Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 14
    • 15
    • 8 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    43
    282
    3191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Δεν είναι αστοχία σχεδιασμού ή ελληνική τσίπικη πραγματικότητα το γεγονός ότι το καλοκαίρι δεν μπορείς να βάλεις την ποσότητα αερίου που βάζεις το χειμώνα, αλλά άλλος ένας ανυπέρβλητος νόμος της φύσης.
      Ισχύει P1V1/T1 = P2V2/T2. Με 5 Κελσίου το χειμώνα και έστω 30 Κελσίου το καλοκαίρι, μούμπλε, μούμπλε, η διαφορά είναι στην περιοχή του 8% παρακάτω το καλοκαίρι. Προφανώς με 0 το χειμώνα και 40 το καλοκαίρι, η διαφορά αυξάνεται ακόμη περισσότερο.

      Κάτι άλλο. Πριν από μερικούς μήνες έκανα μια 'μελετούλα' για μετατροπή ενός ιχ σε φ.α. Έπαιζε ένα συμβόλαιο για 2,5- 3 χρόνια με μια εταιρεία, τα χλμ. ήτο σεβαστά, η ανάγκη για αποκλειστικό ιχ αδήριτη, τα λεφτά λίγα και η ανάγκη για πορτπαγκάζ μηδενική. Επειδή στη ζώνη που θα κινείτο δεν υπάρχει φ.α., σκέφτηκα να βάλω δύο δεξαμενές στο πορτπαγκάζ, εν παραλλήλω συνδεδεμένες, για να πάρω περί τα 30 κιλά χωρητικότητα, και να ανεφοδιάζομαι κάθε μία φορά κάθε Σαββατοκύριακο.
      Τελικά, κανένας στην ελ αγορά δεν αναλάμβανε την μετατροπή, παρόλο που γίνεται αβέρτα σε υγραέρια. Όλο 'δε γίνεται΄ άκουγα, 'δεν περνάει από ΚΤΕΟ', 'δε μπορεί να δουλέψει' κ.α. Πίπες φυσικά, στο εξωτερικό γίνεται. Π.χ. σε προηγούμενη σελίδα έχει Βαγκ Κάντι με 5-6 δεξαμενές, που του δίνουν αυτονομία 2.500 χλμ.
      Η λύση ήταν απλή, το συμβόλαιο ναυάγησε και δεν χρειάστηκε αμάξι, αλλά το περιστατικό δείχνει άλλη μία εγγενή αδυναμία του συστήματος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Το προβλημα ηταν οι 2 δεξαμενες ? Ή γενικα δεν αναλαμβαναν μετατροπη σε φυσικο αεριο ?
        Γιατι απο οτι ξερω καποιοι αναλαμβανουν την μετατροπη (με μια δεξαμενη μαλλον)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Το δε γίνεται το είχα ακούσει κι εγώ όταν ρώτησα για μεγάλη δεξαμενή σε RX-8, στη θέση των πίσω καθισμάτων. Κόλλημα στο ΚΤΕΟ, αφού θα καταργούσα τις πίσω θέσεις.

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            antonn last edited by

            αυτο με το μπιτονι βενζινης μεσ στο αυτοκινητο μην το ξαναπειτε, οι αναθυμιασεις αμολυβδης βενζινης ειναι υπευθυνες για λευχαιμιες και αλλες κακοηθειες. Επισης δεν ειναι μονο οτι θα βγαζει τις αναθυμιασεις απο μεσα αλλιως θα σπασει αλλα και απο εξω που θα σου χυνεται λιγο βενζινη και θα επαλειφει τα τοιχωματα του μπιτονιου.
            Αθλιο που βαλαν μονο 10 λιτρα βενζινη στα αυτοκινητα αεριου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              futurist last edited by

              Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
              Για μεγαλα ταξιδια εχεις μαζι σου ενα φορητο ντεπόζιτο βενζινης, για παν ενδεχομενο
              Υπαρχουν ειδικα τετοια σε 10 και 20 λιτρα .Θα σου πιασει χωρο , αλλά δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα

              Αν υποθέσουμε ότι δεν μάς κάνεις πλάκα, θέλεις να μάς αναλύσεις λίγο τί πιστεύεις για τα θέματα ασφαλείας και υγιεινής στη συγκεκριμένη πρόταση που έκανες;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης futurist έγραψε:

