-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Τί να το κάνεις ρε φίλε το cabrio;Για μία εποχή είναι.Το καλοκαίρι με ανοιχτή κουκούλα γίνεσαι κάρβουνο.Αν θες να γίνεις καρβουνο πάρε μια μοτοσυκλέτα.Άσε που δε χωράει ούτε χαρτοφύλακα.Πώς φαίνεται αγαπητέ πως δεν έχεις ζήσει με ανοιχτό αυτοκίνητο... Λοιπόν, τα πράγματα μόνο έτσι όπως τα λες δεν είναι. Μόνο για μία εποχή δεν είναι το cabrio, αν και πάλι, τις πολύ καλές μέρες του χειμώνα μπορείς να το ανοίξεις λίγο για να αναπολήσεις τις μοναδικές στιγμές των υπόλοιπων 3 εποχών. Φθινόπωρο και άνοιξη είναι οι καλύτερες, αλλά και καλοκαίρι με εξαίρεση τα μεσημέρια μέσα στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο. Σε ορεινή διαδρομή μια χαρά το ανοίγεις. Απογευματάκι και βράδυ, απλώς πρέπει να εκτελεστείς αν κυκλοφορείς κλειστός. Μιλάω πάντα για νορμάλ καταστάσεις, όχι για μερικούς τρελαμένους. Φίλος με ΜΧ κατέβηκε από την Καβάλα στην Αθήνα ανοιχτός συνέχεια Γενάρη μήνα. Να πεις, θέμα ντυσίματος είναι, οι μηχανόβιοι τι είναι, υπεράνθρωποι;
-
Ενας φίλος μου πολύ ψαγμενος αγόρασε mx5 του 91-92 (εβγαινε τοτε εε? δεν πρέπει να κάνω λάθος) το 1,6. To ελεγξε και το πηρε. To λεω γιατι αν βρεις καποιο που ειναι παλαιο μπορει να ειναι σε πολύ καλή κατάσταση, αν το ελέγξει κάποιος που ξέρεις οτι ξέρει!
-
Το ΜΧ λανσαρίστηκε το 1989 και στην Ελλάδα ήρθε ένα χρόνο αργότερα. Φυσικά και υπάρχουν πολλά αξιόλογα μοντέλα. Στο MX5 club υπάρχει ένα μοντέλο 1991 με 59.000 χλμ. σε τελείως μαμά κατάσταση και φυσικά πρώτο χέρι. Αλλά όπως θα φαντάζεστε, απλώς δεν πωλείται.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πώς φαίνεται αγαπητέ πως δεν έχεις ζήσει με ανοιχτό αυτοκίνητο... Λοιπόν, τα πράγματα μόνο έτσι όπως τα λες δεν είναι. Μόνο για μία εποχή δεν είναι το cabrio, αν και πάλι, τις πολύ καλές μέρες του χειμώνα μπορείς να το ανοίξεις λίγο για να αναπολήσεις τις μοναδικές στιγμές των υπόλοιπων 3 εποχών. Φθινόπωρο και άνοιξη είναι οι καλύτερες, αλλά και καλοκαίρι με εξαίρεση τα μεσημέρια μέσα στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο. Σε ορεινή διαδρομή μια χαρά το ανοίγεις. Απογευματάκι και βράδυ, απλώς πρέπει να εκτελεστείς αν κυκλοφορείς κλειστός. Μιλάω πάντα για νορμάλ καταστάσεις, όχι για μερικούς τρελαμένους. Φίλος με ΜΧ κατέβηκε από την Καβάλα στην Αθήνα ανοιχτός συνέχεια Γενάρη μήνα. Να πεις, θέμα ντυσίματος είναι, οι μηχανόβιοι τι είναι, υπεράνθρωποι;
Δεν έχω ζήσει,και δε θα ήθελα.Αν και μου αρέσει το SAAB 9-3 θα το αγόραζα μόνο ως 3ο αυτοκίνητο!!!Οι 'μηχανόβιοι' δεν είναι υπεράνθρωπο,αλλά δοκίμασε με κρύο να οδηγήσεις μηχανή και πες μου.Κι εγώ το έχω κάνει παλαιότερα.Αλλά αν είναι να πάρεις αμάξι και να φοράς σκούφο,μπουφαν,και...ισοθερμικά,ποιός ο λόγος;Εκτός και αν έχεις το καλοριφερ να σου ζεστένει τα πόδια!Πάντως όσους έχω δει με τέτοια αμάξια σε Ε.Ο πάνε με κλειστή την κουκούλα.
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Δεν έχω ζήσει,και δε θα ήθελα.Αν και μου αρέσει το SAAB 9-3 θα το αγόραζα μόνο ως 3ο αυτοκίνητο!!!Οι 'μηχανόβιοι' δεν είναι υπεράνθρωπο,αλλά δοκίμασε με κρύο να οδηγήσεις μηχανή και πες μου.Κι εγώ το έχω κάνει παλαιότερα.Αλλά αν είναι να πάρεις αμάξι και να φοράς σκούφο,μπουφαν,και...ισοθερμικά,ποιός ο λόγος;Εκτός και αν έχεις το καλοριφερ να σου ζεστένει τα πόδια!Πάντως όσους έχω δει με τέτοια αμάξια σε Ε.Ο πάνε με κλειστή την κουκούλα.
Εγώ που έχω ζήσει (και ζω) με το μιατα θα σου πω την άποψή μου.
Κατ'αρχάς μηχανή με κρύο, αν έχεις τη σωστή ένδυση είσαι μια χαρά.
Δεύτερον στο μιατα με κλειστά παράθυρα, αν έχεις ανεμοθραύστη ειδικά κόβει πάρα πολύ, καμία σχέση με μηχανή.
Το χειμώνα είναι μερικές μέρες που μπορείς να είσαι ανοιχτός. Όταν βρέχει, χιονίζει κτλ μια χαρά σε προστατεύει η κουκούλα. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα ούτε με το χιόνι. Η άνοιξη και το φθινόπωρο είναι οι καλύτερες εποχές για ανοιχτό αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Το καλοκαίρι πάλι, απ'όταν πέσει ο ήλιος είναι τρομερά απολαυστική η αίσθηση. Εννοείται πως δε θα κατέβεις με ανοιχτή οροφή στο κέντρο ντάλα ο ήλιος 2 το μεσημέρι μεσα στον Ιούλιο. Θα κλείσεις την οροφή, θα βάλεις το ac (το οποίο είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ) και κανένα πρόβλημα. Όσον αφορά για ταξίδι, η αλήθεια είναι ότι 99.999% ταξιδεύεις με κλειστή οροφή, αν και ξέρω άλλους που πάνε χαλαρά ταξιδάκι σε ρυθμούς βόλτας με κλειστά παράθυρα και ανεμοθραύστη και το απολαμβάνουν.
Από κει και πέρα, το αυτοκίνητο θα το πάρεις αν ξέρεις τι θες. Αν ψάχνεις χώρους κτλ κτλ τότε μην το σκέφτεσαι καν. Είναι ένα αυτοκίνητο που θα σε αποζημιώσει με το παραπάνω αν σου αρέσει η οδήγηση. Επίσης είναι πάρα πολύ αξιόπιστο. Κανείς δε μπορεί να πείσει ότι έχει χώρους ή ότι φτιάχνει και καφέ και πάει τα παιδία σχολείο (που λέει ο λόγος). Δεν υπάρχουν υπεραυτοκίνητα. Μην κοροϊδευόμαστε. Αλλά αν ξέρεις τι ζητάς θα στο δώσει με το παραπάνω: Οδηγική απόλαυση και αίσθηση είναι πολύ ψηλά.edit: για ότι άλλες απορίες εγώ είμαι πρόθυμος να βοηθήσω, όπως και ο dimsabas k o miatagreece φαντάζομαι. Α, και ο blacktan νομίζω θα έχει καλές εμπειρίες απ'το miata.
-
Way ahead of you, γράφτηκα στο mx-5 forum και αρχίζω την ανάγνωση!
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Κατ'αρχάς μηχανή με κρύο, αν έχεις τη σωστή ένδυση είσαι μια χαρά.
Μια χαρά δεν είσαι,απλώς είναι ανεκτή η κατάσταση.Θυμάμαι το 1998 που κατέβηκα στην Καλαμάτα μια χειμωνιάτικη Κυριακή με το ZX-9R του ξαδερφού μου,που τα 'είδα' όλα!Και είχα όλο τον εξοπλισμό.Απλώς στην Αρκαδία ήταν βόρειος πόλος.Δε χιόνιζε αλλά μιλάμε για πολύ κρύο.Άσε που δεν ηξέρες αν στην επόμενη στροφή τα λάστιχα θα έχουν πρόσφυση...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Way ahead of you, γράφτηκα στο mx-5 forum και αρχίζω την ανάγνωση!Swstos.
MX5, Oreo “eukolo” pisokinito, axiopisto kai cabrio.
Eimai sigouros oti tha to latrepseis.Pare omos, enan apo tous gnwstes twn MX5 parea pou na kserei ti tha elekxei prin to agoraseis.
Nikos
-
Για να ακούσεις κι ένα κακό για το ΜΧ5.... είναι άσχημο !....
Είναι όμως καλοφτιαγμένο, δεμένο, αξιόπιστο, εύκολο κλπ κλπ.... όλα τα άλλα καλά!
Την άνοιξη στην εξοχή μυρίζεις τις μυρωδιές της φύσης.... ωραιότατα.... Το χειμώνα με καλοριφέρ, θερμαινόμενα καθίσματα αν έχεις, κλειστά παράθυρα, γάντια, κασκόλ, σκούφο και ανοιχτή οροφή είναι θαύμα, αναπνέεις δροσερό αέρα αλλά σε χτυπάει ο καυτός (ναι καίει ο ήλιος τον χειμώνα) ήλιος στο πρόσωπο...θαύμα. Κι άσε τους άλλους να σε κοροιδεύουν.... Αλλά στην Αγγλία τον χειμώνα όποτε δεν έβρεχε ήμουν πάντα ανοιχτός όπως οι περισσότεροι Αγγλάρες και κανένας δεν κορόιδευε.... βλέπεις έχουν παράδοση η άνθρωποι με τα MG, Ε-type κλπ...
Και στην εθνική με μέχρι 130-140 μια χαρά είναι (σε μερικά ανοιχτά και με ακόμα περισσότερα) αρκεί να έχεις δυνατό στερεοφωνικό και να μην έχεις μόλις βγει από κομμωτήριο!
Δοκίμασέ το και μετά πες μας τις εντυπώσεις σου....
Δυστυχώς για μένα (είναι κακάσχημο το καημένο) δεν βγαίνουν άλλα τέτοια αυτοκίνητα.....
[η τρίτη γενιά ΜΧ5 που αναμένεται μετά το φθινόπωρο μου αρέσει οπότε τα περί ασχήμιας δεν ισχύουν για αυτήν.... θα πρέπει να βρω κάτι άλλο να λέω για κακό! ] -
H emfanisi einai kati ypokimeniko.
Sta alla symfono (isws kai stin emfanisi ).
Stin Agglia opos eipes ola ta Cabrio pou den odigounte apo komotries kykloforoun anoixta ean den brexei. Akoma kai to xeimona einai monadiki empeiria.Edw exei trelous pou odigane me anoixti orofi akoma kai me broxi les kai agorasan mixani
Nikos
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Edw exei trelous pou odigane me anoixti orofi akoma kai me broxi les kai agorasan mixaniΣε ανοιχτό δρόμο μπορείς να κινείσαι ανοιχτός και με βροχή και να μη βρέχεσαι! Η σωστή ταχύτητα ποικίλλει από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο αλλά γενικά με πάνω από 70-80χλμ παραμένεις στεγνός (ισχύει για διθέσια και όχι για τυχόν πίσω επιβάτες σε 4θέσια). Συγχρόνως δουλεύουν οι καθαριστήρες, σηκώνεις το χέρι και πιάνεις βροχή, μυρίζεις και την μυρωδιά της βροχής.... αρκεί να μην σε πιάσει φανάρι..
(επίσης την πατάς αν κολλήσεις πίσω από λεωφορείο ή φορτηγό που δημιουργούν στροβίλους που ξεπερνάνε την αεροδυναμική ή μήπως υδροδυναμική του αυτοκινήτου..... όπως ανακάλυψα.... κι έγινα μούσκεμα! ) -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Edw exei trelous pou odigane me anoixti orofi akoma kai me broxi les kai agorasan mixani
Σε ανοιχτό δρόμο μπορείς να κινείσαι ανοιχτός και με βροχή και να μη βρέχεσαι! Η σωστή ταχύτητα ποικίλλει από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο αλλά γενικά με πάνω από 70-80χλμ παραμένεις στεγνός (ισχύει για διθέσια και όχι για τυχόν πίσω επιβάτες σε 4θέσια). Συγχρόνως δουλεύουν οι καθαριστήρες, σηκώνεις το χέρι και πιάνεις βροχή, μυρίζεις και την μυρωδιά της βροχής.... αρκεί να μην σε πιάσει φανάρι..
(επίσης την πατάς αν κολλήσεις πίσω από λεωφορείο ή φορτηγό που δημιουργούν στροβίλους που ξεπερνάνε την αεροδυναμική ή μήπως υδροδυναμική του αυτοκινήτου..... όπως ανακάλυψα.... κι έγινα μούσκεμα! )Kai egw exw pesei polles fores se broxi eno odigao kai opos eipes an eisai me pano apo 70+ xlm den brexese katholou.
Auto me to an kolisei pisw sou leoforeio den to eiksera. Thanks for the tip mate.Enoousa omos 1-2 gnowstous me adeia Elise (mono alouminio sto patoma) pou den bazoun kan tin orofi otan ksekinane ama psilo- brexei. H pou tin paratane anixti me to psilobroxo
Opos exei kai allous me 340R pou den exei orofi(oute kan plaina parathyra) kai exoun ombrella sto amaxi kai tin anoigoun stin kinisi -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Way ahead of you, γράφτηκα στο mx-5 forum και αρχίζω την ανάγνωση!Καλό κουράγιο. Στα Γενικά (Car Talk) έχεις να ρίξεις πολύ γέλιο.
ΥΓ. Μην κλαις Miatάκι που σε είπαν άσχημο. Στα δικά μας μάτια είσαι πραγματικό κουκλί. XKR σε σμίκρυνση -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
ΥΓ. Μην κλαις Miatάκι που σε είπαν άσχημο. Στα δικά μας μάτια είσαι πραγματικό κουκλί. XKR σε σμίκρυνση
Ναι σιγά, χ*στηκε το μιατακι τι λέει ο καθένας σε ένα φόρουμ
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
ΥΓ. Μην κλαις Miatάκι που σε είπαν άσχημο. Στα δικά μας μάτια είσαι πραγματικό κουκλί. XKR σε σμίκρυνση
Ναι σιγά, χ*στηκε το μιατακι τι λέει ο καθένας σε ένα φόρουμ
Έλα μωρέ, μην τα κακιώνεις τα παιδιά. Ασφαλώς και το Miatάκι είναι υπεράνω. Άλλη μία από τις αρετές του . Στο club έχεις το ίδιο ψευδώνυμο;
-
Μόλις έσκασε νέο-βόμβα απο... 'πάνω' (γονείς)!
Σε κάνα μήνα θα ξεφορτωθούμε το Γκολφάκι και μάλλον εντός του καλοκαιριού θα βρεθεί αντικαταστάτης. Οταν πρότεινα στο πατέρα μου να κρατήσουν αυτοί το Megane και να πάρω εγώ κανα μεταχειρισμένο fun αμάξι μου λέει αυτός 'Σαν τι?' 'Ε, κανα Μιατάκι του 93-94 του λέω...' Με το που άκουσε πισωκίνητο ψιλοφρίκαρε. Και τι μου λέει: 'Αμα είναι να πάρουμε γρήγορο, θα πάρουμε τετρακίνητο!' (Σημείωση: ο πατέρας μου οδηγεί Subaru Forester 2.0Turbo) 'Σαν τι;' ρωτάω εγώ! 'Ε δεν θα βρούμε κανα παλιό Impreza GT του '95...' μου λέει...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Μόλις έσκασε νέο-βόμβα απο... 'πάνω' (γονείς)!Σε κάνα μήνα θα ξεφορτωθούμε το Γκολφάκι και μάλλον εντός του καλοκαιριού θα βρεθεί αντικαταστάτης. Οταν πρότεινα στο πατέρα μου να κρατήσουν αυτοί το Megane και να πάρω εγώ κανα μεταχειρισμένο fun αμάξι μου λέει αυτός 'Σαν τι?' 'Ε, κανα Μιατάκι του 93-94 του λέω...' Με το που άκουσε πισωκίνητο ψιλοφρίκαρε. Και τι μου λέει: 'Αμα είναι να πάρουμε γρήγορο, θα πάρουμε τετρακίνητο!' (Σημείωση: ο πατέρας μου οδηγεί Subaru Forester 2.0Turbo) 'Σαν τι;' ρωτάω εγώ! 'Ε δεν θα βρούμε κανα παλιό Impreza GT του '95...' μου λέει...
Eίναι παλιό.
Ψάξε καλύτερα για το τελευταίο GT, και καλύτερο, του 99 - 2000, με τα 218 άλογα και τα μεγαλύτερα δισκόφρενα.
Ωραίος ο πατέρας!
ή
Αέρας ο πατέρας!
-
Δεν νομίζω να το σηκώνουμε οικονομικά πιο καινούριο. Με λίγο ψάξιμο βρήκα του 97 στα 16500 ευρώ με 75000 χλμ.
-
Αν και η πρόταση του πατέρα μου άρεσε πολύ μεταξύ δύο μεταχειρισμένων θα προτιμήσω το απλότερο .Και εξηγώ γιατί :
Το Ιμπρέζα είναι ένα αυτοκίνητο για βαρυπόδαρους γενικότερα μιας και για την εμφάνισή του δεν το αγάπησε κανείς .Οπότε αρκετά απο τα χιλιομετρά του θα είναι 'σκληρά' .Επιπλέον είναι πιο επιρρεπής σε στούκ αν ο προηγούμενος κάτοχος οδηγούσε με το κάτω κεφάλι και όχι με το πάνω .Το γεγονός ότι έχει κάνει 75 000χλμ μέσα σε 8 χρόνια σημαίνει κάπου στα ~ 10000 χλμ το χρόνο ,βολικό νούμερο που δικαιολογείται εν μέρει γιατί ο κάτοχος μπορεί να είχε και δεύτερο για τα υπόλοιπα αλλά δεν πάυει να είναι και ολίγον ύποπτο .
Διπλοτσέκαρέ το γιατί είναι δυνατό αυτοκίνητο και τα άλογά του τα κατεβάζει εύκολα κάτωΤώρα για το Μιατα με μόνη εξαίρεση την κατάσταση κουκούλας και το μεγαλύτερο ασφάλιστρο σε αντίθεση με ένα κλειστό θα έλεγα πήγαινε με τα όσα και όχι με τις πόρτες .Αν δε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν ένας 'αργά βαδίζω ζωή κερδίζω' πωλητής μούρης ή δεσποινίδα ευκατάστατη που το χρησιμοποιούσε προς άγραν ακόμα πιο ευκατάστατου γαμπρού τότε ακόμα καλυτερα .Και λιγότερο θα καίει και περισσότερο χαβαλέ θα έχει και και και ........ αν δεν το θέλεις δώστο εμένα
Μy precious aaa
Είναι άλλη φάση αυτό το μικρό.**Σε κάθε περίπτωση έλεγχο **
-
Σε κάθε περίπτωση έλεγχο
Εννοείται!
Αγορά fun to drive αυτοκινήτου