Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi Vs. VW
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi Vs. VW
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    39
    98
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      Αν δεν κάνω λάθος, η Audi είναι η 'σπορτίβικη' μάρκα του γκρούπ? Και τα VW για τους πιο πολλούς?

      Εάν ναί, τότε γιατί το Passat το οποίο οδηγούσα παλιά είχε πιο 'αθλητικές' ανησυχίες απο το Α4 που οδηγώ περιστασιακά και που έχει τοσο ελαφρύ τιμόνι που φοβάσαι να οδηγήσεις πάνω απο κάποια μεγάλη ταχύτητα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        maxmara last edited by

        Αν δεν κάνω λάθος, η Audi είναι η 'σπορτίβικη' μάρκα του γκρούπ? Και τα VW για τους πιο πολλούς?

        Εάν ναί, τότε γιατί το Passat το οποίο οδηγούσα παλιά είχε πιο 'αθλητικές' ανησυχίες απο το Α4 που οδηγώ περιστασιακά και που έχει τοσο ελαφρύ τιμόνι που φοβάσαι να οδηγήσεις πάνω απο κάποια μεγάλη ταχύτητα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          Αν δεν κάνω λάθος, η Audi είναι η 'σπορτίβικη' μάρκα του γκρούπ? Και τα VW για τους πιο πολλούς?

          Εάν ναί, τότε γιατί το Passat το οποίο οδηγούσα παλιά είχε πιο 'αθλητικές' ανησυχίες απο το Α4 που οδηγώ περιστασιακά και που έχει τοσο ελαφρύ τιμόνι που φοβάσαι να οδηγήσεις πάνω απο κάποια μεγάλη ταχύτητα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            meco last edited by

            Aπό ότι έχω καταλάβει και το Golf GTI είναι πιο σπορ από το αντίστοιχο Α3 αλλά τότε φαντάστηκα ότι αυτό είχε να κάνει μόνο με τη συγκεκριμένη εκδοση του Golf. Aν είναι έτσι και ανάμεσα στο passat και στο Α4 κάτι δεν πάει καλά. Αλλά μάλλον πως δεν έχει αλλάξει κάτι και απλά τα VW είναι λίγο πιο 'στριφτερά' από ότι παλιότερα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos last edited by

              Χωρίς να γνωρίζω ιδιαίτερα, είχα την εντύπωση ότι η Seat πάει να αναλάβει τις σπορτίβικες ανησυχίες του group.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Το μπάχαλο

                Θεωρητικά η Audi είναι το σπορτίφ πολυτελές κομμάτι του ομίλου, η VW το 'ακριβό μαζικών πωλήσεων' η Seat το φτηνό σπορτίφ και η Skoda wannabe VW

                Θεωρητικά πάντα σύμφωνα και με τον πρώην (Piech) η Audi θα αντιμετώπιζε την BMW, η VW τη Mercedes (γι' αυτό και η αποτυχία του Phaeton), η Seat την Alfa Romeo (καμία σχέση η πρόσληψη de Silva ) και η Skoda θα φτανε στα επίπεδα της VW.

                Τελικά; μία τρύπα στο νερό (σχεδόν) Η Audi κοντράρεται και με τις δύο (σε πωλήσεις), η VW παραμένει εκεί που είναι (Renault, Ford, Opel κλπ), αλλά έχει και εσωτερικό ανταγωνισμό από τη Skoda. H Seat αυτοκαταστράφηκε με τα 3 σε 1 (Altea, Toledo, Leon) και με τις επιλογές κινητήρων μέχρι τώρα.

                Γιατί σπορ με 1.6 8V ή μόνο diesel δεν γίνεσαι με τίποτα. Ούτε με σχεδιασμό de Silva γίνεσαι σπορ. Όταν ποτέ βγει το Leon TFSI -κι αν είναι και φτηνότερο από το GTI- ίσως γίνει η 'προσιτή σπορ'

                Ευτυχώς έφυγε ο Piech και ήδη έχει αρχίσει κάποια διαφοροποίηση στα μοντέλα (ξεκίνησε με το διαχωρισμό Α4-Passat) και μάλλον θα συνεχιστεί με το ΤΤ ή Α5 που δεν θα είναι Golf V.

                Όσο για τα παλιά Α4-Passat, μπορεί το τιμόνι του Passat να είναι λίγο πιο βαρύ, αλλά ο πίσω ημιάκαμπτος...

                Το GTI είναι όντως πιο σπορ και πιο γρήγορο από το Α3 κι ας έχει 'Quattro' (ακούς technik; )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  michaliss last edited by

                  Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
                  Χωρίς να γνωρίζω ιδιαίτερα, είχα την εντύπωση ότι η Seat πάει να αναλάβει τις σπορτίβικες ανησυχίες του group.

                  Ναι, αλλά δεν έχω καταλάβει γιατί η Seat θα αργήσει τόσο να παρουσιάσει αυτοκίνητο με κάποιον FSI, που είναι υποτίθεται ο νέος τύπος κινητήρα του Group. Απ' όσο ξέρω, το πρώτο της θα είναι το νέο Toledo. Υποτίθεται πως θα έπρεπε να τον είχε στα χέρια της εξ' αρχής, για να μπορέσει να διαθέσει τα φτηνότερα μοντέλα στην αγορά, να δει τα προβλήματά τους και να παρουσιάσει σε εύλογο χρονικό διάστημα τις γρήγορες εκδόσεις του.
                  Η Audi κ' VW πουλάνε ήδη TFSI, η Skoda πουλάει FSI και μέχρι το τέλος του χρόνου θα έρθει ο TFSI με το Octavia RS, η Seat όμως γιατί έτσι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Y
                    yani last edited by

                    Συμφωνώ με lkar. Ισως στην 'αρχή' να ξεκίνησαν με αυτό το πλάνο στο group αλλα στη πορεία και λόγω του αγώνα για περισσότερες πωλήσεις κάπου να το χάσανε....
                    ΥΓ: lkar...ελπίζω να μην διαβάσει ο babbis το σχόλιο για Seat-Alfa...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      babbis last edited by

                      Ο χρήστης yani έγραψε:
                      Συμφωνώ με lkar. Ισως στην 'αρχή' να ξεκίνησαν με αυτό το πλάνο στο group αλλα στη πορεία και λόγω του αγώνα για περισσότερες πωλήσεις κάπου να το χάσανε....
                      ΥΓ: lkar...ελπίζω να μην διαβάσει ο babbis το σχόλιο για Seat-Alfa...

                      To διάβασε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                        **Το GTI είναι όντως πιο σπορ και πιο γρήγορο από το Α3 κι ας έχει 'Quattro' **(ακούς technik; )

                        Το GTI είναι λίγο πιο γρήγορο από το A3 TFSI. Σωστά.
                        Το GTI είναι η σπόρ, η ψαγμένη έκδοση του Golf,
                        είναι η αναβίωση του όρου 'GTI'.

                        To Α3 ΤFSI (Sportback ή 3Θ), είναι απλά μια γρήγορη έκδοση-ακόμα,
                        με χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς ενός απλού Α3,
                        και όχι μια 'ειδική' έκδοση.

                        Η 'ειδική'' έκδοση, με το πιο απόλυτο στήσιμο, θα είναι αυτή του S3.

                        Εκεί υπάρχει '1-1' αντιστοιχία με το GTI, σε επίπεδο χαρακτήρα
                        (και σαφώς όχι χρημάτων)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          ...βούτυρο στο ψωμί του technik το θέμα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostas-1970 last edited by

                            Για μένα τα πράγματα είναι πιό απλά...

                            Το audi είναι η premium μάρκα του group γι'αυτό άλλωστε και έχει διαφορά στην τιμή αγοράς και η vw παραμάνει στο επίπεδο να κοντράρει, σωστά όπως ειπώθηκε, opel, ford κτλ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης technik έγραψε:

                              Το GTI είναι λίγο πιο γρήγορο από το A3 TFSI. Σωστά.
                              Το GTI είναι η σπόρ, η ψαγμένη έκδοση του Golf,
                              είναι η αναβίωση του όρου 'GTI'.

                              To Α3 ΤFSI (Sportback ή 3Θ), είναι απλά μια γρήγορη έκδοση-ακόμα,
                              με χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς ενός απλού Α3,
                              και όχι μια 'ειδική' έκδοση.

                              Η 'ειδική'' έκδοση, με το πιο απόλυτο στήσιμο, θα είναι αυτή του S3.

                              Εκεί υπάρχει '1-1' αντιστοιχία με το GTI, σε επίπεδο χαρακτήρα
                              (και σαφώς όχι χρημάτων)

                              Σωστά, ειδικά αν το S3 κοστίζει όσο 2 GTI και δεν θα 'χει 400 άλογα

                              και να ρωτήσω... η R34 θα ναι πιο ειδική έκδοση από το GTI;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                babbis last edited by

                                Νομίζω ότι και η VW τείνει να χαρακτηριστεί premium:

                                Αν θεωρήσουμε ότι το πόσο premium είσαι εξαρτάτε από το πόσα premium μοντέλα βγάζεις τότε η VW έχει τα:

                                Phaeton
                                Touareg
                                Golf
                                Σκαραβαίος
                                Καθαρά premium στις κατηγορίες τους

                                Passat
                                Κάπου στην μέση μεταξύ 3άρας,Α4,156 και 407,laguna,primera ...

                                Polo
                                Aν υπήρχε premium σε αυτο segment

                                Fox
                                Touran
                                Δεν έχω άποψη

                                Μου φαίνεται δύσκολο ένας όμιλος να δραστηριοποιεί τις δύο κύριες εταιρίες του στο ίδιο segment!

                                Βέβαια αυτοί θα ξέρουν καλύτερα.

                                [/img]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pai-mei last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                  Το μπάχαλο

                                  Θεωρητικά η Audi είναι το σπορτίφ πολυτελές κομμάτι του ομίλου, η VW το 'ακριβό μαζικών πωλήσεων' η Seat το φτηνό σπορτίφ και η Skoda wannabe VW

                                  Θεωρητικά πάντα σύμφωνα και με τον πρώην (Piech) η Audi θα αντιμετώπιζε την BMW, η VW τη Mercedes (γι' αυτό και η αποτυχία του Phaeton), η Seat την Alfa Romeo (καμία σχέση η πρόσληψη de Silva ) και η Skoda θα φτανε στα επίπεδα της VW.

                                  Τελικά; μία τρύπα στο νερό (σχεδόν) Η Audi κοντράρεται και με τις δύο (σε πωλήσεις), η VW παραμένει εκεί που είναι (Renault, Ford, Opel κλπ), αλλά έχει και εσωτερικό ανταγωνισμό από τη Skoda. H Seat αυτοκαταστράφηκε με τα 3 σε 1 (Altea, Toledo, Leon) και με τις επιλογές κινητήρων μέχρι τώρα.

                                  Γιατί σπορ με 1.6 8V ή μόνο diesel δεν γίνεσαι με τίποτα. Ούτε με σχεδιασμό de Silva γίνεσαι σπορ. Όταν ποτέ βγει το Leon TFSI -κι αν είναι και φτηνότερο από το GTI- ίσως γίνει η 'προσιτή σπορ'

                                  Ευτυχώς έφυγε ο Piech και ήδη έχει αρχίσει κάποια διαφοροποίηση στα μοντέλα (ξεκίνησε με το διαχωρισμό Α4-Passat) και μάλλον θα συνεχιστεί με το ΤΤ ή Α5 που δεν θα είναι Golf V.

                                  Όσο για τα παλιά Α4-Passat, μπορεί το τιμόνι του Passat να είναι λίγο πιο βαρύ, αλλά ο πίσω ημιάκαμπτος...

                                  Το GTI είναι όντως πιο σπορ και πιο γρήγορο από το Α3 κι ας έχει 'Quattro' (ακούς technik; )

                                  O Ιkar δε θα μπορούσε να τα πει καλύτερα.

                                  Μία μικρή συμπλήρωση, έτσι για να πω ότι κάτι έγραψα κι εγώ...

                                  Το Fabia είναι στα σημεία ελαφρώς πιο σπορ από το Ibiza της 'σπορ' Seat.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    maxmara last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                    ....Όσο για τα **παλιά **Α4-Passat, μπορεί το τιμόνι του Passat να είναι λίγο πιο βαρύ, αλλά ο πίσω ημιάκαμπτος...

                                    Πόσο παλιά?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pai-mei last edited by

                                      Mεταφέρω εδώ, το ποστ μου της 31/5 από το θέμα group VW των τεχνικών θεμάτων, που δεν πολυκολλούσε:

                                      Επιμένω ότι στο VW group τα έχουν χαμένα.

                                      Ας δούμε καταρχάς το διαχωρισμό στις μάρκες του group μεταξύ sport και classic.

                                      Sport: Audi, Lamborghini, Seat, Bugatti
                                      Classic: VW, Bentley, Skoda

                                      Κλασικό δείγμα νηπιακού μάρκετινγκ.

                                      Τι δουλειά έχει η Seat ανάμεσα στις άλλες;
                                      Η τοποθετησή της στο sport group είναι εντελώς αναίτια. Ουσιαστικά δεν υπάρχει τίποτα που να κάνει τα Seat πιο σπορ από τα αντίστοιχα Skoda.

                                      Η Skoda δίπλα στην Bentley μόνο ως αστείο μπορεί να εκληφθεί.

                                      Υπόδειγμα σωστού διαχωρισμού είναι το Premier Automotive group της Ford, στο οποίο εντάχθηκαν Aston Martin, Lincoln, Land Rover, Jaguar.

                                      Αλλά και γενικά η Ford με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο με την διαχειριστική της πολιτική απέναντι στις θυγατρικές της. Άφησε, ας πούμε την mazda, τελείως ελεύθερη να αναπτύξει το δικό της project (ρχ- το οποίο δεν μοιράζεται καμία πλατφόρμα, κανένα κινητήρα, τίποτα, με τα μοντέλα της Ford.

                                      Η πολιτική της κοινής πλατφόρμας της VW (που δεν είναι κάτι νέο σαν ιδέα, θυμηθείτε πλατφόρμα tipo ή πολυμορφικά peugeot, citroen, fiat),
                                      είναι ό,τι πιο γελοίο έχουν δει τα μάτια μου τα τελευταία χρόνια.

                                      Για έναν λάτρη της μοναδικότητας στα αυτοκίνητα, η στρατηγική της κοινής πλατφόρμας, η οποία μεταλλάχτηκε αργότερα σε στρατηγική κοινών μηχανικών μερών (μας έπεισαν), είναι κατακριτέα.

                                      Και να σας πω και κάτι άλλο:
                                      Δεν αποκλείω, τα προβλήματα αξιοπιστίας, που έβγαλαν πολλά μοντέλα του γκρουπ τα τελευταία χρόνια, να οφείλονται ακριβώς σε αυτού του είδους την οικονομία κλίμακος.

                                      Aκόμα και το grouppo Fiat αναπτύσσει πιο λογική πολιτική. Θεωρητικά και σε αυτό το θέμα μόνο.
                                      Maserati και Alfa Romeo είναι πλέον μαζί. Μένει να δούμε κατά πόσο θα υπάρχει ανταλλαγή τεχνολογίας από τη μία (Maserati) στην άλλη (Alfa).
                                      Ήταν το σωστό βήμα, προκειμένου η Alfa να ανταγωνιστεί στα ίσα τη BMW. Aλλά ας περιμένουμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                        Το GTI είναι λίγο πιο γρήγορο από το A3 TFSI. Σωστά.
                                        Το GTI είναι η σπόρ, η ψαγμένη έκδοση του Golf,
                                        είναι η αναβίωση του όρου 'GTI'.

                                        To Α3 ΤFSI (Sportback ή 3Θ), είναι απλά μια γρήγορη έκδοση-ακόμα,
                                        με χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς ενός απλού Α3,
                                        και όχι μια 'ειδική' έκδοση.

                                        Η 'ειδική'' έκδοση, με το πιο απόλυτο στήσιμο, θα είναι αυτή του S3.

                                        Εκεί υπάρχει '1-1' αντιστοιχία με το GTI, σε επίπεδο χαρακτήρα
                                        (και σαφώς όχι χρημάτων)

                                        Σωστά, ειδικά αν το S3 κοστίζει όσο 2 GTI και δεν θα 'χει 400 άλογα

                                        και να ρωτήσω... η R34 θα ναι πιο ειδική έκδοση από το GTI;

                                        Αντιστοιχία, μόνο όσον αφορά τον χαρακτήρα των αυτοκινήτων
                                        και όχι το κόστος απόκτησής τους!

                                        Επίσης το κόστος ενός αυτοκινήτου δε βρίσκεται σε αναλογία
                                        με την ιπποδύναμή του.
                                        Άραγε, 2,5 GTI μας κάνουν μία Μ5 ;

                                        Σχεδόν αποκλείω το ενδεχόμενο, το S3 να κοστίζει 57Κ

                                        Το R34, R36, ή όπως αλλιώς θα ονομαστεί, ναί, αποτελεί ακόμα πιο 'ειδική' έκδοση (του Golf)
                                        Βλέπε μελλοντικό RS3 (αν ποτέ εμφανιστεί)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          skye last edited by

                                          Πάντως το νέο Passat σε εμφάνιση δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν..
                                          Τώρα όσον αφορά το εσωτερικό του.. νομίζω τα μπερδέψανε, και το Α4 θα έπρεπε να έχει το εσωτερικό και τις ευκολίες του Passat (ηλεκτρικά χειρόφρενα κτλ)
                                          Συμφωνώ κ εγώ στο ότι τα'χουν χαμένα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                                            Επιμένω ότι στο VW group τα έχουν χαμένα.

                                            Ας δούμε καταρχάς το διαχωρισμό στις μάρκες του group μεταξύ sport και classic.

                                            Sport: Audi, Lamborghini, Seat, Bugatti
                                            Classic: VW, Bentley, Skoda

                                            Κλασικό δείγμα νηπιακού μάρκετινγκ.

                                            Τι δουλειά έχει η Seat ανάμεσα στις άλλες;
                                            Η τοποθετησή της στο sport group είναι εντελώς αναίτια. Ουσιαστικά δεν υπάρχει τίποτα που να κάνει τα Seat πιο σπορ από τα αντίστοιχα Skoda.

                                            Η Skoda δίπλα στην Bentley μόνο ως αστείο μπορεί να εκληφθεί.

                                            Λοιπόν, θα συμφωνήσω μαζί σου σε πολλά. Όπως το ότι οι ιθύνοντες του VAG, τα έχουν χαμένα. Τα σχόλια περί RX-8 και PAG. Το ότι είναι άσχημο να υπάρχουν παντού κοινά μηχανικά μέρη. Και σε άλλα πολλά.

                                            Η Seat έχει όντως πιο έντονο τον σπορ χαρακτήρα σε σχέση με τη Skoda, τουλάχιστον μέχρι την έλευση των Altea - Toledo. Όπως και να το κάνουμε, περισσότερους σπορτίφ προσανατολισμούς έχουν τα Ibiza - Leon, από τα Fabia - Octavia. Και οπτικά, αλλά και μικρές - μικρές διαφοροποιήσεις στο στήσιμο ή ακόμα και στις επιδόσεις. Π.χ. τα Octavia κινούνταν ανάμεσα στους 150-180 ίππους, τη στιγμή που τα Leon έπαιζαν από 180-210-225. Αντίστοιχο Fabia FR/Cupra δεν υπήρξε, εκτός του vRS που όμως ήταν diesel (και πιο αδύναμο από τα αντίστοιχα Ibiza diesel). Επίσης, μέχρι την έλευση του Golf V GTi, ήταν σαφώς πιο σπορτίφ και από τη VW.

                                            Το σχόλιο περί Skoda - Bentley, γιατί δεν το κάνεις και για τη VW - Bentley; Η κάθε εταιρεία απευθύνεται σε άλλα πορτοφόλια και απλά έχει ως σημείο αναφοράς, 'περισσότερο σαλόνι' σε σχέση με τα αντίστοιχα σπορ - σπορτίφ του γκρουπ. Π.χ. κάποιες εκδόσεις Fabia - Octavia έχουν σαφώς πιο όμορφα υλικά στο εσωτερικό τους σχέση με τα αντίστοιχα Seat. Συν το Superb.

                                            Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να γίνει ένας καλύτερος διαχωρισμός προτεραιοτήτων. Τα Seat - Skoda πρέπει να διαφοροποιούνται ακόμα περισσότερο και να μην εμπλέκονται τόσο οι τιμές τους με τους 'αποπάνω'. Όσο για την καθυστέρηση των Leon και των καινούριων TFSI, κάνουν πολύ μεγάλο λάθος...Αυτά τα αυτοκίνητα έπρεπε να προηγούνται των Α3 TFSI - Golf GTi, όχι να έπονται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr