-
Αν δεν κάνω λάθος, η Audi είναι η 'σπορτίβικη' μάρκα του γκρούπ? Και τα VW για τους πιο πολλούς?
Εάν ναί, τότε γιατί το Passat το οποίο οδηγούσα παλιά είχε πιο 'αθλητικές' ανησυχίες απο το Α4 που οδηγώ περιστασιακά και που έχει τοσο ελαφρύ τιμόνι που φοβάσαι να οδηγήσεις πάνω απο κάποια μεγάλη ταχύτητα?
-
Αν δεν κάνω λάθος, η Audi είναι η 'σπορτίβικη' μάρκα του γκρούπ? Και τα VW για τους πιο πολλούς?
Εάν ναί, τότε γιατί το Passat το οποίο οδηγούσα παλιά είχε πιο 'αθλητικές' ανησυχίες απο το Α4 που οδηγώ περιστασιακά και που έχει τοσο ελαφρύ τιμόνι που φοβάσαι να οδηγήσεις πάνω απο κάποια μεγάλη ταχύτητα?
-
Αν δεν κάνω λάθος, η Audi είναι η 'σπορτίβικη' μάρκα του γκρούπ? Και τα VW για τους πιο πολλούς?
Εάν ναί, τότε γιατί το Passat το οποίο οδηγούσα παλιά είχε πιο 'αθλητικές' ανησυχίες απο το Α4 που οδηγώ περιστασιακά και που έχει τοσο ελαφρύ τιμόνι που φοβάσαι να οδηγήσεις πάνω απο κάποια μεγάλη ταχύτητα?
-
Aπό ότι έχω καταλάβει και το Golf GTI είναι πιο σπορ από το αντίστοιχο Α3 αλλά τότε φαντάστηκα ότι αυτό είχε να κάνει μόνο με τη συγκεκριμένη εκδοση του Golf. Aν είναι έτσι και ανάμεσα στο passat και στο Α4 κάτι δεν πάει καλά. Αλλά μάλλον πως δεν έχει αλλάξει κάτι και απλά τα VW είναι λίγο πιο 'στριφτερά' από ότι παλιότερα...
-
Χωρίς να γνωρίζω ιδιαίτερα, είχα την εντύπωση ότι η Seat πάει να αναλάβει τις σπορτίβικες ανησυχίες του group.
-
Το μπάχαλο
Θεωρητικά η Audi είναι το σπορτίφ πολυτελές κομμάτι του ομίλου, η VW το 'ακριβό μαζικών πωλήσεων' η Seat το φτηνό σπορτίφ και η Skoda wannabe VW
Θεωρητικά πάντα σύμφωνα και με τον πρώην (Piech) η Audi θα αντιμετώπιζε την BMW, η VW τη Mercedes (γι' αυτό και η αποτυχία του Phaeton), η Seat την Alfa Romeo (καμία σχέση η πρόσληψη de Silva ) και η Skoda θα φτανε στα επίπεδα της VW.
Τελικά; μία τρύπα στο νερό (σχεδόν) Η Audi κοντράρεται και με τις δύο (σε πωλήσεις), η VW παραμένει εκεί που είναι (Renault, Ford, Opel κλπ), αλλά έχει και εσωτερικό ανταγωνισμό από τη Skoda. H Seat αυτοκαταστράφηκε με τα 3 σε 1 (Altea, Toledo, Leon) και με τις επιλογές κινητήρων μέχρι τώρα.
Γιατί σπορ με 1.6 8V ή μόνο diesel δεν γίνεσαι με τίποτα. Ούτε με σχεδιασμό de Silva γίνεσαι σπορ. Όταν ποτέ βγει το Leon TFSI -κι αν είναι και φτηνότερο από το GTI- ίσως γίνει η 'προσιτή σπορ'
Ευτυχώς έφυγε ο Piech και ήδη έχει αρχίσει κάποια διαφοροποίηση στα μοντέλα (ξεκίνησε με το διαχωρισμό Α4-Passat) και μάλλον θα συνεχιστεί με το ΤΤ ή Α5 που δεν θα είναι Golf V.
Όσο για τα παλιά Α4-Passat, μπορεί το τιμόνι του Passat να είναι λίγο πιο βαρύ, αλλά ο πίσω ημιάκαμπτος...
Το GTI είναι όντως πιο σπορ και πιο γρήγορο από το Α3 κι ας έχει 'Quattro' (ακούς technik; )
-
Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
Χωρίς να γνωρίζω ιδιαίτερα, είχα την εντύπωση ότι η Seat πάει να αναλάβει τις σπορτίβικες ανησυχίες του group.Ναι, αλλά δεν έχω καταλάβει γιατί η Seat θα αργήσει τόσο να παρουσιάσει αυτοκίνητο με κάποιον FSI, που είναι υποτίθεται ο νέος τύπος κινητήρα του Group. Απ' όσο ξέρω, το πρώτο της θα είναι το νέο Toledo. Υποτίθεται πως θα έπρεπε να τον είχε στα χέρια της εξ' αρχής, για να μπορέσει να διαθέσει τα φτηνότερα μοντέλα στην αγορά, να δει τα προβλήματά τους και να παρουσιάσει σε εύλογο χρονικό διάστημα τις γρήγορες εκδόσεις του.
Η Audi κ' VW πουλάνε ήδη TFSI, η Skoda πουλάει FSI και μέχρι το τέλος του χρόνου θα έρθει ο TFSI με το Octavia RS, η Seat όμως γιατί έτσι; -
Συμφωνώ με lkar. Ισως στην 'αρχή' να ξεκίνησαν με αυτό το πλάνο στο group αλλα στη πορεία και λόγω του αγώνα για περισσότερες πωλήσεις κάπου να το χάσανε....
ΥΓ: lkar...ελπίζω να μην διαβάσει ο babbis το σχόλιο για Seat-Alfa... -
Ο χρήστης yani έγραψε:
Συμφωνώ με lkar. Ισως στην 'αρχή' να ξεκίνησαν με αυτό το πλάνο στο group αλλα στη πορεία και λόγω του αγώνα για περισσότερες πωλήσεις κάπου να το χάσανε....
ΥΓ: lkar...ελπίζω να μην διαβάσει ο babbis το σχόλιο για Seat-Alfa...To διάβασε
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
**Το GTI είναι όντως πιο σπορ και πιο γρήγορο από το Α3 κι ας έχει 'Quattro' **(ακούς technik; )
Το GTI είναι λίγο πιο γρήγορο από το A3 TFSI. Σωστά.
Το GTI είναι η σπόρ, η ψαγμένη έκδοση του Golf,
είναι η αναβίωση του όρου 'GTI'.To Α3 ΤFSI (Sportback ή 3Θ), είναι απλά μια γρήγορη έκδοση-ακόμα,
με χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς ενός απλού Α3,
και όχι μια 'ειδική' έκδοση.Η 'ειδική'' έκδοση, με το πιο απόλυτο στήσιμο, θα είναι αυτή του S3.
Εκεί υπάρχει '1-1' αντιστοιχία με το GTI, σε επίπεδο χαρακτήρα
(και σαφώς όχι χρημάτων) -
...βούτυρο στο ψωμί του technik το θέμα...
-
Για μένα τα πράγματα είναι πιό απλά...
Το audi είναι η premium μάρκα του group γι'αυτό άλλωστε και έχει διαφορά στην τιμή αγοράς και η vw παραμάνει στο επίπεδο να κοντράρει, σωστά όπως ειπώθηκε, opel, ford κτλ
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το GTI είναι λίγο πιο γρήγορο από το A3 TFSI. Σωστά.
Το GTI είναι η σπόρ, η ψαγμένη έκδοση του Golf,
είναι η αναβίωση του όρου 'GTI'.To Α3 ΤFSI (Sportback ή 3Θ), είναι απλά μια γρήγορη έκδοση-ακόμα,
με χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς ενός απλού Α3,
και όχι μια 'ειδική' έκδοση.Η 'ειδική'' έκδοση, με το πιο απόλυτο στήσιμο, θα είναι αυτή του S3.
Εκεί υπάρχει '1-1' αντιστοιχία με το GTI, σε επίπεδο χαρακτήρα
(και σαφώς όχι χρημάτων)Σωστά, ειδικά αν το S3 κοστίζει όσο 2 GTI και δεν θα 'χει 400 άλογα
και να ρωτήσω... η R34 θα ναι πιο ειδική έκδοση από το GTI;
-
Νομίζω ότι και η VW τείνει να χαρακτηριστεί premium:
Αν θεωρήσουμε ότι το πόσο premium είσαι εξαρτάτε από το πόσα premium μοντέλα βγάζεις τότε η VW έχει τα:
Phaeton
Touareg
Golf
Σκαραβαίος
Καθαρά premium στις κατηγορίες τουςPassat
Κάπου στην μέση μεταξύ 3άρας,Α4,156 και 407,laguna,primera ...Polo
Aν υπήρχε premium σε αυτο segmentFox
Touran
Δεν έχω άποψηΜου φαίνεται δύσκολο ένας όμιλος να δραστηριοποιεί τις δύο κύριες εταιρίες του στο ίδιο segment!
Βέβαια αυτοί θα ξέρουν καλύτερα.
[/img]
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το μπάχαλοΘεωρητικά η Audi είναι το σπορτίφ πολυτελές κομμάτι του ομίλου, η VW το 'ακριβό μαζικών πωλήσεων' η Seat το φτηνό σπορτίφ και η Skoda wannabe VW
Θεωρητικά πάντα σύμφωνα και με τον πρώην (Piech) η Audi θα αντιμετώπιζε την BMW, η VW τη Mercedes (γι' αυτό και η αποτυχία του Phaeton), η Seat την Alfa Romeo (καμία σχέση η πρόσληψη de Silva ) και η Skoda θα φτανε στα επίπεδα της VW.
Τελικά; μία τρύπα στο νερό (σχεδόν) Η Audi κοντράρεται και με τις δύο (σε πωλήσεις), η VW παραμένει εκεί που είναι (Renault, Ford, Opel κλπ), αλλά έχει και εσωτερικό ανταγωνισμό από τη Skoda. H Seat αυτοκαταστράφηκε με τα 3 σε 1 (Altea, Toledo, Leon) και με τις επιλογές κινητήρων μέχρι τώρα.
Γιατί σπορ με 1.6 8V ή μόνο diesel δεν γίνεσαι με τίποτα. Ούτε με σχεδιασμό de Silva γίνεσαι σπορ. Όταν ποτέ βγει το Leon TFSI -κι αν είναι και φτηνότερο από το GTI- ίσως γίνει η 'προσιτή σπορ'
Ευτυχώς έφυγε ο Piech και ήδη έχει αρχίσει κάποια διαφοροποίηση στα μοντέλα (ξεκίνησε με το διαχωρισμό Α4-Passat) και μάλλον θα συνεχιστεί με το ΤΤ ή Α5 που δεν θα είναι Golf V.
Όσο για τα παλιά Α4-Passat, μπορεί το τιμόνι του Passat να είναι λίγο πιο βαρύ, αλλά ο πίσω ημιάκαμπτος...
Το GTI είναι όντως πιο σπορ και πιο γρήγορο από το Α3 κι ας έχει 'Quattro' (ακούς technik; )
O Ιkar δε θα μπορούσε να τα πει καλύτερα.
Μία μικρή συμπλήρωση, έτσι για να πω ότι κάτι έγραψα κι εγώ...
Το Fabia είναι στα σημεία ελαφρώς πιο σπορ από το Ibiza της 'σπορ' Seat.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
....Όσο για τα **παλιά **Α4-Passat, μπορεί το τιμόνι του Passat να είναι λίγο πιο βαρύ, αλλά ο πίσω ημιάκαμπτος...Πόσο παλιά?
-
Mεταφέρω εδώ, το ποστ μου της 31/5 από το θέμα group VW των τεχνικών θεμάτων, που δεν πολυκολλούσε:
Επιμένω ότι στο VW group τα έχουν χαμένα.
