-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Στην Ελλάδα δε χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης. Η πρώτη γενιά ήταν πολύ δυσκολοδήγητη. Η δεύτερη λένε πως βελτιώθηκε. Πάντως, η εργονομία και η αξιοπιστία παραμένουν πολύ πίσω από το ΜΧ. Άσε που δεν είναι τόσο παιχνιδιάρικο. ΜΧ 4everEπειδή το αυτοκίνητο αυτό το έχω ζήσει πολύ, και η δεύτερη γενιά είναι πιο δυσκολοδήγητη και απότομη από ένα μιατα, παρά την έλλειψη hydragas, και σαφώς λιγότερο διασκεδαστική.. Το μιατα είναι παντού ανώτερο, ίσως εκτός από την σχεδίαση που είναι κάτι το υποκειμενικό. Ο καλύτερός μου φίλος που το έχει, ακόμα βαράει το κεφάλι του στον τοίχο κάθε φορά που αλλάζουμε αυτοκίνητα (το πουλάει κιόλας άμα ενδιαφέρεσαι)
-
Ο δικος μου ο φιλος, το εχει 3 χρονια, εχει κανει παρα πολλα ταξιδια, και δεν βαραει καθολου το κεφαλι του, διοτι δεν του εχει παει τιποτα στραβα και ειναι και ευχαριστημενος απο τις επιδοσεις του.
Αλλά δεν ειναι το ιδιο με ΜΧ5, εχει αλλη συμπεριφορα, λογω κινητηρα στο κεντρο, ειναι πιο ουδετερο /υποστροφικο, σε αντιθεση με το παιχνιδιαρικο ΜΧ5
-
Πες του. Αν είσαι φίλος, θα μεσολαβήσεις να καταδεχτεί να ανταλλάξουμε τα αυτοκίνητά μας. Θα το κάνεις αυτό για μένα;
-
Τωρα εαν εχεις ορεξη για σοβαρες επιδοσεις, φτανεις εως εδω.
Οχι δεν το αλλαζει γιατι του αρεσει, αλλαζεις εσυ το δικο σου και ρωτας?
-
Απευθυνόμουν στον Skye που είναι γνωστός από το mx5 club. Αυτός κατάλαβε...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πες του. Αν είσαι φίλος, θα μεσολαβήσεις να καταδεχτεί να ανταλλάξουμε τα αυτοκίνητά μας. Θα το κάνεις αυτό για μένα;παροτι, εγω αναφερω ενα αυτοκινητο απο δικες μου εμπειριες, εσυ τρωγεσαι να τα προσωποποιεις.
Εαν θελεις να αρχισουμε χαζομαρες και ειρωνειες εγω βαριεμαι. Οπως βαριεται και ο φιλος μου να ψαχνει το ΜΧ5, οταν βγαινει απο το σουπερ μαρκετ, οποτε πηρε κατι διαφορετικο.
-
Καλύτερα με MX5.
Που να μπλέκει τώρα ο απλός οδηγός με την πρόσφυση του 'κεντρομηχανου'MX5, Μειωμένη πρόσφυση αλλα εύκολο παιχνίδι.
Ακόμα και ένας απλός οδηγός μπορεί να το γυρίσει... -
ποιο ολοκληρωμένο γενικά το ΜΧ παίδες όμως
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Πες του. Αν είσαι φίλος, θα μεσολαβήσεις να καταδεχτεί να ανταλλάξουμε τα αυτοκίνητά μας. Θα το κάνεις αυτό για μένα;
παροτι, εγω αναφερω ενα αυτοκινητο απο δικες μου εμπειριες, εσυ τρωγεσαι να τα προσωποποιεις.
Εαν θελεις να αρχισουμε χαζομαρες και ειρωνειες εγω βαριεμαι. Οπως βαριεται και ο φιλος μου να ψαχνει το ΜΧ5, οταν βγαινει απο το σουπερ μαρκετ, οποτε πηρε κατι διαφορετικο.
Καλά εσύ σόρυ κιόλας αλλά είσαι κολλημένος με τη μπάλα!
Σε μένα το είπε ο dimsabas.
@dimsabas μου έχει πει ότι ίσως πάρει το nc
Group buy ε-ε-ερχεται! -
Και για MG είχα κοιτάξει και μάλιστα η αδερφή ενός φίλου μου είχε ένα πρώτης γενιάς και το πούλαγε.
Ξέρετε τώρα, λίγα χλμ,ατρακάριστο, καλοσυντηρημένο, 'αγύριστο' κτλ
Ήταν κυπαρισσί με μπεζ δέρμα και μου το έδινε €12.000Στο τσακ ήμουν να το πάρω, τελευταία στιγμή άλλαξα γνώμη.
Πολύ ανώμαλη συμπεριφορά...
Ποιότητα ε, έτσι και έτσι...Μια φορά κάπου στην Πελοππόνησο σε επαρχιακό ήταν ένα τέτοιο μπροστά μου και είχε βρέξει.Ε χωρίς να τρέχουμε γύρισε τετ α κε και μάλιστα πολύ απότομα.Έφαγε απευθείας φάπα
Τέλοσπάντων, δεν το πήρα.
-
...η συμπεριφορα του MG, ειναι διαφορετικη λογω του οτι ειναι και κεντρομηχανο. Η δευτερη γενια ειναι καλυτερη (αυτο στην φωτογραφια).
Και ναι, σε ασφαλτο γυαλι και βρεγμενη, αυτα τα αυτοκινητα ειναι επικινδυνα σε χερια ανωριμα (και οχι μονο).
Σε καμια περιπτωση ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ σαν ΜΧ5. Σε καλη ασφαλτο ή να πω νορμαλ, εχει μεγαλυτερη προσφυση απο ενα ΜΧ5, και δεν επιτρεπει το κλασικο και πολυ ευχάριστο παιξιμο της ουρας.
Οποτε σαν διασκεδαση το Μαζντα ειναι καλυτερο. Το MG ειναι ομως μια διαφορετικη προταση για την κατηγορια. Το δευτερης γενιας μαλιστα, εχει αλλη αναρτηση, βελτιωμενο σασι, και βγηκε και τοπ σε τεστ προσκρουσης με 4 αστερια.
Και εχει ο υποψηφιος και επιλογες, 1.6, 1.8 (135) και 1.8 (160) ιππων.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
...η συμπεριφορα του MG, ειναι διαφορετικη λογω του οτι ειναι και κεντρομηχανο. Η δευτερη γενια ειναι καλυτερη (αυτο στην φωτογραφια).Και ναι, σε ασφαλτο γυαλι και βρεγμενη, αυτα τα αυτοκινητα ειναι επικινδυνα σε χερια ανωριμα (και οχι μονο).
Σε καμια περιπτωση ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ σαν ΜΧ5. Σε καλη ασφαλτο ή να πω νορμαλ, εχει μεγαλυτερη προσφυση απο ενα ΜΧ5, και δεν επιτρεπει το κλασικο και πολυ ευχάριστο παιξιμο της ουρας.
Οποτε σαν διασκεδαση το Μαζντα ειναι καλυτερο. Το MG ειναι ομως μια διαφορετικη προταση για την κατηγορια. Το δευτερης γενιας μαλιστα, εχει αλλη αναρτηση, βελτιωμενο σασι, και βγηκε και τοπ σε τεστ προσκρουσης με 4 αστερια.
Και εχει ο υποψηφιος και επιλογες, 1.6, 1.8 (135) και 1.8 (160) ιππων.
H συμπεριφορά του MG δεν είναι διαφορετική μόνο επειδή είναι κεντρομήχανο, που αυτός σαν παράγοντας από μόνος του δεν είναι αρνητικός, αλλά επειδή έχει κακό στήσιμο (πχ 56.1% του βάρους είναι στον πίσω άξονα). Το ΜΧ-5 είναι πιο καλοστημένο, πιο ευχάριστο και εν τέλει πιο driver's car. Επίσης στο βρετανικό ροντστερ η ποιοτητα κατασκευής δεν είναι καλή, η στρεπτική ακαμψία του ΜΧ-5 είναι καλύτερη (έχει επίσης 4 αστέρια στο euroncap -άρα το MG δεν είναι top όπως νομίζεις) και επίσης δεν έχει τριγμούς σε αντίθεση με το MG (μιλάω πάντα βάση της δικής μου πείρας)
Επίσης ο 1.6 είναι πιο αργός από αυτόν του μιάτα κ ο 1.8 (135), και ο 1.8 (160) εμφανίζει τη δύναμή του μόνο ψηλά. Επίσης το MG έχει απαράδεκτα φρένα. -
Το Puma που αναφέρθηκε πιο πριν έχει πλήρεις και κανονικές πίσω θέσεις για ενηλίκους.... μόνο η ορατότητα προς τα έξω είναι ελάχιστη...
Πάντως δεν μοιάζει να ξέρει τι θέλει και έχει μαύρα μεσάνυχτα από ανοιχτά (ρώταγε πως κλείνει η οροφή του MX5)... που όσο να'ναι έχουν ιδιαιτερότητες βλέπε μειονεκτήματα που πρέπει να τα γνωρίζεις για να τα λάβεις υπόψη σου. Αν δεν τα γνωρίζεις μπορεί να βρεθείς προ εκπλήξεων...
Με τόσα λεφτά παίρνει καινούργιο διθέσιο πισωκίνητο και αν θέλει και cabrio... Smart!
Πάντως κι εγώ ψηφίζω MX5 οπωσδήποτε με κλιματισμό.
Οι τόκοι δεν μπαίνουν πχ 9% σε κάθε δόση αλλά σε όλο το υπόλοιπο ποσό και συνεπώς κάθε χρόνο μπαίνει κι άλλο 9% στο υπόλοιπο κλπ. -
Θα διαφωνησω.
Επειδη δεν θυμομουν το αποτελεσμα του ΜΧ5, δεν το ανεφερα, αλλα θα μπορουσες να πεις οτι μοιραζνται την τοπ θεση.
Το στησιμο του MG, εχει να κανει μ ε πολλα. Σχεδον ολα τα κεντρομηχανα, με το κινητηρα σε εγκαρσια διαταξη εχουν αυτην την αναλογια. Μαλιστα, δεν ειναι 56% αλλα πιο κοντα στο 60%, σε αντιθεση με το πολυ καλο 50-50 του ΜΧ5.
Και η Ελιζ εχει 60/40 (60 πισω) και παρολα αυτα, ειναι πολυ πιο γρηγορη απο το ΜΧ5.
Η ποιοτητα κατασκευης ΝΑΙ ειναι κατωτερη. Το 1600 εχει για εναν περιεργο λογο, πολυ μακριες σχεσεις. Εχει μακρυτερο σασμαν και διαφορικο απο το 160. Το οποιο δεν αποδιδει ψηλα μονο. Αυτο ετο κανει ο Τoyota, το Ροβερ ειναι πολυ γραμμικο, χωρις ξεσπασματα, ενα απο τα ατου του για εμενα.
Εχει παρατηρηθει οτι θελουν αρκετα χιλιομετρα, μχρι να 'ανοιξουν'
Συνεπως, πιστευω οτι ειναι μια προταση για διθεσιο.
Οσο για τα φρενα, δεν εχω ακουσει κατι, αλλα σιγουρα το sportpack που ειναι στανταρ στο 160 με μεγαλυτερα φρενα και δαγκανες AP σιγουρα δεν εχει προβλημα.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
...η συμπεριφορα του MG, ειναι διαφορετικη λογω του οτι ειναι και κεντρομηχανο. Η δευτερη γενια ειναι καλυτερη (αυτο στην φωτογραφια).
Και ναι, σε ασφαλτο γυαλι και βρεγμενη, αυτα τα αυτοκινητα ειναι επικινδυνα σε χερια ανωριμα (και οχι μονο).
Σε καμια περιπτωση ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ σαν ΜΧ5. Σε καλη ασφαλτο ή να πω νορμαλ, εχει μεγαλυτερη προσφυση απο ενα ΜΧ5, και δεν επιτρεπει το κλασικο και πολυ ευχάριστο παιξιμο της ουρας.
Οποτε σαν διασκεδαση το Μαζντα ειναι καλυτερο. Το MG ειναι ομως μια διαφορετικη προταση για την κατηγορια. Το δευτερης γενιας μαλιστα, εχει αλλη αναρτηση, βελτιωμενο σασι, και βγηκε και τοπ σε τεστ προσκρουσης με 4 αστερια.
Και εχει ο υποψηφιος και επιλογες, 1.6, 1.8 (135) και 1.8 (160) ιππων.
H συμπεριφορά του MG δεν είναι διαφορετική μόνο επειδή είναι κεντρομήχανο, που αυτός σαν παράγοντας από μόνος του δεν είναι αρνητικός, **αλλά επειδή έχει κακό στήσιμο (πχ 56.1% του βάρους είναι στον πίσω άξονα). **Το ΜΧ-5 είναι πιο καλοστημένο, πιο ευχάριστο και εν τέλει πιο driver's car. Επίσης στο βρετανικό ροντστερ η ποιοτητα κατασκευής δεν είναι καλή, η στρεπτική ακαμψία του ΜΧ-5 είναι καλύτερη (έχει επίσης 4 αστέρια στο euroncap -άρα το MG δεν είναι top όπως νομίζεις) και επίσης δεν έχει τριγμούς σε αντίθεση με το MG (μιλάω πάντα βάση της δικής μου πείρας)
Επίσης ο 1.6 είναι πιο αργός από αυτόν του μιάτα κ ο 1.8 (135), και ο 1.8 (160) εμφανίζει τη δύναμή του μόνο ψηλά. Επίσης το MG έχει απαράδεκτα φρένα.Λες έχει κακό στήσιμο?
Και το κρίνεις από την κατανομή του βάρους?
Η Elise έχει παραπάνω βάρος πίσω?
Την λες κακοστημένη?Οι κινητήρες που ανέφερες διακρίνονται για την ροπή τους.
Ο 160(VVC) ίδιος τραβάει 'αζοριστα' από χαμηλά μέχρι τον κοφτη -
Μήπως πρέπει να θυμίσω στους συμμετέχοντες τί σημαίνει πολική αδράνεια και πώς αυτή επηρρεάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου???
Το MG σε σχέση με τα Elise έχει ιδανική κατανομή. Αυτό όμως δεν το κάνει να μην είναι δύστροπο στο όριο, όπου ΟΛΑ τα κεντρομήχανα αυτοκίνητα είναι στην άκρη του ξυραφιού και απαιτούν αν μη τι άλλο άριστη τεχνική οδηγική κατάρτιση χωρίς υπερβολές...
Το ΜΧ είναι πιο ισορροπημένο και κατ'επέκταση πιο fun2drive.
Όπως κάθε δύσκολη γυναίκα όμως, έτσι και κάθε κεντρομήχανο έχει πολλά να δώσει στον οδηγό, και ας μην είναι τα ατελείωτα παντιλίκια που μπορείς να πετύχεις με ένα καλό και ισορροπημένα μπροστομήχανο-πισωκίνητο αμάξι....
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Θα διαφωνησω.Επειδη δεν θυμομουν το αποτελεσμα του ΜΧ5, δεν το ανεφερα, αλλα θα μπορουσες να πεις οτι μοιραζνται την τοπ θεση.
Το στησιμο του MG, εχει να κανει μ ε πολλα. Σχεδον ολα τα κεντρομηχανα, με το κινητηρα σε εγκαρσια διαταξη εχουν αυτην την αναλογια. Μαλιστα, δεν ειναι 56% αλλα πιο κοντα στο 60%, σε αντιθεση με το πολυ καλο 50-50 του ΜΧ5.
Και η Ελιζ εχει 60/40 (60 πισω) και παρολα αυτα, ειναι πολυ πιο γρηγορη απο το ΜΧ5.
Η ποιοτητα κατασκευης ΝΑΙ ειναι κατωτερη. Το 1600 εχει για εναν περιεργο λογο, πολυ μακριες σχεσεις. Εχει μακρυτερο σασμαν και διαφορικο απο το 160. Το οποιο δεν αποδιδει ψηλα μονο. Αυτο ετο κανει ο Τoyota, το Ροβερ ειναι πολυ γραμμικο, χωρις ξεσπασματα, ενα απο τα ατου του για εμενα.
Εχει παρατηρηθει οτι θελουν αρκετα χιλιομετρα, μχρι να 'ανοιξουν'
Συνεπως, πιστευω οτι ειναι μια προταση για διθεσιο.
Οσο για τα φρενα, δεν εχω ακουσει κατι, αλλα σιγουρα το sportpack που ειναι στανταρ στο 160 με μεγαλυτερα φρενα και δαγκανες AP σιγουρα δεν εχει προβλημα.
Δικαίωμά σου να διαφωνείς, αλλά δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα.
Πρώτον δε μοιράζονται την τοπ θέση, όλα τα σύγχρονα ροντστερ έχουν 4 αστέρια (bmw Z4, S2000, MX5 κτλ)
Συμφωνώ ότι έχει να κάνει με πολλά και όχι μόνο με το κέντρο βάρους, το οποίο ανέφερα ενδεικτικά. Το στήσιμο της Elise είναι διαφορετικό από αυτό του MG. Έχοντας οδηγήσει το MG για αρκετά χιλιόμετρα, μπορώ να πω ότι είναι ίσως το αθλιότερο σύγχρονο ροντστερ που έχει περάσει από τα χέρια μου. Ακόμα και η barchetta ήταν ανώτερη. Το 160 αποδίδει ΜΟΝΟ ψηλά, κάνεις μεγάλο λάθος. Καλό θα ήταν να μην εκφέρεις άποψη εφόσον δε γνωρίζεις. Είναι μια πρόταση μόνο για τη σχεδίασή του.
Όσο για τα φρένα, ενδεικτικά, το ΜΧ-5 120-0 σε 58 ενώ το MG TF 160 120-0 σε 64 μ. παρ'ολο που το MG έχει πιο δυνατό κινητήρα. Το MG κάνει μόνο για χαλαρές βόλτες. -
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Μήπως πρέπει να θυμίσω στους συμμετέχοντες τί σημαίνει πολική αδράνεια και πώς αυτή επηρρεάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου???Το MG σε σχέση με τα Elise έχει ιδανική κατανομή. Αυτό όμως δεν το κάνει να μην είναι δύστροπο στο όριο, όπου ΟΛΑ τα κεντρομήχανα αυτοκίνητα είναι στην άκρη του ξυραφιού και απαιτούν αν μη τι άλλο άριστη τεχνική οδηγική κατάρτιση χωρίς υπερβολές...
Το ΜΧ είναι πιο ισορροπημένο και κατ'επέκταση πιο fun2drive.
Όπως κάθε δύσκολη γυναίκα όμως, έτσι και κάθε κεντρομήχανο έχει πολλά να δώσει στον οδηγό, και ας μην είναι τα ατελείωτα παντιλίκια που μπορείς να πετύχεις με ένα καλό και ισορροπημένα μπροστομήχανο-πισωκίνητο αμάξι....
Ρε αγορίνα μου.. (και εσύ και ο lotusnick) H elise τι σχέση έχει με τη συζήτηση; Άλλο το βάρος της elise, άλλο το στήσιμό της κτλ κτλ. Μην ξεφεύγετε από το θέμα. Και το MR-2 είναι κεντρομήχανο αλλά είναι πολυ ανώτερο από το MG. Σε όλους τους τομείς. Δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με το που είναι η μηχανή. Έχει να κάνει με το τι ρυθμίσεις έχουν γίνει ανάλογα το που είναι η μηχανή.
Δεν είναι θέμα ατελείωτης πάντας. Ούτε το MR2 σου δίνει ατελείωτες πάντες, αλλά είναι αιώνες μπροστά από το MG. -
Διαφωνησα, μαζι σου σε καποια θεματα, αλλα εξεθεσα την αποψη μου αντικειμενικα.
Αναγνωρισα την υπεροχη του ΜΧ5, αλλα ταυτοχρονα εξηγησα και γιατι εχουν καποιες διαφορες στην συμπεριφορα.
Δεν γνωριζω πιο MG ειχες (πρωτης ή δευτερης γενιας) αλλα μια περιπτωση δεν σημαινει και τα παντα.
Οσο για την Ελιζ, εγω ανεφερα την κατανομη βαρους, που εσυ πρωτος ανεφερες, και θελω να σου πω, οτι εαν η συμπεριφορα στο δρομο ειναι υποκειμενικη, η κατανομη βαρους ειναι αντικειμενικη και μαλιστα μετρημενη.
Συνεπως, ιδιως στο θεμα αυτο ειμαι ΠΟΛΥ σωστος και οχι λαθος.
Τωρα οσον αναφορα το 160 μοτερ, εγω εχω οδηγησει πολλα TF και βεβαια την Ελιζ μου, και εχω και τις επισημες δυναμομετρησεις και δεν εχω παρατηρησει πουθενα την ελλειψη τραβηγματος.
Οσο για τα κρας τεστ, σιγουρα δεν ειναι μονο του στη κορυφη, αλλα την μοιραζεται και με αλλα αξιολογα αυτοκινητα.
Και πιστεψε με, ξερω απο πρωτο χερι το MG, και εχω τεσταρει αρκετες φορες και το ΜΧ5.
Εκανα μια προταση για κατι αλλο, αλλωστε δεν μπορει ολοι να θελουν ΜΧ5, υπαρχουν και αλλες προτασεις.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Μήπως πρέπει να θυμίσω στους συμμετέχοντες τί σημαίνει πολική αδράνεια και πώς αυτή επηρρεάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου???
Το MG σε σχέση με τα Elise έχει ιδανική κατανομή. Αυτό όμως δεν το κάνει να μην είναι δύστροπο στο όριο, όπου ΟΛΑ τα κεντρομήχανα αυτοκίνητα είναι στην άκρη του ξυραφιού και απαιτούν αν μη τι άλλο άριστη τεχνική οδηγική κατάρτιση χωρίς υπερβολές...
Το ΜΧ είναι πιο ισορροπημένο και κατ'επέκταση πιο fun2drive.
Όπως κάθε δύσκολη γυναίκα όμως, έτσι και κάθε κεντρομήχανο έχει πολλά να δώσει στον οδηγό, και ας μην είναι τα ατελείωτα παντιλίκια που μπορείς να πετύχεις με ένα καλό και ισορροπημένα μπροστομήχανο-πισωκίνητο αμάξι....
Ρε αγορίνα μου.. (και εσύ και ο lotusnick) H elise τι σχέση έχει με τη συζήτηση; Άλλο το βάρος της elise, άλλο το στήσιμό της κτλ κτλ. Μην ξεφεύγετε από το θέμα. Και το MR-2 είναι κεντρομήχανο αλλά είναι πολυ ανώτερο από το MG. Σε όλους τους τομείς. Δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με το που είναι η μηχανή. Έχει να κάνει με το τι ρυθμίσεις έχουν γίνει ανάλογα το που είναι η μηχανή.
Δεν είναι θέμα ατελείωτης πάντας. Ούτε το MR2 σου δίνει ατελείωτες πάντες, αλλά είναι αιώνες μπροστά από το MG.Filaraki
Egw sxoliasa pou ebgales sympersma gia to stisimo enos autokinitou apo tin katanomi barous.
Oso gia ton VVC esy den ksereis ti les.
O kinitiras einai GRAMMIKOTATOS.
Sygrine ton me allous kinitires sta 1.8 pou bgazoun idia kai H kai parapano alloga!!!
Kanei tous 1.8 Toyota na fenonte PSOFIMIA stis xamiles kai mesees strofes kai auta me theomaro sazman.
15000-16000 για μεταχειρισμενο 2θεσιο