                Για μεγαλα ταξιδια εχεις μαζι σου ενα φορητο ντεπόζιτο βενζινης, για παν ενδεχομενο
                Υπαρχουν ειδικα τετοια σε 10 και 20 λιτρα .Θα σου πιασει χωρο , αλλά δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα

                Αν υποθέσουμε ότι δεν μάς κάνεις πλάκα, θέλεις να μάς αναλύσεις λίγο τί πιστεύεις για τα θέματα ασφαλείας και υγιεινής στη συγκεκριμένη πρόταση που έκανες;

                Υπαρχουν ειδικα μπιτονια γι αυτο το λογο. Δεν ξερω αν εχουν εξαερισμο , αλλά αν το χρησιμοποιεις μια στο τοσο δεν πιστευω οτι θα παθεις κατι.... Εξαλλου και στο αμαξι που και που ανοιγεις κανενα παραθυρο ή το a/c .Αυτα για θεμα υγιειας (και οχι υγιεινης που ειναι άλλο πραγμα)
                Δλδ οι βενζιναδες, οι μηχανικοι αυτοκινητων και δεν ξερω ποιο αλλοι που ανακατευονται καθε μερα με τις βενζινες τι να πουνε?

                Περι ασφαλειας δεν ξερω τι ειναι πιο ασφαλες, ενα μπιτονι βενζινη μεσα στο αμαξι 2 μερες το χρονο ή η μπουκαλα υγρεαριου μονιμα στο πορτμπαγκάζ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  futurist last edited by

                  Αναφέρεσαι ως ειδικός ή τοποθετείς τη φιλοσοφική σου άποψη ως καταναλωτής;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alej last edited by

                    Ο χρήστης dstou έγραψε:
                    Δεν είναι αστοχία σχεδιασμού ή ελληνική τσίπικη πραγματικότητα το γεγονός ότι το καλοκαίρι δεν μπορείς να βάλεις την ποσότητα αερίου που βάζεις το χειμώνα, αλλά άλλος ένας ανυπέρβλητος νόμος της φύσης.
                    Ισχύει P1V1/T1 = P2V2/T2. Με 5 Κελσίου το χειμώνα και έστω 30 Κελσίου το καλοκαίρι, μούμπλε, μούμπλε, η διαφορά είναι στην περιοχή του 8% παρακάτω το καλοκαίρι. Προφανώς με 0 το χειμώνα και 40 το καλοκαίρι, η διαφορά αυξάνεται ακόμη περισσότερο.

                    Κάτι άλλο. Πριν από μερικούς μήνες έκανα μια 'μελετούλα' για μετατροπή ενός ιχ σε φ.α. Έπαιζε ένα συμβόλαιο για 2,5- 3 χρόνια με μια εταιρεία, τα χλμ. ήτο σεβαστά, η ανάγκη για αποκλειστικό ιχ αδήριτη, τα λεφτά λίγα και η ανάγκη για πορτπαγκάζ μηδενική. Επειδή στη ζώνη που θα κινείτο δεν υπάρχει φ.α., σκέφτηκα να βάλω δύο δεξαμενές στο πορτπαγκάζ, εν παραλλήλω συνδεδεμένες, για να πάρω περί τα 30 κιλά χωρητικότητα, και να ανεφοδιάζομαι κάθε μία φορά κάθε Σαββατοκύριακο.
                    Τελικά, κανένας στην ελ αγορά δεν αναλάμβανε την μετατροπή, παρόλο που γίνεται αβέρτα σε υγραέρια. Όλο 'δε γίνεται΄ άκουγα, 'δεν περνάει από ΚΤΕΟ', 'δε μπορεί να δουλέψει' κ.α. Πίπες φυσικά, στο εξωτερικό γίνεται. Π.χ. σε προηγούμενη σελίδα έχει Βαγκ Κάντι με 5-6 δεξαμενές, που του δίνουν αυτονομία 2.500 χλμ.
                    Η λύση ήταν απλή, το συμβόλαιο ναυάγησε και δεν χρειάστηκε αμάξι, αλλά το περιστατικό δείχνει άλλη μία εγγενή αδυναμία του συστήματος.

                    Πριν γράψουμε κάτι και πριν θυμηθούμε φυσική Γ´ Λυκείου διαβάζουμε σχετική νομοθεσία. Δεν το πάω στις τεχνικές προδιαγραφές γιατί πρέπει να είσαι του επαγγέλματος για να καταλάβεις. Μην το παίζετε ξερόλες ρε παιδιά, δώστε στον εαυτό σας τη δυνατότητα να μάθει κάτι.
                    Η νομοθεσία ορίζει ότι η πίεση παροχής πρέπει να είναι 200bar ή κατά μέγιστο 250bar αν υπάρχει έλεγχος θερμοκρασίας.
                    Και κάτι άλλο, στην εξίσωση που έβαλες η Τ δεν είναι η εξωτερική αλλά η θερμοκρασία που έχει το αέριο εντός της δεξαμενής και όταν έρθει σε ηρεμία. Η τιμή αυτή είναι πολυπαραγοντική και εξαρτάται κυρίως από την αρχική θερμοκρασία του αερίου, από την θερμοκρασία του περιβάλλοντος από την θερμοκρασία των δεξαμενών που υποδέχονται το αέριο και από τον ρυθμό πλήρωσης. Επίσης, για να χρησιμοποιήσεις αυτήν την εξίσωση θεωρείς ότι η P θα είναι 200bar, αλλά ούτε αυτό ισχύει γιατί μπορεί να την ξεπεράσει και αργότερα κατά την ηρεμία να μειωθεί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      futurist last edited by

                      Αναμένω εμπειρίες από το φετινό καλοκαίρι από τους νέους κατόχους CNG οχήματος με τις μεγαλύτερες δεξαμενές.

                      Χωρητικότητες ανά θερμοκρασία και πρατήριο, καταναλώσεις/αυτονομίες με ήπια και με πλήρη φόρτωση και επιβάτες. Εμπειρίες από τη μικρή αυτονομία με τις μικρές δεξαμένες βενζίνης, και άλλα τέτοια θέματα.

                      Ένα άλλο θέμα που έχει ενδιαφέρον, είναι η εκκίνηση σε ανηφόρα με πλήρη φόρτωση, για όλα τα μοντέλα. Θα παρθούν δισκοπλατό στα χέρια χωρίς κάλυψη εγγύησης;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης futurist έγραψε:
                        Αναφέρεσαι ως ειδικός ή τοποθετείς τη φιλοσοφική σου άποψη ως καταναλωτής;

                        Δεν ανεφερα πουθενα οτι ειμαι ειδικος , νομιζω
                        Εσυ ως τι ρωτας? Ως χρηζων ειδικο.... παρακολουθησης?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          futurist last edited by

                          Ρωτάω γιατί θα είναι διαφορετική η αυστηρότητα που θα κριθεί η τεχνική τοποθέτηση.

                          Εφόσον δεν γνωρίζεις, σού συνιστώ, όπως και στον καθένα που σκέφτεται και το κάνει κιόλας, μεταφορά μπιτονιών με καύσιμο, να διερευνήσει τί πρόκειται να συμβεί σε περίπτωση ατυχήματος (ακόμα και μικρού).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ευχαριστω για την συμβουλη
                            Εσυ γνωριζεις τι πρόκειται να συμβεί σε περίπτωση ατυχήματος (ακόμα και μικρού)?
                            Για πες μας να μαθαινουμε κι εμεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              futurist last edited by

                              Δεν είναι του παρόντος θέματος να το αναλύσουμε.

                              Απλά θα πω ότι για όσους γνωρίζουν, όσοι το κάνουν θα έπρεπε να τούς είχε παρθεί ήδη το δίπλωμα. Τί να αναλύσουμε όμως για προδιαγραφές σε μια χώρα που από τα ΚΤΕΟ περνάει ο κάθε κουβάς με ρόδες που δεν θα έπρεπε καν να ξαναπάρει άδεια κυκλοφορίας ακόμα και μετά από μετατροπές.

                              Μπιτόνια με καύσιμο = αύξηση πιθανότητας θανατηφόρου σε ατύχημα + αργός θάνατος για τους επιβάτες από τις αναθυμιάσεις. Λυπάμαι για όσους το κάνουν και βάζουν και παιδιά μέσα και τολμούν και βγάζουν και γλώσσα περί υπερβολών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Κριμα που δεν ειμαι ειδικος
                                Γιατι ενας ειδικος θα σου ηταν χρησιμος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  futurist last edited by

                                  Φίλε μου, δεν έχουμε χρόνο να ασχοληθούμε με όσους απευθύνονται με προσωπικούς χαρακτηρισμούς εδώ μέσα σε άλλα μέλη του φόρουμ, απλά επειδή διαφωνούν με την τεκμηρίωσή τους σε ένα θέμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sorento21 last edited by

                                    Μου κάνει εντύπωση αυτά που γράφονται για αναθυμιάσεις, όταν στο χώρο επιβατών υποτίθεται ότι υπάρχει σχεδιασμένη ροή αέρα που καταληγει στις απορροές εξαερισμού στο πορτμπαγκάζ.

                                    Καταλαβαίνω το σκεπτικό της ανησυχίας και έχει μια βάση, αλλά από την άλλη και η κυκλοφορία του αέρα εντός της καμπίνας φυσιολογικά - και ειδικά σε ταξίδι με ομαλή οδήγηση, μεγάλες ταχύτητες και χωρίς συνεχείς επιβραδύνσεις-απότομες αλλαγές πορείας - γίνεται σε γενικές γραμμές προς μία κατεύθυνση και δη προς τα πίσω.

                                    Καταλαβαίνω και τους κινδύνους σε περίπτωση ατυχήματος, που τελικά ίσως αυτοί κυρίως να είναι άξιοι αναφοράς. Πάντως τα jerrycan σε κάτι 4x4 δεν απέτρεψαν την off-road χρήση τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      futurist last edited by

                                      Άρα για πολλούς βρέθηκε η λύση της μειωμένης αυτονομίας των οχημάτων με CNG και μικρές δεξαμένες βενζίνης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sorento21 last edited by

                                        Δεν ξέρω αν απαντάς στο δικό μου σχόλιο, λέω ότι βλέπω πολύ φανατισμό και υπερβολές ίσως πάνω σε μια κάποια βάση αλήθειας. Ως εκεί κατ' εμέ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          futurist last edited by

                                          Δεν ξέρω τί να πω.

                                          Ανατριχιάζω στην ιδέα ότι εν έτει 2019 συζητάμε για λύσεις αυτονομίας οικογενειακών οχημάτων με μπιτόνια υγρού καυσίμου ως «καβάτζα».

                                          Να μιλήσουμε για τις τεχνικές δυνατότητες των ίδιων των οχημάτων, όπως βγαίνουν από το εργοστάσιο και το πώς εξαντλούνται αυτές, απολύτως θεμιτό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sorento21 last edited by

                                            Εγώ προσωπικά δε βρίσκω νόημα στην ίδια τη συζήτηση:
                                            στο να κουβαλάς βενζίνη σε μπιτόνι,
                                            λες και εκδράμεις στην υποσαχάρια Αφρική και δε βρίσκεις πρατήριο σε ακτίνα ορίζοντα.

                                            Υπάρχει μια σχετική όχληση, αλλά με τα 9+ λίτρα βενζίνης και οικονομική οδήγηση
                                            βρίσκω υπερβολή την απαξίωση στη χρήση CNG ως βασικού καυσίμου.
                                            Δόξα το μεγαλοδύναμο, η οικονομία του CNG είναι τέτοια που αποζημιώνει πολλαπλά
                                            ακόμα και τις ελάχιστες χρήσης της βενζίνης.
                                            Και τα πρατήρια CNG που ανοίγουν στους μεγάλους οδικούς άξονες,
                                            αποζημιώνουν ακόμα και για τις μακρινές εκδρομές από τα Γιάννενα μέχρι τη Λάρισα.

                                            Ο συνειδητοποιημένος οδηγός που καλύπτει τις ανάγκες του
                                            θα αποζημιωθεί με το παραπάνω είτε ψάχνει ανεφοδιασμό με Tesla είτε με CNG
                                            και θα αψηφίσει την τρομολαγνεία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 8 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr