Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 245
    • 246
    • 19 / 246
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    4901
    78431
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      enginekiller last edited by

      Πιαδια εσας που σας παρουσιαζουν τοσα προβληματα (Anastasie,nasos79,Firegarden...) κοιταξτε να δειτε απο ποια χωρα ειναι κατασκευασμενα με βαση τον αριθμο πλαισιου. Ειναι σιγουρα Ισπανικα(καπου ειδα δε θυμαμαι αν ηταν εδω μεσα οτι δε φτιαχνονται ολα τα fiesta στην ισπανια);

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andreasp last edited by

        Ο χρήστης enginekiller έγραψε:

        Συμφωνα με αυτο:http://www.btinternet.com/~madmole/vindecoder.html το 7ο γραμμα ειναι η χώρα

        Σύμφωνα με το link, η Sierra μου είναι κατασκευασμένη στη Γερμανία. Προφανώς ούτε τρίζει (αν και έχω λύσει το ταμπλό 10 φορές μόνος μου) ούτε σκουριές έχει.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panxris last edited by

          Τα δικα μου ειναι WF0 παντως και το 7ο γραμμα αντιστοιχει στο εργοστασιο της Κολωνιας στη Γερμανια (own assembly)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            firegarden last edited by

            Λοιπον,συμφωνα με το λινκ ,το αμαξι μου εχει κατασκευαστει στη Γερμανια (own assembly) και ως assembly plant εμφανιζεται αυτο της Κολωνιας,οποτε ειναι πλεον σιγουρο οτι αφενος δεν συναρμολογουνται στην Ισπανια ολα τα Φιεστα κι αφετερου δεν εχει σημασια η χωρα κατασκευης/συναρμολογησης για τα προβληματα που παρουσιαζονται,γιατι ως γνωστον κι εγω εχω αρκετα προβληματα.Τα συμπερασματα δικα σας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              enginekiller last edited by

              Καποιος εδω μεσα μαλλον ειχε αναφερει για τιμονια που ξεφτανε γρηγορα τελικα τι εκανε; καλυφθηκε απο την εγγυηση; καλυπτεται αυτο απο την εγγυση;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Valencia εμένα και τα δύο:

                Manufacturer Identifier: Ford Werke A.G. (Germany)
                Body type: H
                Line: Ford Spain (Own Assembly)
                Assembly Plant: Valencia (Spain)
                Model: Fiesta
                Year: 2005 (some codes are used for more than one year)
                Month: January

                (αυτά είνα για το μπλε μου.)

                Παρατηρήστε ότι στο body type δεν βγάζει κάτι. Μάλλον λάθος του decoder, σωστά;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ibari last edited by

                  Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                  Καποιος εδω μεσα μαλλον ειχε αναφερει για τιμονια που ξεφτανε γρηγορα τελικα τι εκανε; καλυφθηκε απο την εγγυηση; καλυπτεται αυτο απο την εγγυση;

                  Έμενα είχε σκάσει το δέρμα. Το κάλυψε η εγγύηση φυσικά. Πάντως πρέπει να ήταν τυχαίο. Το καινούριο που βάλανε το έχω σχεδόν 2 χρόνια και είναι οκ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ibari last edited by

                    Το δικό μου

                    Manufacturer Identifier: Ford Werke A.G. (Germany)
                    Body type: H
                    Line: Ford Germany (own assembly)
                    Assembly Plant: Dagenham (United Kingdom) - Cologne (Germany)
                    Model: Fiesta
                    Year: 2002
                    Month: Aug

                    Πρέπει να έχω το παλαιότερο Fiesta στο forum

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      firegarden last edited by

                      Manufacturer Identifier: Ford Werke A.G. (Germany)
                      Body type: H
                      Line: Ford Germany (Own Assembly)
                      Assembly Plant: Cologne (Germany)
                      Model: Fiesta
                      Year: 2003 (some codes are used for more than one year)
                      Month: July

                      Kαι μενα εχει σκασει το 'δερμα' του τιμονιου (αν το ξεφλουδισει κανεις ελαχιστα θα δει για το αν προκειται για δερμα ή πλαστικο).Δε νομιζω να μου φερουν αντιρρηση για αντικατασταση του.Βεβαια αυτο που με απασχολει δεν ειναι το τιμονι αλλα οι τριγμοι γιατι χτες ετυχε να μπω σε ενα Atos και σε ενα Cordoba ( το προηγουμενο μοντελο) και ξενερωσα γιατι και τα 2 δεν ετριζαν καθολου.Μαλιστα το Atos ειναι εταιρικο και τρωει σκισιμο καθημερινα και παρολα αυτα στεκεται μια χαρα.Μολις μπηκα στο δικο μου παλι σημερα και αρχισα να ακουω παλι τριγμους,κοπανηματα και χτυπηματα απο παντου,μου εσπασαν τα νευρα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        enginekiller last edited by

                        Δεν μπορω να καταλαβω πως ειναι δυαντον να ειναι Manufacturer Identifier η Γερμανικη Ford και Line Ισπανια; Ειδα και στο focusclub τετοια και δεν το καταλαβαινω. Επισης τι εννοει με το own assembly ποιος αλλος θα το εφτιαχνε;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          firegarden last edited by

                          Ισως να εννοει οτι κατασκευαστηκε στη Γερμανια αλλα συναρμολογηθηκε στην Ισπανια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jimclark last edited by

                            Είμαι μεγάλος άνθρωπος τελικά. Πρέπει να παραδεχτεί η ανθρωπότητα ότι είμαι μεγαλόψυχος.

                            Κάθε μέρα που μπαίνω στο κούκου ακούγεται και κάτι καινούριο, διαφορετικό, το οποίο έχει τη τάση την επόμενη μέρα να εξαφανίζεται. Τι 'τσικ' 'τσικ' που έρχονται από εκεί που μετακινείται η θέση της ζώνης ασφαλείας στην κολώνα, τι τριγμοί από τα πλαστικά της δεξιάς πόρτας, τι τριγμοί από το ντουλαπάκι που είτε είναι άδειο είτε είναι γεμάτο είναι το ίδιο (τι το αειθαλές τρίξιμο Γκάιγκερ από 'κάπου στο πίσω μέρος κάτω από τα πίσω καθίσματα')

                            Το χειρότερο είναι ένας θόρυβος που εδώ και 1000 χμ κάνει η πίσω ανάρτηση, που θυμίζει ξεχαρχαλωμένο πίσω θόλο όταν περνάς από έντονο σαμαράκι ή λακούβα. Θυμίζει 15ετίας..

                            Αλλά είμαι μεγάλος άνθρωπος.. Έχω συνηθίσει να τα αγνοώ όλα αυτά. Το μόνο που πραγματικά θα με πειράξει είναι αν με αφήσει στο δρόμο λόγω μηχανικού προβλήματος.

                            Δεν έχει νόημα να μιζεριάζω άλλο, δεν έχει νόημα να χάνω το χρόνο μου στο συνεργείο της Φορντ αφού μερικοί θόρυβοι εξαφανίζονται όταν κάποιος κάθεται στη θέση του συνοδηγού...

                            Θα θεωρούσα το πρώτο μου αυτοκίνητο σαν στολίδι ξέρω γω. Τώρα του συμπεριφέρομαι κάπως πιο απρόσεχτα (χωρίς αυτό να σημαίνει και να πέσω σε κάθε λακούβα που θα βρω) και το βλέπω σαν εργαλείο. Μακάρι στα 4-5 επόμενα χρόνια, πόσα θα είναι, να μη με αφήσει στο δρόμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostas-1970 last edited by

                              Ο χρήστης JimClark έγραψε:
                              Είμαι μεγάλος άνθρωπος τελικά. Πρέπει να παραδεχτεί η ανθρωπότητα ότι είμαι μεγαλόψυχος.

                              Κάθε μέρα που μπαίνω στο κούκου ακούγεται και κάτι καινούριο, διαφορετικό, το οποίο έχει τη τάση την επόμενη μέρα να εξαφανίζεται. Τι 'τσικ' 'τσικ' που έρχονται από εκεί που μετακινείται η θέση της ζώνης ασφαλείας στην κολώνα, τι τριγμοί από τα πλαστικά της δεξιάς πόρτας, τι τριγμοί από το ντουλαπάκι που είτε είναι άδειο είτε είναι γεμάτο είναι το ίδιο (τι το αειθαλές τρίξιμο Γκάιγκερ από 'κάπου στο πίσω μέρος κάτω από τα πίσω καθίσματα')

                              Το χειρότερο είναι ένας θόρυβος που εδώ και 1000 χμ κάνει η πίσω ανάρτηση, που θυμίζει ξεχαρχαλωμένο πίσω θόλο όταν περνάς από έντονο σαμαράκι ή λακούβα. Θυμίζει 15ετίας..

                              Αλλά είμαι μεγάλος άνθρωπος.. Έχω συνηθίσει να τα αγνοώ όλα αυτά. Το μόνο που πραγματικά θα με πειράξει είναι αν με αφήσει στο δρόμο λόγω μηχανικού προβλήματος.

                              Δεν έχει νόημα να μιζεριάζω άλλο, δεν έχει νόημα να χάνω το χρόνο μου στο συνεργείο της Φορντ αφού μερικοί θόρυβοι εξαφανίζονται όταν κάποιος κάθεται στη θέση του συνοδηγού...

                              Θα θεωρούσα το πρώτο μου αυτοκίνητο σαν στολίδι ξέρω γω. Τώρα του συμπεριφέρομαι κάπως πιο απρόσεχτα (χωρίς αυτό να σημαίνει και να πέσω σε κάθε λακούβα που θα βρω) και το βλέπω σαν εργαλείο. Μακάρι στα 4-5 επόμενα χρόνια, πόσα θα είναι, να μη με αφήσει στο δρόμο.

                              Αρκετά ψύχραιμη και ισορροπημένη σκέψη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                firegarden last edited by

                                Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:

                                Αρκετά ψύχραιμη και ισορροπημένη σκέψη

                                'Η απλα μινιμαλιστικη και συμβιβασμενη γιατι ,δυστυχως, μονο αυτο απομενει.

                                JimClark, ο θορυβος που λες απο τον θολο ακουγεται σαν χτυπημα/κοπανημα;Γιατι κατι τετοιο ακουγεται σε μενα κι απο τους 2 θολους και μου εχει σπασει τα νευρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  geor last edited by

                                  Ο χρήστης JimClark έγραψε:
                                  Είμαι μεγάλος άνθρωπος τελικά. Πρέπει να παραδεχτεί η ανθρωπότητα ότι είμαι μεγαλόψυχος.

                                  Κάθε μέρα που μπαίνω στο κούκου ακούγεται και κάτι καινούριο, διαφορετικό, το οποίο έχει τη τάση την επόμενη μέρα να εξαφανίζεται. Τι 'τσικ' 'τσικ' που έρχονται από εκεί που μετακινείται η θέση της ζώνης ασφαλείας στην κολώνα, τι τριγμοί από τα πλαστικά της δεξιάς πόρτας, τι τριγμοί από το ντουλαπάκι που είτε είναι άδειο είτε είναι γεμάτο είναι το ίδιο (τι το αειθαλές τρίξιμο Γκάιγκερ από 'κάπου στο πίσω μέρος κάτω από τα πίσω καθίσματα')

                                  Το χειρότερο είναι ένας θόρυβος που εδώ και 1000 χμ κάνει η πίσω ανάρτηση, που θυμίζει ξεχαρχαλωμένο πίσω θόλο όταν περνάς από έντονο σαμαράκι ή λακούβα. Θυμίζει 15ετίας..

                                  Αλλά είμαι μεγάλος άνθρωπος.. Έχω συνηθίσει να τα αγνοώ όλα αυτά. Το μόνο που πραγματικά θα με πειράξει είναι αν με αφήσει στο δρόμο λόγω μηχανικού προβλήματος.

                                  Δεν έχει νόημα να μιζεριάζω άλλο, δεν έχει νόημα να χάνω το χρόνο μου στο συνεργείο της Φορντ αφού μερικοί θόρυβοι εξαφανίζονται όταν κάποιος κάθεται στη θέση του συνοδηγού...

                                  Θα θεωρούσα το πρώτο μου αυτοκίνητο σαν στολίδι ξέρω γω. Τώρα του συμπεριφέρομαι κάπως πιο απρόσεχτα (χωρίς αυτό να σημαίνει και να πέσω σε κάθε λακούβα που θα βρω) και το βλέπω σαν εργαλείο. Μακάρι στα 4-5 επόμενα χρόνια, πόσα θα είναι, να μη με αφήσει στο δρόμο.

                                  γιατι δεν το πουλας με οσο κοστος αυτο μπορει να συνεπαγεται και μαζοχιζεσαι με ολα αυτα τα προβληματα............η ψυχικη ηρεμια εναι ανεκτιμητη αξια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης Firegarden έγραψε:

                                    Αρκετά ψύχραιμη και ισορροπημένη σκέψη

                                    'Η απλα μινιμαλιστικη και συμβιβασμενη γιατι ,δυστυχως, μονο αυτο απομενει.

                                    JimClark, ο θορυβος που λες απο τον θολο ακουγεται σαν χτυπημα/κοπανημα;Γιατι κατι τετοιο ακουγεται σε μενα κι απο τους 2 θολους και μου εχει σπασει τα νευρα.

                                    Προσθέστε έναν ακόμα... Στο παλιό μου Fiesta, το χρυσό, το ίδιο ακουγόταν. Αλλά είχα την εντύπωση πως είναι απ' το πορτ-παγκάζ. Δείτε, εκεί κάτω απ' τα φωτιστικά (απ τη μέσα μεριά, έτσι; ) έχει κάτι επενδύσεις που κουνάνε. Νομίζω ότι εμένα από εκεί ήταν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Πω πω σας διαβάζω και πραγματικά σας λυπάμαι...

                                      Ολα τα προβλήματα που αναφέρετε τα έχει και μία φίλη μου σε Fiesta 1.25 μοντέλο 2004....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        firegarden last edited by

                                        Εν τω μεταξυ το θεμα με την οπισθεν εχει προχωρησει! 9 φορες στις 10 που θα τη βαλω,θα τριξει!Κι οχι μονο οταν ειναι κρυο το αμαξι.Θα κλεισω ενα ραντεβου μια απο αυτες τις μερες σε κανα συνεργειο γιατι σε λιγους μηνες συμπληρωνονται τα 2 χρονια και δεν εχω ορεξη να πληρωνω 400

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ibari last edited by

                                          Γιατί 2 χρόνια;
                                          5 χρόνια εγγυηση δεν έχουμε στα μηχανικά μέρη;

                                          Πάντως για να μη 'φας' τα γρανάζια προσπάθησε να κρατάς 2-3 δευτερόλεπτα το μοχλό στο κανάλι της όπισθεν πριν το σπρώξεις κάτω για να μπει η ταχύτητα. Όταν είναι ζεστό δε χτυπάει, όταν είναι κρύο δε σώζεσαι όμως.
                                          Καλύ τύχη με το πρόβλημα, πάρε εκδίκηση και για μένα όταν πας στο συνεργείο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            firegarden last edited by

                                            Kατσε, εγω νομισα οτι δε στο αλλαξαν γιατι ειχαν περασει τα 2 χρονια της εργοστασιακης εγγυησης.Αυτοι σου ειπαν οτι γενικα δεν το καλυπτει η εγγυηση επειδη η Ford το θεωρει αναλωσιμο;Δηλαδη η Ford δεν δινει καθολου εγγυηση στο δισκο πλατω;;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 19 / 246
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr