Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    • 1
    • 2
    • 323
    • 324
    • 325
    • 326
    • 327
    • 365
    • 366
    • 325 / 366
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    80
    7314
    172636
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cson last edited by

      Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
      2ο ετήσιο service (Suzuki scross 1.4 allgrip) :
      -KEK
      -Λάδια,ροδέλα,φίλτρο λαδιού (φίλτρο αέρα δεν χρειάστηκε)
      -Υγρό παρμπρίζ
      -υγρά φρένων
      -γενικό checkup (100min εργατικά)
      Σε όλα αναφέρεται και μια έκπτωση 10%

      Σύνολο= 161 ευρώ

      Αυτό το πράγμα μαζι κεκ των 10 ευρώ, πάνω από 70-80 ευρώ δεν έπρεπε να κοστιζει με τίποτα.

      Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • B
        babakos last edited by

        Δυστυχώς όσο το αμάξι είναι σε εγγύηση είμαστε δέσμιοι τέτοιων πολιτικών και αναλόγων (πάνω κάτω) χρεώσεων...

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • C
          cson last edited by

          Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
          Μπορείς να πάρεις τα αναλώσιμα από την αντιπροσωπεία ή και ΟΕΜ από το εμποριο και να τα τοποθετήσεις σε γενικό συνεργείο . Το συνεργείο σου σφραγίζει το βιβλίο και συρραπτει τις αναλυτικές αποδείξεις να φένεται τι τοποθετήθηκε.
          Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι θα πληρώσεις φπα στην εργασία του συνεργείου γιατί πρέπει να σου κόψει δελτίο παροχής υπηρεσιών αλλά και πάλι το κόστος δεν συγκρίνεται με αυτό της αντιπροσωπείας.

          Σε πολλες αντιπροσωπείες τα κόστη απλών και μεγάλων σέρβις ειναι εξωπραγματικά, που σε βάθος 5ετιας πχ (αν τόσο διαρκεί η εγγύηση) έχεις προπληρώσει μέσα από αυτήν την υπερκοστολογηση οποιαδήποτε βλάβη τυχόν βγει .

          Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • S
            stormold last edited by

            Ο χρήστης babakos έγραψε:
            Δυστυχώς όσο το αμάξι είναι σε εγγύηση είμαστε δέσμιοι τέτοιων πολιτικών και αναλόγων (πάνω κάτω) χρεώσεων...

            Ανάλογα τους όρους της εγγύησης. Π.χ. στη Κοσμοκάρ (VW/Skoda) σε έχουν δεμένο χειροπόδαρα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • B
              babakos last edited by

              Ο χρήστης cson έγραψε:
              Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
              Μπορείς να πάρεις τα αναλώσιμα από την αντιπροσωπεία ή και ΟΕΜ από το εμποριο και να τα τοποθετήσεις σε γενικό συνεργείο . Το συνεργείο σου σφραγίζει το βιβλίο και συρραπτει τις αναλυτικές αποδείξεις να φένεται τι τοποθετήθηκε.
              Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι θα πληρώσεις φπα στην εργασία του συνεργείου γιατί πρέπει να σου κόψει δελτίο παροχής υπηρεσιών αλλά και πάλι το κόστος δεν συγκρίνεται με αυτό της αντιπροσωπείας.

              Σε πολλες αντιπροσωπείες τα κόστη απλών και μεγάλων σέρβις ειναι εξωπραγματικά, που σε βάθος 5ετιας πχ (αν τόσο διαρκεί η εγγύηση) έχεις προπληρώσει μέσα από αυτήν την υπερκοστολογηση οποιαδήποτε βλάβη τυχόν βγει .

              Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              Δεν είμαι σίγουρος οτι τα απλά (εστω εξειδικευμένα) συνεργεία έχουν την τεχνογνωσία τον εξοπλισμό και την γνώση ώστε να κάνουν πλήρη service (και πολύ περισσότερο troubleshooting ) σε νέα μοντέλα που είναι τιγκα στα ηλεκτρονικά. Επίσης μπορούν να δώσουν πχ αναβαθμίσεις ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Για τα update πας ξεχωριστά αν θες στην αντιπροσωπεία . Είναι κανονικά υποχρεωμένοι να στα κάνουν δωρεάν.

                Τι εξειδίκευση θέλει να αλλάξεις λάδια φίλτρο υγρά φρένων ιμάντες κτλ ? Τι άλλο περιλαμβάνει το πλήρες σέρβις? Όσο αφορά τη διάγνωση βλαβών σε αντιπροσωπεια εύχομαι μη σου τύχει ποτέ. Το πιθανότερο είναι να την βρεις τη βλάβη σε κάποιο μηχανικό έξω ή ηλεκτρολογειο.

                Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • G
                  ggab last edited by

                  Με τέτοια χάλια κοστολόγηση, οποιοδήποτε suzuki δεν είναι ευκαιρία αγοράς. Ακόμη και το baleno είναι ασύμφορο, ειδικά αν γράφεις χλμ και τα σέρβις έρχονται νωρίτερα του έτους! Είμαι περίεργος πόσο θα κοστίσει το πρώτο σέρβις στο vitara του μπατζανακη, καθότι είναι χαρούμενος που δεν θα έχει την πανάκριβη συντήρηση της 147 πλέον!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • S
                    stormold last edited by

                    **Για πείτε ποια αντιπροσωπεία δέχεται να πηγαίνει ένα καινούριο αυτοκίνητο σε εξειδικευμένα συνεργεία χωρίς να επηρεαστεί η εγγύηση. **

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      Υποχρεωτικα ολες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        stormold last edited by

                        Αυτό δεν είναι απάντηση.
                        Θέλω με βάση τους όρους εγγύησης να πείτε ποιοι αντιπρόσωποι επιτρέπουν επισκέψεις σε συνεργεία που δεν είναι εξουσιοδοτημένα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Υποχρεωτικα λογο νομοθεσιας ολες δεχονται τις επισκεψεις σε ολα τα νομιμα συνεργεια της επικρατειας για 2 χρονια και η εργοστασιακη εγγυηση καλυπτει το οχημα, ακομα και σε γνησιο ανταλλακτικο που τοποθετηθηκε απο γενικο συνεργειο.
                          Αυτο που χανει ο πελατης ειναι η επεκταση της εγγυησης περα των 2 ετων που δινουν αρκετες εταιρειες.
                          Βρες μου εσυ τους ορους της εγγυησης που απαγορευουν το παραπανω.
                          Αυτο το διαστημα δουλευω σε μια fiat, το προηγουμενο σε ford, κατι παραπανω θα γνωριζω πιστευω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • N
                            nontaskatsaras last edited by

                            Ο χρήστης Storm έγραψε:
                            Αυτό δεν είναι απάντηση.
                            Θέλω με βάση τους όρους εγγύησης να πείτε ποιοι αντιπρόσωποι επιτρέπουν επισκέψεις σε συνεργεία που δεν είναι εξουσιοδοτημένα.

                            Νίκο, ειναι σωστο αυτό που σου λέει ο Ηλίας. Στον Κορφιατη πχ το έχω κάνει εγώ.

                            Sent from my JAT-L29 using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • C
                              cson last edited by

                              Ο χρήστης Storm έγραψε:
                              Αυτό δεν είναι απάντηση.
                              Θέλω με βάση τους όρους εγγύησης να πείτε ποιοι αντιπρόσωποι επιτρέπουν επισκέψεις σε συνεργεία που δεν είναι εξουσιοδοτημένα.

                              Αν δίνεις σημασία τι λέει η κάθε αντιπροσωπεία τότε κάηκες. Εγώ τους ρώτησα το 2010 για υγραέριο και μου είπανε αν θες να καταστρέψεις το αμάξι σου βάλε, εμείς δεν βάζουμε και φυσικά δεν σε καλύπτει καμιά εγγύηση και ότι το αμάξι είναι κατασκευασμένο αποκλειστικά για χρήση βενζίνης. Σε 3 μήνες βάζανε και αυτοί υγραέριο με εγγύηση και όταν πήγα να πάρω κάτι αναλώσιμα μου πλασαρανε και προσφορά για άριστη λειτουργία και οικονομία. Ποια αντιπροσωπεία να εμπιστευτώ?
                              Τέλος πάντων ρωτα δικηγόρο που να γνωρίζει τα νομικά των εγγυήσεων κτλ να στα εξηγήσει με άρθρα . Σε καλύπτει πλήρως ότι είπαμε παραπάνω για συντήρηση εκτός αντιπροσωπειας. Αν κάποιος φοβάται γιατί τον απειλεί η αντιπροσωπεία είναι άλλο θέμα,προσωπικό του, δεν μπορώ να βοηθήσω.

                              Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • S
                                stormold last edited by

                                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                Υποχρεωτικα λογο νομοθεσιας ολες δεχονται τις επισκεψεις σε ολα τα νομιμα συνεργεια της επικρατειας για 2 χρονια και η εργοστασιακη εγγυηση καλυπτει το οχημα, ακομα και σε γνησιο ανταλλακτικο που τοποθετηθηκε απο γενικο συνεργειο.
                                Αυτο που χανει ο πελατης ειναι η επεκταση της εγγυησης περα των 2 ετων που δινουν αρκετες εταιρειες.
                                Βρες μου εσυ τους ορους της εγγυησης που απαγορευουν το παραπανω.
                                Αυτο το διαστημα δουλευω σε μια fiat, το προηγουμενο σε ford, κατι παραπανω θα γνωριζω πιστευω.

                                Το παρακάτω από το εγχειρίδιο χρήσης του καινούριου SKODA.
                                Εσείς μπορεί να θεωρείτε ότι σας αφήνει πολλά περιθώρια να πηγαίνετε στο οποιοδήποτε συνεργείο για σέρβις.
                                Εγώ πάντως διαβάζω ότι η Κοσμοκάρ σχεδόν ακυρώνει την εγγύηση από την στιγμή που κάποιος δεν πάει στο επίσημο δίκτυο.

                                Η εγγύηση ŠKODA ισχύει σε οποιονδήποτε αντιπρόσωπο σέρβις της ŠKODA.
                                Η προϋπόθεση για την παροχή υπηρεσιών που προκύπτουν από την εγγύηση
                                ŠKODA είναι, να εκτελούνται όλες οι εργασίες σέρβις έγκαιρα και σωστά, σύμ-
                                φωνα με τις οδηγίες της εταιρείας ŠKODA AUTO. Η σωστή εκτέλεση των ερ-
                                γασιών σέρβις σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρείας ŠKODA AUTO **πρέπει να
                                αποδειχτεί **κατά την προβολή των αξιώσεων επί της εγγύησης ŠKODA. Στην
                                περίπτωση που παραλείψατε ένα σέρβις [b]ή/και στην περίπτωση ενός σέρβις
                                που δεν εκτελέστηκε σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρείας ŠKODA AUTO
                                ,
                                υφίστανται, παρόλα αυτά, αξιώσεις επί της εγγύησης, εάν και εφόσον είστε σε
                                θέση να αποδείξετε
                                , ότι το σέρβις που παραλείψατε ή /και το σέρβις που δεν
                                εκτελέστηκε σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρείας ŠKODA AUTO δεν συν-
                                ιστούν την αιτία για τη ζημιά.

                                Η εγγύηση επίσης δεν ισχύει εάν η ζημιά προκαλείται από μία από τις ακόλου-
                                θες περιπτώσεις:
                                ▶ Μη εξουσιοδοτημένη χρήση, λανθασμένη χρήση (π.χ. χρήση σε αγώνες μη-
                                χανοκίνητου αθλητισμού ή υπερφόρτωση), ακατάλληλη φροντίδα και συντή-
                                ρηση, ή μη εξουσιοδοτημένη τροποποίηση του οχήματός σας.

                                ▶ Μη τήρηση των διατάξεων των Οδηγιών Χρήσης ή/και άλλων οδηγιών που
                                παραδίδονται εργοστασιακά.
                                ▶ Εξωτερικές επιρροές ή εξωτερικές επιδράσεις (π.χ. ατύχημα, χαλάζι, πλημ-
                                μύρα, κ.τ.λ.).
                                Στην περίπτωση που εγκατασταθούν ή συνδεθούν επάνω στο όχημα ή στο
                                εσωτερικό του μέρη, η χρήση των οποίων δεν έχει εγκριθεί από την ŠKODA
                                AUTO ή στην περίπτωση που το όχημα τροποποιηθεί με μη εγκεκριμένο από
                                την ŠKODA AUTO τρόπο (π.χ. συντονισμός).
                                ▶ Ζημιές τις οποίες δεν επισημάνατε αμέσως στο ειδικό συνεργείο ή οι οποίες
                                δεν αντιμετωπίστηκαν από ειδικό.

                                Την ευθύνη για την απόδειξη της αιτιότητας φέρει ο πελάτης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • H
                                  harisma23 last edited by

                                  Το θέμα δεν είναι αν έχεις δικαίωμα να κάνεις σέρβις εκτός εξουσιοδοτημένου δικτύου, κρατώντας παράλληλα την εγγύηση. Το έχεις, υπό προϋποθέσεις! Πρέπει δηλαδή να το κάνεις σε αδειοδοτημένο συνεργείο, με ανταλλακτικά των ιδίων προδιαγραφών με τα εργοστασιακά, με όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις. Εννοείται όλα αυτά πρέπει να πιστοποιούνται με αποδείξεις όπου να αναφέρονται αναλυτικά τα ανταλλακτικά και οι εργασίες.

                                  Από εκεί και πέρα, συνήθως χάνεις τις επεκτάσεις της εγγύησης, καθώς εκεί κάθε εταιρία μπορεί να βάλει τους όρους της. Επιπλέον σε περίπτωση προβλήματος εντός εργοστασιακής εγγύησης, ειδικά αν βρίσκεται στη 'γκρίζα' ζώνη, σίγουρα δεν θα έχεις την καλή διάθεση της αντιπροσωπείας, εφόσον κάνεις σέρβις εκτός δικτύου. Θα μπορείς βέβαια να το κυνηγήσεις, αλλά θα έχεις απέναντι σου τη νομική υπηρεσία μιας εταιρίας...

                                  Επίσης σε θέματα λογισμικού, αναβαθμίσεων και προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν, το μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο απλώς θα σηκώνει τα χέρια ψηλά και θα σε παραπέμπει στην αντιπροσωπεία.

                                  Τελικά πρέπει να αναρωτηθείς αν αξίζουν όλα αυτά, 30-50 Ευρώ που θα γλιτώνεις από το ετήσιο σέρβις. Για μένα, δεν αξίζουν! Και το βρίσκω αστείο να έχεις μόλις αγοράσει ένα καινούριο αυτοκίνητο των 15-20-30.000 Ευρώ και να κοιτάς πως θα γλιτώσεις ένα πενηντάρικο το χρόνο, ρισκάροντας πολλά περισσότερα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • D
                                    downhill last edited by

                                    Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                                    Το θέμα δεν είναι αν έχεις δικαίωμα να κάνεις σέρβις εκτός εξουσιοδοτημένου δικτύου, κρατώντας παράλληλα την εγγύηση. Το έχεις, υπό προϋποθέσεις! Πρέπει δηλαδή να το κάνεις σε αδειοδοτημένο συνεργείο, με ανταλλακτικά των ιδίων προδιαγραφών με τα εργοστασιακά, με όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις. Εννοείται όλα αυτά πρέπει να πιστοποιούνται με αποδείξεις όπου να αναφέρονται αναλυτικά τα ανταλλακτικά και οι εργασίες.

                                    Από εκεί και πέρα, συνήθως χάνεις τις επεκτάσεις της εγγύησης, καθώς εκεί κάθε εταιρία μπορεί να βάλει τους όρους της. Επιπλέον σε περίπτωση προβλήματος εντός εργοστασιακής εγγύησης, ειδικά αν βρίσκεται στη 'γκρίζα' ζώνη, σίγουρα δεν θα έχεις την καλή διάθεση της αντιπροσωπείας, εφόσον κάνεις σέρβις εκτός δικτύου. Θα μπορείς βέβαια να το κυνηγήσεις, αλλά θα έχεις απέναντι σου τη νομική υπηρεσία μιας εταιρίας...

                                    Επίσης σε θέματα λογισμικού, αναβαθμίσεων και προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν, το μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο απλώς θα σηκώνει τα χέρια ψηλά και θα σε παραπέμπει στην αντιπροσωπεία.

                                    Τελικά πρέπει να αναρωτηθείς αν αξίζουν όλα αυτά, 30-50 Ευρώ που θα γλιτώνεις από το ετήσιο σέρβις. Για μένα, δεν αξίζουν! Και το βρίσκω αστείο να έχεις μόλις αγοράσει ένα καινούριο αυτοκίνητο των 15-20-30.000 Ευρώ και να κοιτάς πως θα γλιτώσεις ένα πενηντάρικο το χρόνο, ρισκάροντας πολλά περισσότερα...

                                    +1000
                                    Για καινούριο αυτοκίνητο δεν αξίζει.Αν περάσει η 5ετία που έχουν τα περισσότερα εγγύηση βρίσκεις ένα εξειδικευμένο,να ξέρει το μοντέλο και τη μάρκα,και το πας εκεί.

                                    My website!
                                    https://luz.gr

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      stormold last edited by

                                      Εγώ πάντως αρχίζω και πιστεύω ότι είναι καλύτερα ένα αυτοκίνητο να έχει δύο χρόνια εγγύηση...
                                      Ίσα/ίσα για μία επίσκεψη στο εξουσιοδοτημένο και μετά σε οποιοδήποτε συνεργείο και όλα μια χαρά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Ξαναδιαβασε αυτο που εβαλες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • F
                                          famas last edited by

                                          Συμφωνώ κι εγώ με harisma και downhill. Βρίσκω χρονοβόρο και δύσκολο να πείσεις την αντιπροσωπεία ότι το σέρβις που δεν έγινε εκεί, αλλά σε εξωτερικό συνεργείο τηρούσε όλες τις προϋποθέσεις που προβλέπονται, κάτι που αποδεικνύεται από τα παραστατικά, αν υπάρχουν βέβαια, καθότι η μειωμένη τιμή των εξωτερικών συνεργείων προκύπτει κι από τη μη έκδοση ή τη μερική έκδοση παραστατικών. Ακόμα κι έτσι, παίζει η αντιπροσωπεια να σε καθυστερήσει, λέγοντας ότι περιμένει έγκριση από τα κεντρικά, αφού στείλει βέβαια τα τιμολόγια που δείχνουν ότι οι εργασίες στο εξωτερικό συνεργείο έγιναν όπως έπρεπε.
                                          Εννοείτε βέβαια αν ήμουν στη θέση του cson, ή αν ήξερα τον Ηλία πχ δεν θα έγραφα τα ίδια

                                          Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Για μένα η αντιπροσωπεία είναι η καλύτερη λύση για κάποιον που δεν θέλει/δεν γνωρίζει/ δεν έχει χρονο να ασχοληθει με το αμάξι του.
                                            Επίσης ισχύει για τα εταιρικά . Εκεί ναι ,προτείνω τυφλή εμπιστοσύνη στη κάθε αντιπροσωπεία και ότι γίνει.
                                            Κάποιος όμως που την ψάχνει τη δουλειά ,ξέρει να διαλέγει αναλωσιμα, ξέρει να διαλέγει σωστά συνεργεία, γνωρίζει τεχνικά προπαντώς , δεν θα ασχοληθεί καν με εργασίες εντός αντιπροωπειας ,παρά μόνο για προμήθεια γνήσιων ανταλλακτικών εφόσον επιθυμεί.
                                            Επειδή εδώ μέσα είμαστε άνθρωποι(έτσι νομίζω) που την ψάχνουμε τη δουλειά και ακούω για αλλαγη λαδιού φίλτρου και υγρα φρένων 160 ευρώ και το βρίσκει νορμάλ ,μου φένεται κάπως μη λογικό.

                                            Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 323
                                            • 324
                                            • 325
                                            • 326
                                            • 327
                                            • 365
                                            • 366
                                            • 325 / 366
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr