-
@ polivios
θα προσπαθήσω από εβδομάδα να ανεβάσω φώτο του χώρου αποσκευών ,
γενικά τα θέματα είναι εκεί και στην όχι καλή επαφή με αποτέλεσμα να χτυπάν τα πλαστικά μεταξύ τους .
στον πάτο του κιτ επισκευής έχω βάλει το περιτύλιγμα γιατί έχω και άλλα εργαλεία όποτε εκεί δεν έχω θέμα αλλά έχω θέμα στα πλαστικά περιφερειακά του χώρου που για να σφίξουν και να μην κουνιούνται έχω βάλει το περιτύλιγμα , με λίγα λόγια χτυπάν όλα τα πλαστικά και οι ενώσεις σαν να έχουν χαλαρώσει όλα.
όσο για τον τεμπέλη μου έρχεται να τον ξηλώσω και ήταν το μόνο που δέχτηκαν να αλλάξουν αλλά με κόστος τον μηδενισμό των χιλιομέτρων γιατί θα έβαζαν νέο καντράν.@sorento εγώ αυτό που είπα στο συνεργείο ήταν να τοποθετήσουμε τσόχα ή κάτι παρόμοιο αλλά μου απάντησαν ότι οι τριγμοί , τα χτυπήματα που ακούγονται κτλπ κτλπ είναι όλα φυσιολογικά και δεν θα προβούμε σε αλλαγές...
ίσως να ταλαιπωρήθηκε πολύ στο test drive και μου τα βγαζει τώρα τα προβλήματα
-
Μήπως όπου έχεις βάλει bubble wrap να το βγάλεις και να βάλεις κάτι σε ύφασμα; Γιατί πλαστικό με πλαστικό τρίζει.
-
Ο χρήστης petros78 έγραψε:
** όταν είπα στον υπεύθυνο του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου ότι πηγαίνοντας σε μια κατηγορία ι.χ κοντά 16.000 €
περιμένεις κάτι καλύτερο η απάντησή του ήταν σχεδόν ειρωνική του στυλ και οι καινούργιες bmw έχουν σκληρά πλαστικά
anyway..Ειναι απλά τραγικοί. Παρόμοια απάντηση έιχα απο Σφακιανάκη Βουλιαγμένης για τριγμούς (ανοιξε παράθυρα και βάλε μουσική μου είπε... ) και πληρη αδιαφορία για το χρώμα που 'πετάει' με το παραμικρό (απλά ενα ταξίδι κανεις, όπως έχω κάνει πολλά με άλλα αυτοκίνητα, και στη επιστροφή βλέπεις 1-2 σημεία που το χρώμα έφυγε από πετραδάκια-σκουπίδια.... ). Δεν έχει νόημα...
-
Ο χρήστης bsg2050 έγραψε:
Φυσικά κι έχει σημασία η αξία του αυτοκινήτου (και συνεπακολούθως το περιθώριο κέρδους) όταν οι κατασκευαστές κοιτάνε να γλυτώσουν μερικά λεπτά του ευρώ ανά αμάξι. Όταν έχεις τόσο καλύτερο εξοπλισμό από ανταγωνιστή, από κάπου έχουν κοπεί πράγματα.+1 Αυτό ακριβώς.
-
Μην την πάμε αλλού την κουβέντα περί ποιότητας γιατί τότε τι να πούμε για τα πολύ ακριβότερα γαλλικά και ιταλικά αυτοκίνητα που είναι συνέχεια στα συνεργεία ακόμα και μέσα στα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας τους. Το baleno είναι ανταγωνιστικο λόγω κατασκευής στην Ινδία και σε αυτά που μπορεί να δει το γυμνό μάτι που είναι τα πλαστικά. Ωστόσο μην τρελενεστε με τα πλαστικά. Οι προηγούμενες γενιές των ακριβών χατς σκληρά πλαστικά είχανε βλέπε σιβικ, λεον κτλ. Επίσης πολλά από τα εμφανισιμα ποιοτικά ευρωπαϊκά μετά την 7ετια δείχνουν την πραγματική τους ποιότητα με φθορές, ξεφτισματα, σκισιματα και ξεθωριασματα
-
Νομίζω ότι έχει ξαναγραφτεί και είναι λάθος που το είχαν επισημάνει:
To leon ποτέ δεν είχε σκληρά πλαστικά στο ταμπλό.
Και στην πρώτη και στη δεύτερη και στην τρίτη γενιά, το leon πάντα είχε μαλακά πλαστικά.Κι εδώ που τα λέμε, ακόμα και το ibiza είχε μαλακά πλαστικά στην προηγούμενη και προπροηγούμενη γενιά.
Και το arosa νομίζω μέχρι κι αυτό το αμνημονεύτου, τα μαλακά πλαστικά τα είχε.Αλλά δεν είναι τα μαλακά πλαστικά εκεί που κρίνεται η συναρμογή.
-
Ο χρήστης sorento21 έγραψε:
Νομίζω ότι έχει ξαναγραφτεί και είναι λάθος που το είχαν επισημάνει:
To leon ποτέ δεν είχε σκληρά πλαστικά στο ταμπλό.
Και στην πρώτη και στη δεύτερη και στην τρίτη γενιά, το leon πάντα είχε μαλακά πλαστικά.Κι εδώ που τα λέμε, ακόμα και το ibiza είχε μαλακά πλαστικά στην προηγούμενη και προπροηγούμενη γενιά.
Και το arosa νομίζω μέχρι κι αυτό το αμνημονεύτου, τα μαλακά πλαστικά τα είχε.Αλλά δεν είναι τα μαλακά πλαστικά εκεί που κρίνεται η συναρμογή.
Για το Leon 1ης γενιάς δεν ξέρω. Το 2ης γενιάς είχε σκληρά πλαστικά σε όλη την κονσόλα και ταμπλώ,γιατί το 2007 ο πατέρας μου ήταν μεταξύ του FR και του Focus ST -όπου και κατέληξε τελικά- και τα είχαμε δει από κοντά μαζί.Το προτελευταίο και τελευταίο Leon τα έχω δει από κοντά ο ίδιος κι όντως είναι πιο μαλακά τα πλαστικά του.Όπως επιβεβαιώνω για μαλακό ταμπλώ και για Ibiza του 2005 (το είχα 2 χρόνια περίπου).Για τα άλλα δεν γνωρίζω προσωπικά.
Πάντως συμφωνώ κι εγώ,πως η συναρμογή δεν κρίνεται από τον τύπο του πλαστικού.
-
Δες εδώ που ο τύπος προσπαθεί να ξηλώσει τους αεραγωγούς στο πρώτης γενιάς leon
https://www.youtube.com/watch?v=GGQEQofwAAo
και έχει μαλακό πλαστικό που ζουλιέται με το εργαλείο που χρησιμοποιεί. -
Μαλακό ταμπλό όντως έχει το Λεον mk1, έχουμε ένα τετοιο στην οικογένεια από το 2000. Πολύ καλα υλικά και συναρμογή, δεν τριζει ούτε και σήμερα, με εξαίρεση τις ταπετσαρίες θυρών και οροφής που ξεκόλλησαν με την πάροδο των ετών (όπως και σε ένα Corolla του 2006 που επίσης υπάρχει στην οικογένεια, φυσιολογική φθορά). Off topic end from me...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Για να ολοκληρωσω και εγώ το offtopic
Το 2ης γενιάς είχε σκληρά πλαστικά σε όλη την κονσόλα και ταμπλώ,γιατί το 2007 ο πατέρας μου ήταν μεταξύ του FR και του Focus ST -όπου και κατέληξε τελικά- και τα είχαμε δει από κοντά μαζί.
και το 2ης γενιάς leon είχε μαλακά πλαστικά όπως όλες οι άλλες γενιές,
το βλέπεις και στη φωτογραφία όπου φαίνεται το αφρώδες υπόστρωμα
http://www.vag-centre.com/media/com_hik ... 003g-4.jpg
απλά ίσως δε δοκιμάσατε να τα πιέσετετέλος πάντων για να γυρίσουμε στα αρχικά
οι τριγμοί είναι θέμα συναρμογής και όχι ποιότητας ή αίσθησης των πλαστικών -
Προς κατόχους: Με τι λάστιχα σας ήρθε το Baleno?
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Bridgestone ecopia ep150 185 55 16 made In India
-
Αισχος[emoji39]
Ευχαριστώ!Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Με τα ίδια λάστιχα το έχω κ εγώ
-
Σήμερα έκανα το τρίτο σέρβις.
Αλλαγή λαδιων, φίλτρου λαδιού, φίλτρου a. C φίλτρου αέρα και κάτι χαζομετρησεις και έλεγχοι όλα μαζί 200ε.. Καλός χτύπος... -
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Σήμερα έκανα το τρίτο σέρβις.
Αλλαγή λαδιων, φίλτρου λαδιού, φίλτρου a. C φίλτρου αέρα και κάτι χαζομετρησεις και έλεγχοι όλα μαζί 200ε.. Καλός χτύπος...Γιατί τόσα πολλά; Στα προηγούμενα πόσα είχες δώσει;
-
εγώ το πήρα μεταχειρισμένο στα 17.000 χλμ το έχω κάνει 2 service, ένα στα 30.000 και ένα στα 41.000
το κάθε ένα από 100€
1.0 glx -
Από το επίσημο δίκτυο, στην Αθήνα, ποιο συνεργείο εμπιστευόμαστε;
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Σε αυτό το σερβις το κόστος το ανέβασαν τα φίλτρα. Είδα επίσης ότι έβαλαν λάδι 0-20 αυτή τη φορά αντί για 5-30 που είχαν βάλει την προηγούμενη και θέλω να πάω να τους ρωτήσω το λόγο. Επίσης χρέωσαν 4λτ λάδι ενώ παίρνει με το ζόρι 3
Μου έκαναν δώρο και ένα χρόνο οδική αλλά έχω ήδη
Πάντως δεν είχε κάψει σταγόνα λάδι σε ένα χρόνοΕίχα την ευκαιρία να ψαχουλέψω τα ομόσταυλα βιτάρα και s-cross στον τομέα των πλαστικών και της συναρμογής. Γενικά άντε να πει κάποιος ότι είναι μισή κατηγορία πάνω. Έχουν καλύτερα καθίσματα και υφάσματα αλλά μέχρι εκεί. Τριγμούς βγάζουν στα ίδια σημεία πιέζοντας με το χέρι (ειδικά το βιτάρα), ο τεμπέλης έχει τζόγους αριστερά, δεξιά και τα πλαστικά φαίνονται ίδιας σύστασης. Σε χώρους φαίνονται εφάμιλλα και τα 3 με εξαίρεση τα πορτπαγκάζ σε βάρος του μπαλένο. Δεν βλέπω δηλαδή να υστερεί κάπου το μπαλένο λόγω ινδικής καταγωγής. Τα πλαστικά και η συναρμογή φαίνονται ίδιας ποιοτικής βαθμίδας σε όλα τα νέα σουζούκι. Προφανώς λοιπόν το baleno ευνοείται τιμολογιακά λόγω παραγωγής στην Ινδία και στα αναλώσιμα από Ινδικά παρακλάδια Ιαπώνων προμηθευτών (π.χ. ελαστικά και άλλα).
-
Πολύβιος, λίγο που κοίταξα στον lubadvisor της total, 0W-20 προτείνει για το Baleno. Το βιβλίο τι γράφει;
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
Suzuki Baleno II