας διαρροής ρεύματος είναι απλή!!!
Βάζουμε ένα αμπερόμετρο σε σειρά με την μπαταρία και μετράμε το ρεύμα που τραβά το αυτοκίνητο με τα πάντα κλειστά κλειδωμένο κλπ .
Ακόμα και με συναγερμό δεν περνά τα 50 mA, άντε να φτάσει 100 mA. Αν ειναι παραπάνω με το αμπερόμετρο συνδεδεμένο βγάζουμε ασφάλειες μέχρι να δουμε πότε θα πέσει το ρεύμα , βλέπουμε τι τροφοδοτει η ύποπτη ασφάλεια και βρίσκουμε την πηγή του προβλήματος.Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν ότι αν ακολουθήσουν την απλή διαδικασία θα βρουν το πρόβλημα.
Συμφωνώ μαζί σου ότι τα ηλεκτρολογικά των νέων αυτοκινήτων είναι απλούστερα, δυστυχώς όμως δεν τα ξέρουν οι ηλεκτρολόγοι/μηχανικοί και αρκούνται σε ότι διάγνωση κάνει μόνο του το σύστημα, η οποία διάγνωση τις περισσότερες φορές δεν δείχνει το πραγματικό πρόβλημα. Για παράδειγμα εάν ξαφνικά το αυτοκίνητο διαγνώσει βλάβη σε 2-3 μέρη, είναι σχεδόν σίγουρο ότι η βλάβη είναι κάπου αλλού (που δεν την αναφέρει).
Χρειάζεται το βιβλίο επισκευής του αυτοκινήτου και η κατά γράμμα εφαρμογή της ΑΠΛΗΣ διαδικασίας.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Συμφωνώ μαζί σου ότι τα ηλεκτρολογικά των νέων αυτοκινήτων είναι απλούστερα, δυστυχώς όμως δεν τα ξέρουν οι ηλεκτρολόγοι/μηχανικοί και αρκούνται σε ότι διάγνωση κάνει μόνο του το σύστημα, η οποία διάγνωση τις περισσότερες φορές δεν δείχνει το πραγματικό πρόβλημα. Για παράδειγμα εάν ξαφνικά το αυτοκίνητο διαγνώσει βλάβη σε 2-3 μέρη, είναι σχεδόν σίγουρο ότι η βλάβη είναι κάπου αλλού (που δεν την αναφέρει).
Χρειάζεται το βιβλίο επισκευής του αυτοκινήτου και η κατά γράμμα εφαρμογή της ΑΠΛΗΣ διαδικασίας.
Τα διαγνωστικά δεν σου δείχνουν την βλάβη σε κατευθύνουν.
Το πλεον βασικό για να βρεις μια βλάβη είναι να γνωρίζεις πως λειτουργεί το κάθε σύστημα τέλεια. Δηλαδή ο καλός τεχνικός πρέπει να διαβάζει και να ενημερώνεται συνέχεια, πράγμα που δεν συμβαδίζει με την φιλοσοφία 'αφού δεν παιρνεις τα γράμματα γίνε μηχανικός'. -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Συμφωνώ μαζί σου ότι τα ηλεκτρολογικά των νέων αυτοκινήτων είναι απλούστερα, δυστυχώς όμως δεν τα ξέρουν οι ηλεκτρολόγοι/μηχανικοί και αρκούνται σε ότι διάγνωση κάνει μόνο του το σύστημα, η οποία διάγνωση τις περισσότερες φορές δεν δείχνει το πραγματικό πρόβλημα. Για παράδειγμα εάν ξαφνικά το αυτοκίνητο διαγνώσει βλάβη σε 2-3 μέρη, είναι σχεδόν σίγουρο ότι η βλάβη είναι κάπου αλλού (που δεν την αναφέρει).
Χρειάζεται το βιβλίο επισκευής του αυτοκινήτου και η κατά γράμμα εφαρμογή της ΑΠΛΗΣ διαδικασίας.
Τα διαγνωστικά δεν σου δείχνουν την βλάβη σε κατευθύνουν.
Το πλεον βασικό για να βρεις μια βλάβη είναι να γνωρίζεις πως λειτουργεί το κάθε σύστημα τέλεια. Δηλαδή ο καλός τεχνικός πρέπει να διαβάζει και να ενημερώνεται συνέχεια, πράγμα που δεν συμβαδίζει με την φιλοσοφία 'αφού δεν παιρνεις τα γράμματα γίνε μηχανικός'.Πολύ ωραία η σκέψη της συνεχούς ενημέρωσης για τα συστήματα ενός αυτοκινήτου ακόμα και από μη μηχανικούς. Το θέμα είναι ΠΟΥ μπορούμε να βρούμε αυτό το βιβλίο επισκευής του αυτοκινήτου εμείς;
Κοινώς θα ήθελα ένα service and repair manual για το fiat punto μου....... -
Για service and repair manual για Νίβα και για Τζίμνι μπορώ να σε βοηθήσω
Ξεφύγαμε από το θέμα
-
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
Πολύ ωραία η σκέψη της συνεχούς ενημέρωσης για τα συστήματα ενός αυτοκινήτου ακόμα και από μη μηχανικούς. Το θέμα είναι ΠΟΥ μπορούμε να βρούμε αυτό το βιβλίο επισκευής του αυτοκινήτου εμείς;
Κοινώς θα ήθελα ένα service and repair manual για το fiat punto μου.......Εχει ο Παπασωτηρίου και το no limits.
-
Και εγώ τα Haynes χρησιμοποιώ αλλά μόνο επειδή είναι φθηνά. Έχουν σοβαρά λάθη και δεν κάνουν για επαγγελματίες (ή όσους θέλουν να κάνουν καλή δουλειά). Τα εργοστασιακά βιβλία είναι ΠΟΛΥ καλύτερα.
-
Τα εργοστασιακά τα βρίσκεις ευκολότερα από την αντιπροσωπία (δε νομίζω πως τους συμφέρει να στα δώσουν, αλλά γνωστός μου που ασχολείται πολύ με τα αυτοκίνητά του μου είπε πως είναι υποχρεωμένοι να το δώσουν σ' όποιον το ζητήσει - και αν δεν πείθονται μία αναφορά στη μαμά εταιρεία θα τους πείσει, όπως έκανε εκείνος στη mazda), στο εμπόριο ή 'μαύρα';
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Τα εργοστασιακά τα βρίσκεις ευκολότερα από την αντιπροσωπία (δε νομίζω πως τους συμφέρει να στα δώσουν, αλλά γνωστός μου που ασχολείται πολύ με τα αυτοκίνητά του μου είπε πως είναι υποχρεωμένοι να το δώσουν σ' όποιον το ζητήσει - και αν δεν πείθονται μία αναφορά στη μαμά εταιρεία θα τους πείσει, όπως έκανε εκείνος στη mazda), στο εμπόριο ή 'μαύρα';Πλέον με το block exemption δεν μπορει να αρνηθει η αντιπροσωπεία να διαθέσει τεχνική βιβλιογραφιά αλλά και τεχνικό εξοπλισμό. Βέβαια το αντίτιμο που ζητάνε είανι εξωφρενικό για να αποθαρύνονται όσοι θέλουν κάτι από τα παραπάνω. Πλέον ακόμα καιτα εξουσιοδοτημένα πληρώνουν για αυτά.
-
Το εργοστασιακό βιβλίο επισκευής του civic μου είναι του εκδοτικού οίκου Helm και κυκλοφορεί στο εμπόριο.
-
Στο Octavia που πήρα πρόσφατα, προτίμησα να δώσω 350Ε για εργοστασιακό συναγερμό, παρά να βάλω αυτόν που μου έδιναν εδώ τσάμπα. Διαβάζοντας τα παραπάνω, τώρα είμαι πλέον σίγουρος οτι έκανα το σωστό!
Προς τον φίλο που έχει το πρόβλημα, αν δεν λυθεί, ρώτα τους αν βλέπουν κάποιο μήνυμα στο διαγνωστικό, και πιό είναι αυτό. (Αν έχεις κέφι μπορείς να βλέπεις και μόνος σου τα διαγνωστικά με ένα καλώδιο από εδώ http://www.ross-tech.com και ένα pc).
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Στο Octavia που πήρα πρόσφατα, προτίμησα να δώσω 350Ε για εργοστασιακό συναγερμό, παρά να βάλω αυτόν που μου έδιναν εδώ τσάμπα. Διαβάζοντας τα παραπάνω, τώρα είμαι πλέον σίγουρος οτι έκανα το σωστό!Προς τον φίλο που έχει το πρόβλημα, αν δεν λυθεί, ρώτα τους αν βλέπουν κάποιο μήνυμα στο διαγνωστικό, και πιό είναι αυτό. (Αν έχεις κέφι μπορείς να βλέπεις και μόνος σου τα διαγνωστικά με ένα καλώδιο από εδώ http://www.ross-tech.com και ένα pc).
Ο συναγερμος ειναι ο εργοστασιακος.Τουλαχιστον ετσι μου ειπαν.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Στο Octavia που πήρα πρόσφατα, προτίμησα να δώσω 350Ε για εργοστασιακό συναγερμό, παρά να βάλω αυτόν που μου έδιναν εδώ τσάμπα. Διαβάζοντας τα παραπάνω, τώρα είμαι πλέον σίγουρος οτι έκανα το σωστό!Προς τον φίλο που έχει το πρόβλημα, αν δεν λυθεί, ρώτα τους αν βλέπουν κάποιο μήνυμα στο διαγνωστικό, και πιό είναι αυτό. (Αν έχεις κέφι μπορείς να βλέπεις και μόνος σου τα διαγνωστικά με ένα καλώδιο από εδώ http://www.ross-tech.com και ένα pc).
Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά αλλα νομίζω ότι η skoda βάζει metasystems(Με αυτή συνεργάζεται) Και εσύ τέτοιο συναγερμό έχεις η κάτι άλλο?
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Στο Octavia που πήρα πρόσφατα, προτίμησα να δώσω 350Ε για εργοστασιακό συναγερμό, παρά να βάλω αυτόν που μου έδιναν εδώ τσάμπα. Διαβάζοντας τα παραπάνω, τώρα είμαι πλέον σίγουρος οτι έκανα το σωστό!
Προς τον φίλο που έχει το πρόβλημα, αν δεν λυθεί, ρώτα τους αν βλέπουν κάποιο μήνυμα στο διαγνωστικό, και πιό είναι αυτό. (Αν έχεις κέφι μπορείς να βλέπεις και μόνος σου τα διαγνωστικά με ένα καλώδιο από εδώ http://www.ross-tech.com και ένα pc).
Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά αλλα νομίζω ότι η skoda βάζει metasystems(Με αυτή συνεργάζεται) Και εσύ τέτοιο συναγερμό έχεις η κάτι άλλο?
Εγώ έχω έναν metasystems σε Fabia και έιμαι πολύ ευχαριστημένος. Συνεργάζεται άριστα και με το Can-Bus και με τον τηλεχειρισμό του αυτοκινήτου.
Στην αντιπροσωπία μου έδιναν ή δώρο ραδιό-cd ή συναγερμό. Μιας και έβαλα το εργοστασιακό ραδιο-cd (για μείωση πιθανότητας κλοπής, αν και το αυτοκίνητο στο σπίτι μπαίνει σε γκαράζ, αλλά στην πολυτεχνειούπολη έχουν ακουστεί πολλά όχι μόνο για μερικές, αλλά και για ολικές κλοπές), μου έβαλαν δωρεάν το συναγερμό. Παλαιότερα (πριν τα Νοε' 2003) έβαζαν μια άλλη μάρκα, που δεν τη θυμάμαι τώρα. -
Και το Corsa του αδερφού μου metasystems έχει (από την Όπελ). Έχω την εντύπωση ότι οι αντιπροσωπείες αγοράζουν μεγάλες ποσότητες συναγερμών για να πετύχουν χαμηλότερη τιμή τους οποίους δίνουν μετά σαν 'εργοστασιακούς'.
-
Κυκλοφορούν μερικοί καλοί συναγερμοί στο εμπόριο αλλά το σημαντικότερο είναι η εγκατάσταση. ΟΛΑ τα προβλήματα που έχω ακούσει για συναγερμούς είναι:
- κακή εγκατάσταση.
- κακή εγκατάσταση.
- κακή εγκατάσταση.
-
'εργοστασιακοί' είναι αυτοί που μπαίνουν στη γραμμή παραγωγής. Οι υπόλοιποι είναι after market. Φυσικά υπάρχει πιθανότητα να τοποθετηθεί ο 'εργοστασιακός' (της ίδιας εταιρείας δηλαδή που θα έβαζε και το εργοστάσιο στη γραμμή παραγωγής) εκ των υστέρων
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
'εργοστασιακοί' είναι αυτοί που μπαίνουν στη γραμμή παραγωγής. Οι υπόλοιποι είναι after market. Φυσικά υπάρχει πιθανότητα να τοποθετηθεί ο 'εργοστασιακός' (της ίδιας εταιρείας δηλαδή που θα έβαζε και το εργοστάσιο στη γραμμή παραγωγής) εκ των υστέρωνΔίκιο έχεις, αλλά εξήγα το στον αθάνατο έλληνα ντήλερ που θέλει να σπρώξει το ετοιμοπαράδοτο από την αποθήκη...
Golf V ....kathe 3 meres fortizo mpataria