Ας δούμε καταρχάς το διαχωρισμό στις μάρκες του group μεταξύ sport και classic.
Sport: Audi, Lamborghini, Seat, Bugatti
Classic: VW, Bentley, SkodaΚλασικό δείγμα νηπιακού μάρκετινγκ.
Τι δουλειά έχει η Seat ανάμεσα στις άλλες;
Η τοποθετησή της στο sport group είναι εντελώς αναίτια. Ουσιαστικά δεν υπάρχει τίποτα που να κάνει τα Seat πιο σπορ από τα αντίστοιχα Skoda.Η Skoda δίπλα στην Bentley μόνο ως αστείο μπορεί να εκληφθεί.
Υπόδειγμα σωστού διαχωρισμού είναι το Premier Automotive group της Ford, στο οποίο εντάχθηκαν Aston Martin, Lincoln, Land Rover, Jaguar.
Αλλά και γενικά η Ford με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο με την διαχειριστική της πολιτική απέναντι στις θυγατρικές της. Άφησε, ας πούμε την mazda, τελείως ελεύθερη να αναπτύξει το δικό της project (ρχ- το οποίο δεν μοιράζεται καμία πλατφόρμα, κανένα κινητήρα, τίποτα, με τα μοντέλα της Ford.
Η πολιτική της κοινής πλατφόρμας της VW (που δεν είναι κάτι νέο σαν ιδέα, θυμηθείτε πλατφόρμα tipo ή πολυμορφικά peugeot, citroen, fiat),
είναι ό,τι πιο γελοίο έχουν δει τα μάτια μου τα τελευταία χρόνια.Για έναν λάτρη της μοναδικότητας στα αυτοκίνητα, η στρατηγική της κοινής πλατφόρμας, η οποία μεταλλάχτηκε αργότερα σε στρατηγική κοινών μηχανικών μερών (μας έπεισαν), είναι κατακριτέα.
Και να σας πω και κάτι άλλο:
Δεν αποκλείω, τα προβλήματα αξιοπιστίας, που έβγαλαν πολλά μοντέλα του γκρουπ τα τελευταία χρόνια, να οφείλονται ακριβώς σε αυτού του είδους την οικονομία κλίμακος.Aκόμα και το grouppo Fiat αναπτύσσει πιο λογική πολιτική. Θεωρητικά και σε αυτό το θέμα μόνο.
Maserati και Alfa Romeo είναι πλέον μαζί. Μένει να δούμε κατά πόσο θα υπάρχει ανταλλαγή τεχνολογίας από τη μία (Maserati) στην άλλη (Alfa).
Ήταν το σωστό βήμα, προκειμένου η Alfa να ανταγωνιστεί στα ίσα τη BMW. Aλλά ας περιμένουμε. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το GTI είναι λίγο πιο γρήγορο από το A3 TFSI. Σωστά.
Το GTI είναι η σπόρ, η ψαγμένη έκδοση του Golf,
είναι η αναβίωση του όρου 'GTI'.To Α3 ΤFSI (Sportback ή 3Θ), είναι απλά μια γρήγορη έκδοση-ακόμα,
με χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς ενός απλού Α3,
και όχι μια 'ειδική' έκδοση.Η 'ειδική'' έκδοση, με το πιο απόλυτο στήσιμο, θα είναι αυτή του S3.
Εκεί υπάρχει '1-1' αντιστοιχία με το GTI, σε επίπεδο χαρακτήρα
(και σαφώς όχι χρημάτων)Σωστά, ειδικά αν το S3 κοστίζει όσο 2 GTI και δεν θα 'χει 400 άλογα
και να ρωτήσω... η R34 θα ναι πιο ειδική έκδοση από το GTI;
Αντιστοιχία, μόνο όσον αφορά τον χαρακτήρα των αυτοκινήτων
και όχι το κόστος απόκτησής τους!Επίσης το κόστος ενός αυτοκινήτου δε βρίσκεται σε αναλογία
με την ιπποδύναμή του.
Άραγε, 2,5 GTI μας κάνουν μία Μ5 ;Σχεδόν αποκλείω το ενδεχόμενο, το S3 να κοστίζει 57Κ
Το R34, R36, ή όπως αλλιώς θα ονομαστεί, ναί, αποτελεί ακόμα πιο 'ειδική' έκδοση (του Golf)
Βλέπε μελλοντικό RS3 (αν ποτέ εμφανιστεί) -
Πάντως το νέο Passat σε εμφάνιση δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν..
Τώρα όσον αφορά το εσωτερικό του.. νομίζω τα μπερδέψανε, και το Α4 θα έπρεπε να έχει το εσωτερικό και τις ευκολίες του Passat (ηλεκτρικά χειρόφρενα κτλ)
Συμφωνώ κ εγώ στο ότι τα'χουν χαμένα! -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Επιμένω ότι στο VW group τα έχουν χαμένα.Ας δούμε καταρχάς το διαχωρισμό στις μάρκες του group μεταξύ sport και classic.
Sport: Audi, Lamborghini, Seat, Bugatti
Classic: VW, Bentley, SkodaΚλασικό δείγμα νηπιακού μάρκετινγκ.
Τι δουλειά έχει η Seat ανάμεσα στις άλλες;
Η τοποθετησή της στο sport group είναι εντελώς αναίτια. Ουσιαστικά δεν υπάρχει τίποτα που να κάνει τα Seat πιο σπορ από τα αντίστοιχα Skoda.Η Skoda δίπλα στην Bentley μόνο ως αστείο μπορεί να εκληφθεί.
Λοιπόν, θα συμφωνήσω μαζί σου σε πολλά. Όπως το ότι οι ιθύνοντες του VAG, τα έχουν χαμένα. Τα σχόλια περί RX-8 και PAG. Το ότι είναι άσχημο να υπάρχουν παντού κοινά μηχανικά μέρη. Και σε άλλα πολλά.
Η Seat έχει όντως πιο έντονο τον σπορ χαρακτήρα σε σχέση με τη Skoda, τουλάχιστον μέχρι την έλευση των Altea - Toledo. Όπως και να το κάνουμε, περισσότερους σπορτίφ προσανατολισμούς έχουν τα Ibiza - Leon, από τα Fabia - Octavia. Και οπτικά, αλλά και μικρές - μικρές διαφοροποιήσεις στο στήσιμο ή ακόμα και στις επιδόσεις. Π.χ. τα Octavia κινούνταν ανάμεσα στους 150-180 ίππους, τη στιγμή που τα Leon έπαιζαν από 180-210-225. Αντίστοιχο Fabia FR/Cupra δεν υπήρξε, εκτός του vRS που όμως ήταν diesel (και πιο αδύναμο από τα αντίστοιχα Ibiza diesel). Επίσης, μέχρι την έλευση του Golf V GTi, ήταν σαφώς πιο σπορτίφ και από τη VW.
Το σχόλιο περί Skoda - Bentley, γιατί δεν το κάνεις και για τη VW - Bentley; Η κάθε εταιρεία απευθύνεται σε άλλα πορτοφόλια και απλά έχει ως σημείο αναφοράς, 'περισσότερο σαλόνι' σε σχέση με τα αντίστοιχα σπορ - σπορτίφ του γκρουπ. Π.χ. κάποιες εκδόσεις Fabia - Octavia έχουν σαφώς πιο όμορφα υλικά στο εσωτερικό τους σχέση με τα αντίστοιχα Seat. Συν το Superb.
Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να γίνει ένας καλύτερος διαχωρισμός προτεραιοτήτων. Τα Seat - Skoda πρέπει να διαφοροποιούνται ακόμα περισσότερο και να μην εμπλέκονται τόσο οι τιμές τους με τους 'αποπάνω'. Όσο για την καθυστέρηση των Leon και των καινούριων TFSI, κάνουν πολύ μεγάλο λάθος...Αυτά τα αυτοκίνητα έπρεπε να προηγούνται των Α3 TFSI - Golf GTi, όχι να έπονται.
Audi Vs. VW