-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ευχομαι να πέσω μέσα και να είναι απλά μια καμένη ασφάλεια.+1
Μου είχε συμβεί σε 147 με το VDC (ESP) κι ενώ σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο μου έλεγαν κάτι για αλλαγή ηλεκτρον. μονάδας με αρκετές εκατοντάδες ευρώ , τελικά ήταν μια ασφάλεια κάτω από το τιμόνι σε εξειδικευμένο συνεργείο Alfa που το πήγα.Έχω πολύ καιρό να ανοίξω καπό...δεν έχω πειράξει τίποτα.** Φαντάζομαι, θα το τσέκαραν, αν είναι θέμα ασφάλειας**. Το σήκωσαν και στην ράμπα....δεν ξέρω, τι να πω.
alnotas, για το bold, -όπως έγραψα κι από πάνω σε εμπειρία με 147- μην είσαι και τόσο σίγουρος.
Με κάποιο ευγενή τρόπο,ρώτα τους αν είναι η ασφάλεια π.χ. 'μήπως είναι καμιά ασφάλεια ρε παιδιά,μην παιδεύεστε κι εσείς και να πάρω γρήγορα το αμάξι κι εγώ που χρειάζομαι για τη δουλειά μου...'Οπως και να'χει,εύχομαι περαστικά κι εύκολη λύση σύντομα στο scross σου!
-
Ο λόγος που δυστυχώς δεν πιστεύω να είναι ασφάλεια, είναι ότι απ' την στιγμή που το έσβησα, το άφησα 2' και μετά το ξανάναψα, πήγα στο συνεργείο, πήγα στην δουλειά (30χλμ σύνολο), δεν μου ξανάβγαλε τίποτα. Μόνο να υποθέσω μπορώ, ότι αν ήταν θέμα ασφάλειας, θα το είχα μόνιμα το μήνυμα.
Όπως και να έχει, θα πάρω το manual το ΣΚ και θα δω τις σχετικές ασφάλειες, να δω αν υπάρχει κάτι καμένο. -
δεν μου ξανάβγαλε τίποτα
Εάν έσβησαν τα λαμπάκια από μόνα τους, πιθανότατα άδικα τσίτωσες και τραβήχτηκες στο συνεργείο.
Στα νιάτα του μου είχε ανάψει κι εμένα 2 φορές 'hill assist disabled'.
Re: SUZUKI SX4 SCROSS
Δημοσίευσηαπό luckies » 04 Ιαν 2016 13:38
....
- Δύο φορές έβγαλε μήνυμα hill assist disabled. Διορθώθηκε μετά από μία ώρα από μόνο του..
....
Got mature, self-cured, false alarm
- Δύο φορές έβγαλε μήνυμα hill assist disabled. Διορθώθηκε μετά από μία ώρα από μόνο του..
-
Μια από τα ίδια ...
3-4 φορεςΣτάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σημερινή παραλαβή.
Πρώτες εντυπώσεις (έστω και για λίγο) πολύ καλές. -
Ο χρήστης Clio13 έγραψε:
Σημερινή παραλαβή.
Πρώτες εντυπώσεις (έστω και για λίγο) πολύ καλές.Καλοταξιδο, πολλά ευχάριστα, απροβληματιστα και πάνω από όλα ασφαλή χιλιόμετρα
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
ευχαριστώ.
Τα εύχομαι σε όλους.
Μια πρώτη ερώτηση : το antitheft συστημα mode A kai D τι διαφορές έχουν; Δεν εχω καταλάβει. -
Ζητώ συγνώμη απο όλους καθώς ο Clio13 (παλαιό συνθ όταν είχα clio) και εγώ είμαι ο ίδιος. Παρακαλώ τον admin να βοηθήσει σε διαγραφή του Clio13.
Το παρέλαβα σήμερα λοιπόν με μια μικρή βολτα για να το δουν οι κόρες. Μου άρεσε πολύ η κύλιση και η μηχανή του. Προηγόυμενο το αστρα Κ -
Ξέρει κάποιος τις min τιμές πίεσης ελαστικών;
Επίσης πόσα χλμ μπορεί να γίνουν ασφαλώς απο το άναμα λαμπάκι βενζίνης;Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Για την πίεση νομίζω γράφει τις πιέσεις ελαστικών στο ταμπελακι στην πόρτα χαμηλά. Τώρα για το πόσα χλμ μένουν μόλις ανάψει το λαμπάκι καμιά 15ρια σίγουρα. Αλλά μην το αφήσεις τζάμπα καινούργιο αμαξι
-
Ο χρήστης dioskar έγραψε:
Για την πίεση νομίζω γράφει τις πιέσεις ελαστικών στο ταμπελακι στην πόρτα χαμηλά. Τώρα για το πόσα χλμ μένουν μόλις ανάψει το λαμπάκι καμιά 15ρια σίγουρα. Αλλά μην το αφήσεις τζάμπα καινούργιο αμαξιΦυσικά και δεν θα το αφησω επίτηδες, αλλά... είμαστε σίγουροι
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Clio13 έγραψε:
ευχαριστώ.
Τα εύχομαι σε όλους.
Μια πρώτη ερώτηση : το antitheft συστημα mode A kai D τι διαφορές έχουν; Δεν εχω καταλάβει.clio13=spi75
Κατ'αρχήν, καλορίζικο και καλοτάξιδο!!
Το antitheft (ο εργοστ. συναγερμός δηλαδή) στο Α είναι ανενεργό, ενώ στο D ενεργοποιημένο.
Απλά πληροφοριακά και μόνο,ακόμη έχουν έλλειψη σε manual του αυτοκινήτου; (πάντως σε μένα το καλοκαίρι του 2017,μου το έδωσαν αμέσως) -
Ο χρήστης Clio13 έγραψε:
Σημερινή παραλαβή.
Πρώτες εντυπώσεις (έστω και για λίγο) πολύ καλές.Καλοτάξιδο.... Γράψε περισσότερες εντυπώσεις όταν μπορέσεις.
-
Οι πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές (και για μένα και για τις γυναίκες μου).
Μου άρεσε πάρα πολύ το βάρος και η σπιρτάδα του κινητήρα. Μου άρεσε η οδηγική συμπεριφορά του, η ηχομόνωση του.
Βεβαίως αναγνωρίζω οτι είναι ακόμα νωρίς,
Αν ήθελα κάποια πράγματα διαφορετικά θα ήταν το κλείσιμο των πορτών (όχι το βάρος, αν και είχα γερμανικό δεν μου κακοφάνεται), θα ήθελα έλεγχο με κουμπί στο ηχοσύστημα και οπωσδήποτε το αυτόματο κλείδωμα των πορτών την ώρα της κίνησης. Το τελευταίο με γύρισε αρκετά χρόνια πίσω. Βέβαια θα παραγγείλω το 'μπλιμπλικι' που μπαίνει έξτρα και έχετε αναφέρει.
Λόγω ρονταρίσματος δεν ανεβαίνω πάνω απο 3.000 στρ, οπότε ακόμα κρατιέμαι να το δοκιμάσω όπως θέλω.
Σχετικά με το μανουαλ, μου έδωσαν το Αγγλικό, βέβαια στο mysuzuki έχει σε pdf και το ελληνικο. -
Α ναι, και τα 2 στοιχεία που ευχαριστιέμαι πολύ είναι οι χώροι μέσα / πίσω και τα ΦΩΤΑ.
Απλά έχω εναν φόβο αμα τυφλώνω πολύ τους απέναντι -
Ο χρήστης spi75 έγραψε:
Α ναι, και τα 2 στοιχεία που ευχαριστιέμαι πολύ είναι οι χώροι μέσα / πίσω και τα ΦΩΤΑ.
Απλά έχω εναν φόβο αμα τυφλώνω πολύ τους απέναντιχρώμα και ποια έκδοση?
-
galactic grey 4x2 1.4
-
Πάντως τελευταία βλέπω αρκετά στο δρομο. Κυρίως ασπρα και Galactic grey.. μετά μπλε και τέλος mineral.
-
Ο χρήστης spi75 έγραψε:
Α ναι, και τα 2 στοιχεία που ευχαριστιέμαι πολύ είναι οι χώροι μέσα / πίσω και τα ΦΩΤΑ.
Απλά έχω εναν φόβο αμα τυφλώνω πολύ τους απέναντιΕχοντας ηδη κανει πανω απο 4000 χλμ και τα περισσοτερα με φωτα, δεν μου ετυχε καποιος απο απεναντι να μου κανει νοημα για τα φωτα.... οποτε πιστευω οτι δεν τυφλώνουν
Και τελη Νοεμβριου που πηρα το δικό μου δεν υπηρχε Ελληνικό manual ... μονο Αγγλικό είχε στο ντουλαπακι.... αλλα επειδη βολεύτηκα με το pdf που βρήκα στο mysuzuki δεν το ξαναεψαξα
-
Σήμερα ταξιδι Θεσσαλονίκη Ιωάννινα και επιστροφή με ταχύτητες κατα μέσο ορο 130 με μέτρηση απο την αντλία ήταν 5,7....Πιστευω πολύ καλη κατανάλωση για diesel 4x4.....
SUZUKI SX4 SCROSS