-
Απο καταναλωση και λιγο βλεπεις. Γενικα δεν ηταν ιδιαιτερα οικονομικο.
-
Πάντως αν εχει μηχανικές βαλβίδες δεν είναι σαν του Mondeo (Duratec 1,8) γιατί αυτός είχε υδραυλικές αυτορρυθμιζόμενες . Επίσης του Mondeo οι σχέσεις του σασμάν ήταν μάλλον μακρυές αφου με 5η ποτε δεν κτύπαγες κόφτη στροφών ακόμα και στα 230 κοντερίσια Τέλος ο κινητήρας με οδήγηση σταθερά 110- 130 αλλα πλήρες φορτίου επιβατών και αποσκευών έκαιγε γύρω στα 7 λίτρα , η μεγαλύτερη μ@λ@κία της ζωής μου που το είχα κάνει αέριο έκαψε βαλβίδες σε λιγότερο απο 60000 χλμ
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Πάντως αν εχει μηχανικές βαλβίδες δεν είναι σαν του Mondeo (Duratec 1,8) γιατί αυτός είχε υδραυλικές αυτορρυθμιζόμενεςΓια αυτό έγραψα ότι υπάρχουν αλλαγές.
-
Μιας και το φερε η κουβέντα... ποιες βαλβίδες θεωρούνται οι καλύτερες;
-
Γιατί είναι ψαρωτικό να λες «άσε φίλε, έχω υδραυλικές αυτορρυθμιζόμενες, τις καλύτερες στον κόσμο» είναι όντως έτσι;
-
Οι υδραυλικές απλά είναι λιγότερο μπελαλίδικες, δεν θέλουν ρύθμιση και άρα γλιτώνει ο ιδιοκτήτης ένα κόστος και το συνεργείο ένα βάσανο. Στους πολύ ζόρικους κινητήρες όμως χρησιμοποιούνται μηχανικά καπελώτα, καθώς δίνουν μεγαλύτερη ακρίβεια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η F12 tdf. Η 'απλή F12' με τα μόλις 740 άλογα έχει υδραυλικές βαλβίδες, όταν όμως έβγαλαν την έκδοση tdf με τα 780 άλογα και το ακόμα υψηλότερο στροφάρισμα, έβαλαν μηχανικές βαλβίδες.
-
Κατανοητό
Εκεί που λες για «μόλις» 740 άλογα γέλασα -
Ε ναι, χιουμοριστικό ήταν...
Αναζήτηση Sedan 10-12 χρoνών εώς 5000€