-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Άστα να πάνε cmarin! Θ'αναλωθείς τσάμπα και βερεσέ... Όπως είδες άνοιξα νέα συζήτηση περί Lotus, όπου μπορούν να δοθούν οι όποιες διευκρινίσεις περί του αυτοκινήτου....
Ok, keep goin'
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Είστε off-topic εδώ και 30+ σελίδες
...και το παιδί που άνοιξε to thread έχει να γράψει από την 9η σελίδα.
Το μόνο που ζητάμε είναι να ανοίξει νέα σελίδα με Elise και να μην γίνεται 'πειρατεία' σε άλλα thread
Για αρχη, ΕΙΜΑΣΤΕ εκτος θεματος, οχι ΕΙΣΤΕ.
Δευτερον, πιστευω οτι ηταν απο τα πιο ενδιαφεροντα θεματα, και εαν υπηρχαν και άλλες γνωμες για άλλα αυτοκινητα της κατηγοριας, θα ηταν ακομα καλυτερο.
Εγω προσωπικα, δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο, οποτε δεν βλεπω την αναγκη να δημιουργηθει ενα καινουριο θεμα. Αν καποιοι αλλοι εχουν την διαθεση, τοτε γιατι οχι.
Ma giati to apoperneis to paidi re Niko.
Mono 60 (off topic) post exei kanei stis teleuetees 30 selides.Loipon den ksnagrafo gia kamia Lisa kai terma.
Allo melos tou forum, pou diabase ta topic, einai stin diadikasia agoras Elise 111s stin Ellada. Malista poulaei ena apo ta amaxia pou ymnite sto Forum.
Exei milisei kai me ton Theo kai me emena.
Opote kapion boithisame na kanei tin epilogi touΔεν άρχησα να μιλάω εγώ για Lotus, και κατά βάση όλα τα post μου στηλιτεύουν συμπεριφορές και όχι αυτοκίνητα (την άποψη μου, που είναι μάλλον θετική για τη Lotus, την έχω πει κάπου προς την 9η σελίδα).
-
Theo,
Σχετικα με την Αλφα, να σου πω την δικη μου γνωμη.
Χωρις να ειναι κακο αυτοκινητο, εχει ενα τεραστιο μειονεκτημα για εμενα. Εχει εμπρος κινηση, και επειδη αυτο δεν ειναι εξ ορισμου κακο, εχει άλλα δυναμικα χαρακτηριστικα, τα οποια δεν θελω σε ενα σπορ καρ.
Οκ, η κινηση εμπρος εχει υψηλοτερη κατευθυντικοτητα, αλλα εχει και μειωμενο ελεγχο του αυτοκινητου. Οχι δεν θα ανοιξω τωρα θεμα εμπρος/πισω, αλλα θα φερω 1-2 παραδειγματα.
Ενα πολιτικο αεροπλανο, με το κεντρο βαρους του, μπροστα απο το κεντρο της αεροδυναμικης συνισταμενης, μοιαζει με ενα μπροστοκινητο αυτοκινητο. ( δεν θα μπω σε λεπτομερειες εδω).
Δηλαδη κατεχει μεγαλη ταση να κραταει την κατευθυνση που εχει επιλεξει, σε αντιθεση με ενα μαχητικο που ειναι εκ κατασκευης 'unstable' οποτε δεν μπορει να πεταξει με σβυστους κινητηρες σαν glider κατι που τα πολιτικα μπορουν, αλλά απο την αλλη εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ικανοτητα αλλαγης κατευθυνσεως δηλαδη στα χερια του πιλοτου μπορει να κανει απιστευτους ελιγμους. (Εχει το κεντρο βαρους πισω)
Στα πισωκινητα αυτοκινητα, με πολυ γενικοτητα σε αυτο το επιπεδο μπορουμε να κανουμε αυτην την συκγριση. Βεβαια, μια μεγαλη διαφορα ειναι οτι εκτος απο τον αερα, στα αυτοκινητα επιδρουν και οι μεγαλες δυναμεις απο τα λαστιχα οποτε, το θεμα μπερδευεται και αλλο.
Αυτο θελει μεγαλη κουβεντα, και ειναι για καφε, οχι εδω.
Αλλα πως να επιλεξω την Αλφα GTV, οταν λοιπον ειναι ενα λιγο πιο διαφορετικο αυτοκινητο απο οτι η Lancia Thema που εχω.
Ναι μεγας Ιταλοφιλος και εγω αλλα, η μπροστα κινηση 'θαμπωνει' την απολυτη οδηγηση. Ξερεις πόσο δυσκολευονται οι οδηγοι των αγωνιστηκων μπροστοκινητων? Παρα πολυ!!!
Πηγα για το SZ, αλλά, δεν μπορουσα να ανταπεξελθω στο κοστος χρησης του, ανταλλακτικα και λοιπα. Ισως στο εγγυς μελλον. Γιατι ειναι απιθανο.
Υ.Γ. Μια υπερβολικη περιπτωση σουπερ σταθεροτητας, ειναι το φρεναρισμα με μπλοκαρισμενους τους εμπρος τροχους. Το αυτοκινητο ΔΕΝ θελει να αλλαξει κατευθυνση ΜΕ τιποτα. Καλο λοιπον το ΑΒΣ!!
Το αντιθετο συμβαινει με το μπλοκαρισμα των πισω τροχων, σιγουρο σπιν, διοτι ο πισω αξονας κοντρολαρει την δυναμικη συμπεριφορα. Κλασικα λοιπον το χειροφρενο το χρησιμοποιουσαν στα ραλυ, για να αλλαξουν κατευθυνση οταν επρεπε. Δινεις στο αυτοκινητο ταχυτητα γυρω απο τον αξονα του, που ειναι αυτη που το στριβει.
Ανεφερα, 1 απο τα 1000, μην μου πεις γιατι η Κορολα του 70 σαν πισωκινητη ειναι χειτοτερη του 106 πχ. Αλλη κουβεντα αυτη.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
To 'no comment' σημαίνει πώς η φωτογραφία μιλάει από μόνη της και δεν χρειάζεται να σχολιάσει κανείς τίποτα, διότι ήταν μια συνέχεια της πλάκας που εσύ ο ίδιος πριν μερικά posts ξεκίνησες αλλά απ'ότι φαίνεται δεν ξέρεις να συνεχίσεις.Όσο για το ποιανού είναι η Elise και τι και πως τα ξέρω κι εγώ, δεν βρήκα απλά μια φωτογραφία και την κότσαρα εδώ.Πάντως, φίλε να ξέρεις πώς η οδήγηση και μάλιστα η σπορ την οποία καυχέσαι ότι λατρεύεις θέλει μυημένους, συνειδητοποιημένους αν θέλεις καλύτερα και όχι κολλημένους.Τα λέμε...
Re filaraki den katalabeno giati straboses?
Kala ekanes kai ebales tin pic tis Lisas me ta lastixa.
Aplos eixera to autokinito, to exw dei kai apo konta kai egrapsa.
Etsi fenete oti an kapios einai syniditopiimenos san esena(kai oxi kolimenos san emena) mporei na tin bgalei kai me ena roadster mono.Σου απαντάω μέσω pm
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Οσο για το καινουριο μελος του Λοτους κλαμπ, εγω θα περιμενω 1 μηνα μετα την αγορα του. Ειναι απο τα αυτοκινητα τα οποια θελουν χρονο για να καταλαβεις και να εκτιμησεις. Ευχομαι να του αρεσει και να το ευχαριστηθει.
