Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεταδόσεις F1, σχολιασμός και κάλυψη
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Μεταδόσεις F1, σχολιασμός και κάλυψη
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 90
    • 91
    • 22 / 91
    Formula 1
    182
    1818
    4866
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      Ο χρήστης FireBro έγραψε:
      Γράφε όπως γουστάρεις.

      admin

      Εξυπνο

      ΥΓ Αλοιμονο αν σου διναμε admin rights

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
        Γενικοτερα τωρα και για να ανακεφαλαιωσουμε:

        Ο ΤΠ ειναι Schumacherικος, εκστασιαζεται οταν βλεπει το διασημο αλογακι, γουσταρει με τρελα τον Kimi και αντιπαθει θανασιμα την Renault.

        Και ολα αυτα μαζι!!

        Ολα αυτα φετος! Γιατι περυσι ηταν με την Ρενο λογω των διαφημισεων!
        Τι να πεις και τι να απαντησεις;Ο καθενας το βλεπει απο την δικη του σκοπιά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eraserhead last edited by

          Λέει ο ΤΠ:

          Στο πρώτο μέρος του αγώνα ο Alonso ακούγονταν να έχει χάσει την υπομονή του όντας υποχρεωμένος να ακολουθήσει τον teammate του, Giancarlo Fisichella που είχε βρεθεί μπροστά του μετά από μια καταπληκτική εκκίνηση. 'Τι πρέπει να κάνω είμαι πολύ πιο γρήγορος απ' αυτόν;' ακούστηκε να λέει εμφατικά και με μεγάλη ένταση στη φωνή του μιλώντας προς το Flavio Briatore κατά τη διάρκεια του αγώνα.

          Διορθώστε με αν θυμάμαι λάθος, αλλα ο Alonso φώναζε στο team radio οτι είναι πιο γρήγορος λίγο πριν εγκαταλήψει ο Fisichella (μετα δηλαδή που του παρουσιάστηκε το πρόβλημα) και όχι στο πρώτο μέρος του αγώνα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mschumacher last edited by

            Ο χρήστης Eraserhead έγραψε:
            Λέει ο ΤΠ:

            Στο πρώτο μέρος του αγώνα ο Alonso ακούγονταν να έχει χάσει την υπομονή του όντας υποχρεωμένος να ακολουθήσει τον teammate του, Giancarlo Fisichella που είχε βρεθεί μπροστά του μετά από μια καταπληκτική εκκίνηση. 'Τι πρέπει να κάνω είμαι πολύ πιο γρήγορος απ' αυτόν;' ακούστηκε να λέει εμφατικά και με μεγάλη ένταση στη φωνή του μιλώντας προς το Flavio Briatore κατά τη διάρκεια του αγώνα.

            Διορθώστε με αν θυμάμαι λάθος, αλλα ο Alonso φώναζε στο team radio οτι είναι πιο γρήγορος λίγο πριν εγκαταλήψει ο Fisichella (μετα δηλαδή που του παρουσιάστηκε το πρόβλημα) και όχι στο πρώτο μέρος του αγώνα.

            Στο 1ο μέρος του αγώνα του είπαν να παραμείνει πίσω από τον Φισικέλα, στο 2ο μέρος του είπαν να προσπεράσει και 1-2 γύορυς μετά ο Φισικέλα εγκατέλειψε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eraserhead last edited by

              Ναι δεν λέω αυτό (για την στρατηγική της ομάδας), αλλα πότε τον ακούσαμε να φωνάζει στο team radio.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                raikkonen last edited by

                Ο χρήστης greo έγραψε:

                ΟΧΙ! ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΙΜΙ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ GP. ΡΙΣΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΒΓΗΚΕ ΗΤΑΝ.
                και παρα πολλα αλλα τετοια! Δηλαδη ελεος! εστω και σπορελεος!

                Περί αυτού το έχω ξαναπεί. ΗΤΑΝ 'ατυχία' προσωπική του αφού δεν του βγήκε το ρίσκο. Όχι με την κλασική έννοια (την συμπονετική που εννοείς εσύ μάλλον) που όλο μηχανικά προβλήματα έχει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Ο χρήστης Eraserhead έγραψε:
                  Ναι δεν λέω αυτό (για την στρατηγική της ομάδας), αλλα πότε τον ακούσαμε να φωνάζει στο team radio.

                  'Μπαμπά μπαμπά, εγώ δεν είμαι πιο όμορφη από την αδελφή μου;;; Είμαι δεν είμαι;; Εξάλλου αυτή την έκανες με την άλλη μαμά, την προηγούμενη!
                  Για αυτό θέλω να της πεις όποτε θέλω κάτι εγώ να το κάνει και να μη μιλάει'

                  Αυτά περί στρατηγικής της Ρενώ - Μπριατόρε (ΜΠΛΙΑΧ) και αντιμετώπισης Φισ(ζ)ικέλα και παλαιότερα του Τρούλι.
                  Κατ εμέ πρόκειται για το πιο οφθαλμοφανές πατρονάρισμα που έχει γίνει ποτέ.
                  Πάντως οι σχολιαστές δικαιούνται να είναι υποκειμενικοί (δε θυμάστε τις μεταδόσεις από το Eurosport;;) αρκεί να 'πείθουν' με τη συνολική μετάδοση τους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    greo last edited by

                    Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                    Γενικοτερα τωρα και για να ανακεφαλαιωσουμε:

                    Ο ΤΠ ειναι Schumacherικος, εκστασιαζεται οταν βλεπει το διασημο αλογακι, γουσταρει με τρελα τον Kimi και αντιπαθει θανασιμα την Renault.

                    Και ολα αυτα μαζι!!

                    Αλλος ειπε το ενα και αλλος το αλλο. Ετσι για να μην μπερδευουμε τις αποψεις για να βγαζουμε ομιχλωδη συμπερασματα.
                    Και δεν ειναι και ιδιαιτερα ευγενικο να το κανεις (να μπερδευεις δηλαδη σκοπιμως τις διαφορετικες αποψεις με σκοπο να βλαλεις συμπερασματα)

                    Και για να γινω πιο συγκεκριμενος:
                    Δεν ακουσαμε οτι στα πιτ-στοπ θα φανει ο λογος που ο Κιμι ειναι τοσο πισω στο γκριντ;
                    Δεν ακουσαμε οτι ο Μοντυ ειναι ελαφρυς;
                    Δεν ακουσαμε οτι η Ρενω εχει δειξει οτι δεν μπορει να εξελιξει το μονοθεσιο στη μεση της χρονιας; Και μαλιστα ΜΕΤΑ τα πιτ-στοπ (που ειδε και την πραγματικη ταχυτητα των οδηγων-μονοθεσιων?)
                    Δεν ακουσαμε οτι ο Κιμι χανει χρονο επειδη τον καθυστερει ο Μοντέιρο τον οποιο ακομη δεν ειχε πλησιασει;

                    Δηλαδη φταιχνουμε ενα κλιμα οτι ακομα και οταν ειναι πισω ο Κιμι ειναι ο καλυτερος και οταν τα δεδομενα ανατρεπονται το κανουμε γαργαρα.
                    Αν καποιος κανει οπαδικη μεταδοση τουλαχιστον ας το πει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      raikkonen last edited by

                      Ο χρήστης greo έγραψε:

                      Και για να γινω πιο συγκεκριμενος:
                      Δεν ακουσαμε οτι στα πιτ-στοπ θα φανει ο λογος που ο Κιμι ειναι τοσο πισω στο γκριντ;
                      Δεν ακουσαμε οτι ο Μοντυ ειναι ελαφρυς;

                      Ουφ! 1ον όταν βλέπεις αυτή τη διαφορά στα δοκιμαστικά μάλλον το 1ο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι η διαφορετική στρατηγική (ως απόρροια των καταπληκτικών κανονισμών) οκ?

                      2ον Είπε ότι ήταν έπκληξη ότι έμπαινε ο Κίμι μέσα 1ος άρα ήταν σε ίδια στρατηγική (δεν θυμάμαι αν σχολίασε τότε την επίδοση του Μόντι)!

                      Μην τα παίρνεις όλα μισά γιατί τείνει να γίνεις αντιοπαδός που είναι το ίδιο με το οποδός

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        go_for_pole last edited by

                        Ο χρήστης greo έγραψε:
                        Αλλος ειπε το ενα και αλλος το αλλο. Ετσι για να μην μπερδευουμε τις αποψεις για να βγαζουμε ομιχλωδη συμπερασματα.
                        Και δεν ειναι και ιδιαιτερα ευγενικο να το κανεις (να μπερδευεις δηλαδη σκοπιμως τις διαφορετικες αποψεις με σκοπο να βλαλεις συμπερασματα)

                        Και για να γινω πιο συγκεκριμενος:
                        Δεν ακουσαμε οτι στα πιτ-στοπ θα φανει ο λογος που ο Κιμι ειναι τοσο πισω στο γκριντ;
                        Δεν ακουσαμε οτι ο Μοντυ ειναι ελαφρυς;
                        Δεν ακουσαμε οτι η Ρενω εχει δειξει οτι δεν μπορει να εξελιξει το μονοθεσιο στη μεση της χρονιας; Και μαλιστα ΜΕΤΑ τα πιτ-στοπ (που ειδε και την πραγματικη ταχυτητα των οδηγων-μονοθεσιων?)
                        Δεν ακουσαμε οτι ο Κιμι χανει χρονο επειδη τον καθυστερει ο Μοντέιρο τον οποιο ακομη δεν ειχε πλησιασει;

                        Δηλαδη φταιχνουμε ενα κλιμα οτι ακομα και οταν ειναι πισω ο Κιμι ειναι ο καλυτερος και οταν τα δεδομενα ανατρεπονται το κανουμε γαργαρα.
                        Αν καποιος κανει οπαδικη μεταδοση τουλαχιστον ας το πει.

                        Αυτο που προσπαθησω να δειξω ειναι οτι αρκετοι αναλογα με την οπτικη τους γωνια τοποθετουν τον ΤΠ στο αρμα καποιου. Αν οντως ηταν τοσο οπαδος θα εμπαινε απο ολους στο ιδιο αρμα, ομως δε γινεται κατι τετοιο.

                        Τωρα για τα σημεια που λες εχω να πω δυο πραγματα.
                        Καταρχην, μερικα απο αυτα ειναι εκτιμησεις και μαλιστα εχοθν γινει μερικα χιλιαδες χιλιομετρα απο την πιστα. Σιγουρα παιζει να ειναι λαθεμενες και να σε εκθεσουν αλλα προφανως δε γινεται διαφορετικα. Στο κατω κατω σχολιαστης σημαινει να παιρνεις θεση για το τι συμβαινει και τι θα συμβει ειτε πετυχημενα, ειτε οχι.
                        Επισης, σα σχολιαστης ο ΤΠ ειναι υποχρεωμενος να προσπαθησει να δημιουργησει ατμοσφαιρα εστω και αν αυτο δε δικαιολογειται απο τα γεγονοτα. Αυτο σε εμας τους πιο μυημενους ειναι ενδεχομενως ενοχλητικο, ομως ειναι απαραιτητο για να κρατησεις ζεστους τους περιστασιακους θεατες που θα ειναι οι πρωτοι που θα αλλαξουν καναλι οταν πεσει το ενδιαφερον.

                        ΥΓ Σε αυτο για τη Renault γενικα δεν εχει τοσο αδικο, ειναι γνωστο οτι οι Γαλλοι δεν εχουν τα λεφτα των αλλων κορυφαιων. Ειδικα περυσι η ομαδα εκανε μεγαλη κοιλια το οποιο θα μου πεις οτι ηταν επιλογη της, ομως απο την αλλη ποια χρονια εδειξε οτι εχει κορυφαια resources ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          greo last edited by

                          Aυτα ολα που λες τα καταλαβαινω αλλα (κατ'εμε) θα μπορουσε να κανει εξισου σχολια υπερ καποιου αλλου. Τον καημενο τον Μοντόγια τον εχει σκισει (δικαιως πολλες φορες). Ο λογος που εστειλα το ποστ αυτο ειναι οτι απο τους 'ψιλοασχετους' ακουσα απο τον αγωνα και μετα κασεττα οσα ειπε ο Τακης στη μεταδοση και με τα οποια διαφωνουσα. Αρα καποιο κλιμα περναει. Περιμενω να ακουσω ομως σχολιο για την 'στρατηγικη' της ΜκΛαρεν στον αλλο αγωνα 😉

                          Οσο για τη Ρενω, ηταν ελαφρως αστοχο να το λες οταν στον αγωνα αυτο παρουσιαστηκε βελτιωμενη σε σχεση με τον προηγουμενο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Εχεις δικιο για το κλιμα αλλα νομιζω οτι το προβλημα ειναι αλλου. Αν πραγματικα ενδιαφερεσαι για τις αιτιες και οχι το αποτελεσμα πρεπει να διαβασεις μερικες δεκαδες αρθρα μετα τον αγωνα και να συνθεσεις (ευκολα ή δυσκολα) την αληθεια. Αυτο ειναι κατι που πρωτα απο ολους το κανει ο ΤΠ και πολλες φορες εχει γραψει τη Δευτερα στο rally.gr κατι διαφορετικο απο οτι ειπε την Κυριακη. Ειναι λογικοτατο, ομως απο την αλλη ο πιο περιστασιακος θεατης θα παπαγαλισει αυτα που ακουσε την Κυριακη. Επειδη οι περιστασιακοι ειναι εμφανως περισσοτεροι, τολμω να πω ακομη και στο φορουμ, ειναι λογικο να δημιουργειτε λαθος κλιμα.

                            Νομιζω οτι στους εμπειροτερους πεφτει η ευθυνη να διευκρινιζουν και να βοηθουν τους υπολοιπους να καταλαβουν καλυτερα τα γιατι και τα πως ενος αθληματος που ειναι τοσο μα τοσο συνθετο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takis-lentzeris last edited by

                              Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σας ενοχλεί τόσο η περιγραφή. Ομολογώ ότι είμαι από τους πιο μυημένους στον κόσμο της F1 (δεν το περηφανεύομαι, απλά έτσι μου λένε όλοι), και δέχομαι την περιγραφή όπως είναι. Σαφώς και έχω πρόβλημα με τις διαφημήσεις, αλλά για τον σχολιασμό του ΤΠ δεν έχω πρόβλημα. Σκεφτείτε να κάνατε εσείς την περιγραφή. Ο καθένας θα την έκανε πολύ υποκειμενικά. Έτσι άλλωστε περιγράφουμε τον αγώνα σε κάποιον που δεν τον είδε. Βέβαια ο Παλομπαρίνι είναι εκτός τόπου και χρόνου αλλά δεν τοποθέτησε ο ίδιος τον εαυτό του σε αυτήν τη θέση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Το κορυφαίο με τον Παλομπαρίνι είναι ότι πέραν του είναι άσχετος, μιλάει και περισσότερο απ' τον ΤΠ. Παρακολουθήστε να δείτε ότι τον διακόπτει, συνεχίζει να μιλάει (λέγοντας ανούσια πράγματα) την ώρα που το Τάκης έχει κάτι -προφανώς- σοβαρό να πει και κάτι άλλα τέτοια χαριτωμένα. Πανικός λέμε τώρα!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman_angel last edited by

                                  Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                                  Το κορυφαίο με τον Παλομπαρίνι είναι ότι πέραν του είναι άσχετος, μιλάει και περισσότερο απ' τον ΤΠ. Παρακολουθήστε να δείτε ότι τον διακόπτει, συνεχίζει να μιλάει (λέγοντας ανούσια πράγματα) την ώρα που το Τάκης έχει κάτι -προφανώς- σοβαρό να πει και κάτι άλλα τέτοια χαριτωμένα. Πανικός λέμε τώρα!!!

                                  Moy aresei o tropos me ton opoio ekfrazeis tin apopsi soy gia ena atomo.......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:

                                    Το κορυφαίο με τον Παλομπαρίνι είναι ότι πέραν του είναι άσχετος, μιλάει και περισσότερο απ' τον ΤΠ. Παρακολουθήστε να δείτε ότι τον διακόπτει, συνεχίζει να μιλάει (λέγοντας ανούσια πράγματα) την ώρα που το Τάκης έχει κάτι -προφανώς- σοβαρό να πει και κάτι άλλα τέτοια χαριτωμένα. Πανικός λέμε τώρα!!!

                                    Moy aresei o tropos me ton opoio ekfrazeis tin apopsi soy gia ena atomo.......

                                    Δηλαδη φιλε μου πιστευεις οτι ο Παλομπαρινι, εκτος απο αντικειμενικος, σοβαρος ειναι και γνωστης του αντικειμενου;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mschumacher last edited by

                                      Ο Παλομπαρίνι είναι Νο.2 οδηγός.....εεεεεε σχολιαστής πίσω από τον Πουρναράκη. Για μένα είναι αρκετά καλός και πολύ αντικειμενικός και σοβαρός και μπράβο του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman_angel last edited by

                                        Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

                                        Δηλαδη φιλε μου πιστευεις οτι ο Παλομπαρινι, εκτος απο αντικειμενικος, σοβαρος ειναι και γνωστης του αντικειμενου;

                                        Oxi alla den xreiazetai na ton binelikonoume.Den epelekse(logika)autos ti thesi ayti.Alloi ton evalan ekei file moy...An arxizoume na moirazoume xaraktirismous xathikame.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          megane98hp last edited by

                                          Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:

                                          Δηλαδη φιλε μου πιστευεις οτι ο Παλομπαρινι, εκτος απο αντικειμενικος, σοβαρος ειναι και γνωστης του αντικειμενου;

                                          Oxi alla den xreiazetai na ton binelikonoume.Den epelekse(logika)autos ti thesi ayti.Alloi ton evalan ekei file moy...

                                          Συμφωνω, αλλα ποια ασχημη εκφραση χρησιμοποιησε ο Νασος που ηταν τοσο προσβλητικη;
                                          Στο κατω κατω ο ανθρωπος ειναι μερικες (εως πολλες) φορες προκλητικος στις εκφρασεις του υπερ ή κατα καποιον ομαδων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            a-viper7 last edited by

                                            Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                                            Ο Παλομπαρίνι είναι Νο.2 οδηγός.....εεεεεε σχολιαστής πίσω από τον Πουρναράκη. Για μένα είναι αρκετά καλός και πολύ αντικειμενικός και σοβαρός και μπράβο του.

                                            Εδώ γελάμε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 22 / 91
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr