-
Εγω κοιτουσα τον sargus, που κοιτουσε τον καταιγιδα, που κοιτουσε τον ταξιδευτη, που κοιτουσε τον Φανη.
-
Εντάξει, όλα καλά!
Το πρόβλημα θα ήταν αν κοιτούσες το δάχτυλο... -
harisma23 αν η 'διαφωνία' είναι πως η μέγιστη οικονομία βρίσκεται κάτω από τα 120 χαω. δεν υπάρχει στην ουσία διαφωνία.
Από μελέτες που έχουν γίνει, ανάλογα το μέγεθος-βάρος και σχεδιασμό αυτοκινήτου, η βέλτιστη αναλογία οικονομίας/ταχύτητας, είναι για τα περισσότερα επιβατικά μεταξύ των 80-100 χαω. Οι μετρήσεις κατανάλωσης και ο σχεδιασμός των αυτοκινήτων, γίνονται ώστε να πετύχουν τη βέλτιστη σχέση σε αυτό το εύρος ταχυτήτων και αυτό που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές αναφέρεται σε αυτές τις ταχύτητες. Αν με εγκαλείς γιατί έκανα 'δώρο' και 10-15 χιλιόμετρα παραπάνω ζητώ συγνώμη, το έκανα γιατί ξέρω πως απευθύνομαι σε γκαζιάρηδες...
Αν πάλι δε σου φτάνει η εξήγηση, δεν πειράζει... δεν χρειάζεται επικύρωση η κάθε γνώμη, αν κάποιος τη βρίσκει παράλογη, ελεύθερα παραθέτει τα επιχειρήματά του και κρίνουν οι αναγνώστες (στους οποίους πιστεύω απευθυνόμαστε)
Ξαναλέω πάντως πως το αυτοκίνητο για το οποίο μιλάμε, είναι η φθηνότερη έκδοση που διατίθεται, με σκοπό την οικονομία. Στη σελίδα του κατασκευαστή, αναφέρεται 0-100 σε 12,8' και τελική 170χλμ.
Σε όποιον αυτά δεν αρκούν, με αύξηση της τιμής και της κατανάλωσης, το Αρόνα διατίθεται και με βενζίνη 115 ή 150 ίππους! αλλά και με ντήζελ που επίσης θα είναι αρκετά οικονομικό, αλλά κοστίζει/λερώνει παραπάνω. -
Enough said...
-
Και με 130 hp να το έβγαζε το arona tgi πάλι κάποιοι θα το έβρισκαν αδύναμο, συγκριτικά με τα 180 ή και 220 άλογα που έχουν ή θα ήθελαν να έχουν κάτω από το καπό τους! Όπως πολύ σωστά το έθεσε ο piliourits, το arona tgi με τα 90 άλογα είναι μακράν το οικονομικότερο SUV τόσο σε τιμή κτήσης (ειδικά αν τρέχει και η επιδότηση), όσο και στην κατανάλωση! Τώρα, όπως φαντάζομαι όλοι γνωρίζουμε τα ποιό ασφαλή, ποιό γρήγορα και τα ποιό ντιζαϊνάτα αυτοκίνητα που θα αγοράσουμε αν κερδίσουμε το λοτο! Με μπάτζετ όμως 16.000 ευρώ το arona tgi νομίζω ότι είναι ότι ποιό καλύτερο νέο αυτοκίνητο μπορώ εγώ να αγοράσω και από ότι βλέπω και αρκετοί άλλοι!
-
Ο χρήστης george65 έγραψε:
Και με 130 hp να το έβγαζε το arona tgi πάλι κάποιοι θα το έβρισκαν αδύναμο, συγκριτικά με τα 180 ή και 220 άλογα που έχουν ή θα ήθελαν να έχουν κάτω από το καπό τους! Όπως πολύ σωστά το έθεσε ο piliourits, το arona tgi με τα 90 άλογα είναι μακράν το οικονομικότερο SUV τόσο σε τιμή κτήσης (ειδικά αν τρέχει και η επιδότηση), όσο και στην κατανάλωση! Τώρα, όπως φαντάζομαι όλοι γνωρίζουμε τα ποιό ασφαλή, ποιό γρήγορα και τα ποιό ντιζαϊνάτα αυτοκίνητα που θα αγοράσουμε αν κερδίσουμε το λοτο! Με μπάτζετ όμως 16.000 ευρώ το arona tgi νομίζω ότι είναι ότι ποιό καλύτερο νέο αυτοκίνητο μπορώ εγώ να αγοράσω και από ότι βλέπω και αρκετοί άλλοι!Κρίμα που μειώνεται πολύ το πορτμπαγκάζ όμως...
Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όντως μειώνεται το πορτ-μπαγκάζ, αλλά με μια μπαγκαζιέρα οροφής αξίας 350 ευρώ πάει αυταυτομάτως στα 650 litra τα οποία είναι υπεραρκετά για μερικές φορές τον χρόνο!!!
-
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα να ρωτήσω αν και τί 'δώρα' παίζουν γενικά απ'τις αντιπροσωπείες της SEAT στην αγορά νέου ARONA. Έχω ακούσει π.χ. για αισθητήρες παρκαρίσματος κτλ, αλλα θα μπορούσαν ενδεχομένως να δώσουν και κάποια έκπτωση στην τιμή αγοράς?
-
Τυχεροί όσοι τους βολεύουν και θεωρούν πρακτικές λύσεις όπως μπαγκαζιέρα οροφής... πιστεύω όμως πως είναι κάτι που απευθύνεται σε πολύ περιορισμένο κοινό και για πολύ συγκεκριμένες χρήσεις. Είναι σοβαρό μειονέκτημα o μεγάλος περιορισμός του χώρου αποσκευών... πως τα καταφέρνει δηλαδή το panda να μειώνεται ελάχιστα ο χώρος αποσκευών, και να έχει και μεγάλο ντεπόζιτο βενζίνης και όλα αυτά σε μικρότερο αμάξωμα;...
-
Οι μπαγκαζιέρες οροφής είναι γενικά δύσχρηστες αλλά καλύπτουν κάποιες ανάγκες. Το fiat panda cng εχει πορτ μπαγκαζ 225 lit σε ολες τις εκδόσεις βενζίνη ντίζελ και cng, απλώς στην εκδοση cng για να χωρέσουν οι δυο δεξαμενές 12 kil το εχουν ψηλώσει 54 χιλιοστά. Το arona έχει 400 lit και στο cng 282 lit,γιατι προφανώς δεν γινόταν να γίνει ψηλότερο απο τα 190 χιλιοστά που είναι σε ολες τις εκδόσεις.
-
ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΑΡΟΝΑ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΛΗ Η ΜΙΚΤΗ?
-
Ο χρήστης thanos_7 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,Θα ήθελα να ρωτήσω αν και τί 'δώρα' παίζουν γενικά απ'τις αντιπροσωπείες της SEAT στην αγορά νέου ARONA. Έχω ακούσει π.χ. για αισθητήρες παρκαρίσματος κτλ, αλλα θα μπορούσαν ενδεχομένως να δώσουν και κάποια έκπτωση στην τιμή αγοράς?
Σε γενικες γραμμες ολοι δινουν αισθητήρες κσι συναγερμό και κάποιοι δίνουν και πρώτο service δωρεάν
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
-
Ο έμπορος επιβεβαίωσε την ημερομηνία παραγωγής σήμερα. 'Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι έτοιμο να μεταβεί από το εργοστάσιο στις 26 Ιουνίου. Στη συνέχεια, ένα μήνα παράδοσης στη Φινλανδία και εκτιμούσαν ότι μου το έδωσα μερικές φορές στις αρχές Αυγούστου.' Αυτό είναι από την δημοσίευση υποψηφίου κατόχου Αρόνα tgi από την Φινλανδία που το παρήγγειλε στις 25 Απριλίου όπως αναφέρει πιο πάνω! Δηλαδή 3,5 με 4 μήνες αναμονή και όχι 7 με 8 όπως εδώ στην Ελλάδα! Μάλλον μας έχουν ψιλογραμμένους.
-
Ναι, μας έχουν, αν επικεντρωθείς στο χρόνο παράδοσης. Όχι, δε μας έχουν, αν επικεντρωθείς στην τιμή χάρισμα. Οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.
-
Στο θέμα της τιμής στην Ελλάδα έχεις απόλυτο δίκαιο!
Αυτό άλλωστε ήταν και το τυράκι που τσίμπησα και εγώ και πιθανώς αρκετοί άλλοι! -
Πάει σχεδόν ένας χρόνος που συζητούσαμε εδώ, για την αβεβαιότητα που νιώθαμε πολλοί για τις υποσχέσεις του VAG group ότι θα παρέδιδε αυτοκίνητα με CNG το Μάρτιο του 2019.
Καταλαβαίνω από την άλλη σε ένα βαθμό τα επιχειρήματα μερικών στο νόημα ότι «αφού το πήρατε πάτωμα τιμή, μη γκρινιάζετε».
Πάνω από όλα, όμως, νιώθω ότι με τέτοιες συμπεριφορές, οι συγκεκριμένες αντιπροσωπείες πλήττουν σφόδρα την αξιοπιστία τους. Επιπρόσθετα, ειδικά για το CNG, μάλλον «σκοτώνουν» την αγορά μόνοι τους.
Ποιός υποψήφιος αγοραστής, θα πάει να παραγγείλει το Arona CNG στην Ελλάδα μετά από αυτά τα ακούσματα; Σ'ιγουρα κάποιοι που δεν βιάζονται. Σίγουρα, επίσης, σημαντικά λιγότεροι από αυτούς που θα έριχναν παραγγελία αν δεν είχαν ακούσει όλα αυτά.
Μην τρέφουμε αυταπάτες.
10 μήνες αναμονή είναι τεράστιο διάστημα για ένα καθημερινό αυτοκίνητο.
1 χρόνο μετά, σχεδόν δεν είναι κανείς σίγουρος αν θα αγόραζε το ίδιο αυτοκίνητο. -
Εγώ πάλι δε θυμάμαι καμία τέτοια συζήτηση. Κανείς δεν είχε αναφέρει το ενδεχόμενο της αργοπορίας. Θυμάμαι ενστάσεις για την αξιοπιστία, ενστάσεις για το ποιος αγοράζει αυτοκίνητο που δεν έχει οδηγήσει. Που δεν έχει δοκιμάσει κανείς ώστε να μας πει μια γνώμη.
Προφανώς κι οι αγοραστές εξαπατήθηκαν σφόδρα με τόσα ψέματα που άκουσαν και προφανώς κάμποσοι θα είχαν λακίσει αν το ήξεραν εξαρχής.
Αυτό που λέω είναι ότι δεν έχει νόημα να ακυρώσεις τώρα την παραγγελία όταν έχεις φάει τον γάιδαρο. -
Συμφωνώ με τον με τον futurist, οτι αν μου έλεγαν τον Νοέμβριο του 18 ότι θα παραλάβω τον Ιούλιο του 19 δεν υπήρχε περίπτωση να το παραγγείλω, αλλά η καθυστεριση ξεκίνησε τμηματικά και το χωνεψαμε ποιο εύκολα. Τώρα όπως λέει σωστά ο dimsabas δεν αξίζει να ακυρώσεις την παραγγελία , γιατί όπως μας έχουν διαβεβαιώσει μέχρι τέλους Ιουνίου θα έχουν έλθει στην Ελλάδα όλες οι παραγγελίες του arona cng που έγιναν το 18.
Βέβαια η καθυστεριση ειναι μεγάλη, σε λίγους μήνες θα αρχίσουμε να βλέπουμε φώτο του arona face lift. -
Ο χρήστης futurist έγραψε:
Καλό είναι κρατάμε μικρό καλάθι. Το γκρουπ έχει σοβαρό πρόβλημα με το WLTP και έχει φτάσει να έχει παγώσει παραγωγή, πράγμα πρωτάκουστο για τέτοιες βιομηχανίες.Ως εκ τούτου, το κενό που θα υπάρξει αυτούς τους μήνες, τούς οδηγεί σε κάθετη πτώση πωλήσεων, επηρεάζεται το γκρουπ ακόμα και με απώλειες πάνω από 1,5 δις ευρώ.
Οι πωλητές θα κάνουν τα πάντα για να πουλήσουν και θα πουλήσουν φούμαρα και ψεύτικες υποσχέσεις για να «κλειδώσουν» παραγγελίες και να πετύχουν στόχους.
Προσωπικά δεν πρόκειται να προχωρήσω σε παραγγελία, πριν σκάσουν μύτη τα πρώτα πραγματικά αυτοκίνητα στη χώρα. Παραγγελία από «καταλόγους» κάνουν σε αυτοκίνητα μόνο οι βιαστικοί, που συχνά κάνουν και λάθη.
Για τους αμφισβητίες και για τους έχοντες επιλεκτική μνήμη χρυσόψαρου ...
... τα λέγαμε πριν από σχεδόν 1 χρόνο (τέλος Σεπτεμβρίου 2018), για την πιθανή αδυναμία να παραδοθούν τα αυτοκίνητα στο χρόνο που υποσχέθηκαν.
-
Παραθέτεις κάτι που πουθενά δεν αναφέρει την αργοπορία της παράδοσης και τώρα το παίζεις μετά Χριστόν προφήτης. Προβαίνεις σε χαρακτηρισμούς (εδώ και σε διπλανό θέμα) και πας να το γυρίσεις σε προσωπικό. Δε γνωρίζω τι κόμπλεξ έχεις με το φυσικό αέριο (ή μαζί μου ενδεχομένως).
Για τελευταία φορά: κανείς δεν ήξερε ότι θα υπάρξει αυτή η καθυστέρηση. Ούτε εσύ προφανώς κι αν έχεις στοιχειώδη κατανόηση κειμένου, καταλαβαίνεις ότι ΔΕΝ έχεις γράψει πουθενά τέτοιο πράγμα στο κείμενο που παρέθεσες.
Από εκεί και πέρα, όσοι παρήγγειλαν το Arona έχουν κάθε λόγο να νιώθουν αδικημένοι, θα μπορούσαν να έχουν διεκδικήσει νομικά τα δικαιώματά τους. Το να ακυρώσουν την παραγγελία ΤΩΡΑ είναι ό,τι χειρότερο μπορούν να κάνουν, εφόσον δεν έχουν αλλάξει οι ανάγκες τους.
Seat Arona 2017