Με μένα δίπλα του να του μαθαίνω αυτά που πρέπει, θα καταλήξει ένας ακόμα ευαγγελιστής της εκκλησίας του Hethel ! LOL
Παιδιά, προσπάθησα να το κάνω, είναι πολλά μπερδεμένα θέματα (supercars, μαχαιρώματα klp). δώστε λίγο χρόνο να απομονώσω μόνα τα περί Lotus και να γίνει νέο θέμα. Θέλει πολύ δουλειά.[moderator]
Άστα να πάνε cmarin! Θ'αναλωθείς τσάμπα και βερεσέ... Όπως είδες άνοιξα νέα συζήτηση περί Lotus, όπου μπορούν να δοθούν οι όποιες διευκρινίσεις περί του αυτοκινήτου....
Νομίζω ότι τελικά τον έφαγαν τα ευρώ. Ο μαντράς τού ζητά το δικό του ΚΑΙ 15.000Ε, οπότε το σκέφτεται διπλά και τριπλά. Αφήστε που η συγκεκριμένη Elise είναι σημαντικά παλιότερη και με περισσότερα χλμ (νομίζω ) από το δικό του. Δύσκολο τον βλέπω. Άλλο πράγμα η καρδιά και άλλο η τσέπη.
Στο ερώτημα, ψήφισα το S2000 γιατί στη φάση που βρίσκομαι τώρα, το μόνο που με νοιάζει είναι να πηγαίνω όσο περισσότερο με το πλάι. Alfa και Audi απορρίπτονται λόγω μετάδοσης κίνησης, η Mercedes γιατί έχει ESP που δεν απενεργοποιείται πλήρως, η BMW γιατί δεν έχει μπλοκέ. Άρα μας έμεινε μόνο το Honda, αν και προσωπικά θα προτιμούσα το 350Ζ παρά το S.(Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο. Έχω οδηγήσει Alfa 2.0, TT 225, την προηγούμενη SLK, Z4 3.0 SMG II. Οπότε κάποιες από τις γνώμες μου απορρέουν ΚΑΙ από περιοδικά. Τουλάχιστον, προσπαθώ να ενημερώνομαι με ένα από τα κορυφαία του είδους (βρετανικό EVO). -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Νομίζω ότι τελικά τον έφαγαν τα ευρώ. Ο μαντράς τού ζητά το δικό του ΚΑΙ 15.000Ε, οπότε το σκέφτεται διπλά και τριπλά. Αφήστε που η συγκεκριμένη Elise είναι σημαντικά παλιότερη και με περισσότερα χλμ (νομίζω ) από το δικό του. Δύσκολο τον βλέπω. Άλλο πράγμα η καρδιά και άλλο η τσέπη.Το συγκεκριμένο Ελίζ αφενός μεν είναι χαρτί, αφετέρου τα χιλιόμετρα που'χει κάνει είναι Εθνικής σε πολύ μεγάλο βαθμό...
Τώρα το τί ζητά ένας μαντράς, είναι όντως πονεμένη ιστορία, αλλα πιστεύω πάντα υπάρχουν και εναλλακτικές άκρες για να απολαύσουμε τελικά αυτό που θέλουμε και μπορούμε...
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Αφήστε που η συγκεκριμένη Elise είναι σημαντικά παλιότερη και με περισσότερα χλμ (νομίζω ) από το δικό του.
Το συγκεκριμένο Ελίζ αφενός μεν είναι χαρτί, αφετέρου τα χιλιόμετρα που'χει κάνει είναι Εθνικής σε πολύ μεγάλο βαθμό...
H Elise den pathenei tipota me ta xiliometra.
Einai elafry autokinito kai den ftheirei ta mixnika tou meri.
Klassiko paradeigmena gnwstos kyrios stin agglia (den leo onoma giati alla leei to konter tou kai alla exei kanei). (O theo kai o 037 tin kseroun tin istoria tou)
O kyrios exei kanei 140000milia me mia 111s (1.8 VVC diladi) pou tin trexei se agwnes, kanei 2 track days ti bdomada kai genika h douleia tou einai na spaei autokinita.
