Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναζήτηση Sedan 10-12 χρoνών εώς 5000€
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αναζήτηση Sedan 10-12 χρoνών εώς 5000€
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    27
    155
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • xenos
      xenos last edited by

      Απο καταναλωση και λιγο βλεπεις. Γενικα δεν ηταν ιδιαιτερα οικονομικο.

      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • monman2
        monman2 last edited by

        Πάντως αν εχει μηχανικές βαλβίδες δεν είναι σαν του Mondeo (Duratec 1,8) γιατί αυτός είχε υδραυλικές αυτορρυθμιζόμενες . Επίσης του Mondeo οι σχέσεις του σασμάν ήταν μάλλον μακρυές αφου με 5η ποτε δεν κτύπαγες κόφτη στροφών ακόμα και στα 230 κοντερίσια Τέλος ο κινητήρας με οδήγηση σταθερά 110- 130 αλλα πλήρες φορτίου επιβατών και αποσκευών έκαιγε γύρω στα 7 λίτρα , η μεγαλύτερη μ@λ@κία της ζωής μου που το είχα κάνει αέριο έκαψε βαλβίδες σε λιγότερο απο 60000 χλμ

        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
          Πάντως αν εχει μηχανικές βαλβίδες δεν είναι σαν του Mondeo (Duratec 1,8) γιατί αυτός είχε υδραυλικές αυτορρυθμιζόμενες

          Για αυτό έγραψα ότι υπάρχουν αλλαγές.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • K
            kouladi last edited by

            Μιας και το φερε η κουβέντα... ποιες βαλβίδες θεωρούνται οι καλύτερες;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              kouladi last edited by

              Γιατί είναι ψαρωτικό να λες «άσε φίλε, έχω υδραυλικές αυτορρυθμιζόμενες, τις καλύτερες στον κόσμο» είναι όντως έτσι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Οι υδραυλικές απλά είναι λιγότερο μπελαλίδικες, δεν θέλουν ρύθμιση και άρα γλιτώνει ο ιδιοκτήτης ένα κόστος και το συνεργείο ένα βάσανο. Στους πολύ ζόρικους κινητήρες όμως χρησιμοποιούνται μηχανικά καπελώτα, καθώς δίνουν μεγαλύτερη ακρίβεια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η F12 tdf. Η 'απλή F12' με τα μόλις 740 άλογα έχει υδραυλικές βαλβίδες, όταν όμως έβγαλαν την έκδοση tdf με τα 780 άλογα και το ακόμα υψηλότερο στροφάρισμα, έβαλαν μηχανικές βαλβίδες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  kouladi last edited by

                  Κατανοητό
                  Εκεί που λες για «μόλις» 740 άλογα γέλασα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ε ναι, χιουμοριστικό ήταν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 2 / 2
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr