-
Αντε παλι...υπαρχει συγκριση. Το st line εχει αλλη αναρτηση απο το απλο fiesta
Ποσο κοστίζει το st line 140?
4 εχει αστερια εχει το swift το ενα το χανει στις βασικες εκδοσεις λογω της μη υπαρξης του αυτοματου φρεναρισματος.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Αντε παλι...υπαρχει συγκριση. Το st line εχει αλλη αναρτηση αππ το απλο fiestaΝαι είναι απλά χαμηλωμένο 1 εκατοστό. Φοβερή διαφορά... Δεν έχει δα και καμιά σπορ ρυθμιζόμενη να κάνει καμιά τρελή διαφορά.
Μην επιμένεις και εκτίθεσαι άλλο... Είναι άστοχη η σύγκριση που κάνεις.
Όσο για το πόσο κοστίζει... Άλλο φάουλ πάλι... Δυστυχώς ή ευτυχώς διαφορετικές μάρκες έχουν και διαφορετικό όνομα.
Πόσο κοστίζει το Focus και πόσο κοστίζει η A Class;
3 αστέρια έχει στις φθηνές και 4 στις ακριβές το Swift. Το Fiesta 5 σε όλες.
-
Ωχου....εχει αλλη αναρτηση. Ξεκολλα.
Αναπτήρα εχει;;;;
Ρε ασε τις α κλαςς και τις μελιτζανες
Ποσο κανει το 5θυρο st line 140 με μεταλλ9ικο χρωμα
Ξερω πολυ καλα γιατι επιμενω. Οταν οδηγησεις γρηγορα μικρα αυτοκινητα θα καταλαβεις.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ποσο κανει το 5θυρο st line 140 με μεταλλικο χρωμαΓύρω στα 18200 χωρίς καμία έκπτωση. Δε μπορείς να δεις τις τιμές μόνος σου;
Οταν οδηγησεις γρηγορα μικρα αυτοκινητα θα καταλαβεις.
Μόνο σε εσένα έχει δωθεί αυτό το προνόμιο μέχρι τώρα απ' ότι φαίνεται, ελπίζω όμως μια μέρα να μου δωθεί η ευκαιρία να οδηγήσω και εγώ ένα τέτοιο τεχνολογικό θαύμα!
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ποσο κανει το 5θυρο st line 140 με μεταλλικο χρωμα
Ο γουγλης εκει ειναι.. ειμαι σιγουρος οτι ξερεις ποσο κανει μεχρι και ευρω... O Configurator ειναι εκει.. τους συντελεστες ευκολα τους βρισκεις.. ολα ωραια και καλα..
Βρισκεις τοσα και τοσα στοιχεια και αυτο δεν ??? -
Πετραν ειχες standard το gps;
Με τον ιδιο εξοπλισμο μου βγαινει 19400 το αυτοκινητο και 19700 κοστιζει το swift sport.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Πετραν ειχες standard το gps;Με τον ιδιο εξοπλισμο μου βγαινει 19400 το αυτοκινητο και 19700 κοστιζει το swift sport.
Με 20800 παίρνεις Fiesta ST.
-
Ναι αλλά έχει παραπάνω άλογα [emoji38]
-
Οντως εκει ειναι ολη η υποθεση.
Αλλα το καλο st με το μπλοκε κοστιζει παραπανω.
Σε 2 με 5 ετη oπου ο δασμος στα ιαπωνικα αυτοκινητα θα παει στο μηδεν τοτε θα κοστιζει με ολα μεσα 17500 το suzuki swift.
Εκει θα φανει επι ισοις οροις το τι προσφερει στο ψαγμενο πελατη το σουτζουκακι.Παντως για να παρεις οτι εχει τo suzuki σε εξοπλισμο ασφαλειας και μπιμπλικια η τιμες τους (st line 140 και swift sport) ειναι σχεδον ιδιες με το 10% του δασμου πανω στο κεφαλι του swift.
-
Ο χρήστης bsg2050 έγραψε:
Ναι αλλά έχει παραπάνω άλογα [emoji38]Ναι φυσικά. Αρκετά κιόλας όχι λίγα
Νόμιζα μιλάμε για τιμές. Τα 18200 του Fiesta ST Line τα συγκρίνουμε με τα 19500 του Swift Sport.
Να μη συγκρίνω και εγώ τα 19500 με τα 20800;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Οντως εκει ειναι ολη η υποθεση.Αλλα το καλο st με το μπλοκε κοστιζει παραπανω.
Σε 2 με 5 ετη oπου ο δασμος στα ιαπωνικα αυτοκινητα θα παει στο μηδεν τοτε θα κοστιζει με ολα μεσα 17500 το suzuki swift.
Εκει θα φανει επι ισοις οροις το τι προσφερει στο ψαγμενο πελατη το σουτζουκακι.Παντως για να παρεις οτι εχει τo suzuki σε εξοπλισμο ασφαλειας και μπιμπλικια η τιμες τους (st line 140 και swift sport) ειναι σχεδον ιδιες με το 10% του δασμου πανω στο κεφαλι του swift.
Το μπλοκέ είναι έξτρα.
Χωρίς μπλοκέ δλδ με 200 άλογα είναι το κακό Fiesta ST; Μήπως έχεις καμία αμφιβολία ότι ακόμα και χωρίς μπλοκέ, με ένα χιλιάρικο χοντρικά πάνω μιλάμε για καλύτερο αυτοκίνητο από το Swift Sport; Τρέλανέ μας τελείως αντέχουμε ακόμα!
Αλήθεια το Swift Sport με μπλοκέ πόσο πάει;
Για ποιον εξοπλισμό ασφαλείας μιλάς; Αυτόν που έδωσε 3/4 αστέρια στο Swift και 5 στο Fiesta;
-
Ιδια τιμη εχουν με ιδιο εξοπλισμο
Εδω το st line εχει απλες λαμπες αλογονου σε 18000 ευρω αυτοκινητο
Καλυτερο σε στροφιλικια και διαχειρηση ;;;; ωραια ερωτηση.
200 τουρμπισια αλογακια δεν διαχειριζονται ευκολα σε σχετικα μικρο μετατροχιο.
Διεγράφησαν ειρωνικές εκφράσει. Πιο κόσμια παρακαλώ. [Admin]
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Μα δεν εχουν ιδιο εξολισμο ρε γαβ γαβ.
Ιδια τιμη εχουν με ιδιο εξοπλισμοΕδω το st line εχει απλες λαμπες αλογονου σε 18000 ευρω αυτοκινητο
Καλυτερο σε στροφιλικια και διαχειρηση ;;;; ωραια ερωτηση.
200 τουρμπισια αλογακια δεν διαχειριζονται ευκολα σε σχετικα μικρο μετατροχιο.
Ωχ, με παιδακι εμπλεξα.
Αντε αγορακι μου παρε το τογιοτα του μπαμπουλη
Καταρχάς σε παρακαλώ πάρα πολύ πρόσεξε πως μιλάς.
Το ότι γελάμε εδώ με τα ανέκδοτα που γράφεις δε σημαίνει ότι είμαστε φιλαράκια. Δε μιλάς στη παρέα σου το Suzuki fan club.
Όταν ανοίγεις συζήτηση και παραθέτεις επιχειρήματα, να έχεις την μαγκιά να δεχτείς και αντεπιχειρήματα. Έτσι γίνεται ο διάλογος.
Αντίδραση σα την δικιά σου εμείς τα παιδάκια είχαμε στο δημοτικό.
Τελειώνει εδώ το θέμα από εμένα γιατί δεν έχει νόημα να ασχοληθώ παραπάνω. Έδειξες τα αδιάσειστα στοιχεία σου εδώ που δεν βγάζουν καν νόημα
Καλό βράδυ!
-
Ε οταν μου λες για ποιον εξοπλισμο ασφαλειας σου μιλαω και ειρωνευεσαι κατσε και διαβασε τι εξοπλισμο εχουν. Δεν γνωριζεις ουτε τον εξοπλισμο τους, αλλα έχεις αντίρρηση.
Και ξεκινας το τρολαρισμα με φρασεις 'τρελανε μας κ αλλο', τοτε σου ερχεται και η καταλληλη απαντηση.
Αυτα που λες εσυ ειναι αντεπιχειρηματα;
Ποια ηταν αυτα;
Τρολαρεις κανονικοτατα εδω και ποσα ποστ και δεν κοιτας την ουσια αυτων που λεω.
Εχεις οδηγησει εστω το απλο swiftaki;Οσπ για το st που ειρωνευεσαι, ξερεις τι σημαινει πολλα αλογα σε μικρο μετατροχιο με ανοιχτο διαφορικο και τουρμπισμα σε στροφες;;; το τιμονι θα κανει συνεχως διορθωσεις. Θα στριβει μεν αλλα το πως ειναι το θεμα;;;; αυτο θελω να δω.
Το εχεις ζησει ποτε αυτο για να δεις τα επιχειρηματα μου;
Με τα ηλεκτρονικα θα φαει ολα τα τακακια του.Αυτο με το μπλοκε ειναι αλλη υποθεση. Εκει οντως μιλαμε για εργαλειο.
Αν προσβληθηκες σου ζητω συγνωμη
-
Εδω, ενα φτιαγμενο το οποιο δειχνει πως μπορει να ειναι το swift αν τελικα βγαλουν τετοια εκδοση ως αντιπαλο του st. Εχει προγραμμα και μπλοκε διαφορικο οπως και το st
Το απλο sport ειναι πιο μαλακο, με ελευθερο διαφορικο με ελαφρως σκληροτερες αναρτησεις απο το απλο και αντιπαλος του st line
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το απλο sport ειναι πιο μαλακο, με ελευθερο διαφορικο με ελαφρως σκληροτερες αναρτησεις απο το απλο και αντιπαλος του st line
Το εμπεδώσαμε!
-
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
:applause:Πάμε παρακάτω τώρα?
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Δεν στεκεται ενδιαμεσα. Ειναι το swift με 15% πιο σκληρα ελατηρια και αναρτηση, 17 αρες και 140 αλογα. Τιποτα παραπανω.
Μαλιστα εχει βαρυ κινητηρα στον μπροστινο αξονα
....Σε αυτό το 'τίποτα' βάλε τα μεγαλύτερα φρένα, τις ενισχύσεις στο σασί κι ένα ζευγάρι μπροστινά καθίσματα που τα βλέπει το απλό Swift και κλαίει. Από τη μία λοιπόν έχουμε ένα σπορτίφ επίπεδο εξοπλισμού (ST-Line), το οποίο μάλιστα σε κάποιες αγορές παραδίδεται και με τον diesel των 85 ίππων, χωρίς διαφορές στη γεωμετρία της ανάρτησης (αλλάζει μόνο η σκληρότητα και το ύψος), ενώ το άλλο έχει φρένα, ενισχύσεις στο πλαίσιο, άλλες αντιστρεπτικές, αναθεωρημένη γεωμετρία αναρτήσεων και σκληρότερο ημιάκαμπτο πίσω σε σχέση με τα απλά Swift. Πρακτικά δηλαδή, αν προσθέσουμε και τον διαφορετικό κινητήρα, έχει πειράξει ότι και η Ford για να βγάλει το κανονικό ST. Όλα αυτά αντανακλώνται και στην τιμή. Ο εξοπλισμός είναι εκεί για να δικαιολογήσει το κόστος που προέκυψε από το εκ βάθρων στήσιμο του αυτοκινήτου.
Από τη στιγμή λοιπόν που η Suzuki δεν υποτιμά το αυτοκίνητό της βγάζοντας ένα 1000άρι Sport, γιατί το κάνεις εσύ λέγοντας ότι είναι warm hatch ένα αυτοκίνητο με βάρος λιγότερο από 1000 κιλά και πραγματική ιπποδύναμη πάνω από 150 ίππους; Και όχι μόνο αυτό, αλλά το συγκρίνεις και με ένα απλό καθημερινό αυτοκίνητο, το οποίο μάλιστα στην ευθεία δεν το χωρίζουν και πολλά από το δυνατό diesel αδερφάκι του. Εννοείται ότι θα είναι ανώτερο οδηγικά, γιατί η κατηγορία (στο κάτω όριο της οποίας κινείται) δεν επιτρέπει κάτι διαφορετικό.
-
Δεν εχει μονο επιπεδο εξοπλισμου η st line. Εχει διαφορετικα ελατηρια και διαφορετικα αμορτισερ.
Μα πριν τα πειτε γιατι δεν το ψαχνετε;
Εασυ σωστά το εγραψεςΠοιες οι ενισχύσεις του swift στο σασι; εχεις δικιο σε αυτο αλλα ποιες ειναι γνωριζεις;;;; θα γελασεις αν δεις τι εννοουν ενισχυση στο σασι. θελω να δω τις πηγες σου
Αναθεωρημένη γεωμετρια;;;;; ξερεις τι σημαινει αλλη γεωμετρια στην αναρτηση; για δωσε πηγη για αυτα που λες.
Σκληροτερο ημιακαμπτο πισω;;;; για δωσε πηγη.
Οδήγησα....