-
Καλησπέρα στην ομάδα . Έχω ένα Toyota Yaris μοντέλο 2006 με 250.000 χιλιόμετρα και μου παρουσιάζει ένα πρόβλημα και δεν μπορώ να καταλάβω την αιτία . Συχνά όχι πάντα στις 2000-2300 στροφές όταν το πηγαίνω πολύ χαλαρά μου κάνει κοψίματα το αμάξι και αν πατήσω κατευθείαν λίγο παραπάνω νκαζι σταματάει και ανεβάζει κανονικά στροφές.Ποιο μετά το ξανακάνει. Πυρακια δεν χτυπάει για να έλεγα μήπως ήταν η βενζίνη .μπουζι έχω αλλάξει .καθαρισα τον μαφ και την πεταλούδα αλλά πάλι τα ίδια.το έχω βάλει σε διαγνωστικό δεν βγάζει βλάβη ,δεν ξέρω τι άλλο να κοιτάξω έχετε καμία ιδέα .
-
-
Καλησπέρα στην ομάδα . Έχω ένα Toyota Yaris μοντέλο 2006 με 250.000 χιλιόμετρα και μου παρουσιάζει ένα πρόβλημα και δεν μπορώ να καταλάβω την αιτία . Συχνά όχι πάντα στις 2000-2300 στροφές όταν το πηγαίνω πολύ χαλαρά μου κάνει κοψίματα το αμάξι και αν πατήσω κατευθείαν λίγο παραπάνω νκαζι σταματάει και ανεβάζει κανονικά στροφές.Ποιο μετά το ξανακάνει. Πυρακια δεν χτυπάει για να έλεγα μήπως ήταν η βενζίνη .μπουζι έχω αλλάξει .καθαρισα τον μαφ και την πεταλούδα αλλά πάλι τα ίδια.το έχω βάλει σε διαγνωστικό δεν βγάζει βλάβη ,δεν ξέρω τι άλλο να κοιτάξω έχετε καμία ιδέα .
-
Λάμδα είναι εντάξει;
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Δεν μου έχει ανάψει κάποιο τσεκ και το διαγνωστικό δεν μου δείχνει κάτι.
-
Τρόμπα βενζίνης, φίλτρο βενζίνης, μπεκ;;;;
Για τροφοδοσία μου κάνει, αλλά παίζουν αρκετοί λόγοι.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
με τόσα χλμ και χρόνια στην πλάτη του κάτι θα υπολειτουργεί πήγαινε το σε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο Τογιότα υπάρχει εμπειρία και θα βρούνε το πρόβλημα γρήγορα και ελπίζω οικονομικά ...
-
Το πήγα σήμερα σε ένα συνεργείο και τους είπα για τρόμπα βενζίνης και μου είπαν ότι αν ήταν τρόμπα οταν πάταγα νκαζι θα έκανε διακοπές και όχι στα χαμηλά μόνο.το ίδιο και το φίλτρο βενζίνης. Μου είπε ίσως μπεκ η πολλαπλασιαστές αλλά αυτά θα τα έβγαζε το διαγνωστικό .τωρα μου έβαλε ένα καθαριστικο - βελτιωτικό στην βενζίνη και αν μου το ξανακάνει να πάω να μου βάλει 4 μεταχιρισμενους πολλαπλασιαστές που έχει και αν το ξανακάνει να καθαρίσουμε μπεκ. Οταν γύρισα σπίτι το έβαλα στο διαγνωστικό που έχω στο κινητό μου και κοιταγα της live τιμές που έβγαζε .το μόνο που είδα που δεν μου καθόταν καλά ήταν το fuel trim bank 1 short term που ανεβοκατέβαινε από το 0,78 στο 0 στο ρελαντί και το 02 volts bank 1 sensor 1 που ανεβοκατέβαινε το latest value από 0,00 σε 0.72. Ενώ το 02 volts bank 1 sensor 2 ήταν στάσιμο στο 0,72 . Όλα αυτά ήταν στο ρελαντί. Δεν ξέρω αν είναι κάτι αν γνωρίζει κάποιος από αυτά ας μας πει.
-
Για πολλαπλασιαστής στον 1ο κύλινδρο φαίνεται.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Κάνε και ενα καθάρισμα την πεταλούδα.
-
Μου συμβαίνει περίπου 1 φορά στα 3-4 χρόνια με yaris του 1999 1.3 να μην ακούει το γκάζι στις χαμηλές στροφές (αργεί να ανεβάσει στροφές ή φέρεται περίεργα). Στο συνεργείο μου λένε ότι είναι πεταλούδα. όταν την καθαρίσουν, το πρόβλημα διορθώνεται για κάποια χρόνια. Πάλι θα το πάω...
-
Η πεταλούδα θέλει καθάρισμα σε κάθε σέρβις και όχι όταν αρχίσει να κολλάει μετά από κάποια χρόνια........
-
Ο χρήστης polo2002 έγραψε:
Μου συμβαίνει περίπου 1 φορά στα 3-4 χρόνια με yaris του 1999 1.3 να μην ακούει το γκάζι στις χαμηλές στροφές (αργεί να ανεβάσει στροφές ή φέρεται περίεργα). Στο συνεργείο μου λένε ότι είναι πεταλούδα. όταν την καθαρίσουν, το πρόβλημα διορθώνεται για κάποια χρόνια. Πάλι θα το πάω...Με έκανες και γέλασα. Είναι σαν να λες κάνω σέρβις στο αμάξι αλλά μετά από 5 χρόνια χωρίς σέρβις μου κάνει νούμερα. Του κάνω πάλι σέρβις και ολα καλά. Άρα κάθε 5 χρόνια βγάζει καποιο πρόβλημα. Χαχαχαχα ωραίος ,και απίστευτο πως αντιλαμβάνεται ο κόσμος το θέμα του αυτοκινήτου και της συντήρησης του.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είπα πουθενά ότι το πάει για σέρβις κάθε 5 χρόνια ; Πάει στον προβλεπόμενο χρόνο του πάντα. Το μόνο χρήσιμο που διάβασα είναι ότι θα έπρεπε το συνεργείο να την ελέγχει κάθε φορά (πράγμα που ΠΟΤΕ δεν μου προέκυψε σε άλλα ΙΧ). Θα τα πούμε με το μάστορα...
-
Ο χρήστης polo2002 έγραψε:
Είπα πουθενά ότι το πάει για σέρβις κάθε 5 χρόνια ; Πάει στον προβλεπόμενο χρόνο του πάντα. Το μόνο χρήσιμο που διάβασα είναι ότι θα έπρεπε το συνεργείο να την ελέγχει κάθε φορά (πράγμα που ΠΟΤΕ δεν μου προέκυψε σε άλλα ΙΧ). Θα τα πούμε με το μάστορα...Και αυτό που σου φάνηκε χρήσιμο ,μάλλον άχρηστο είναι .
Κανένα συνεργείο δεν καθαρίζει πεταλούδα με δική του πρωτοβουλία για τους εξής λόγους: 1)ειναι μπελάς το λύσιμο για να γίνει σωστός καθαρισμος και πολλές ηλεκτρονικές πεταλούδες μετά θέλουν σεταρισμα , 2) και φοβούνται μην δημιουργηθεί πρόβλημα ενώ δεν υπήρχε πριν τον καθαρισμό . Επομενως αν δεν το ζητήσεις εσύ προληπτικά ή αν δεν παρουσιαστεί πρόβλημα καλή ώρα ,δεν θα ασχοληθεί ποτέ κανείς μάστορας, εκτός εξαιρετικά ελαχίστων που λατρεύουν το επάγγελμα τους.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Κανένα συνεργείο δεν καθαρίζει πεταλούδα με δική του πρωτοβουλία για τους εξής λόγους: 1)ειναι μπελάς το λύσιμο για να γίνει σωστός καθαρισμος και πολλές ηλεκτρονικές πεταλούδες μετά θέλουν σεταρισμα , 2) και φοβούνται μην δημιουργηθεί πρόβλημα ενώ δεν υπήρχε πριν τον καθαρισμό . Επομενως αν δεν το ζητήσεις εσύ προληπτικά ή αν δεν παρουσιαστεί πρόβλημα καλή ώρα ,δεν θα ασχοληθεί ποτέ κανείς μάστορας, εκτός εξαιρετικά ελαχίστων που λατρεύουν το επάγγελμα τους.
Εμένα στo κόρσα από μόνος του μου είπε να την καθαρίσει γιατί δεν ξέρουμε αν έχει καθαριστεί στο παρελθόν.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Κανένα συνεργείο δεν καθαρίζει πεταλούδα με δική του πρωτοβουλία για τους εξής λόγους: 1)ειναι μπελάς το λύσιμο για να γίνει σωστός καθαρισμος και πολλές ηλεκτρονικές πεταλούδες μετά θέλουν σεταρισμα , 2) και φοβούνται μην δημιουργηθεί πρόβλημα ενώ δεν υπήρχε πριν τον καθαρισμό . Επομενως αν δεν το ζητήσεις εσύ προληπτικά ή αν δεν παρουσιαστεί πρόβλημα καλή ώρα ,δεν θα ασχοληθεί ποτέ κανείς μάστορας, εκτός εξαιρετικά ελαχίστων που λατρεύουν το επάγγελμα τους.
Εμένα στo κόρσα από μόνος του μου είπε να την καθαρίσει γιατί δεν ξέρουμε αν έχει καθαριστεί στο παρελθόν.
Είπαμε υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλημέρα...Είναι αισθητήρας κρούσης αυτό που λες αισθητήρας στροφών στα ελληνικά...
-
Για σας εχω ένα πρόβλημα με τα παράθυρα στο Toyota avensis 1.8 2006, όταν σβήνω το αυτοκίνητο και βγάζω το κλειδί έχω λίγο χρόνο περίπου 45 δευτερόλεπτα να κλείσω τα παράθυρα,
Αλα αν ανοίξω την πόρτα αυτός ο χρόνος 45 δευτερόλεπτον χάνεται,** είναι λογικό αυτό! **
Επίσης όταν βγάλω την μπαταριά θα πρέπει να ρυθμίσω τα παράθυρα κλείνοντας ένα ένα τα παράθυρα,
και κρατώντας τον διακόπτη μερικά δευτερόλεπτα τραβηγμένο για να κλείνουν και πάλη αυτόματα,
θα απορείτε γιατί σας τα λέω αυτά, Σας τα λέω γιατί το δικό μου έχει χάσει αυτί τι λειτουργία,
τα παράθυρα συνεχίζουν να δουλεύουνε αυτόματα και ας αφαιρέσω την μπαταριά,
φυσικά αυτό δεν λειτουργούσε έτσι πιστεύω πώς έχει χάση το πρόγραμμα του,
παρακαλώ αν γνωρίζει κάποιος πώς να το επαναφέρω στην κανονική λειτουργία του
ας γράψει ένα κείμενο στο forum η στο **thimios1953@gmail.com ** ευχαριστώ -
ti htan telika file mou to provlima?bre8ike lisi?
-
ΕΡΏΤΗΣΉ αν ανοίξω την πόρτα ο χρόνος 45 δευτερόλεπτον χάνεται είναι λογικό αυτό.= νομίζω πως δεν είναι λογικό θα πρέπει να συνηχήσουν την λειτουργία για 45 δευτερόλεπτα
Επίσης όταν βγάλω την μπαταριά λογικά θα πρέπει να ρυθμίσω τα παράθυρα κλείνοντας ένα ένα και κρατώντας τραβηγμένο προς τα επάνω τον διακόπτη ε, λιπών αυτά δεν ρυθμίζουν είναι κολλημένα στο αυτόματο πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει κάποια ρύθμιση και πιστεύω επίσης πως κάποιος θα γνωρίζει τον τρόπο
Toyota/Yaris πρόβλημα