-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ τι εξυπηρετεί η συγκεκριμένη σύγκριση. Γιατί εγώ δεν ξέρω κανέναν που θα δώσει κοντά 30 χιλιάρικα για ένα χιλιάρι Focus ή ένα Skoda Scala.Ισχύει...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν κάποιος ενδιαφέρεται για ένα σύγχρονο μικρομεσαίο αυτοκίνητο με όλα τα συστήματα ασφαλείας που μας διαφημίζουν από την παρουσίαση τους, μια όμορφη ζάντα και μεγάλες οθόνες με πλοήγηση, και δεν θέλει να σκάσει 36-40 χιλιάδες για να παρει αυτοκίνητο πρώτης κατηγορίας κατασκευαστή (mercedes, bmw, audi) τι θα έπρεπε να κοιτάξει δλδ.
Ξαναλέω ότι το scala είναι ακριβό με τον επιπλέον εξοπλισμό, όχι στις υπάρχουσες εκδόσεις. Θα μπορούσαν να είχαν φτιάξει μια πιο πλούσια έκδοση από το εργοστάσιο που να τα χτυπήσει με το value for money όλα τα υπόλοιπα. -
Καλημέρα σας.
Χτες έκανα δοκιμή το scala (και το karoq).
Πολύ θετικές εντυπώσεις κι απ' τα δύο, και παρ'όλο που είμαι στην αναζήτηση SUV/Crossover, ίσως και να μου άρεσε περισσότερο το Scala...
Ένας λόγος, ότι μου φάνηκε αρκετά ψηλό!
Ειδικά σε ένα TDI dsg που είχε μέσα στην έκθεση ( αυτο και με ενδιαφέρει), έμπαινα κι έβγαινα στο κάθισμα πολύ άνετα, όπως στα crossover κι όχι κανονικά αυτοκίνητα.
Και στο μάτι φαινόταν μεγάλη η απόσταση απ' το έδαφος, κι όταν ρώτησα, ή απάντηση ήταν 180 χιλιοστά. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Πώς είναι δυνατόν να το νιώθω τόσο ωραία ψηλό; (το συγκεκριμένο έχει 17' ίντσες ζάντα αν δεν κάνω λάθος).
Επίσης, μπαίνουν μπάρες οροφής στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο;Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο πωλητής να πάρει μια μεζούρα και να μετρήσει, εφόσον δεν διάβασε καν το μανουαλ του αυτοκινήτου που πουλάει...
149mm είναι η απόσταση από το έδαφος.
Το πιο ψηλό τους συμβατικό αυτοκίνητο ήταν το Rapid με 165mm ενώ όλα τα Scout και crossovers τους είναι αναμεσα στα 180mm με 190mm. -
Αν το Scala έχει 18 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, τότε τα SUV τους πόση θα έχουν;
-
Είδα σήμερα το Scala σε μια έκθεση Skoda και μου έκανε ομολογουμένως αρκετά καλή εντύπωση.
Από εμφάνιση εξωτερικά, αρκετά συντηρητικό, ενώ και το πίσω μέρος (από την μεσαία κολόνα και μετά) μοιάζει αρκετά τραβηγμένο και ογκώδες. Από την άλλη, το σύνολο σου βγάζει την αίσθηση της ποιότητας και όχι του φτηνιάρικου.Το τραβηγμένο σουλούπι του έχει φυσικά άμεσο αντίκτυπο στους εσωτερικούς χώρους που είναι εξαιρετικοί. Είτε αυτοί αφορούν την θέση οδηγού/συνοδηγού, είτε τους πίσω επιβάτες, είτε τον χώρο αποσκευών ο οποίος είναι μεγάλος και τετραγωνισμένος.
Ποιοτικά το εσωτερικό είναι πολύ καλό για την κατηγορία και τα λεφτά που ζητάει. Φυσικά απέχει από την κορυφή, υπάρχουν αρκετά σημεία που τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά η συνολική εικόνα είναι αρκετά καλή. Το μόνο κακό είναι πως το εσωτερικό είναι αρκετά μουντό, με μόνο μια μεταλλική φάσα να σπάει την μαυρίλα του ταμπλό. Επιλογές για πιο ανοιχτόχρωμα εσωτερικά δυστυχώς δεν υπάρχουν. Παρόλα αυτά, ο σχεδιασμός του ταμπλό είναι πολύ ωραίος και σίγουρα πιο μοντέρνος από αυτό των παλιότερων Skoda (Karoq κλπ). Θα έλεγα πως ακολουθεί την μόδα με το σκαλοπάτι στο ταμπλό, πάνω στο οποίο πατάει το infotainment. Κάτι που πρόσεξα και δεν μου άρεσε στον σχεδιασμό είναι πως τα κουμπιά για το σύστημα ψύξης θέρμανσης είναι σχετικά μικρά και δύσχρηστα. Παρόλα αυτά υπάρχουν φυσικά κουμπιά και ο χειρισμός δεν γίνεται από την οθόνη του infotainment.
Σχετικά με τον εξοπλισμό, η μόνη 'παραφωνία' θέλω να πιστεύω για τους περισσότερους είναι η ύπαρξη απλού AC αντί για κλιματισμό, ακόμη και στην μεσαία έκδοση, που αποτελεί μάλλον και την πιο value for money επιλογή. Από την άλλη η μεσαία έκδοση έχει front assist για αυτόματο φρενάρισμα και σύμφωνα με τον πωλητή, φώτα led στην μικρή και μεσαία σκάλα.
Θεωρώ πως με τιμή κάτω από 18 χιλιάρικα για την μεσαία έκδοση εξοπλισμού και τον χιλιάρη κινητήρα με τα 115 άλογα, είναι μια πολύ καλή επιλογή για τον οικογενειάρχη που θέλει πολλούς χώρους και δεν έχει θέμα με την έλλειψη κλιματισμού και την συντηρητική εξωτερική του εμφάνιση (την στιγμή μάλιστα που βρισκόμαστε στο αποκορύφωμα της μόδας των SUV).
ΥΓ. Κατανοώ πως για πολλούς η έλλειψη κλιματισμού είναι αρκετά σημαντικός λόγος για να απορρίψουν το αυτοκίνητο. Από την άλλη να σημειώσω, πως στην έκδοση που είχαν στην έκθεση (μεσαία που νομίζω λέγεται ambition) υπήρχαν αεραγωγοί ακόμη και στην βάση της κεντρικής κονσόλας για τους πίσω επιβάτες.
Και το αναφέρω, γιατί το top seller Nissan Qashqai για παράδειγα, που έχει κλιματισμό σε όλες τις εκδόσεις εκτός από την βασική, δεν έχει αεραγωγούς ούτε για τα πόδια των πίσω επιβατών, πόσο περισσότερο στην κεντρική κονσόλα. Μιλάμε για αυτοκίνητα που απευθύνονται κυρίως σε οικογενειάρχες και στα οποία τα πίσω καθίσματα δεν είναι διακοσμητικά. Οπότε πριν βάλουμε τικ στο γεγονός πως ένα αμάξι έχει κλιματισμό έναντι ενός άλλου που έχει απλό AC, ας ρίξουμε μια ματιά και σε κάποιες λεπτομέρειες που θεωρούμε δεδομένες, χωρίς δυστυχώς να είναι.
-
Για το θέμα της απόστασης από το έδαφος που έγραψα, τα νούμερα ακούγονται υπερβολικά προφανώς και για αυτό ψάχνω εξήγηση, αλλά είναι γεγονός η αίσθηση που είχα. Ελαφρά λυγισμένο το γόνατο του ποδιού, και μετακινήθηκα οριζόντια στο μπες βγες από το κάθισμα, με ύψος 1.80.
Ενώ στο Μάζντα 6, Passat κλπ. παλεύω να σηκωθώ, και το συζητάμε και με άλλους φίλους που δεν είναι 1.70 (έχοντας και κάμποσα κιλά παραπάνω).
Στο Karoq σχεδόν τέντωνα το αριστερό πόδι και έβγαινα σχεδόν όρθιος.
Η απάντηση λοιπόν θα μπορούσε να είναι κάποια σπέσιαλ ανάρτηση (αυτή όμως απ' ότι διαβάζω είναι χαμηλωμένη κι όχι ψηλότερη), είτε η μεγάλη ζάντα, είτε έχει σχεδιαστεί η καμπίνα ώστε να προσομοιάζει crossover.
Ρωτάω αν κάποιος έχει δική του εμπειρία ή γνώση στο θέμα.Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στο μπες βγες είναι ομολογουμένως αρκετά άνετο (καμιά σχέση με το Civic που μπήκα), αλλά σε κάθε περίπτωση δεν μου φάνηκε 'ψηλωμένο', ούτε πιστεύω πως έχει 18 εκατοστά απόσταση από το έδαφος.
-
Το να τοποθετηθεί το κάθισμα ψηλά δεν προϋποθέτει απαραιτήτως μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Για πολύ κόσμο πάντως είναι μειονέκτημα, όχι πλεονέκτημα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το να τοποθετηθεί το κάθισμα ψηλά δεν προϋποθέτει απαραιτήτως μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Για πολύ κόσμο πάντως είναι μειονέκτημα, όχι πλεονέκτημα.Στο ''πολύ' θα διαφωνήσουμε, ελάχιστοι είναι αυτοί οι μερακλήδες που επιθυμούν να οδηγούνε σαύρες πλέον [emoji38]
Κι όσοι το έζησαν το 90, σιγά σιγά γίνονται μεσήλικες και πονάει η μέση...
προφανώς δεν έχει 180mm απόσταση, αλλά μάλλον είναι πολύ ψηλά στερεωμένο το κάθισμα και αυτό βοηθάει και στους χώρους. Σκέφτομαι πως είναι διάταξη που προέρχεται από τα SUV και μάλλον σιγά σιγά εφαρμόζεται και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Γιατί κάπως παρόμοια αίσθηση είχε και το Baleno, ίσως το κάνουν οι εταιρείες για τους χώρουςΣτάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για μπάρες οροφής, γνωρίζετε αν διατίθενται ως έξτρα και πως στερεώνονται στο αυτοκίνητο;
Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
ελάχιστοι είναι αυτοί οι μερακλήδες που επιθυμούν να οδηγούνε σαύρες πλέονΠίστεψέ με, ξέρω πάρα πολλούς.
Κι όσοι το έζησαν το 90, σιγά σιγά γίνονται μεσήλικες και πονάει η μέση...
Αντέχει μια χαρά.
αλλά μάλλον είναι πολύ ψηλά στερεωμένο το κάθισμα
Αυτό που έλεγα.
βοηθάει και στους χώρους
Συμβιβασμός είναι, γιατί χάνεις χώρο από το κεφάλι και αυτό σημαίνει ότι χρειάζεσαι ψηλότερη οροφή και άρα έχεις ψηλότερο κέντρο βάρους κλπ κλπ ξενέρωτα... Σίγουρα όμως με πιο κάθετες θέσεις χρειάζεσαι λιγότερο μήκος, οπότε έχεις δίκιο σε αυτό.
-
Δεν είναι ιδιαίτερα ψηλά το κάθισμα του Scala, νορμάλ θα το χαρακτήριζα.
Σε σχέση με το Karoq για παράδειγμα, ενώ έχουν πάνω από 13 εκατοστά διαφορά στο ύψος (1603 έναντι 1471 του Scala), και ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι μόλις 2,4 εκατοστά μεγαλύτερη στο Karoq (ομολογουμένως πολύ ωραία μας πλασάρουν την φάση της 'περιπέτειας' και του off roading με τα SUV!), το Scala έχει μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο για τον οδηγό (1031 έναντι 1020).
Από την άλλη, ένα Civic για παράδειγμα, έχει 2 εκατοστά μικρότερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το Scala και η θέση οδήγησης του είναι αρκετά πιο χαμηλά και ξαπλωτή.
Δεν ξέρω πόσο 'φιδίσιο' κορμί έχει ο Δίας , αλλά σήμερα που κάθισα στο Civic, απόρησα πως αγοράζαμε τόσα χρόνια sedan για οικογενειακά αυτοκίνητα. Μπροστά η κατάσταση ήταν σχετικά ΟΚ αν και φυσικά καμιά σχέση με την ευκολία ενός SUV, ενώ από την στιγμή που μετέφεραν και το ρεζερβουάρ από τα εμπρός καθίσματα στα πίσω, η απόσταση που έχεις για το κεφάλι είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι πίσω θέσεις όμως, μου φάνηκαν σαν την καρέκλα του οδοντιάτρου. Χαμηλά και ξαπλωμένες, πραγματικός μπελάς το μπες βγες. Όχι ότι καλύτερο για να βάζεις βγάζεις παιδιά, παιδικά καθισματάκια ή ηλικιωμένους. Για να μην αναφέρω την πρακτικότητα της πέμπτης πόρτας σε σχέση με τα τετράπορτα. Έμπαινες μετά και στο CRV που υπήρχε δίπλα και ήταν η μέρα με την νύχτα από αυτή την άποψη.
-
Το σιβικ είναι περίπτωση φίλε μου. Κάθεσαι ξαπλωτος και 'χωστός'. Δεν είναι έτσι όλα τα χαμηλά αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Για μπάρες οροφής, γνωρίζετε αν διατίθενται ως έξτρα και πως στερεώνονται στο αυτοκίνητο;Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
https://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/ ... 657071126x
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Το σιβικ είναι περίπτωση φίλε μου. Κάθεσαι ξαπλωτος και 'χωστός'. Δεν είναι έτσι όλα τα χαμηλά αυτοκίνητα.Το έχω υπόψη μου, θυμάμαι που το είχατε αναφέρει και στο αντίστοιχο θέμα του Civic. Απλά το ανέφερα επειδή το διαπίστωσα και ο ίδιος χθες και επειδή αναφέρθηκε ότι 'ελάχιστοι είναι αυτοί οι μερακλήδες που επιθυμούν να οδηγούνε σαύρες πλέον [emoji38] Κι όσοι το έζησαν το 90, σιγά σιγά γίνονται μεσήλικες και πονάει η μέση... '.
Νομίζω ότι για οικογενειακό, το Civic είναι ο ορισμός της 'σαύρας'
Η μπροστά θέση βέβαια όπως είπα ήταν αρκετά ΟΚ και σίγουρα κλάσεις ανώτερη από την παλιά, οι πίσω όμως μου φάνηκαν πολύ ξαπλωτές για τους επιβάτες.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
... αλλά σήμερα που κάθισα στο Civic, απόρησα πως αγοράζαμε τόσα χρόνια sedan για οικογενειακά αυτοκίνητα.Συνήθεια που θέλει τον χρόνο της.
Πολύ καιρό έκανε το σώμα να συνηθίσει μετά το QQ την είσοδο στο 2 και στο Micra. Μπαινοντας ή που σηκωνα το πόδι λες και θα έμπαινα από το παράθυρο, ή που έπεφτε όλος ο κορμός στο χαμηλό κάθισμα σαν να πέφτω σε κενό αέρος ή που χτυπούσα το κεφάλι μου στην οροφή [emoji16] -
Όποιος έχει δύο ή παραπάνω αυτοκίνητα που διαφέρουν σε αυτό το θέμα πολύ εύκολα αντιλαμβάνεται τις διαφορές.
Δεν έχω μπει στο Scala και δεν νομίζω να μπω ποτέ γιατί μου είναι εντελώς αδιάφορο σαν αυτοκίνητο.
Αλλά από το δικό μου SKODA αντιλαμβάνομαι πως πάνω/κάτω θα είναι η αίσθηση στη θέση οδήγησης.
Οπότε εμένα δεν με ενθουσιάζει. -
Οι 15 πόντοι απόσταση από το έδαφος και με μια φιλοσοφία περισσότερο προς την άνεση παρά την σπορ συμπεριφορά έχουν και τα ανάλογα αποτελέσματα.
Αρκετά υψηλή βέβαια η ταχύτητα, παρόλα αυτά αρκετό 'ταρακούνημα' για μικρομεσαίο hatchback.
ΥΓ. Για άλλη μια φορά βέβαια η αξιοπιστία αυτού του τεστ ελέγχεται, μιας και το Scala πιάνει 79Kmh, ενώ η BMW Series 8 που δοκίμασαν ακριβώς πιο πριν, μόλις 74Kmh
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Όποιος έχει δύο ή παραπάνω αυτοκίνητα που διαφέρουν σε αυτό το θέμα πολύ εύκολα αντιλαμβάνεται τις διαφορές.
Δεν έχω μπει στο Scala και δεν νομίζω να μπω ποτέ γιατί μου είναι εντελώς αδιάφορο σαν αυτοκίνητο.
Αλλά από το δικό μου SKODA αντιλαμβάνομαι πως πάνω/κάτω θα είναι η αίσθηση στη θέση οδήγησης.
Οπότε εμένα δεν με ενθουσιάζει.Δεν σε ενθουσιάζει, αυτό που φαντάζεσαι.
Μπορεί να μη σε ενθουσιάσει, αλλά να είναι διαφορετικό από αυτό που φαντάζεσαι...Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Skoda Scala