-
45 euro απο επίσημη το εχω 1.5 χρόνο στο tig τζάμπα λεφτά κάντα σουβλάκια καλύτερα...
-
Ο χρήστης costasbab έγραψε:
Καλημέρα.
Χρησιμοποιεί κανείς σας την εφαρμογή από το google store.
Την vw connect;
Μου ζητάει ένα dataplug πρώτα που το δίνει ο αντιπρόσωπος....
Έχει κάποιο κόστος;
Τι είναι; Κωδικός;
Πολλές απορίες...τα φώτα σας παρακαλώ...το vw connect συνδεεται με ενα obd plug που το δινουν οι αντιπροσωποι. Η επισημη τιμη ειναι οντως γυρω στο 50αρικο. Ετρεχε προωθητικο για 1-2 χρονια οπου τα εδιναν δωρεαν, αλλα απο 1/1/19 εχουν σταματησει (εκτος αν τους εχει περισσεψει κανενα και στο δωσουν στη ζουλα). Ως δωρακι, δεν ειναι κακο, και προσωπικα το χρησιμοποιω για τον χαβαλε μου. Το app της skoda νομιζω ειναι λιγο καλυτερο παντως. Το vw connect το χρησιμοποιω για να καταγραφω ανεφοδιασμους, ενω ειναι χρησιμο και για να σου υπενθυμιζει που παρκαρες (εννοειται σε υπεργιες θεσης σταθμευσης).
Αμφιβαλλω αν θα πληρωνα το 50αρικο ομως. -
Δωρεάν ήταν στη περίπτωση που έκανες σέρβις στην αντιπροσωπεία...
-
και εμένα δώρο μου το δώσανε στην αντιπροσωπεία
-
ρε παιδια εξηγήστε μου πως δουλεύει η Επαναγορά του αυτοκινήτου από τον εισαγωγέα σε εγγυημένη αξία του μπαλουν της vw?
https://www.vwfs.gr/vw-4-all-gnwriste-t ... menoi.html
υποτίθεται εχεις μια μεγάλη δόση που αμαξιου περίπου στο 35% για να το κάνεις δικό σου.
Δεν το αποπληρώνεις και στο παίρνουν πίσω σε συγκεκριμένο συμφωνημένο ποσό? πχ για ενα τιγκουαν των 28000 αντί να πληρώσεις ~10.000 στο τέλος δεν πληρώνεις τπτ και στο παίρνουν πίσω ουσιαστικά για 10.000?
αν ισχύει αυτό ουσιαστικά μιλάμε για λίζιγκ μέσω vw?
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
ρε παιδια εξηγήστε μου πως δουλεύει η Επαναγορά του αυτοκινήτου από τον εισαγωγέα σε εγγυημένη αξία του μπαλουν της vw?https://www.vwfs.gr/vw-4-all-gnwriste-t ... menoi.html
υποτίθεται εχεις μια μεγάλη δόση που αμαξιου περίπου στο 35% για να το κάνεις δικό σου.
Δεν το αποπληρώνεις και στο παίρνουν πίσω σε συγκεκριμένο συμφωνημένο ποσό? πχ για ενα τιγκουαν των 28000 αντί να πληρώσεις ~10.000 στο τέλος δεν πληρώνεις τπτ και στο παίρνουν πίσω ουσιαστικά για 10.000?
αν ισχύει αυτό ουσιαστικά μιλάμε για λίζιγκ μέσω vw?
παρομοιο μηχανισμο εχει σιγουρα η bmw και νομιζω οι mercedes και audi. Ειναι ενας τροπος να 'κλειδωσουν' πελατη. Αντι να σου αγορασουν το αυτοκινητο στην κλειδωμενη τιμη, μπορει να μετρησει αυτο το ποσο, ως προκαταβολη για το επομενο αυτοκινητο που θα παρεις απο αυτους. Υποθετω οτι για να σε κρατησουν πελατη, τα χρηματα που θα σου δινουν στο χερι ως επαναγορα θα ειναι λιγοτερα απο αν τα δωσεις ως δοση για το επομενο αμαξι.
-
Εσύ υποτίθεται με το 30% της προκαταβολής και της 48 δόσεις όπως έχω πάρει προσφορά έχεις πληρώσει το ~85% περίπου της λιανικής τιμής σε αυτό το διάστημα και μέσα σε αυτό το ποσό περιλαμβάνει επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια 4 χρόνια σέρβις και ασφάλεια αμαξιού. Το αμάξι δεν το έχεις ξοφλήσει υπολείπεται ένα 35% για να ξεχρεωσεις κεφάλαιο και τόκους, που είναι η τελευταία μεγάλη δόση.
Και τι λέμε ότι δεν το ξεχρεωνεις αλλά μπαίνει αυτό το κεφάλαιο ένα 10000 πάνω κάτω για ένα τιγκουαν ως προκαταβολή για να πάρεις το επόμενο;
Αυτοί αγοράζουν το αμάξι ουσιαστικά από εσένα το πωλούν ως μεταχειρισμένο και βγάζουν λεφτά από αυτό γιατί το αγοράζουν 10 και το πωλούν παραπάνω ως αμάξι 4ετιας.
Λογικά στα δάνεια πρώτα πληρώνεις τους τόκους οπότε στο αρχικό 85% έχεις πληρώσει τόκους και ένα μέρος κεφαλαιου. Καλά ως εδώ.
Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι πως δίνεις ως προκαταβολή για το επόμενο ένα αμάξι που δεν το έχεις ξεχρεωσει.
Αν πούμε ότι τα 10000 που θα το πάρει πίσω ο εισαγωγέας είναι χαμηλό πόσο για ένα τιγκουαν 4ετιας όμως εσύ δεν μπορείς να το πουλήσεις το χρωστάς ακόμα στην τράπεζα το 35%!Που μπερδευομαι;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν μπορείς να πουλήσεις ένα σπίτι που δεν έχεις ξεχρεωσει;
Άλλωστε μην ξεχνάς ότι το όλο κόλπο δεν γίνεται μέσω τρίτης τράπεζας, αλλά μέσω δικιάς τους. -
Ναι μπορείς να το πουλήσεις το σπίτι απλά φαντάζομαι μεταβιβαζεις το χρέος στον άλλο δλδ αν το πουλάς 100000 και χρωστάς 40000 αν δεν το ξοφλησεις στην τράπεζα πριν το πουλήσεις το πουλάς 60000 ώστε ο άλλος να πληρώσει τα 40000 που οφείλονται στην τράπεζα , και αυτό αν η τράπεζα κρίνει ικανό τον αγοραστή για να του μεταβιβάσει το δάνειο.
Εδώ λέμε ότι πληρώνουμε για 4 χρόνια το 85% του αμαξιου στο οποίο περιλαμβάνει και σέρβις ασφάλεια και επέκταση εγγύησης. Οκ εδώ είναι σαν λιζινγκ. Στο λιζινγκ όμως στα 4 χρόνια επιστρέφεις το αμάξι και μένεις χωρίς αμάξι.
Εδώ λέμε ότι η vw στο αγοράζει σε προσυμφωνημένη τιμή ,ποιο αυτό που δεν έχεις ξεχρεωσει και ανήκει στην δική τους τράπεζα;; Και άμα θες δίνεις αυτό το ποσό για το επόμενο αμάξι για προκαταβολή;Και ακόμα καθόμαστε; Κάτι χάνουμε....
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν είμαι πολύ καλός στα μαθηματικά,αλλά αν υποθέσουμε ότι το αμάξι μετρητοίς κάνει 25.000 ευρώ,αλλά εσύ με τις δόσεις σχεδόν τεσσάρων ετών (η VW έχει και υψηλά επιτόκια απ'όσο θυμάμαι),έχεις δώσει ήδη 5.000 παραπάνω -δηλ. σα να σου κόστιζε 30.000-,στο ανταλλάσει μεν 10.000,όμως έπειτα το πουλά 15.000 και ισοφαρίζει την 'χασούρα'.Παράλληλα σε κρατά και σαν πελάτη -όπως είπε κάποιος προηγουμένως- με επόμενο πιθανό νεό διακανονισμό και νέο κέρδος,για το καινούριο αμάξι (+επιπλέον service,ανταλλακτικά κ.τ.λ.)
Γενικά,η ιδέα φαίνεται να είναι να κινείται μεν το χρήμα,στα στενά όρια της αντιπροσωπείας δε. -
Δεν είναι υψηλό το επιτόκιο σε αυτό το σύστημα μιλάμε για 3.9 (5.5 στην πράξη τελικό). Για 33200 αμάξι μου είχαν βγάλει ένα σενάριο με 11.500 προκαταβολή δλδ περίπου 35% 363 Χ 48 δλδ 52% της αρχικής αξίας και 11600 τελική του δόση. Απλά τότε μου είπαν είτε την πληρώνεις είτε στην αναχρηματοδοτουμε. Δεν μου είπε για επανααγορά ή και να μου το είπε δεν εμβαθυνα.
Στην πράξη μπορείς να μείνεις στο 30% προκαταβολή θα τσιμπήσουν λίγο οι 48 και στο τέλος πάλι μένει το 35%.
Στο σενάριο που μου έδωσαν πληρώνεις το 122% της αρχικής τιμής αν πληρώσεις τα παντα αυτό αντιστοιχεί τελικά σε 5.5% ετήσιο επιτόκιο.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
11500 +(363*47=17061): ~28500 +11600 η τελευταία δόση εξαγοράς=40100 τελική τιμή.Μάλλον πατάνε στο ότι κάποιος μετά από 4 χρόνια που ως μεταχειρισμένο θα έχει πέσει η τιμή του,στους περισσότερους αγοραστές θα κακοφανεί να πληρώσουν τα 6-7000 παραπάνω της μετροιτής αξίας (με το ενδεχόμενο να έχει βγει fl ή και νέο μοντέλο) και θα ζητήσει -ίσως το μεγαλύτερο ποσοστό- αναχρηματοδότηση.Άρα θα στο πάρουν 11600 ως μεταχ.,αυτοί θα το πουλήσουν 17-18000 (μπορεί και παραπάνω και θα κερδίσουν πάλι δηλ. τουλάχιστον 6-7000),συν ότι θα σε βάλουν σε νέο έντοκο διακανονισμό.
Πιστεύω κάπως έτσι είναι το σκεπτικό τους -
Ναι αλλά μιλάμε ότι εσύ έχεις δικαίωμα να πληρώνεις μόνο τα 28 από τα 33 της αξίας και όχι τα 40. Και έχεις δικαίωμα να στο πάρουν πίσω για 11500 τα οποία και αν δεν στα δίνουν σε ρευστό τα ρίχνεις ως μια μεγάλη προκαταβολή για το επόμενο . Φυσικά και αυτοί κερδίζουν γιατί το αγοράζουν 11.5 και το πουλάν 17-18 και ότι κρατάν δεμένο τον πελάτη αλλά και εσύ πουλάς ένα αμάξι που ακόμα το χρωστάς! Ενώ στο απλό λιζινγκ απλά το επιστρέφεις και μένεις χωρίς αμάξι φυσικά έχεις και δικαίωμα εξαγοράς αλλά κοστίζει το 40% της λιανικής τιμής.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επειδή το συζητάω αυτές τις μέρες για τα χρηματοδοτικά της VW με εναν πολυ συνεργάσιμο πωλητή που μου ανέλυσε ολα τα σενάρια, η εγγυημένη τιμή εξαγοράς που λένε, είναι όντως οπως λες, η τελευταία δόση ballon που βγαίνει κοντα στα 11500. Αν δεν έχεις να τα δώσεις κρατάνε το αυτοκίνητο ή γίνεται επαναχρηματοδοτηση της τελευταίας δόσης με υψηλό επιτόκιο γύρω στο 10%. Επιπλέον σε αυτό το πρόγραμμα στο χρηματοδοτουμενο κεφάλαιο προσθέτουν το κόστος της επέκτασης εγγύησης, ασφαλείας gold (οχι ακριβώς μεικτή) και των σέρβις για 4 χρόνια, οποτε η επιβάρυνση δεν είναι μονο το επιτόκιο. Αν υπολογισεις τι πληρώνεις συνολικά έχεις μεγάλο καπέλο γύρω στα 5000.
Κατα τη γνώμη μου, μια καλή επιλογή είναι το κλασικό χρηματοδοτικό με 3.9% οπου μπορείς να το πας μέχρι 84 δόσεις για να έχεις χαμηλή μηνιαία δόση και αν έχεις μαζέψει τα λεφτα μετα απο 48 μηνες κανεις αποπληρωμή του υπολοίπου, οπότε βγαίνει σαν το balloon αλλα με χαμηλο επιτόκιο και χωρίς τις πρόσθετες χρεώσεις.
-
Εσύ φίλε λες κάτι άλλο. Αν δεν έχεις τα 11500 τους δίνεις πίσω το αμάξι! Ότι συμβαίνει και στο λιζιγκ.
Το παίρνουν πίσω και αντί να πάρουν 11500 και να στο πουλήσουν στο παίρνουν πίσω και το πουλάνε όσο γουστάρουν, κανά 18 αρι!
Αλλά εσύ μένεις χωρίς αμάξι όπως με το λιζιγκ δεν δίνεις το αμάξι ως προκαταβολή για επόμενο! Αυτό μου φαίνεται λογικό.
Αλλά είναι άκυρο και παραπλανητικο το εγγυημένη τιμή επαναγοράς! Ποια επαναγορά; Απλά δίνεις το αμάξι πίσω. Χρησηκτησια.
Για κλασικό δανειο σε 84 δόσεις μου έδωσαν το κλασικό τεράστιο επιτόκιο 8.5%
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Εμένα αυτο μου είπε ο πωλητής ο οποίος παραδέχτηκε οτι το 'εγγυημένη τιμή εξαγοράς' είναι απλά μαρκετιστικο. Οσο για τα επιτόκια θα παω ξανα τη Δευτέρα και θα μου τυπώσει το πινακακι με τα χρηματοδοτικά, θα ενημερώσω πως έχει ακριβώς, έχω την εντύπωση πάντως οτι και με το χαμηλό επιτόκιο βγάζει πολλές δόσεις με 30%+ προκαταβολη.
-
Εγγυημένη τιμή εξαγοράς! Δλδ άσε τα κλειδιά και φύγε και μην γυρίσεις ούτε να το δεις!
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αλλαγές για το model year 2020, από αγγλικό φόρουμ, όπως τους τα ανέφερε το online chat της VW.
Αν είναι αλήθεια, μιλάμε για ψιλό πράγματα.Changes for the selector lever handle for DSG SOP 28/19
• Brand logo removed from all engine covers SOP 28/19
• Introduction of visual display of radiator fan also in post-run mode after engine switch-off only for Active Info
Display SOP 33/19• Removal of the Absence button for Easy-Close-Light in tailgate. To now be controlled by a kick gesture SOP 33/19
• Elimination of nameplate for engine designation SOP 33/19
• Additional of VW Connect Dongle (YOI) to S and Match trims SOP 33/19
• Introduction of an R-Line Specific Sport Skin for the Active Info Display SOP 33/19
-
Όταν βρέθηκα στην αντιπροσωπεία,έτυχε να ακούσω συνομιλία που έλεγε ότι πρέπει να φύγουν 750 αμάξια και έχουν φύγει τα μισά περίπου.
-
Ο χρήστης costasbab έγραψε:
Όταν βρέθηκα στην αντιπροσωπεία,έτυχε να ακούσω συνομιλία που έλεγε ότι πρέπει να φύγουν 750 αμάξια και έχουν φύγει τα μισά περίπου.Ίσως να μιλούσαν για τους στόχους που πρέπει να πιάσουν.
VW Tiguan 2016