Έχω δοκιμάσει κόλλα, 5-6 τύπους σιλικόνης και τίποτα.
Έχω βγάλει και το πλαστικό ώστε να κολληθεί και από την κάτω μεριά αλλά τιποτα. Μετά από λίγο καιρό πάντα ξεκολλάει.
Αν βρεις κάποια λύση ποσταρέ τη.
Latest posts made by ibari
-
RE: FORD FORUM
-
RE: FORD FORUM
Χθες πήρα το fiesta από το συνεργείο. Είχε ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα εδώ και καιρό και τα αμάξι δεν τράβαγε καθόλου.
Αποτέλεσμα: ο σένσορας είχε δείξει νοθευμένη βενζίνη.
Δε φταίει φυσικά η Ford γι' αυτό.
Και για να μην την πατήσει κανείς άλλος Θεσσαλονικιός, τις δύο τελευταίες φορές είχα γεμίσει από τη μεγάλη BP, αυτή που έχει και self service, μετά το φανάρι του αεροδρομίου.Το κακό είναι ότι το ρεζερβουάρ είναι σχεδόν γεμάτο και έχω να κάνω ταξίδι από δευτέρα.
-
RE: FORD FORUM
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Δηλαδη η Ford δεν δινει καθολου εγγυηση στο δισκο πλατω;;;;Ακριβώς!!!
Μα δεν είχαν περάσει 2 χρόνια όταν μου το άλλαξαν. 27000χλμ είχα κάνει. Μόνο καρφωτές αν τις έβαζα θα μπορούσα να το έχω χαλάσει εγώ.
-
RE: FORD FORUM
Γιατί 2 χρόνια;
5 χρόνια εγγυηση δεν έχουμε στα μηχανικά μέρη;Πάντως για να μη 'φας' τα γρανάζια προσπάθησε να κρατάς 2-3 δευτερόλεπτα το μοχλό στο κανάλι της όπισθεν πριν το σπρώξεις κάτω για να μπει η ταχύτητα. Όταν είναι ζεστό δε χτυπάει, όταν είναι κρύο δε σώζεσαι όμως.
Καλύ τύχη με το πρόβλημα, πάρε εκδίκηση και για μένα όταν πας στο συνεργείο. -
RE: FORD FORUM
Το δικό μου
Manufacturer Identifier: Ford Werke A.G. (Germany)
Body type: H
Line: Ford Germany (own assembly)
Assembly Plant: Dagenham (United Kingdom) - Cologne (Germany)
Model: Fiesta
Year: 2002
Month: AugΠρέπει να έχω το παλαιότερο Fiesta στο forum
-
RE: FORD FORUM
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Καποιος εδω μεσα μαλλον ειχε αναφερει για τιμονια που ξεφτανε γρηγορα τελικα τι εκανε; καλυφθηκε απο την εγγυηση; καλυπτεται αυτο απο την εγγυση;Έμενα είχε σκάσει το δέρμα. Το κάλυψε η εγγύηση φυσικά. Πάντως πρέπει να ήταν τυχαίο. Το καινούριο που βάλανε το έχω σχεδόν 2 χρόνια και είναι οκ.
-
RE: FORD FORUM
Το μικρό μου fiesta μάλλον θύμωσε που είπα για τα προβλήματα του και μου έκανε καινούριο χουνέρι. Πήγα πριν 10 λεπτά να το πάρω για μια βόλτα αλλά μάλλον του άρεσε η θέση που έχει παρκάρει και δεν…
Στην αρχή με το που πήρε μπρος ο κινητήρας αναβόσβηνε το πορτοκαλί λαμπάκι του κινητήρα και έσβηνε, δεν κράταγε ρελαντί. Μετά από 2-3 φορές τελικά ο κινητήρας έμεινε ζωντανός αλλά και το λαμπάκι έμεινε μόνιμα αναμμένο. Με το που πάω να ξεκινήσω σβήνει αμέσως.
Όποιος έχει κάποια ιδέα ας μου την πει, γιατί το αμάξι είναι παρκαρισμένο σε ανηφόρα και φυσικά δεν τίθεται θέμα σπροξήματος ή κάτι τέτοιο.
Για καμιά καμένη βαλβίδα το κόβω.
Όποιος λοιπόν λέει ότι το fiesta δε βγάζει προβλήματα ας έρθει να με ρυμουλκήσει να δει από κοντά τι ωραία που είναι.
-
RE: FORD FORUM
Φίλε Αναστάσιε δυστυχώς ο δίσκος, πλατώ, σασμάν όπως και διάφορα άλλα θεωρούνται αναλώσιμα και η ford δεν τα δέχεται στην εγγύηση. Το κακό με εμένα ήταν ότι οι φορές που το ανέφερα σαν πρόβλημα ήταν φορές που είχα πάει για άλλο λόγω στο service οπότε δεν ειχα κάτι στα χέρια μου που να αποδεικνύει ότι το είχα αναφέρει από την αρχή. Αυτό εκμεταλλεύτηκαν και αναγκάστηκα να πληρώσω γιατί δε μπορούσα πια ούτε να ξεπαρκάρω το αμάξι. Να φανταστείς ότι έσβηνα τον κινητήρα για βάλω όπισθεν.
Είπα και στο άλλο post έχω και άλλα προβληματάκια οπότε ας συμπληρώσω:
Τα πίσω παράθυρα σε κάθε ανωμαλία του δρόμου κατεβαίνουν και λίγο. Όχι πολύ αλλά αν ξεχάσω να το ελέγξω ή δρόμος έχει πολλές λακκούβες μπορεί να πάνε κανά εκατοστό κάτω. Ευτυχώς δεν την έχω πάθει ακόμα με καμιά βροχή, αλλά μια φορά την είχα πατήσει σε ένα πλυντήριο.
Η πόρτα του συνοδηγού κρατάει νερό μετά κάθε βροχή και μόνο όταν την ανοίξεις το βγάζει. Κάποιος βέβαια μου είπε ότι συμβαίνει γιατί παρκάρω σε ανηφόρα, αλλά μου κάνει εντύπωση που δε συμβαίνει με την πόρτα του οδηγού.
Το τιμόνι κάνει ένα περίεργο θόρυβο-χτύπημα όταν το έχω κόψει φουλ αριστερά και πάω να ξεκινήσω, συνήθως όταν ξεπαρκάρω.
Έχει σπάσει το ένα πλαστικό από τα δύο που κρατάνε τις πίσω ζώνες, άσχετα αν δεν τις έχει χρησιμοποιήσει ποτέ κανένας.
Δε θυμάμαι κάτι άλλο. Δεν είναι και λίγα ε;
-
RE: FORD FORUM
Γειά σας παιδιά, σήμερα ανακάλυψα το forum και είπα να γράψω και εγώ τον πόνο μου για το μικρό μου fiesta.
Το αγόρασα τον Οκτώβριο του 2003 και είναι η δεύτερη φορά που την πατάω με πρωτο-εμφανιζόμενο μοντέλο. Το πρώτο ήταν ένα Audi A4 18T της μάνας μου, από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν το ’94, ξεκώλυσαν όλα τα πλαστικά από το εσωτερικό μόνα τους, τα τζάμια άνοιγαν μόνα τους και πηγαίναμε το πρωί και τα βρίσκαμε ανοιχτά, χάλασε το turbo, μέχρι και ο αερόσακος οδηγού άνοιξε μια μέρα μόνος του στην Κηφισιάς και η κακομοίρα η μάνα μου τα είδε όλα.
Στο θέμα μας τώρα, από την πρώτη μέρα που το πήρα το αμάξι είχε πρόβλημα με το κιβώτιο , όταν το αμάξι είναι κρύο η οπισθεν δεν μπαίνει με τίποτα χωρίς να ‘χτυπήσει’. Επειδή στα 3000χλμ ένας πακετάς μου έκανε το μπρος-αριστερά φτερό καινούριο, το πήγα στο service (στον περιφερειακό πολυγώνου πάνω από τα δικαστήρια από όπου το είχα αγοράσει) και όταν τους είπα για το πρόβλημα μου είπαν ότι στα 10000χλμ θα στρώσει. Στα 10000 τους το ξαναλέω και μου λένε στα 20000 θα στρώσει…
Στα 25000 όπου η όπισθεν πια δεν έμπαινε με τίποτα το πήγα στο service του Βροχίδη-Χατζή στη θες/νίκη όπου μένω τώρα. Τους λέω για το πρόβλημα το κοιτάνε και μου λένε αλλαγή δίσκο-πλατώ 400