-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις φίλε Lap, αλλά η σωστή σύγκριση είναι αυτή:Μάλλον ούτε αυτή είναι σωστή σύγκριση . Η πιο σωστή είναι το ibiza fr 1,5 tsi 150 με το swift sport.
+1 Petran στα ίδια περίπου άλογα 125 vs 112 είναι ισάξια τα αυτοκίνητα.
-
Εχετε και οι δυο λαθος. Το sport δεν ειναι σκληροπυρινικο οπως το st. Δεν εχει βγει ακομα το σκληροπυρηνικο swift, δεν ξερω και αν ποτε το βγαλουν ή το αφηνουν με το επισημο προγραμμα της suzuki που ανεβαζει τα αλογα πολυ κοντα στα 170 αλογα.
Ειναι απλα η σπορ εκδοση του swift. Δεν εχει τιποτα παραπανω απ σκληροτερο σετ απ και 140 αλογα απο το απλο 1.0 τουρμπο. Μη μενετε στους προφυλακτήρες.
Η σύγκριση ειναι σωστη καθως και η st line εχει σκληροτερο σετ απ κατα 10 15% οσο ακριβως και το swift sport απο το απλο turbo.
Αλλωστε λογω δασμων μπαινει στα χωραφια του st. Ειδάλλως θα ηταν στα ιδια με το st line και φουλ εξτρα εξοπλισμο.Σε αυτην την πιστα λοιπον σημειωσαν το καλυτερο τους χρονο τα δυο σπορ μοντελα με τις ιδιες ιπποδυναμεις και το σκληροτερο σετ απ (το mk6 με τα 140 τουρμπατα αλογα και το sport swift ) και οχι οι race εκδοσεις.
Εκει το swift εριξε 5,1' στο fiesta mk6 st line.
Ουτε 0,5 ουτε 1 ' αλλα.....5,1'
https://www.racedepartment.com/download ... nes.22214/
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Εκει το swift εριξε 5,1' στο fiesta mk8 st line.
Ουτε 0,5 ουτε 1 ' αλλα.....5,1'
Συγχαρητηρια!!!!! Ειναι το καλυτερο!!!! Η LaFerrari του Β Segment...!!! Τρεχτε παιδια να προλαβουμε!!!
ΥΓ.Συγκρινεις με τα αλογα και κερδιζεις! (Διαφωνω οτι το SSS ειναι σαν το ST-Line αλλα ΟΚ - εφαγε παραπανω εξελιξη για να βγει και βγηκε μετα απο αρκετο καιρο.. Εκτός αν το κραταγανε στο εργοστάσιο για να σιτεψει.... δεν ειναι σαν τα ST-Line που βγηκαν αμεσως.. οπως το ST πχ.. που εξελιχθηκε για να βγει μετα το Fiesta mk8) Αλλος αν σε συγκρινει με τα λεφτα θα κλαις στα λημερια που παταει το SSS... Τα ιδια και με το βαρος... Αλλα ειπαμε... οποιος θελει να βγαλει νικητη μπορει αρκει να συγκρινει εκει που πρεπει...
-
Μα τι λες βρε πετραν, αν δεν μπορει να βρεθει ενα σημειο συγκρισης τοτε το μονο που μπορει να συγκριθει με ενα fiesta ειναι μονο ο εαυτος του. Φυσικο ειναι ο ανταγωνισμος να προσπαθησει να φτιαξει κατι διαφορετικο. Για αυτο υπαρχει ο ανταγωνισμος.
Συγκρινουμε δυο αυτοκινητα του b segment στα ιδια ακριβως αλογα με σπορ αναρτησεις και ελατηρια.
Δηλαδη τι πρεπει να συγκρινουμε;Τα αλλα περι εξοπλισμου και τιμη εχουν να κανου με το πορτοφολι και οχι με το αυτοκινητο αυτο καθ αυτο.
Το οτι ειναι ελαφρυτερο σημαινει οτι εκατσαν κατω και το παλεψαν οι ιαπωνες. Δηλαδη επειδη δε το παλεψαν οι της ford δεν πρεπει να το συγκρινουμε; Το fiesta εχει μαλακα πλαστικα στο ταμπλο και το swift οχι, αρα ακυρη η συγκριση τους ως b segemnt sport αυτοκινητα;
Τα 5 δευτερα ειναι κολοσσιαία διαφορά και δεν ειναι μονο η ευθεια αλλα και το στησιμο του αυτοκινητου, μιλαμε για ιδια αλογα
-
Καλε μου Lap, δεν προσπαθω να βγαλω αχρηστο το αγαπημενο Suzuki σου.. οπως εσυ προσπαθεις εχω την εντυπωση να βγαλεις το Fiesta.. απεναντιας απο αυτα που εχω διαβασει εικαζω οτι ειναι ενα τρομερο αυτοκινητο σε στησιμο.. Δεν το εχω οδηγησει - και δεν προκειται πιστευω οχι γιατι δεν θελω αλλα γιατι δεν νομιζω να κατσει ποτε η ευκαιρια. Φανταζομαι εχεις οδηγησει καποιο Fiesta ST-Line mk8..
Αποτι εχω καταλαβει εχεις μυαλο και καταλαβαινεις οτι την διαφορα που λες (5') προερχεται απο το μειωμενο του βαρος και ως αποτελεσμα των καλυτερων επιδοσεων του στις ευθειες της πιστας... (εσυ μου ποσταρες τις επιδοσεις του στην ευθεια.. οπου νικαει σε ολες τις συγκρισεις το 1.0 140ps). Δεν νομιζω να πιστευεις οτι εχει το σουπερ ντουπερ καλυτερο στησιμο εναντι του Fiesta που να δικαιολογειται η διαφορα αυτη..
Δεν συνεχιζω αλλο.. γιατι οπως ειπα δεν το εχω οδηγησει και δεν θελω να το κατηγορω σαν αυτοκινητο... οπως επισης μπορει να μην ειμαι αντικειμενικος μιας και ερωτευμενος κατοχος ενος Fiesta ST-Line mk8... Τα παιδια που διαβαζουν και σιγουρα ξερουν καλυτερα ας κρινουν...
Επιμενω πως δεν ειναι δικαιη η συγκριση που εβαλες ξερωντας το πλεονεκτημα του βαρους και τον χαμηλοτερο κυβισμο του Fiesta... αλλα η αγαπημενη σου Suzuki ειναι αυτη... Ειναι σαν να πας να παιξεις ματς και να εχεις πληρωσει τον διαιτητη πριν καν αρχισει το παιχνιδι... δεν νομιζεις???
Πολυ πιο δικαιη θα μου φαινοταν οπως ειπα εγω η συγκριση Fiesta Titanium 1.0 125ps VS Suzuki Swift 1.0 112ps... (ιδια κυβικα, λιγο χαμηλοτερη ιπποδυναμη για το Swift που σε συνδυασμο με το χαμηλοτερο βαρος σου δινει σχεδον ιδιο κιλα/ιππο με το Fiesta, απλες εκδοσεις)
-
Εννοείται πιο δικαια η σύγκριση μεταξυ των χιλιάρηδων, τα λιγα παραπανω αλογα του fiesta εξισορροπούνται απο το μικροτερο βαρος του σουίφτ.
Αλλα ειμαι είσαι με παρωπιδες μπορεις να συγκρίνεις το fiesta με το susuki escudo pikes peak!![emoji23][emoji23], ε γύρε;;;
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Πετραν πηγα και το εψαξα ως απαντηση οτι το fiesta ειναι αυτοκινητο σοβαρο και το αλλο ειναι κουβαδακι.
Εχω οδηγησει το 100 αρι φιεστα. Φοβερο αυτοκινητακι πολυ δεμενη αισθηση, εξαιρετικο κιβωτιο αλλα δεν ειναι σαν μυγα στις στροφες οπως το swift. Ειναι σαν το swift να εχει τρια ατομα και βαλιτσες μεσα σε αισθηση. Δεν ξερω τι παιζει με το st line.
Το παρεθεσα διοτι η διαφορα στις ευθειες απο την μικρη διαφορα στις επιδοσεις μεταξυ των δυο δεν δικαιολογει τη διαφορα των 5 δευτερολεπτων. Πρεπει στις στροφες κατι να επαιξε πολυ σημαντικο ρολο.
-
Βαρυμαγκα, παρε τα γαλλικα φρου φρου και τα αρωματα και κατσε στην ακρη. Τωρα μιλανε τα σπορ αντρικα αυτοκινητα και φουσκωνουν τα καπο τους.
-
Σιγα μην σκισεις κάνα καλτσον
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το παρεθεσα διοτι η διαφορα στις ευθειες απο την μικρη διαφορα στις επιδοσεις μεταξυ των δυο δεν δικαιολογει τη διαφορα των 5 δευτερολεπτων. Πρεπει στις στροφες κατι να επαιξε πολυ σημαντικο ρολο.Τιποτα δεν εχει παιξει εχω την εντυπωση...
Εχεις βαλει τα στοιχεια ολα μονος σου για να βρεις την απαντηση σου...
Δες την πιστα του Hockenheimring που εβαλες.. η οποια εχει 2-3 μεγαλες ευθειες θα ελεγα με την μια να ειναι πραγματικα μεγαλη... και μετα πηγαινε στα νουμερα με τις μετρησεις που εβαλες...
Εστω οτι στις στροφες βγαινουν ιδια... και ακολουθει η μεγαλη ευθεια οπου το 80-160 ειναι πολυ εφικτο αν και πολυ περισσοτερο μπορει να φτασει... αλλα εστω μεχρι τα 160 βλεπω το παρακατω απο τις μετρησεις σου...
80-160 με 4η:
Suzuki Swift Sport->14,8 / Ford Fiesta->22,1...
Διαφορα 7,3' υπερ του Swift σε μια μονο ευθεια... και ο γυρος κλεινει με 5,1'Πες μου τι να υποθεσω τωρα.....????
-
Ουπς εφαγε ξυλο στις στροφές η μυγα;;;
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και παλι λαθος κανεις.
Αυτο ειναι ρεπριζ. Δεν σημαινει οτι τα αυτοκινητα εμπαιναν σε στροφες με μια σχεση πανω. Απλα το νουμερο που εβαλες δειχνει την ανωτεροτητα της σχεσης βαρους σε μεγαλες σχεσεις στο κιβωτιο.Στο κυνηγι του χρονου σε πιστες δεν οδηγεις με μια σχεση πανω. Γεμιζεις καθε σχεση.
Η διαφορα στα 400 μ με γεμισμα των σχεσεων ειναι 1,3 ' οχι 5,1'
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Επιμενω πως δεν ειναι δικαιη η συγκριση που εβαλες ξερωντας το πλεονεκτημα του βαρους και τον χαμηλοτερο κυβισμο του Fiesta... αλλα η αγαπημενη σου Suzuki ειναι αυτη... Ειναι σαν να πας να παιξεις ματς και να εχεις πληρωσει τον διαιτητη πριν καν αρχισει το παιχνιδι... δεν νομιζεις???
Οχι δεν ειναι. Οταν επιλεγει η ford τον χιλιαρι για να βγαλει 140 αλογα και οχι ας πουμε τον 1,5 σε detuned εκδοση δεν φταιει η suzuki αν ο κινητηρας της ειναι πιο σωστη επιλογη.
Η vw επελεξε σωστα τον τετρακιλυνδρο 1,5 για τα 150 αλογα σε αυτο το segment.
Εχει φαουλ η ford εδω και μπαινει στο γηπεδο με μικροκαμμομενους κινητηρες. -
Ο καθένας βάζει τα συγκριτικά κριτήρια που θέλει (στην ίδια πάντα κατηγορία αμαξώματος - εδώ στη Β).
Άλλος κοιτάει ιπποδύναμη, άλλος κυβικά κι άλλος τιμή.Το νούμερο 1 προσωπικό μου κριτήριο είναι η τιμή. Και των περισσότερων καταναλωτών, πιστεύω. Έχεις ένα προϋπολογισμό και κοιτάς να αγοράσεις το καλύτερο αυτοκίνητο στα λεφτά που διαθέτεις. Αν κάποιος σου δίνει hot hatch στα ίδια λεφτά που κάποιος άλλος σου δίνει μια απλώς σβέλτη έκδοση, η σύγκριση είναι θεμιτή...
-
Xύθηκε πολύς ιδρώτας και σπαταλήθηκε πολύς κόπος για τη σύγκριση μεταξύ Fiesta ST-ST-Line με Swift Sport. Η αλήθεια είναι πως σαν χαρακτήρας το Swift Sport στέκεται ακριβώς μεταξύ Fiesta ST και ST Line χωρίς να έρχεται σε απευθείας αντιπαράθεση με κανένα από τα δύο. Αυτή είναι η επιτυχία της Suzuki μιας και κατάφερε με τα οδικά χαρακτηριστικά του Swift Sport να σταθεί μεταξύ δύο κατηγοριών, όπως το έκανε με τους χώρους του Baleno. Τα όποια συγκριτικά του ειδικού τύπου έχουν περισσότερο να κάνουν με πωλήσεις φύλλων και click baiting παρά με την άμεση αντιπαράθεση των δύο αυτοκινήτων. Ειδικά το ST-Line δεν είναι τίποτε άλλο από ένα επίπεδο εξοπλισμού (ok με κοντά ελατήρια, σφικτότερα αμορτισέρ και 17άρες) που βγαίνει ακόμη και σε diesel.
Δυστυχώς όμως υπάρχει και μία αποτυχία στην προσέγγιση της Suzuki, που έχει να κάνει με την τιμολόγησή του. Δεν είναι ακριβό μόνο στην Ελλάδα λόγω δασμών. Είναι ακριβό οπουδήποτε πωλείται και αυτό έχει να κάνει με την απόφασή της να το βγάλει σε μία μόνο full extra έκδοση. Με μερικές εκπτώσεις στον εξοπλισμό και 1,5-2 χιλιάρικα κάτω σε τιμή πώλησης θα άφηνε το περιθώριο στον σκληροπυρηνικό να το επιλέξει και να κάνει την υπέρβαση με ένα μπλοκέ της Cusco ώστε να ευχαριστηθεί οδήγηση με λιγότερα από 20.000.
-
Δεν στεκεται ενδιαμεσα. Ειναι το swift με 15% πιο σκληρα ελατηρια και αναρτηση, 17 αρες και 140 αλογα. Τιποτα παραπανω.
Μαλιστα εχει βαρυ κινητηρα στον μπροστινο αξοναΕδω σε αυτην την πιστα που θεωρειται πιστα για κρατηματα κερδιζει και το μινι κουπερ στα ιδια αλογα
http://www.zeperfs.com/en/duel5198-7137.htm
Εδω με το νεο st line οπου η βαθμολογια απο τον ειδικο τυπο δινει μεγαλη διαφορα στη ευελιξια του αυτοκινητου, σημαντικο για διαδοχικα στροφιλικια.
http://www.zeperfs.com/en/duel7137-7348.htm
Υποψιν, οτι το swift ΔΕΝ εχει torque vectoring, οπως το fiesta.
https://www.carsales.com.au/editorial/d ... rt-110521/
Αν και πλεον συζητηται η αναβαθμιση του με ισως και μηχανικο μπλοκε. Ε ρε γλεντια διοτι με το μπλοκε ανετα ανεβαινει 30 αλογα το μοτερ χωρις προβλημα διαχείρισης ......θα ντροπιασει πολλους
Απο την αλλη ρε παιδια ποσο κοστιζει το st line 140hp 5θυρο με μεταλλικο χρωμα;
-
Οταν καταλαβεις οτι το βαρος παιζει τρομερο ρολο σε αυτα ισως μπορει να εχουμε καποια συγκριση της προκοπης απο μεριας σου φιλε Lap...
Μεχρι τοτε οτι και να βαζεις με 1-2 κιλα/ιππο μεγαλυτερο απο το Swift παντα θα χανει απο το Swift...
Το εμπεδωσαμε ειναι ΥΠΕΡ-αυτοκινητο... ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στη Suzuki...
Βρες μου κατι με 140 κιλα και στα κιλα του Swift και βαλε τη συγκριση.... για αυτα τα νουμερα ειμαι περιεργος... τα αλλα να χαμε να λεγαμε... και μην μου πεις παλι δουλεψε η εταιρια να μειωσει βαρος και τετοια... Ειπαμε Suzuk-αρα!!!!
Οταν μπαινεις με πλεονεκτημα στον αγωνα, απλα δεν ειναι αγωνας...
Μαλλον δεν εχεις καταλαβει τι πλεονεκτημα δινει το χαμηλοτερο βαρος του Swift και νομιζεις οτι μπαινει στις στροφες σαν μονοθεσιο της Formula 1 και κερδιζει... -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Και παλι λαθος κανεις.
Αυτο ειναι ρεπριζ. Δεν σημαινει οτι τα αυτοκινητα εμπαιναν σε στροφες με μια σχεση πανω. Απλα το νουμερο που εβαλες δειχνει την ανωτεροτητα της σχεσης βαρους σε μεγαλες σχεσεις στο κιβωτιο.Στο κυνηγι του χρονου σε πιστες δεν οδηγεις με μια σχεση πανω. Γεμιζεις καθε σχεση.
Η διαφορα στα 400 μ με γεμισμα των σχεσεων ειναι 1,3 ' οχι 5,1'
Και εσυ εισαι λαθος ομως εδω... το 1,3' ειναι οταν στο 0-400... δεν ξεκινανε απο το 0 στην μεγαλη ευθεια... και τα δυο αυτοκινητα εχουν χιλιομετρα λιγο πριν το apex οταν πατωντας το γκαζι θα αρχισουν να τουρμπιζουν... Ειμαι σιγουρος σε αυτη τη στροφη που λεω θα εχουν 3η... θα την σπασουν μεχρι κοφτη και μετα 4η για ολη την ευθεια (που ειναι παραπανω απο 400 μετρα.. μη σου πω τα διπλασια).. και αν νομιζεις οτι με τερμα γκαζι το Swift δεν επιταχυνει πολυ καλυτερα λογω καλυτερου βαρους.. τι συζηταμε ηθελα να ξερα...
-
Βρε πετραν παλι λαθος εχεις.
Σου ξαναλεω, η φορντ επελεξε να φτιαξει ενα βαρυ αυτοκινητο, να βαλει πιο παχια μονωση και πιο βαρια πλαστικα. Τι να κανουμε;
Αυτο το πακετο πουλα ως σπορτιφ αυτοκινητο του b seg με 140 αλογα σε αυτα τα χρηματα.Εχει δηλαδη δωσει πλεονεκτηματα στο fiesta σε καποιους τομεις με αυτην την επιλογη και αφαιρεσε απο καποιους αλλους.
Το ιδιο και η suzuki απο την αντιθετη πλευρα.Με την ιδια λογικη σου ουτε οι πανελληνιες θα επρεπε να υπαρχουν οπου καποιοι ειναι καλυτεροι στη φυσικη και αλλοι στην εκθεση και στο τελος βγαινει η σουμα
Θα μπορουσαμε να που,ε πως σε ταξιδι ειναι καλυτερο το fiesta σε στροφοδιαδρομες το swift
Ποσο κοστιζει το 5θυρο st line 140 με μεταλλικο χρωμα;
Πραγματικα θελω να μαθω.Φυσικα και επιταχυνει πιο γρηγορα, οχι ομως για 5 δευτερα.
Ξερεις τι σημαινει 5 δευτερα σε μια πιστα;;;;;;
Η διαφορα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑΣτην περιπτωση του mini couper η διαφορα ηταν τοση 1 και κατι δευτερα, οσο περιμενεις δηλαδη απο την μικροτερη σχεση βαρος προς ιπποδυναμη του swift
-
Την Ford δε πιστεύω να την απασχόλησε ιδιαίτερα να κάτσει να βγάλει από την μύγα ξύγκι στο 1000ρι της για να είναι το πιο γρήγορο σε ... πίστα. Μιλάμε για ένα αμάξι με λίγο καλύτερη απόκριση λόγω χαρτογράφησης και με λίγο πιο σπορ εμφάνιση και μέχρι εκεί. Ένα μικρό 1000ρι είναι το οποίο είναι αρκετά καλά στημένο για την κατηορία του (καθημερινά αυτοκίνητα 1000αρια).
Εκεί που την ένοιαξε για επιδόσεις σε πίστα (στο ST), όλοι ξέρουμε το αποτέλεσμα...
Για σπορ έκδοση η suzuki έφτιαξε το .... Swift Sport. Αποφάσισαν να φτιάξουν ένα warm μινι και όχι hot.
Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης Fiesta ST Line με Swift Sport.
Όσο για το βάρος εννοείται ότι το ελαφρύτερο αυτοκίνητο θα πηγαίνει αρκετά πιο γρήγορα. Με τι κόστος όμως; Και τα saxo και τα rallye πηγαίνουν γρήγορα γιατί είναι πούπουλα αλλά από ασφάλεια; Να θυμίσω ότι το fiesta έχει 5 αστέρια στο NCAP ενώ το Swift 3
Οδήγησα....