-
Πολυ θετικο που λες και μια διαφορετικη αποψη
Εγω διαφωνω σε καποια, αλλα εχω αλλα κριτηρια.Τα πρωτα ψαρια που ειδα ηταν 3000 ευρω ακριβοτερα με μικροτερη εγγυηση και ιδιο εξοπλισμο. Καποια μαλιστα ειχαν βαρετη οδηγηκη αισθηση, ενω το μπαλενο ενω ειναι απαλο ειναι πιο ευχαριστο.
Για παραδειγμα δεν θα αγοραζα διπλουσυμπλεκτο εναντι του μετατροπεα της αισιν, στη ιδια τιμη αλλα και με λιγοτερο φυσικα εξοπλισμο οπως το ι20
Επισης το αντπτιβ κρουιζ κοντρολ ειναι μαστ για εμενα.
Η αισθηση που ειχα στο μπαλενο χωροταξικα ηταν κατηγοριας c απο ευρυχωρια στα αλλα χτυπαγα στα πλαστικα και στα καθισματα.
Μηχανολογικα την εμπιστευομαι απειρως πιο πολυ απο τα διασημοτερα μοντελα.
Αυτο που λες για το κοστος της σουζουκι το διαβασες καπου διοτι ειναι ακριβως ετσι.
Στο σουιφτ σπορτ για παραδειγμα εγινε ολόκληρη κοστολογικη μελετη για 5 σποτ συγκολλησης ατο ανοιγμα του πορτπαγκαζ και στο προφιλ της πισω πορτας.
Ειναι χαρακτηριστικο ομως πως δεν εγινε καμια μειωση (το ανεφερε σε συνεντευξη ο υπευθυνος εξελιξης του μοντελου) στην ηχομονωση οπως και στο μπαλενο αλλα καταφεραν να μειωσουν 120 κιλα το αυτοκινητο, και να εχουν καταναλωση μικροτερη απο χιλιαρι 108.
Οταν τον πιεσαν πολυ για να αποκαλυψει το μυστικο ειπε πως ειναι ο συνδιασμος υλικων στην δομη που πριν δεν γι οταν χρηση.
Ειπε επισης πως περιμενει και την τογιοτα να ακολουθησει αυτον το δρομο.Για παραδειγμα το φουλ εξοπλισμενο γιαρις στην ιαπωνια ζυγιζει 350 κιλα παραπανω απο το μπαλενο.
Τσπ πολυ καλα εκανες που εγραψες κατι διαφορετικο στο θρεντ αλλα με επιχειρηματα
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
αισιναντπτιβ κρουιζ κοντρολ
μαστ
Γιατί μας βγάζεις τα μάτια, καλέ μου άνθρωπε;
-
Ναι αλλά το baleno είναι Project from scratch δεν είναι σαν το σαντερο π.χ. που είναι Ρενό προηγούμενης γενιάς, ούτε βασίστηκε στην εξέλιξη κάποιου παλαιότερου μοντέλου. Αυτό θα μου πεις τι με νοιάζει.. Με νοιάζει γιατί ειναι μοντέλο που έχει εξελιχθεί με φρέσκια τεχνολογία και τεχνογνωσία σε σχέση με ένα κορσα πχ ή μια φαμπια..
Αλλα και πάλι το baleno δεν πάει να κερδίσει τον αγοραστή πόλο, 208, ή κλιο.. Αντίθετα θέλει να πιάσει αυτόν που δεν θέλει να ανέβει κοστολογικα στην επόμενη κατηγορία, θέλει μάξιμουμ χώρους, μέγιστο εξοπλισμό και χρηστικότητα που μόνο ένα τζαζ προσφέρει αλλά σε μικρότερη τιμή. -
Ενας λογως βαριεμαι καθως γραφω απιατευτα γρηγορα. Για αυτο και τα πολλα λαθη.
Ενας αλλος ειτε το πιστευεις ειτε οχι γιατι μερικοι δεν ξερουν να τα προφερουν και πολλες φορες τα γραφω ετσι για να τα προφερουν σωστα.
Για παραδειγμα τα φωτα xenon κανονικα διαβαζοντε ως ζηνον ή ζενον και οχι ξενον
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ενας λογως βαριεμαι καθως γραφω απιατευτα γρηγορα. Για αυτο και τα πολλα λαθη.Ενας αλλος ειτε το πισγευεις ειτε οχι γιατι μερικοινδεν ξερουν να τα πρπφερουν και πολλες φορες τα γραφω ετσι για ν ατα πρπφερπυν αωστα.
Για παραδειγμα τα φωτα xenon κανονικα διαβαζοντε ως ζηνον ή ζενον και οχι ξενον
άστο.........το έκανες χειρότερο!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ναι βρε, υπαρχουν ανθρωποι που δεν ξερουν αγγλικα. Πως θα μιλαμε;
-
ωκ ροισπαίκτ!
-
Γιου αρ γουελκαμ
Ναι μωρε και εσυ λιγες φορες το κανεις.
Να αρχισουμε τα carburateur απο εδω και περα.
-
Το φαμπια ειχε μια αλφα εξελιξη, ειχε μια μιξη της mqb και της παλαιοτερης του πολο αναβαθμισμενη.
Το κορσα εχει την ιδια πλατφορμα με το γκραντε πουντο.
Λαθος το corsa εχει την ιδια πλατφορμα με το grande punto.
Σας πειραζω
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
...
Για παράδειγμα τα φώτα xenon κανονικά διαβαζοντε ως ζηνον ή ζενον και όχι ξένονΤο Nitrogen γιατί το λένε άζωτο τότε; Το sodium γιατί το λέμε νάτριο και όχι σόδιο; Το potassium γιατί λέγεται κάλιο και όχι ποτάσιο; Άλλα παραδείγματα Tungsten -> βολφράμιο κ.τ.λ.
Το Xenon λοιπόν στην ελληνική βιβλιογραφία ονομάζεται Ξένον. 'Παραδόξως' υπάρχει και ιστορικός λόγος για αυτό. Οπότε μέσα στην Ελλάδα η λέξη φώτα Ξένον είναι 100 % σωστή.
-
Ωραιο ποστ.
Θα αντιπαραθεσω ομως αντιλογο.
Το ελλας γραφεται ως hellas διοτι στη καθαρευουσα διαθετει την αποστροφο.
Δηλαδη ενω εμεις δν βαζουμε καποιο γραμμα μπροστα απο το (ε) αυτοι μεταφραζουν το πολυτονικο μας με ενα (h) συμφωνα με τη δικη τους γλωσσικη μεταφορα του ορου.
Συνεπως τo ξενος στην δικη τους παλι γραμματεια με τo γραμμα x στην αρχη ακολουθουμενο του e διαβαζεται ως ζε ή ζι αναλογα τις περιοχες τους.
Παρα του οτι η προελευση του ορου ειναι φυσικα απο την ομορφη μας χωρα, δεν μπορουμε να το διαβαζουμε παραβλεποντας τη δικη τους γραμματικη εφοσον ειναι γραμμενα στη γλωσσα τους -
Και τον Δημήτρη στο εξωτερικό τον λένε Ντιμιτρις και τον Γιώργο τον λένε Γκίοργκος.
Οπότε θα παραβλέψουμε την δική τους γραμματική και τους περιορισμούς στους ήχους τους και θα τους λέμε Δημήτρης και Γιώργος στην Ελλάδα; -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το ελλας γραφεται ως hellas διοτι στη καθαρευουσα διαθετει την αποστροφο.Γράφεται στην Αγγλική 'Hellas' (και από εκεί σε όλες τις γλώσσες με λατινικό αλφάβητο) διότι το 'Ellas' θα προφέρονταν 'Ίλας'.
-
Και παλι εχω ενσταση
Και το europe το λεμε γιουροπ, οταν ειναι γραμενη στα αγγλικα παρολο που προερχεται απο το ευρυ ωψ : δηλαδη μεγαλα ματια
ή το ευρυ οψις: δηλαδη φαινεται μεγαληΟταν βλεπεις ξενα κειμενα και φτανει το ματι σου στο europe δεν το αναφερεις ως ευρωπη αλλα ως γιουροπ.
-
Οχι ρε παιδια και το elaborate πως προφερεται. Ειναι η αποδοση της καθαρευουσας με τo h
-
Κακώς έχεις ένσταση. To 'Europe' προφέρεται στην Αγγλική 'Γιούροπ', διότι έτσι προφέρεται αυτός ο φθόγγος στην συγκεκριμένη περίπτωση. Οι Γερμανοί το προφέρουν 'Οϊρόπα', επειδή έτσι προφέρεται το 'eu' την Γερμανική. Απλά είναι τα πράγματα.
Μην μπλέκεσαι με τα αγγλικά, είναι πολύπλοκη γλώσσα στην προφορά τους και δεν έχει κανόνες, απλά ορισμένες λέξεις προφέρονται έτσι όπως προφέρονται. Apple = Απλ. About = Εμπάουτ. 'Α' και τα δύο στην αρχή της λέξης, αλλά... αλλά!!!
-
Τα γερμανικα εξαιτετικη γλωσσα κατ εμε.
Εχουν μια ηρεμια και ακριβεια στην αποδοση περιγραφης.
Οταν τα διαβαζεις και τα μαθαινεις ο εγκεφαλος σου γινεται τετραγωνης λογικης οπως ακριβως και η γλωσσα τους.Μαλιστα η συγχρονη εκδοχη της γλωσσας ομοιαζει τρομερα στην αρχαια ελληνικη.
Και αυτο διοτι λογω θρησκειας μετεφρασαν το ευαγγελιο στα γερμανικα απο το αρχαιο ελληνικο αυθεντικο κειμενο, και ετσι απεκτησαν τη δομη της αρχαιας ελληνικης.
Τα γερμανικα ειναι παιδι της αρχαιας ελληνικης αλλα με λατινογενες αλφαβητο.
Εξου και η τρομερη αγαπη των γερμανων γλωσσολογων και ιστορικων με την αρχαια ελλαδα. Βλεπουν την ιδια λογικη σε πολλα μεταξυ τους.Για παραδειγμα το απαραμφετο στο τελος της προτασης ή η αρνηση, επισης η αντικειμενικη περιγραφη ολων των πραγμματων, και αλλοι κοινοι γραμματικοι κανονες μεταξυ αρχαιων ελληνικων και συγχρονων γερμανικων. Μαθηματικες γλωσσες και οι δυο.
Μεγαλο προβλημα ομως τα αρθρα τους.
Αν μιλουσαμε αρχαϊζουσα ή εστω καθαρευουσα με ολη την συντακιτκη τους τα γερμανικα θα τα μαθαιναμε σε λιγους μηνες. Θα ηταν πολυ φυσικο για εμας να μιλουμε γερμανικα, θα ειχαμε ιδια αντιληψη της γλωσσας.
Τωρα εχουμε μια γλωσσα φρανκεσταϊν, πως ειναι τα αρχαια ελλη ικα αγαλματα με κομμενα χερια ποδια και σπασμενα. Αυτο. Καμια σχεση με την ομορφια της γλωσσας και την υπερ πολυπλοκοτητα της αλλα και την ανωτερη αναλυτικη σκεψη οσων την μιλουσαν.
Και για να προλλαβω, ναι η γλωσσα δημιουργει νευρωσεις στους εγκεφαλους των ανθρωπων που καθοριζουν με αναπτυγμενες αναλογιες και τον τροπο σκεψης τους, εξου και το μετεχουσι ελληνικης παιδειας απο τα αρχαια χρονια.
-
εξαιρετικές οι απόψεις σας,αλλά ας ανοίξουμε ενα νέο τοπικό......οχι στα του baleno!
-
Ορθως
-
Στο θέμα της γλώσσας το σωστό είναι να διαβάζουμε με την προφορά της γλώσσας της χώρας τους .
Ετσι θα διαβάσω τα ΧΕΝΟΝ , Ξένον μια και πρόκειται για το ελληνικής ονομασίας ευγενές αέριο , τα φωτοτυπικά XEROX θα τα διαβάσω Ζίροξ και όχι Ξέροξ...
Αντίστοιχα δεν θα πω ποτέ μία Μπε Εμ Βε , Μπι Εμ Ντάμπλουγιου...
Τώρα για το Μπαλένο και όσα λέτε , θεωρώ ότι θα υπήρχε πολύ ενδιαφέρον σε μία σύγκριση του Μπαλένο με το Κάκτους μία και τα δύο έχουν μεγάλες ιδιαιτερότητες και είναι κοντά στις τιμές .
Το ποιος θα κέρδιζε εννοείται ότι το ξέρω...
Suzuki Baleno II