To autokinito pera apo analosima (klassika kai pistas, blepe kremagieres) den tou exei bgalei tipota. -
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Theo,Σχετικα με την Αλφα, να σου πω την δικη μου γνωμη.
Χωρις να ειναι κακο αυτοκινητο, εχει ενα τεραστιο μειονεκτημα για εμενα. Εχει εμπρος κινηση, και επειδη αυτο δεν ειναι εξ ορισμου κακο, εχει άλλα δυναμικα χαρακτηριστικα, τα οποια δεν θελω σε ενα σπορ καρ.
Οκ, η κινηση εμπρος εχει υψηλοτερη κατευθυντικοτητα, αλλα εχει και μειωμενο ελεγχο του αυτοκινητου. Οχι δεν θα ανοιξω τωρα θεμα εμπρος/πισω, αλλα θα φερω 1-2 παραδειγματα.
Ενα πολιτικο αεροπλανο, με το κεντρο βαρους του, μπροστα απο το κεντρο της αεροδυναμικης συνισταμενης, μοιαζει με ενα μπροστοκινητο αυτοκινητο. ( δεν θα μπω σε λεπτομερειες εδω).
Δηλαδη κατεχει μεγαλη ταση να κραταει την κατευθυνση που εχει επιλεξει, σε αντιθεση με ενα μαχητικο που ειναι εκ κατασκευης 'unstable' οποτε δεν μπορει να πεταξει με σβυστους κινητηρες σαν glider κατι που τα πολιτικα μπορουν, αλλά απο την αλλη εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ικανοτητα αλλαγης κατευθυνσεως δηλαδη στα χερια του πιλοτου μπορει να κανει απιστευτους ελιγμους. (Εχει το κεντρο βαρους πισω)
Στα πισωκινητα αυτοκινητα, με πολυ γενικοτητα σε αυτο το επιπεδο μπορουμε να κανουμε αυτην την συκγριση. Βεβαια, μια μεγαλη διαφορα ειναι οτι εκτος απο τον αερα, στα αυτοκινητα επιδρουν και οι μεγαλες δυναμεις απο τα λαστιχα οποτε, το θεμα μπερδευεται και αλλο.
Αυτο θελει μεγαλη κουβεντα, και ειναι για καφε, οχι εδω.
Αλλα πως να επιλεξω την Αλφα GTV, οταν λοιπον ειναι ενα λιγο πιο διαφορετικο αυτοκινητο απο οτι η Lancia Thema που εχω.
Ναι μεγας Ιταλοφιλος και εγω αλλα, η μπροστα κινηση 'θαμπωνει' την απολυτη οδηγηση. Ξερεις πόσο δυσκολευονται οι οδηγοι των αγωνιστηκων μπροστοκινητων? Παρα πολυ!!!
Πηγα για το SZ, αλλά, δεν μπορουσα να ανταπεξελθω στο κοστος χρησης του, ανταλλακτικα και λοιπα. Ισως στο εγγυς μελλον. Γιατι ειναι απιθανο.
Υ.Γ. Μια υπερβολικη περιπτωση σουπερ σταθεροτητας, ειναι το φρεναρισμα με μπλοκαρισμενους τους εμπρος τροχους. Το αυτοκινητο ΔΕΝ θελει να αλλαξει κατευθυνση ΜΕ τιποτα. Καλο λοιπον το ΑΒΣ!!
Το αντιθετο συμβαινει με το μπλοκαρισμα των πισω τροχων, σιγουρο σπιν, διοτι ο πισω αξονας κοντρολαρει την δυναμικη συμπεριφορα. Κλασικα λοιπον το χειροφρενο το χρησιμοποιουσαν στα ραλυ, για να αλλαξουν κατευθυνση οταν επρεπε. Δινεις στο αυτοκινητο ταχυτητα γυρω απο τον αξονα του, που ειναι αυτη που το στριβει.
Ανεφερα, 1 απο τα 1000, μην μου πεις γιατι η Κορολα του 70 σαν πισωκινητη ειναι χειτοτερη του 106 πχ. Αλλη κουβεντα αυτη.
Πολύ ενδιαφέροντα όσα λες!
Μια ερώτηση. Αν χρησιμοποιούσαμε τον πίσω άξονα ως άξονα για τη διεύθυνση της κίνησης θα ίσχυαν τα ίδια για το μπλοκάρισμα εμπρός και πίσω τροχών ή όχι?
-
ΕΊΣΑΙ OFF TOPIC
Οι Ερωτήσεις στα Tεχνικά.
Εκεί απαντάει ο Κύριος 037 -
Μα αφού εκείνος εδώ το postare. Υπάρχει θέμα στα τεχνικά σχετικό?
Αν θέλετε να ανοίξετε θέμα στα τεχνικά και να απαντηθεί η ερώτηση εκεί, be my quest! -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Μα αφού εκείνος εδώ το postare. Υπάρχει θέμα στα τεχνικά σχετικό?
Αν θέλετε να ανοίξετε θέμα στα τεχνικά και να απαντηθεί η ερώτηση εκεί, be my quest!Emeis tha anoiksoume thema gia diki sou aporia?
Epanalambano EISAI OFF TOPIC
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Μα αφού εκείνος εδώ το postare. Υπάρχει θέμα στα τεχνικά σχετικό?
Αν θέλετε να ανοίξετε θέμα στα τεχνικά και να απαντηθεί η ερώτηση εκεί, be my quest!Emeis tha anoiksoume thema gia diki sou aporia?
Epanalambano EISAI OFF TOPIC
Πρέπει να χάρηκες πολύ που είπες και εσύ αυτό το πολυπόθυτο οff-topic ε?
Άσε μας ρε lotusnick στη ησυχία μας...
Αν θέλει ο 037 ας απαντήσει. Μια κουβέντα είναι εξάλλου, ή συμβαίνει το ίδιο ή όλα είναι ανάποδα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Μα αφού εκείνος εδώ το postare. Υπάρχει θέμα στα τεχνικά σχετικό?
Αν θέλετε να ανοίξετε θέμα στα τεχνικά και να απαντηθεί η ερώτηση εκεί, be my quest!Emeis tha anoiksoume thema gia diki sou aporia?
Epanalambano EISAI OFF TOPIC
Πρέπει να χάρηκες πολύ που είπες και εσύ αυτό το πολυπόθυτο οff-topic ε?
Άσε μας ρε lotusnick στη ησυχία μας...
Αν θέλει ο 037 ας απαντήσει. Μια κουβέντα είναι εξάλλου, ή συμβαίνει το ίδιο ή όλα είναι ανάποδα.Emena tha mou peis na se afisw stin ysixia sou?
Den mas afineis esy kalytera.
Esy mas eleges OFF TOPIC kai meta rwtouses.O 037 ti na sou pei?
Sou apantise se 1002 erwtiseis kai esy to mono pou ekanes einai na ton amfisbiteis kai na ton adikeis me ta posts sou.Bres kannenan allo na prixeis me tis erwtiseis sou.
Giati auto kaneis.
Den akous. MONO AMFISBITEIS -
Ειλικρινά δεν έχω όρεξη να ξαναρχίσουμε...
Έκανα μια ερώτηση όπου όποιος θέλει να απαντήσει αρκεί να πει ένα ναι ή ένα όχι._
Αν δεν θέλει να απαντήσει ο 037 είναι θέμα δικό του. -
Edit: Αφού άνοιξε το Λωτο-θέμα νομίζω πως αυτό δεν έχει πια λόγο ύπαρξης.
Ποιο ρουντστερ θα θελατε μεχρι 50,000ευρω?