-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
(δεν έχει γίνει από εμένα αυτό το post, δε ξέρω αν υπάρχει συστημικό πρόβλημα ή κάτι άλλο..)
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
(δεν έχει γίνει από εμένα αυτό το post, δε ξέρω αν υπάρχει συστημικό πρόβλημα ή κάτι άλλο..)
-
Καλησπέρα,
Ανοίγω αυτό το θέμα στο forum για τους τριγμούς στα νέα μοντελα 2019 Focus & Fiesta.
Από ότι έχω μάθει και από το συνεργείο, αλλά και από άλλους κατόχους, υπάρχει συγκεκριμένο πρόβλημα στις πόρτες επειδή συντονίζουν οι πύροι που κουμπωνει η επένδυση πάνω στο μέταλλο.
Επίσης τρίζει αρκετά ο 'τεμπέλης', η βάση δλδ που τοποθετείς πράγματα και ξεκουραστείς το δεξί χέρι.
Αυτά συμβαίνουν σε ανωμαλίες του δρόμου, σε μη ίσιο οδόστρωμα, σε άσφαλτο με γρεντζο, σε λακκούβες.
Έχω πάει 5 φορές σε επίσημο συνεργείο, λύση δεν έχει βρεθεί, έσφιξαν βίδες, έβαλαν γρασο κτλ, αλλά οι θόρυβοι στις πόρτες και στον τεμπέλη επιμένουν.
Όλα αυτά σε ολοκαίνουργιο Focus 2019!
Το χειρότερο όμως δεν είναι αυτό.
Το χειρότερο είναι ότι σε επικοινωνία με τη Foed Hellas, με ενημέρωσαν ότι μίλησαν με το συνεργείο το οποίο τους είπαν λέει ότι το αμάξι δεν έχει τίποτα!!!
Έχω ζητήσει εγγράφως την απάντηση αυτή γιατί θα κινηθώ νομικά.
Έχω μάθει off the record ότι έχει τεθεί το θέμα στη Ford Motors και απάντησε ότι στη Γερμανία δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα.
Προφανώς γιατί έχουν χαλί δρόμους, οπότε δε τρίζει.. το θέμα είναι ότι πάνε να το κάνουν αβαβά εδώ στην Ελλάδα στη Ford.
Στο συνεργείο ο υπεύθυνος αρχικά προσπαθούσε να με πείσει ότι κάποια πράγματα είναι φυσιολογικά στα αυτοκίνητα και τι περιμένεις με τη ποιότητα λαμαρινων που βάζουν πλέον όλες οι εταιρίες!!
Σας παρακαλώ όποιος έχει αντίστοιχο πρόβλημα και βλέπει ότι δεν υπάρχει ΣΩΣΤΗ & ΜΟΝΙΜΗ λύση, επειδή θα κινηθώ νομικά, ας στείλει email στο ford2019trigmoi@gmail.com να τους κυνηγήσουμε και να διαμαρτυρηθούμε όλοι μαζί.
Θα ήθελα τα σχόλια σας εδώ στο forum.
ΕυχαριστώΣτάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για το νέο φιέστα έχει γραφτεί για τριξιματα στην οθονη
-
Σε fiesta diesel, συντονισμοι απο το ταμπλο, οχι παντα ομως. Η οθονη δεν τριζει ειναι στιβαρη. Το πηγα στην ford κατι φτιαξανε λενε, αλλα απλα τριζει λιγο λιγοτερο. Δεν με νοιαζει καθολου γιατι ειναι αμαξαρα, γκαζωνει, στριβει, φρεναρει.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Απλά δεν είναι τίποτα. Μην ασχολησε , είναι κυρίως ψυχαναγκαστικό όλο αυτό. Το χα και γω όταν πήρα κούτα το tucson πριν 13 χρόνια. Έτριζε λίγο το χερούλι του οδηγού, έκανε κάτι διαστολές κρακ κρουκ το ταμπλο στον ήλιο. Αν επιμείνεις και πολύ θα σου κάνουν βίδες όλο το ταμπλό , όλες τις πόρτες , θα σπάσουν μερικά κλιπς , θα κλωτσησουν μερικές βίδες με πλαστικες βόλτες στις επενδύσεις, το 'πρόβλημα' δεν θα λυθεί διότι απλά δεν υπάρχει , θα περάσουν 2-3-4 χρόνια και τέλος, επειτα θα αρχίσεις να ευχαριστιεσαι πραγματικά το αμάξι σου.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Απλά δεν είναι τίποτα. Μην ασχολησε , είναι κυρίως ψυχαναγκαστικό όλο αυτό. Το χα και γω όταν πήρα κούτα το tucson πριν 13 χρόνια. Έτριζε λίγο το χερούλι του οδηγού, έκανε κάτι διαστολές κρακ κρουκ το ταμπλο στον ήλιο. Αν επιμείνεις και πολύ θα σου κάνουν βίδες όλο το ταμπλό , όλες τις πόρτες , θα σπάσουν μερικά κλιπς , θα κλωτσησουν μερικές βίδες με πλαστικες βόλτες στις επενδύσεις, το 'πρόβλημα' δεν θα λυθεί διότι απλά δεν υπάρχει , θα περάσουν 2-3-4 χρόνια και τέλος, επειτα θα αρχίσεις να ευχαριστιεσαι πραγματικά το αμάξι σου.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αδερφέ μου έχει εντοπιστεί το πρόβλημα. Είναι στα κλιπς που κρατάνε την επένδυση της πόρτας ή κάποιο πλαστικό στη πόρτα. Όταν βγάλαμε την επένδυση και κάναμε τεστ δεν ακουγόταν κάτι. Το θέμα είναι ότι δεν είναι απλό κρακ-κρουκ όπως στον τεμπέλη. Είναι έντονο αφού ακούγεται κανονικά με μουσική να παίζει και ανάλογα το οδόστρωμα το ακούς σερί. Δε παλεύεται.
Ειδικά α την ιδέα ενός ολοκαινουργιου αυτοκινήτου.
Απλά με απωθεί τελείως το πως το αντιμετωπίζει η επίσημη Ford ακούγοντας από το συνεργείο 'έλα μωρέ δεν είναι προβληματικό το αμάξι, αυτά τα κάνουν όλα ' κτλ. Το προηγούμενο μου αυτοκίνητο, ένα μικρό γερμανικό το είχα 16 χρόνια, ετριζαν οι αναρτήσεις όταν πέρναγα από σαμαρακι, αλλά μέσα κιχ..Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αφού έχεις εστιάσει που είναι , φτιαχτο μόνος σου. Πήγαινε σε κάποιο καλό μαγαζί με ηχοσυστήματα που έχουν μονωτικά υλικά κτλ και κάντε προσεγμένη επισκευή με ελάχιστο κόστος. Θα είναι σίγουρα κάτι πολύ απλό και ένας άνθρωπος του επαγγέλματος λεπτολόγος θα καταλάβει και από που προέρχεται ο ήχος αυτός.
Λυπάμαι που το λέω αλλά από την αντιπροσωπεια μην περιμένεις τέτοιες λεπτοδουλειες. Απλά ξεχάσε το.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αφού έχεις εστιάσει που είναι , φτιαχτο μόνος σου. Πήγαινε σε κάποιο καλό μαγαζί με ηχοσυστήματα που έχουν μονωτικά υλικά κτλ και κάντε προσεγμένη επισκευή με ελάχιστο κόστος. Θα είναι σίγουρα κάτι πολύ απλό και ένας άνθρωπος του επαγγέλματος λεπτολόγος θα καταλάβει και από που προέρχεται ο ήχος αυτός.
Λυπάμαι που το λέω αλλά από την αντιπροσωπεια μην περιμένεις τέτοιες λεπτοδουλειες. Απλά ξεχάσε το.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μου είπε ένας πολύ καλός μάστορας στο επίσημο συνεργείο ότι φταίνε σχεδόν σίγουρα τα συγκεκριμένα κλιπς που ειδικά στο κρύο συστέλλονται και γυρνάνε όταν δουλεύει η ανάρτηση.. για αυτό τα γέμισε γρασα μπας και αποφυγει τη τριβή. Εν τέλει μειώθηκε μόνο για 2 μέρες και μετά τα ίδια. Μεσοβεζικες λύσεις σε ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο. Στην Ford Hellas όταν τα ανέφερα, μάλιστα τους πρότεινα να βρουν πυρους καλύτερους ή από άλλο υλικό, η απάντηση που πήρα ήταν 'Δε θα μας πείτε εσείς τι θα κάνουμε '.
Απίστευτα πράγματα.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θα πονέσει αυτό που θα πω, αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Κάθε κλιψ βαλτε το λιγη τσιμουχοκολλα-λαστιχοκολλα και κουμπωστε. Λογικά δεν θα ξανακουνηθει τίποτα.
25 χρονων αμαξι, 500.000 χιλιόμετρα, τριξιματα οχι δν εχω.......
Υ. Γ. Λυση χωρίς να προσθέσεις κατι να κόψει τις μετακινήσεις μην ψαχνεις. -
Δεν είναι καθόλου μεσοβεζικες λύσεις. Αυτοί τι νομίζεις θα κάνουν? Θα δώσουν παραγγελία στο εργοστάσιο για κατασκευή σωστών κλιπς?
Και μη συγκρίνεται τα παλαια οχήματα με τα καινούρια. Δεν υπάρχει καμία επαφή στη ποιότητα του σαλονιού. Στα καινούρια κάνουν φοβερή οικονομία στο εσωτερικό ώστε να τους βγει το κοστολογιο στα υπόλοιπα υποσυστήματα , στην ασφαλεια, στα βοηθήματα, στα υπερσύγχρονα μοτέρ...Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λίγο πριν αποφασίσω να κάνω downsizing από το Leon 1,4 TSI Sport του 2011 που είχα στο FIesta 1.5 TDCI ST Line που έχω από το Δεκέμβριο, σκεφτόμουν μήπως έμενα στην ίδια κατηγορία βενζινοκίνητου οικογενειακού hatchback με σπορτίφ χαρακτήρα.
Έκανα λοιπόν test drive στην έκθεση αυτοκινήτου, τo Focus ST Line 1.5 diesel που είχαν εκεί έστω και αν δεν με ενδιέφερε να πληρώσω κοντά 25.000 γι' αυτό το αμάξι. Σκεφτόμουν πιο πολύ το 1500άρι με τα 150 άλογα στα 21.500. Anyway... Η ήττα που έφαγα ήταν απίστευτη... Το αυτοκίνητο σταμάτησε να τρίζει όταν σταμάτησε να κινείται. Τριξήματα και θόρυβοι που από το Leon δεν είχα ακούσει ποτέ στα 98.000 km που το κράτησα, παρόλο που και εκείνο είχε εργοστασιακή sport ανάρτηση, 17άρες, ενώ για τα περίπου 45.000 τελευταία km του είχα και αμορτισέρ bilstein κίτρινα (B6). Έφυγα τρέχοντας... Εικάζω ότι θα βελτιωθεί η συναρμογή του αλλά τα αυτοκίνητα του πρώτου 6μήνου-έτους θα είναι κάπως έτσι... Απόρησα που έδιναν αυτό το χάλι στον κόσμο για να τραβήξουν πελάτες.
Το Φιεστάκι μου από την άλλη ακόμη δεν μου έχει βγάλει τους θορύβους που διαβάζω στα forum. Πιθανότατα έχουν βελτιώσει τη συναρμογή σε σχέση με τα προηγούμενα αυτοκίνητα, αλλά έχει και πολύ λίγα km (3500) οπότε μάλλον είναι πολύ νωρίς ακόμη για να κρίνω. Ελπίζω από αυτή την άποψη να είμαι τόσο τυχερός όσο και με το Leon, αλλά γενικά κρατάω μικρό καλάθι.
-
cson έχεις δίκιο σ αυτο.
Επιπλέον πολλοί νοιαζονται για την ταμπλέτα στο ταμπλό. -
Ο χρήστης ford2019trigmoi έγραψε:
Σας παρακαλώ όποιος έχει αντίστοιχο πρόβλημα και βλέπει ότι δεν υπάρχει ΣΩΣΤΗ & ΜΟΝΙΜΗ λύση, επειδή θα κινηθώ νομικά, ας στείλει email στο ford2019trigmoi@gmail.com να τους κυνηγήσουμε και να διαμαρτυρηθούμε όλοι μαζί.
Θα ήθελα τα σχόλια σας εδώ στο forum.Λυπάμαι που θα σου το πω έτσι χύμα, αλλά δεν πρόκειται να κάνεις ΤΙΠΟΤΑ!
Γιατί πολύ απλά κανείς δικαστής δεν πρόκειται να σε δικαιώσει για τριγμούς. Κι αν σε πείσει κάποιος δικηγόρος περί του αντιθέτου, απλώς θα είναι λαμόγιο που θα σου πάρει τα λεφτά χωρίς αποτέλεσμα...
Άσε που κι εσύ, όταν θα φτάσει η ώρα να βάλεις το χέρι στην τσέπη, θα ξεχάσεις τους λεονταρισμούς...Αντ' αυτής της τακτικής, κοίτα να βρεις κάποιο συνεργείο που θα ασχοληθεί λίγο παραπάνω, με διάθεση να σε βοηθήσει με κάποια πατεντούλα (άλλα κλιπάκια, κάποια κόλλα ή σιλικόνη στα υπάρχοντα κτλ) και μην χάνεις τον καιρό σου κυνηγώντας χίμαιρες.
-
Ο χρήστης shumakos έγραψε:
Λίγο πριν αποφασίσω να κάνω downsizing από το Leon 1,4 TSI Sport του 2011 που είχα στο FIesta 1.5 TDCI ST Line που έχω από το Δεκέμβριο, σκεφτόμουν μήπως έμενα στην ίδια κατηγορία βενζινοκίνητου οικογενειακού hatchback με σπορτίφ χαρακτήρα.Έκανα λοιπόν test drive στην έκθεση αυτοκινήτου, τo Focus ST Line 1.5 diesel που είχαν εκεί έστω και αν δεν με ενδιέφερε να πληρώσω κοντά 25.000 γι' αυτό το αμάξι. Σκεφτόμουν πιο πολύ το 1500άρι με τα 150 άλογα στα 21.500. Anyway... Η ήττα που έφαγα ήταν απίστευτη... Το αυτοκίνητο σταμάτησε να τρίζει όταν σταμάτησε να κινείται. Τριξήματα και θόρυβοι που από το Leon δεν είχα ακούσει ποτέ στα 98.000 km που το κράτησα, παρόλο που και εκείνο είχε εργοστασιακή sport ανάρτηση, 17άρες, ενώ για τα περίπου 45.000 τελευταία km του είχα και αμορτισέρ bilstein κίτρινα (B6). Έφυγα τρέχοντας... Εικάζω ότι θα βελτιωθεί η συναρμογή του αλλά τα αυτοκίνητα του πρώτου 6μήνου-έτους θα είναι κάπως έτσι... Απόρησα που έδιναν αυτό το χάλι στον κόσμο για να τραβήξουν πελάτες.
Το Φιεστάκι μου από την άλλη ακόμη δεν μου έχει βγάλει τους θορύβους που διαβάζω στα forum. Πιθανότατα έχουν βελτιώσει τη συναρμογή σε σχέση με τα προηγούμενα αυτοκίνητα, αλλά έχει και πολύ λίγα km (3500) οπότε μάλλον είναι πολύ νωρίς ακόμη για να κρίνω. Ελπίζω από αυτή την άποψη να είμαι τόσο τυχερός όσο και με το Leon, αλλά γενικά κρατάω μικρό καλάθι.
Καλησπέρα,
Μου στέλνεις σε παρακαλώ στο ford2019trigmoi@gmail.com το όνομα και τη περιοχή της αντιπροσωπείας που έκανες το test drive;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Σας παρακαλώ όποιος έχει αντίστοιχο πρόβλημα και βλέπει ότι δεν υπάρχει ΣΩΣΤΗ & ΜΟΝΙΜΗ λύση, επειδή θα κινηθώ νομικά, ας στείλει email στο ford2019trigmoi@gmail.com να τους κυνηγήσουμε και να διαμαρτυρηθούμε όλοι μαζί.
Θα ήθελα τα σχόλια σας εδώ στο forum.Λυπάμαι που θα σου το πω έτσι χύμα, αλλά δεν πρόκειται να κάνεις ΤΙΠΟΤΑ!
Γιατί πολύ απλά κανείς δικαστής δεν πρόκειται να σε δικαιώσει για τριγμούς. Κι αν σε πείσει κάποιος δικηγόρος περί του αντιθέτου, απλώς θα είναι λαμόγιο που θα σου πάρει τα λεφτά χωρίς αποτέλεσμα...
Άσε που κι εσύ, όταν θα φτάσει η ώρα να βάλεις το χέρι στην τσέπη, θα ξεχάσεις τους λεονταρισμούς...Αντ' αυτής της τακτικής, κοίτα να βρεις κάποιο συνεργείο που θα ασχοληθεί λίγο παραπάνω, με διάθεση να σε βοηθήσει με κάποια πατεντούλα (άλλα κλιπάκια, κάποια κόλλα ή σιλικόνη στα υπάρχοντα κτλ) και μην χάνεις τον καιρό σου κυνηγώντας χίμαιρες.
Αδερφέ μου ή θα τι φτιάξουν με σωστή και μόνιμη λύση ή θα το πάρουν πίσω.
Αυτός είναι ο σκοπός.
Είναι δική τους ευθύνη να δώσουν ένα αυτοκίνητο που τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια να είναι στιβαρό και να μην έχει τέτοια απαράδεκτα θέματα.
Όπως έγραψα πιο πάνω, το πιο αρνητικό είναι η αντιμετώπιση του συνεργείου και της Ford Hellas! Πόσο πιο πελατοκεντρικο και ορθό θα ήταν να μου έλεγαν κανε υπομονή ψάχνουμε μόνιμη λύση, παρά να με κοροϊδεύουν ότι το αμάξι είναι μια χαρά.
Εδώ διαβάζω ότι βάζουν κόσμο στο test drive, που πάει ο άλλος να το δει για να σκάσει τις οικονομίες του, και τριζει φουλ το test!!Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ford2019trigmoi έγραψε:
Αδερφέ μου ή θα τι φτιάξουν με σωστή και μόνιμη λύση ή θα το πάρουν πίσω.
Αυτός είναι ο σκοπός.Αν πετύχεις να πάρουν πίσω το αυτοκίνητο λόγω τριγμών, θα είσαι σίγουρα ο πρώτος στην Ελλάδα και ίσως και παγκοσμίως!
Εγώ πάντως συνεχίζω να σου συνιστώ να κυνηγήσεις τα εφικτά και όχι τα ανέφικτα...
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Αδερφέ μου ή θα τι φτιάξουν με σωστή και μόνιμη λύση ή θα το πάρουν πίσω.
Αυτός είναι ο σκοπός.Αν πετύχεις να πάρουν πίσω το αυτοκίνητο λόγω τριγμών, θα είσαι σίγουρα ο πρώτος στην Ελλάδα και ίσως και παγκοσμίως!
Εγώ πάντως συνεχίζω να σου συνιστώ να κυνηγήσεις τα εφικτά και όχι τα ανέφικτα...
Σωστά κάνεις και μου λες τη γνώμη σου και σε ευχαριστώ.
Αυτό το ποστ στο φόρουμ αναγράφει τις προθέσεις αλλά και ζήτησα τις απόψεις.
Θεωρώ ότι αν οργανωθούμε λίγο, όπως σε πολλά πράγματα γενικότερα ως πολίτες, θα δούμε αποτέλεσμα.
Εγώ θα περιμένω. Θα περιμένω να μαθευτεί και άλλο το τι συμβαίνει, θα το κυνηγήσω και θα χαρώ να μην πάω μόνος μου στη Ford. Θα χαρώ να πάμε περισσότεροι να διαμαρτυρηθούμε. Είτε αυτό έχει για αρχή τη μορφή εξωδικου και βλέπουμε είτε κάτι άλλο. Είναι ανεπίτρεπτο να μας αντιμετωπίζουν με υποτίμηση αντί να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους.
Οφείλουν να βρουν λύση σωστή και μόνιμη.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το συγκεκριμένο θέμα μου θυμίζει πάρα πολύ όταν γραφτεί εδώ, το 2003, τότε που είχα και εγώ τα ίδια προβλήματα με το Peugeot 206 και έψαχνα και άλλους για να βρούμε λύσεις στα προβλήματα τριγμών, κλπ...
Το μόνο που κατάφερα τελικά μετά από emails στη Γαλλία, συναντήσεις στην Lion, πέρα/δώθε σε διάφορα συνεργεία, ήταν να μαζευτούμε τότε 5 παιδιά με 206 και φτιάξαμε το 206club.gr , το οποίο έγινε psclub.gr ...Συμπέρασμα: Αν οι τριγμοί που ακούς είναι σε σημεία που μπορεί να μπει εύκολα ανθρώπινο χέρι, το πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί. Τρόποι υπάρχουν πολλοί ανάλογα το σημείο και τον τριγμό. Αν όμως υπάρχουν τριγμοί σε σημεία δυσπρόσιτα, π.χ. μέσα στο ταμπλό, καλύτερα να μην μπει ανθρώπινο χέρι. Εκτός αν βγει οδηγία από την Ford.
-
Γενικά έχουμε μία εσφαλμένη εντύπωση ότι νοιάζονται οι αντιπροσωπείες να φτιάξουν την κάθε ιδιοτροπία μας, που δεν ισχύει. Ισχύει το μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Έτσι είναι, δεν αλλάζει.
Αν κάποιος νομίζει ότι με emails στα κεντρικά (που απλά τα κάνουν forward στην τοπική αντιπροσ.), απειλές, δικηγόρους κλπ θα βγάλει κάτι, γελιέται.Ο χρήστης ford2019trigmoi έγραψε:
Σας παρακαλώ όποιος έχει αντίστοιχο πρόβλημα και βλέπει ότι δεν υπάρχει ΣΩΣΤΗ & ΜΟΝΙΜΗ λύση, επειδή θα κινηθώ νομικά, ας στείλει email στο ford2019trigmoi@gmail.com να τους κυνηγήσουμε και να διαμαρτυρηθούμε όλοι μαζί.
Θα ήθελα τα σχόλια σας εδώ στο forum.Λυπάμαι που θα σου το πω έτσι χύμα, αλλά δεν πρόκειται να κάνεις ΤΙΠΟΤΑ!
Γιατί πολύ απλά κανείς δικαστής δεν πρόκειται να σε δικαιώσει για τριγμούς. Κι αν σε πείσει κάποιος δικηγόρος περί του αντιθέτου, απλώς θα είναι λαμόγιο που θα σου πάρει τα λεφτά χωρίς αποτέλεσμα...
Άσε που κι εσύ, όταν θα φτάσει η ώρα να βάλεις το χέρι στην τσέπη, θα ξεχάσεις τους λεονταρισμούς...
Αντ' αυτής της τακτικής, κοίτα να βρεις κάποιο συνεργείο που θα ασχοληθεί λίγο παραπάνω, με διάθεση να σε βοηθήσει με κάποια πατεντούλα (άλλα κλιπάκια, κάποια κόλλα ή σιλικόνη στα υπάρχοντα κτλ) και μην χάνεις τον καιρό σου κυνηγώντας χίμαιρες.Αδερφέ μου ή θα τι φτιάξουν με σωστή και μόνιμη λύση ή θα το πάρουν πίσω.
Αυτός είναι ο σκοπός.
Είναι δική τους ευθύνη να δώσουν ένα αυτοκίνητο που τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια να είναι στιβαρό και να μην έχει τέτοια απαράδεκτα θέματα.Ακριβώς αυτό.
Τσάμπα χαλιέσαι, βρες κάποιον που θα έχει τη διάθεση να ασχοληθεί (γιατί πολύ κέρδος δεν θα βγάλει με τέτοια δουλειά = δεν θα κάτσουν πολλοί να ασχοληθούν) και may the force be with you!
Ford Focus & Fiesta 2019 τριγμοί