Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf V ....kathe 3 meres fortizo mpataria
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Golf V ....kathe 3 meres fortizo mpataria
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    65
    978
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cliff last edited by

      Ο χρήστης mirage έγραψε:

      Φωτια από συναγερμό παίρνουν και μη multiplex αυτοκίνητα, αυτός που τον έβαλε έκαψε το αυτοκίνητο και όχι ο συναγερμός.

      Ένα μη multiplex αυτοκίνητο είναι πιο πολύπλοκο από ένα multiplex με το ιδιο επίπεδο εξοπλισμου. Πολύπλοκα και ευαίσθητα είναι τα μυαλά των 'μαστόρων' και όχι τα συστήματα.

      Γνωρίζοντας τις αρχές λειτουργίας ενός συστήματος multiplexing δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου. Άλλωστε γι αυτό καθιερώθηκαν στα αυτοκίνητα με τα άπειρα ηλεκτρονικά για λόγους απλότητας, και ευκολίας σε περιπτώσεις βλαβών.

      Απλότητα κι ευκολία τα ηλεκτρονικά? Πρόοδος ναι αλλά είναι να μην σου τύχει να μην βρίσκουν τι φταίει λόγω ηλεκτρονικής βλάβης... 'Λυπούμαστε κύριε το διαγνωστικό δεν δείχνει τίποτε'
      Ξεφύγαμε από το θέμα όμως

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Μάλλον αυτοί ( κοινώς ηλεκτρολόγοι που αρνούνται να προσαρμοστούν και να ψαχτούν με το αντικείμενο ) δεν ξέρουν να ψάξουν. Έχω και παράδειγμα για αυτό αν θές pm.
        Τέλος δεν είπα οτι τα ηλεκτρονικά είναι απλά αλλά οτι το multiplexing απλοποιεί κάποια πράγματα και αυξάνει την αξιοπιστία των ηλεκτρονικών συστημάτων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cliff last edited by

          ΟΚ δεν θα διαφωνήσω για το multiplexing ειδικά αφού δεν γνωρίζω πολλά επί τούτου, απλά έχω δει αρκετές περιπτώσεις σε αντιπροσωπείες κλπ να σηκώνουν τα χέρια ψηλά για ηλεκτρονικές βλάβες που παρουσιάζονται ακόμη και σε (πανάκριβα) αυτοκίνητα.
          Φαντάζομαι ο απλός ηλεκτρολόγος δεν έχει πολλά να ψάξει σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο αν δεν έχει διαγνωστικά κλπ Μακάρι όλα αυτά να βελτιωθούν προς το καλύτερο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης chrmes έγραψε:
            **Αλλαξε συνεργείο!!!
            **Η διάγνωση μιας διαρροής ρεύματος είναι απλή!!!
            Βάζουμε ένα αμπερόμετρο σε σειρά με την μπαταρία και μετράμε το ρεύμα που τραβά το αυτοκίνητο με τα πάντα κλειστά κλειδωμένο κλπ .
            Ακόμα και με συναγερμό δεν περνά τα 50 mA, άντε να φτάσει 100 mA. Αν ειναι παραπάνω με το αμπερόμετρο συνδεδεμένο βγάζουμε ασφάλειες μέχρι να δουμε πότε θα πέσει το ρεύμα , βλέπουμε τι τροφοδοτει η ύποπτη ασφάλεια και βρίσκουμε την πηγή του προβλήματος.

            Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν ότι αν ακολουθήσουν την απλή διαδικασία θα βρουν το πρόβλημα.

            Συμφωνώ μαζί σου ότι τα ηλεκτρολογικά των νέων αυτοκινήτων είναι απλούστερα, δυστυχώς όμως δεν τα ξέρουν οι ηλεκτρολόγοι/μηχανικοί και αρκούνται σε ότι διάγνωση κάνει μόνο του το σύστημα, η οποία διάγνωση τις περισσότερες φορές δεν δείχνει το πραγματικό πρόβλημα. Για παράδειγμα εάν ξαφνικά το αυτοκίνητο διαγνώσει βλάβη σε 2-3 μέρη, είναι σχεδόν σίγουρο ότι η βλάβη είναι κάπου αλλού (που δεν την αναφέρει).

            Χρειάζεται το βιβλίο επισκευής του αυτοκινήτου και η κατά γράμμα εφαρμογή της ΑΠΛΗΣ διαδικασίας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              obelix last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:

              Συμφωνώ μαζί σου ότι τα ηλεκτρολογικά των νέων αυτοκινήτων είναι απλούστερα, δυστυχώς όμως δεν τα ξέρουν οι ηλεκτρολόγοι/μηχανικοί και αρκούνται σε ότι διάγνωση κάνει μόνο του το σύστημα, η οποία διάγνωση τις περισσότερες φορές δεν δείχνει το πραγματικό πρόβλημα. Για παράδειγμα εάν ξαφνικά το αυτοκίνητο διαγνώσει βλάβη σε 2-3 μέρη, είναι σχεδόν σίγουρο ότι η βλάβη είναι κάπου αλλού (που δεν την αναφέρει).

              Χρειάζεται το βιβλίο επισκευής του αυτοκινήτου και η κατά γράμμα εφαρμογή της ΑΠΛΗΣ διαδικασίας.

              Τα διαγνωστικά δεν σου δείχνουν την βλάβη σε κατευθύνουν.
              Το πλεον βασικό για να βρεις μια βλάβη είναι να γνωρίζεις πως λειτουργεί το κάθε σύστημα τέλεια. Δηλαδή ο καλός τεχνικός πρέπει να διαβάζει και να ενημερώνεται συνέχεια, πράγμα που δεν συμβαδίζει με την φιλοσοφία 'αφού δεν παιρνεις τα γράμματα γίνε μηχανικός'.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                Συμφωνώ μαζί σου ότι τα ηλεκτρολογικά των νέων αυτοκινήτων είναι απλούστερα, δυστυχώς όμως δεν τα ξέρουν οι ηλεκτρολόγοι/μηχανικοί και αρκούνται σε ότι διάγνωση κάνει μόνο του το σύστημα, η οποία διάγνωση τις περισσότερες φορές δεν δείχνει το πραγματικό πρόβλημα. Για παράδειγμα εάν ξαφνικά το αυτοκίνητο διαγνώσει βλάβη σε 2-3 μέρη, είναι σχεδόν σίγουρο ότι η βλάβη είναι κάπου αλλού (που δεν την αναφέρει).

                Χρειάζεται το βιβλίο επισκευής του αυτοκινήτου και η κατά γράμμα εφαρμογή της ΑΠΛΗΣ διαδικασίας.

                Τα διαγνωστικά δεν σου δείχνουν την βλάβη σε κατευθύνουν.
                Το πλεον βασικό για να βρεις μια βλάβη είναι να γνωρίζεις πως λειτουργεί το κάθε σύστημα τέλεια. Δηλαδή ο καλός τεχνικός πρέπει να διαβάζει και να ενημερώνεται συνέχεια, πράγμα που δεν συμβαδίζει με την φιλοσοφία 'αφού δεν παιρνεις τα γράμματα γίνε μηχανικός'.

                Πολύ ωραία η σκέψη της συνεχούς ενημέρωσης για τα συστήματα ενός αυτοκινήτου ακόμα και από μη μηχανικούς. Το θέμα είναι ΠΟΥ μπορούμε να βρούμε αυτό το βιβλίο επισκευής του αυτοκινήτου εμείς;
                Κοινώς θα ήθελα ένα service and repair manual για το fiat punto μου.......

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cliff last edited by

                  Για service and repair manual για Νίβα και για Τζίμνι μπορώ να σε βοηθήσω

                  Ξεφύγαμε από το θέμα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    obelix last edited by

                    Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:

                    Πολύ ωραία η σκέψη της συνεχούς ενημέρωσης για τα συστήματα ενός αυτοκινήτου ακόμα και από μη μηχανικούς. Το θέμα είναι ΠΟΥ μπορούμε να βρούμε αυτό το βιβλίο επισκευής του αυτοκινήτου εμείς;
                    Κοινώς θα ήθελα ένα service and repair manual για το fiat punto μου.......

                    http://www.haynes.co.uk

                    Εχει ο Παπασωτηρίου και το no limits.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Και εγώ τα Haynes χρησιμοποιώ αλλά μόνο επειδή είναι φθηνά. Έχουν σοβαρά λάθη και δεν κάνουν για επαγγελματίες (ή όσους θέλουν να κάνουν καλή δουλειά). Τα εργοστασιακά βιβλία είναι ΠΟΛΥ καλύτερα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        michaliss last edited by

                        Τα εργοστασιακά τα βρίσκεις ευκολότερα από την αντιπροσωπία (δε νομίζω πως τους συμφέρει να στα δώσουν, αλλά γνωστός μου που ασχολείται πολύ με τα αυτοκίνητά του μου είπε πως είναι υποχρεωμένοι να το δώσουν σ' όποιον το ζητήσει - και αν δεν πείθονται μία αναφορά στη μαμά εταιρεία θα τους πείσει, όπως έκανε εκείνος στη mazda), στο εμπόριο ή 'μαύρα';

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          obelix last edited by

                          Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
                          Τα εργοστασιακά τα βρίσκεις ευκολότερα από την αντιπροσωπία (δε νομίζω πως τους συμφέρει να στα δώσουν, αλλά γνωστός μου που ασχολείται πολύ με τα αυτοκίνητά του μου είπε πως είναι υποχρεωμένοι να το δώσουν σ' όποιον το ζητήσει - και αν δεν πείθονται μία αναφορά στη μαμά εταιρεία θα τους πείσει, όπως έκανε εκείνος στη mazda), στο εμπόριο ή 'μαύρα';

                          Πλέον με το block exemption δεν μπορει να αρνηθει η αντιπροσωπεία να διαθέσει τεχνική βιβλιογραφιά αλλά και τεχνικό εξοπλισμό. Βέβαια το αντίτιμο που ζητάνε είανι εξωφρενικό για να αποθαρύνονται όσοι θέλουν κάτι από τα παραπάνω. Πλέον ακόμα καιτα εξουσιοδοτημένα πληρώνουν για αυτά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Το εργοστασιακό βιβλίο επισκευής του civic μου είναι του εκδοτικού οίκου Helm και κυκλοφορεί στο εμπόριο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgex last edited by

                              Στο Octavia που πήρα πρόσφατα, προτίμησα να δώσω 350Ε για εργοστασιακό συναγερμό, παρά να βάλω αυτόν που μου έδιναν εδώ τσάμπα. Διαβάζοντας τα παραπάνω, τώρα είμαι πλέον σίγουρος οτι έκανα το σωστό!

                              Προς τον φίλο που έχει το πρόβλημα, αν δεν λυθεί, ρώτα τους αν βλέπουν κάποιο μήνυμα στο διαγνωστικό, και πιό είναι αυτό. (Αν έχεις κέφι μπορείς να βλέπεις και μόνος σου τα διαγνωστικά με ένα καλώδιο από εδώ http://www.ross-tech.com και ένα pc).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kasper last edited by

                                Ο χρήστης georgex έγραψε:
                                Στο Octavia που πήρα πρόσφατα, προτίμησα να δώσω 350Ε για εργοστασιακό συναγερμό, παρά να βάλω αυτόν που μου έδιναν εδώ τσάμπα. Διαβάζοντας τα παραπάνω, τώρα είμαι πλέον σίγουρος οτι έκανα το σωστό!

                                Προς τον φίλο που έχει το πρόβλημα, αν δεν λυθεί, ρώτα τους αν βλέπουν κάποιο μήνυμα στο διαγνωστικό, και πιό είναι αυτό. (Αν έχεις κέφι μπορείς να βλέπεις και μόνος σου τα διαγνωστικά με ένα καλώδιο από εδώ http://www.ross-tech.com και ένα pc).

                                Ο συναγερμος ειναι ο εργοστασιακος.Τουλαχιστον ετσι μου ειπαν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  piii last edited by

                                  Ο χρήστης georgex έγραψε:
                                  Στο Octavia που πήρα πρόσφατα, προτίμησα να δώσω 350Ε για εργοστασιακό συναγερμό, παρά να βάλω αυτόν που μου έδιναν εδώ τσάμπα. Διαβάζοντας τα παραπάνω, τώρα είμαι πλέον σίγουρος οτι έκανα το σωστό!

                                  Προς τον φίλο που έχει το πρόβλημα, αν δεν λυθεί, ρώτα τους αν βλέπουν κάποιο μήνυμα στο διαγνωστικό, και πιό είναι αυτό. (Αν έχεις κέφι μπορείς να βλέπεις και μόνος σου τα διαγνωστικά με ένα καλώδιο από εδώ http://www.ross-tech.com και ένα pc).

                                  Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά αλλα νομίζω ότι η skoda βάζει metasystems(Με αυτή συνεργάζεται) Και εσύ τέτοιο συναγερμό έχεις η κάτι άλλο?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    michaliss last edited by

                                    Ο χρήστης piii έγραψε:

                                    Στο Octavia που πήρα πρόσφατα, προτίμησα να δώσω 350Ε για εργοστασιακό συναγερμό, παρά να βάλω αυτόν που μου έδιναν εδώ τσάμπα. Διαβάζοντας τα παραπάνω, τώρα είμαι πλέον σίγουρος οτι έκανα το σωστό!

                                    Προς τον φίλο που έχει το πρόβλημα, αν δεν λυθεί, ρώτα τους αν βλέπουν κάποιο μήνυμα στο διαγνωστικό, και πιό είναι αυτό. (Αν έχεις κέφι μπορείς να βλέπεις και μόνος σου τα διαγνωστικά με ένα καλώδιο από εδώ http://www.ross-tech.com και ένα pc).

                                    Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά αλλα νομίζω ότι η skoda βάζει metasystems(Με αυτή συνεργάζεται) Και εσύ τέτοιο συναγερμό έχεις η κάτι άλλο?

                                    Εγώ έχω έναν metasystems σε Fabia και έιμαι πολύ ευχαριστημένος. Συνεργάζεται άριστα και με το Can-Bus και με τον τηλεχειρισμό του αυτοκινήτου.
                                    Στην αντιπροσωπία μου έδιναν ή δώρο ραδιό-cd ή συναγερμό. Μιας και έβαλα το εργοστασιακό ραδιο-cd (για μείωση πιθανότητας κλοπής, αν και το αυτοκίνητο στο σπίτι μπαίνει σε γκαράζ, αλλά στην πολυτεχνειούπολη έχουν ακουστεί πολλά όχι μόνο για μερικές, αλλά και για ολικές κλοπές), μου έβαλαν δωρεάν το συναγερμό. Παλαιότερα (πριν τα Νοε' 2003) έβαζαν μια άλλη μάρκα, που δεν τη θυμάμαι τώρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cliff last edited by

                                      Και το Corsa του αδερφού μου metasystems έχει (από την Όπελ). Έχω την εντύπωση ότι οι αντιπροσωπείες αγοράζουν μεγάλες ποσότητες συναγερμών για να πετύχουν χαμηλότερη τιμή τους οποίους δίνουν μετά σαν 'εργοστασιακούς'.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Κυκλοφορούν μερικοί καλοί συναγερμοί στο εμπόριο αλλά το σημαντικότερο είναι η εγκατάσταση. ΟΛΑ τα προβλήματα που έχω ακούσει για συναγερμούς είναι:

                                        1. κακή εγκατάσταση.
                                        2. κακή εγκατάσταση.
                                        3. κακή εγκατάσταση.
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          'εργοστασιακοί' είναι αυτοί που μπαίνουν στη γραμμή παραγωγής. Οι υπόλοιποι είναι after market. Φυσικά υπάρχει πιθανότητα να τοποθετηθεί ο 'εργοστασιακός' (της ίδιας εταιρείας δηλαδή που θα έβαζε και το εργοστάσιο στη γραμμή παραγωγής) εκ των υστέρων

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                            'εργοστασιακοί' είναι αυτοί που μπαίνουν στη γραμμή παραγωγής. Οι υπόλοιποι είναι after market. Φυσικά υπάρχει πιθανότητα να τοποθετηθεί ο 'εργοστασιακός' (της ίδιας εταιρείας δηλαδή που θα έβαζε και το εργοστάσιο στη γραμμή παραγωγής) εκ των υστέρων

                                            Δίκιο έχεις, αλλά εξήγα το στον αθάνατο έλληνα ντήλερ που θέλει να σπρώξει το ετοιμοπαράδοτο από την αποθήκη...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr